Adatok
navigare necesse est
0 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A hír már kb. két hetes, a WizzAir megszünteti a párizsinak csúfolt (BVA) járatát. A háttér új, vagy ha nem is annyira, egy kis történetet megér. Egy mai cikkben a WizzAir szóvivője azt ecsetelte, hogy bár jónak mondható töltöttséggel (LF 80+%) jártak a BUD-BVA járatok,…..
navigare necesse est
2009.12.17 05:44:05
Csak azért szólok hozzá, mert kipróbáltam a Wizz-t. Kétszer is. Másodszor azért, mert az elsôre azt hittem csak pechem volt.De nem. Ez a társaság nem csak low-cost, de low-level is. Two-in-one. Megbízhatatlan indulási idôpontok, udvariatlan és nagyképû személyzet, elérhetetlen információ és szemetes utastér. Négy felszállásból négyszer! Ja, és a reklamáló e-mailre - mikor igazából elszakadt a cérna - 4 hónap (nem elírás!) múlva jött egy válasz, melyben a felvetett problémákra egy szó válasz sem volt, csak idézetek egy egyébként elérhetetlen szabályzatból... Lehet, hogy tényleg azon múlnak ezek a dolgok, mennyit eszem-iszom a fedélzeten?
A címbéli mondat fordítása számomra régi rejtély. Amikor elhíresült a "disz isz dö biginning off a bjútiful frencsip" (vagy hogy mondta...) a Macskajajból, én nem igazán értettem, hogy mi ez (nem láttam a filmet, csak idézgették sokszor). Amikor megmagyarázták, hogy de…..
Hófrász után itt a hőfrász?
Déltől este hétig legfeljebb 80-nal haladhatnak a vonatok az egész országban. A nagy melegre való tekintettel döntött így Szamos Alfonz, nyugdíjazás előtt álló pályavasúti főigazgató.
Az eleve kisebb sebességű (40-80 km/h közötti legnagyobb…..
navigare necesse est
2009.07.24 10:27:11
@erminavet: Ha szerinted ez a személyeskedés jó stílus, vállad és ne cenzúrázd! Természetesen: VÁLLALD
navigare necesse est
2009.07.24 19:36:12
@erminavet: Hát akkor érdemben:
- Édesanyádról egy szót sem írtam, nem is céloztam ilyesmire, minden anyát tisztelek.
- Téged valóban nem tisztellek, de nem gyûlöllek, csak stílusodat.
- Olvasd el néha amit írsz, és rájössz, csak egy korábbi - nekem szóló - megnyilvánulásodat idéztem.
- Ha nem vitattad a hôtágulást, mirôl írtál? Arról, hogy nyugdíjba készül az, aki ezzel a rendelkezéssel megakadályozott egy, a horvátországihoz hasonló tragédiát?
Ha nálunk történik mindez, most mrôl, kirôl fröcsögnél?
És tudod mit? Itt a nevem:
Gárdonyi László
- Édesanyádról egy szót sem írtam, nem is céloztam ilyesmire, minden anyát tisztelek.
- Téged valóban nem tisztellek, de nem gyûlöllek, csak stílusodat.
- Olvasd el néha amit írsz, és rájössz, csak egy korábbi - nekem szóló - megnyilvánulásodat idéztem.
- Ha nem vitattad a hôtágulást, mirôl írtál? Arról, hogy nyugdíjba készül az, aki ezzel a rendelkezéssel megakadályozott egy, a horvátországihoz hasonló tragédiát?
Ha nálunk történik mindez, most mrôl, kirôl fröcsögnél?
És tudod mit? Itt a nevem:
Gárdonyi László
navigare necesse est
2009.07.25 02:20:43
@erminavet:
Kedves Imre!
Mindenek elôtt köszönöm a megszólítást, tényleg kellemesebb így. Egy valami biztosan közös bennünk: szeretjük a vasutat és tenni is próbálunk érte. Továbbá - bármilyen meglepô - abban is egyetértünk, hogy ezt a dolgot (sem) kezelték optimálisan a MÁV csoport illetékesei. De legalább próbálkoztak.
Lehet, hogy együtt többet is elérhetnénk?
GL
Kedves Imre!
Mindenek elôtt köszönöm a megszólítást, tényleg kellemesebb így. Egy valami biztosan közös bennünk: szeretjük a vasutat és tenni is próbálunk érte. Továbbá - bármilyen meglepô - abban is egyetértünk, hogy ezt a dolgot (sem) kezelték optimálisan a MÁV csoport illetékesei. De legalább próbálkoztak.
Lehet, hogy együtt többet is elérhetnénk?
GL
Ezidőszerint az EU-ban alighanem csak Görögország kreténebb hazánknál, és ez alighanem igaz a nemzeti vasúttársaságokra is. Viszont a görögök elhitették a világgal, hogy ők Homérosz és Periklész népének leszármazottai (pedig antropológiailag sokkal inkább derék délszláv…..
navigare necesse est
2009.07.09 11:11:18
@erminavet: De, lehet. Nem gondoltam, hogy ez egy vicclap. Ha az, elég hülye vicceid vannak. Ha meg nem az, a nem komolyan veendôket ezentúl szedd kurzívval (Ez nem egy szitokszó, hanem a dôlt betû nyomdai neve - mielôtt megsértôdnél!), hogy a magamfajta halmozottan hátrányos helyzetû és komoly szellemi kihívásokkal küzdô nyomingerek is tudjanak tájékozódni. Amúgy Te a villanykaron az elektrosokk demonstrációkon voltál önkéntes, az ártott meg a buksidban lévô sejthalmaznak?
Volt egy régi vicc: Hogyan fokozzuk azt a jelzôt, hogy hülye? Válasz: postás, vasutas. Legfelsô fok: @erminavet! Na ezért nem vesznek be Téged a Vasúthoz.
Volt egy régi vicc: Hogyan fokozzuk azt a jelzôt, hogy hülye? Válasz: postás, vasutas. Legfelsô fok: @erminavet! Na ezért nem vesznek be Téged a Vasúthoz.
Megszűnik a MÁV Start önálló sajtórészlege is. A Kötött pálya információi szerint közös megegyezéssel távozik a MÁV sajtófőnöke. Kavalecz Imre másfél éve tölti be ezt a posztot, de előtte már évekig összeforrott a neve a cég kommunikációjával, magánál a vasútnál…..
És mégis mit gondolt, a mercis megijed, elszégyelli magát és hazáig hüppög? Hát nem.
Vélemények az azonos című írásunkról...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz