Regisztráció Blogot indítok
Adatok
apr494

0 bejegyzést írt és 43 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Vannak olyan események, amelyekkel az ember azért sem foglalkozik, mert úgy érzi, hogy az azokban való legkisebb részvételtől maga is beszennyeződik. Ilyen történés -a most ismételten napvilágra került- Kiss László szövetségi kapitány 1961-ben megesett -csoportosan elkövetett- nemi erőszak ügye,…..
Többszöri megtekintés után is nagyon-nagyon nehéz elhinni, hogy nem egy viccvideó, hanem egy profi tévéstáb országosan sugárzott híradójában játszódtak le a következő képsorok.  Többen állítják, hogy a TV2 esti hírműsorában megtörtént minden idők Gálvölgyi-show-díjas bakija: Andy Vajna állami…..
Lázárék az építész és a mérnök kamarák asszisztálásával az elmúlt évben kiherélték a magyar építésügyet, és a lovak közé dobták a gyeplőt, ugyanis 2016. január 1-jétől nem kell építési engedélyt kérni a legfeljebb 300 négyzetméter alapterületű házak építésekor, sőt használatbavételi engedélyre se…..
A "Polereczky" történet egy magyar katonáról szól, aki egy MiG-21-es vadászgéppel akarta elakarta hagyni az országot. De vajon miképpen jutott olyan elhatározásra, mi motiválta, hogy külföldre szökjön, és éppen miért vadászrepülővel akart dezertálni? A kérdésekre a választ…..
Sokaknál kiverte a biztosítékot Maksa Zoltán Hír TV-s szereplése, ahol sikerült egy meglehetősen érzékeny témában elsütnie egy borzalmasan rossz viccet a megerőszakolt egyetemista lányokkal kapcsolatban. A Nőkért Egyesület például annyira felháborodott, hogy a médiahatósághoz…..
apr494 2015.01.04 20:02:56
@Teshow:
Én nem a konkrét esetről írtam.
A "Népstadion ügy" a hatvanas évek végén, vagy a 70-es évek elején volt. A lényege, hogy nehezen hitte el a bíróság, hogy egy tényleg védekező nőt 2-3 fiú be tud tuszkolni a Népstadion pénztárának ablakán, hogy aztán ott helytelenkedjen vele. Amikor pedig ez megtörtént, akkor néhány nap múlva az esti órákban megint arra sétált az illető hölgy, ahol mit ad Isten, megint bajba került. Az akkori felfogás szerint az erőszaknak alkalmasnak kellett lennie a sértetti akarat megtörésére, ahogy Békés Imre tanár úr mondta, "lenyűgözőnek kell lennie"
Így klasszikussá vált az a BH-ban is közzé tett eset, miszerint nem állapította meg a bíróság az erőszakos (nemi ) közösülést, amikor az amúgy elég idős sértett védekezése az volt, hogy " csak óvatosan fiacskáim, elszoktam már az ilyesmitől." Ellenben a kényszerítés, ami enyhébb bűncselekmény megállt.
Nem értek egyet azzal sem, hogy a gólyatáborba elment sértett függőségi viszonyban lenne egy másik, akár idősebb diáktársától. Önként minden kötelezettség nélkül ment oda, bármikor elhagyhatja a tábort.Nem köteles a játékokban részt venni. Az sem válik a sértett javára, ha 1 évet vár a feljelentéssel. ( A magánindítvány előterjesztésének határideje 30 nap, ami jogvesztő)Emellett a bizonyítékok elenyésznek, a tanúk emlékezete kopik, szóval az időmúlás nem az ő javát szolgálja és az egész eset komolyságát és hihetőségét kérdésessé teszi. Ami persze nem zárja ki azt, hogy nem történt meg. De büntető igény már nem érvényesíthető.
Az írás első részében a ligetprojekt történetét vázoltuk fel, ebben a részben a projekt ellentmondásait, a nyitva hagyott kérdéseket vesszük számba.   Párhuzamos dialógusok, avagy hogy beszélnek el egymás mellett a felek Miközben a projekt miniszteri biztosa Baán László…..
