Regisztráció Blogot indítok
Adatok
don39

0 bejegyzést írt és 79 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Tőlünk, autósoktól elvárják – és nem egyszer kényszerítenek -, hogy ésszel, takarékosan és minél kevesebbet közlekedjünk, ideje bizonyítania a nép választott képviselőinek.Tessék spórolni, erre jó a Skoda Superb.Mai cikkünk blogposztja...
don39 2011.02.16 18:56:06
@Glg: Aha értem a logikádat.Ezért olcsóbb nálunk,egy A8-ast használni, üzemben tartani mint egy Skodát. De mondjuk,ezen az elven akkor járjanak Suzukival.Az a mi autónk. Nem? Nagy hülyeséget írtál,ugye tudod?
Normális rendőri gondolkodás, hogy egy jármű vezetését kössük vizsgához. Egy olyan világban, amiben rend van, a polgárok szépen felkészülnek a vizsgára, és bár kicsit izgulnak, aki készült, átmegy. Vélemények az azonos című írásunkról...
A japán márka marketingesei elég csehül állhatnak ötlet terén, vagy csak volt idejük egy gigantikus értekezletre, ahol kitalálták, hogy népszerűsíthetnék termékeiket. Döntsünk meg Guinness-rekordokat! - kiáltott fel valaki hangosan és az ötlet első hallásra jónak tűnt. Ám…..
don39 2011.02.14 17:53:36
@GYUSZI BACSl: ja,és ha elüt valakit,úgy közel kórház
Botond barátom bitang bátor! Vett egy DeLorean DMC-12-t, és felújítja. A múltkor szétkaptuk, majd a Flamin Garage emberei vették kezelésbe rozsdamentes acél karosszériaelemeket. Harc az elemekkel – itt a csillogás a siker. Ott hagytuk abba a sztorit novemberben, hogy…..
don39 2011.02.13 11:39:59
@karlov: Szerintem,nem lehet,ezt teljesen általánosan ,minden fajta autóra megállapítani,hogy melyik volt a tartósabb,a régi,vagy a mai.A mai korszerű motorokkal (,főleg a kórszerű kenőanyagoknak is köszönhetően)gyártott autók is elmennek annyi mint a régiek.Az újaknál ami inkább problémás azok a segédberendezések,és az elektronika.Ezek már hajlamosak hamar tönkremenni(mert van)és ezért tűnhet úgy,hogy a régi motorok tartósabbak.Meg most már megfordult a kocka.A mostani nagynyomású diesel-ek,bár sokkal élvezetesebb motorok,tartósságukban,a közelébe sem ér,egy 20-éves konstrukciónak.Egy 20-30 éves 300-as diesel merci motort, szívesen összevetnék tarsági szempontból,egy mostani közös nyomócsövessel.
don39 2011.02.13 12:09:50
@kultúrpesszimista: Ez Így van.Ma már könnyebb,és sokkal olcsóbb,8 usb csatlakozót,meg sok űber ,jól hangzó szarokat beletenni egy autóba,mint megbízható, tartós motorokat stb gyártani.Egyszerűen nem tudom megérteni azokat az embereket,akik képesek,egy alapjaiban véve szar,és valós értékéhez képest ,főleg hazai viszonylatokban,még kifejezetten drága új autó árát,még megduplázni,a a sok marhasággal,csak hogy eldicsekedhessen a szomszédnak,hogy bezzeg,az ő opel corsa-jába még esőérzékelős ablaktörlő is van.És a legviccesebb,hogy még meg is akar győzni,ennek fontosságáról.arról azért utána mélyen hallgat,az illető,hogy már 5x vitte a szervizbe,2-hónap alatt,mert elromlott az szuper ablaktörlője,és nem hogy esőt nem érzékel,hanem be sem kapcsol sehogyan.És így lesz,a szuper kényelemből,szuper kényelmetlenség,mert a hülye,nem nézi,hogy emiatt a baromság miatt,mennyi energiát,és pénzt ölt el feleslegesen.Ez egy konkrét eset,azért írtam le.
Hibát-hibára halmoztál Jánosom, pedig látod, én megértelek. Pontosan tudom, miért van szükséged S8-as Audira. De a polgár nem, ezek ilyenek, rá se ránts. Vélemények az azonos című írásunkról...
don39 2011.02.10 19:37:20
@onefm.hu: Na a Fiala! Na az aztán megmondja a frankót,hogy maradt volna ,az apja faszában folyékonyan.Mindenesetre szép páros,és látom,neked ők a kedvenceid.Gratula érte
Jajj,de csúnya! Mehihói Sunyi 2011.02.09 14:42:00
Cork77 unatkozott, és küldött megint egy rakás autócsodát, köztük elég erős naezmiezekkel. A mexikói tyúning még nincs bejáratva felénk, bár a tengerentúli kusztomból kaptunk ízelítőt, nem keveset. Ez a Sunny viszont elég über lett: Tyúning van, de normális indexbura, na,…..
Senki nem hiszi, hogy a nagy fekete autó azért tol le, mert így biztonságos és gyors. Vélemények az azonos című írásunkról...
don39 2011.02.09 19:31:57
@Gabo1000: Nagyon érdekes,ez a törvény felőli megközelítés.Na mondjuk,Én vagyok,a nagy politikus.Beterjesztek valamit,ami nekem kedvez,de téged szarba sem vesz,az elvbarátaimhoz,a parlamentbe,akik persze megszavazzák,hisz nekik is kedvez,és így lesz törvény.Hogy morálisan,etikusan jó ez a többségnek,az nem érdekes.És így lesz valamiből,a nagybetűs törvény.A történelem során,ugye sokszor bebizonyosodott ,hogy a törvény csak akkor jó,ha az emberek javát szolgálja,és nem valamilyen hátrányt okoz,ill kiváltságossá tesz embereket, a többség kárára,öncélúan.Ennyit a törvényedről
don39 2011.02.09 19:49:19
@Gabo1000: Én nem ezt mondtam,ha elolvasod figyelmesen.De azért mert ez a törvény,még nem jelenti azt hogy jó.A demokráciának,meg pont az a lényege,hogy az az egyén,és a többség érdekeit szolgálja.És itt erről azért nem igazán beszélhetünk.Az nem igazán demokratikus,hogy a kék villogó,és egy törvény mögé bújva,letipornak az útról.Mint mondjuk,annó a királyok,főnemesek,a hintóval a pór népet,de legalább azok nem beszéltek demokráciáról
don39 2011.02.10 11:28:10
Egy kis izelítő