apr494 2014.12.19 11:02:46
Hetente legalább 3-4 szer körbe sétálom a Ligetet. Véleményem szerint haldoklik. Amúgy is kicsi, alig van olyan pontja, ahová a környező többsávos utak zaja nem hallatszik be. Nem hogy alul, de túlhasznált. Olyasmire használják, aminek semmi keresnivalója nincs ott. Tömegrendezvényeket, vásárokat, különböző "sporteseményeket" nem bírja kiheverni. Az autóknak semmi keresnivalója nem lenne benne, de a Közlekedési Múzeumnál és a Műcsarnoknál parkolónak használják. Utóbbi mellett jó érzékkel buszokat parkoltatnak. Ezek járó motorral várakoznak. Nyáron hűtik, télen meg fűtik az utasteret. A parkolást tiltó "átmenő forgalom tilos" táblákat figyelmen kívül hagyják. Tehetik, mert a bírságolás kerékbilincs előttem ismeretlen oknál fogva csak időnként és ritkán működik.Van, hogy az egész belső körúton és a parkokban is autók állnak és büntetésnek nyoma nincs, míg más esetben már egy félméteres túlparkolást is kerékbilinccsel "jutalmaznak". Külön visszatetsző, amikor az Ajtósi Dürer soron a park felőli oldalon kissé ferdén beállókat bilincselik (itt is kampányszerűen) parkrongálás címén, holott csak az iszonyatos sarat kátyút kerülték ki, ezért lóg be a "parkba" az autó 1-2 kereke.
Fű már rég nincs sehol, csak vágott gyom, az öntözés nyáron alig oldható meg. Most is tele van minden lehullott lombbal. A fákat metszegetik, alakítják, innen is látszik, hogy rengeteg az odvas, öreg, beteg növény.
Külön megér egy misét, hogy a tó vizét már augusztus első felében leengedik. A puszta beton nem szép látvány, az ott tartott "rendezvények" irtózatos zajjal járó a hajnalba nyúló " koncertek" elviselhetetlenek. Érthetetlen hogy ki ad engedélyt ezekre. Idén augusztusban hajnali fél ötkor - egy átalvatlan éjszaka után - megnéztem mi az, ami miatt a környéken még csukott ablaknál sem lehetett pihenni. Akkor ért véget egy " koncert". A publikum akkor "ment" vagy inkább dülöngélt, vánszorgott haza, üvegeket dobálva, rugdosva szemetelve, ordítozva, WC-nek használva az egész parkot. Volt aki mozdulatlanul hevert a Műjég bejáratánál és 3-4 ember tanakodott fölötte, hogy mitévő legyen. Visszafelé a Dózsa György út egyik kapualjában már a mentő volt kint egy önfeledt és eszméletlen " szórakozó" ifjú hölgynél. Írhatnék arról is, hogy a Sziget időpontjában kempingként használja sok külföldi. Beáll a lakóautóként funkcionáló ronccsal és 1-2 hétig ott szemetel, wc-zik és még ki tudja mit csinál. Mint park az élettartama utolsó órája 59. percének 50. másodpercénél jár. Szóval ha így marad, csak romjaiban emlékeztet arra, hogy minek szánták és alkalmatlan arra, hogy a városi emberhez kicsit közelebb lopja a természetet. Valamit tenni kell, de hogy mit azt nem tudom megítélni, legfeljebb vágyaim lennének, de az meg másnak nem érdekes.
Idén mintha varázsütésre az ország egy jelentős része az orosz elit barátjává vált volna. Egyszerűen fel nem fogom. Magyarország három nagy forradalmából kettőt a ruszkik vertek le – a legutóbbit kicsivel több, mint 50 éve. Az elmúlt 70 esztendőből 45-ben megszálltak…..
apr494 2014.12.18 10:12:27
@maxval bircaman szerkesztő:
Ha olyan nagyon tetszik lehet költözni.
Egészen elképesztő sztori tegnapról. Ami csak a levélíróval való levelezésből derült ki: a Keletiben szállt fel, a jegye Kelenföldtől szólt, mert van BKK-bérlete (csatolta is, érvényes). Egyből jött a kalauz, aki inkább hitt a kütyüjének, mint bármi másnak, többek közt a…..
Az alábbiakban 50 évvel ezelőtti hírekből válogatunk, a korabeli sajtó cikkei alapján. A cikksorozat összes megjelent tagja itt olvasható. November 1: Finis az Erzsébet-hídon. Az esős október bizony nagyon próbára tette az Erzsébet-híd építőinek kitartását, akarását. Több…..
apr494 2014.11.06 19:50:32
@rszarvas:
A film címe Az aranyfej és arról szól, hogy a rossz fiúk ellopják a Szent László hermát. A Dunán horgonyzó kis yachton pihenő család ( ha jól emlékszem külföldiek) gyerekei segítenek visszaszerezni. Mulatságos kis történet és már akkor színes volt a film.