1995 - Tarlos Istvan polgarmester, "Fuggtelen", a Fidesz-Jobbikaltal tamogatott folpolgarmester jelolt most, Békás-Ófaluban egy derékszögű kanyarban egy szülei mellől előre siető kisgyereket gazolt halalra.

1995. július 17.
A 35-ös számú főúton, Tiszaújváros közelében súlyos balesetet szenvedett a Gál Zoltánt, az Országgyűlés MSZP-s elnökét szállító Mercedes. Egy rendőrmotoros és két kormányőr meghalt, Gál Zoltán könnyű sérülést szenvedett. A Mercedesszel ütköző Trabant vezetője életveszélyesen, két utasa könnyebben megsérült.

1997. március 28.
Bánfi Ferenc dandártábornok, az országos rendőrfőkapitány közbiztonsági helyettese szolgálati gépkocsijával Balassagyarmatnál karambolozott egy autóval, melynek utasai közül hárman könnyebben megsérültek.

1997. április 11.
Keleti György MSZP-s honvédelmi minisztert szállító, szabályosan közlekedő autó ütközött össze Tiszavasváron a mellékútról szabálytalanul bekanyarodó kerékpárossal. A férfit súlyos, életveszélyes állapotban szállították kórházba.

1997. augusztus 13.
Tóth Pál MSZP-s országgyűlési képviselőt Miskolcon, a zebrán elütötte egy kerékpáros. Súlyos fejsérüléssel vitték kórházba, ahol 1997. augusztus 18-án belehalt sérüléseibe.