Kamaszkorom egyik legszebb intelme, melyet egy idősebb családtagomtól kaptam, hogy nem lehet minden nőt megszerezni, de törekedni kell rá. Nos, jelenleg - három évtized múltán - közel hasonló helyzetben vagyok. Szeretném a Tisztelt Olvasóknak bemutatni a hetvenes és nyolcvanas évek magyar kapusait.…..
Elvesztem. Magával ragadt a fogyasztáscsökkentés forgószele, kutyaól lettem a tornádóban. Megláttam a Fuel Shark Savert, és tudtam, nekem is kell egy. De okosba. Nincs olyan berendezés, amit egy magyar ne tudna létrehozni negyedáron, teherautóról leesett, pult alól vásárolt,…..
apr494 2014.04.13 16:00:47
@doominogame:
Én a 30 éves 105-ös Skodán és az öreg négyütemű fűnyírón a Metabondot és a "Botond" motorolajat használtam és szépen életben lehetett tartani mindkettőt.
Úgy hogy megerősítem, van ami többet jelent a puszta hitnél.
Ez a kütyü azonban elég gyermetegnek tűnik.
Sportkormány, pótféklámpa, sportlégszűrő, xenon? Akár ezekért is ugorhat a műszakid. A rendőrök már akcióznak. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Megvan az a film, amiben Jurij Orlov felvásárolja a korrupt tábornokok alól az exszovjet katonai raktárak készleteit, majd afrikai polgárháborúk nem kevésbé korrupt, brutális tábornokainak adja el? A Fegyvernepperben a helikoptertől a tankig visznek mindent, az ezernyi Kalasnyikov…..
Az új-zélandi kormány közlekedésbiztonsági kisfilmje olyan, mint egy horrorfilm, amiben egy ponton reménykedsz, hogy elkerülhető a vég. De a pont nem ott van, ahol gondoljuk. Akkor már késő. Elképesztő, hogy hogyan vezetnek az emberek. Kétféleképpen osztályozom a dolgot…..
Az SS 101. páncélos hadosztályának PZ VI-ja 1944-ben egy francia mezőn. Propagandafotó, de kétségkívül impresszív látvány, bár ekkoriban már keveset mozogtak ilyen merészen, nyílt terepen. A szövetségeseké volt a légtér A Panzerkampfwagen VI, azaz a Tigris a világ talán…..
Mint a rossz lelkiismeret, úgy üldöz engem a Puch. Ez az autó a legsötétebb lelkiismeretem fizikai megtestesítője. Egyetlen szerencsém vele - oly régóta lohol a nyomomban, hogy alig kellett ráköltenem. Nem viccelek, valamennyi közül a legelfeledettebb, legmellőzöttebb, ugyanakkor…..
apr494 2013.01.06 22:01:35
@az_igazi_trebitsch:
Nem azonnali megtérülésre gondoltam, hanem több évtizedesre. Ehhez a tökéletes felújításon kívül szükség van arra is, hogy abban az állapotban őrizzék meg, amibe sikerült hozni. Trélerrel vigyék kiállításra és otthon temperált helyen szakszerűen tárolják.
Aki szeret ezzel foglalkozni annak passzió, igaz nem olcsó, de izgalmas érdekes. Segít kikapcsolódni a hétköznapok taposómalmából. Az meg külön szerencse, ha az illető a családi élettel is össze tudja hangolni.
Én mindig nagy élvezettel olvasom a beszámolókat. Talán mert kicsit a saját álmaimat látom mások által megvalósulni.
Úgyhogy mindent bele veteránozók! Visítson a flex, sziszegjen a hegesztő és a festékszóró, keressetek a különböző fórumokon alkatrészeket. És főleg képekkel együtt tegyétek mindezt közkinccsé.
     Nincs mentség, ha elüt egy jármű a zebrán egy gyalogost. Főleg, ha utána cserben hagyja. Ez tény, ez a szabály, ami jól is van így. Bűnhődjön csak, amit a társadalom ítél neki. És akkor most nézzük meg együtt a videót, és képzeljük bele magunkat…..
Utoljára a válság elején, 2008 őszén tartott aukciót a Veterán Autó és Motor, valamint a Oldtimer & Youngtimer magazinokat kiadó Oldtimer Press Kft. A következőre csak most, vasárnap, 2010. október 17-én került sor a Hungexpo Syma csarnokában. A korábbi időkhöz képest…..