1997. augusztus 24.
Csurka István, a MIÉP elnöke személygépkocsija Cserkeszőlőn ismeretlen okból áttért a menetirány szerinti bal oldalra, és egy villanyoszlopnak ütközött. A pártvezető nyolc napon túl gyógyuló szegycsonttörést és kisebb zúzódásokat szenvedett.

1997. augusztus 25.
Sümeghy Csaba, a Fidesz országgyűlési képviselője, Békés megyében a 44-es számú főútvonalon előzésbe kezdett, de az út bal oldaláról egy teherautó váratlanul kitolatott elé. A politikus bal lábán súlyos sérüléseket szenvedett, további két ember könnyebben megsérült.

1997. szeptember 21.
Cser Ágnes MSZP, az Országos Egészségbiztosítási Pénztár főigazgatója szolgálati gépkocsijával gyorshajtás miatt Mezőkövesd határában az árokba borult.

1998. február 11.
Horn Gyula MSZP miniszterelnök szolgálati gépkocsijával a Lánchídnál összekoccant egy autóbusszal.

1998. május 10.
Csurka István, a MIÉP elnöke az M7-es autópályán belerohant egy karambol miatt feltorlódott kocsisorba. A pártelnök felesége könnyebben megsérült.

1998. szeptember 10.
Vastagh Pál, az MSZP-s országgyűlési képviselője a Széchenyi rakparton egy taxival ütközött össze.

1998. szeptember 16.
Lezsák Sándor, az MDF elnöke kisebb sérülésekkel járó közúti balesetet szenvedett, amikor Kecskemét határában gépkocsijával egy hirtelen felbukkanó kutyát akart kikerülni. Az úttestről kisodródott, és az árokba csúszott.

1998. október 10.
Várhegyi Attila, a Nemzeti Kulturális Örökség Minisztériumának politikai államtitkára (Fidesz) Heves város belterületén egy útkereszteződésnél motorkerékpárossal koccant. A motoros könnyebb sérülést szenvedett.

1998. november 13.
Karambolozott az Orbán Viktor Fideszes miniszterelnököt szállító szolgálati személygépkocsi egy másik személygépkocsival Budapesten a XIII. kerületi Dráva utca és Dózsa György út találkozásánál.

1999. január 7.
Tamás Károlyt, a Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium közigazgatási államtitkárát (FKGP) szállító kocsi koccant Szolnok közelében a vele szemben közlekedő, a saját sávját elhagyó autóval, amely megállás nélkül tovább hajtott. A balesetet követően az államtitkár folytatta útját, részt vett egy szolnoki eseményen, ahol rosszul lett, és kórházba szállították.

1999. május 22.
A Gál Zoltán MSZP-s országgyűlési képviselő vezette gépkocsi összeütközött egy másik autóval a budapesti Tárogató út és a Bognár utca kereszteződésénél. Gál Zoltán sértetlen maradt, míg a másik kocsi utasa könnyű sérülést szenvedett.

1999. június 1.
Gyimóthy Gézának,FKgP az Országgyűlés alelnökének szolgálati gépkocsija a XIX. kerületi Nagykőrösi úton elsodort egy nem a kijelölt helyen átkelő kerékpárost, aki könnyebben megsérült.

1999. július 22.
A romániai Maroskece településen Orbán Viktor Fidesz kabinetfőnökét, Nagy Andort szállító gépkocsi elgázolt egy kerékpáros gyereket, aki súlyosan megsebesült.

1999. augusztus 22.
Budapesten a Torgyán József FKGP földművelésügyi és vidékfejlesztési minisztert szállító, szabályosan, a megkülönböztető jelzés előírásszerű alkalmazásával haladó gépkocsiba a Teréz körúton belefutott a Király utcából a Blaha Lujza tér felé szabálytalanul balra kanyarodó gépkocsi.

1999. szeptember 9.
Harrach Péter Fidesz szociális és családügyi miniszter szolgálati gépkocsijával egy kistehergépkocsival és egy személygépkocsival ütközött Budapesten, a Hungária körút és a Kerepesi út kereszteződésében, piros jelzésen áthaladva.

1999. november 5.
Kövér László a polgári titkosszolgálatokat felügyelő tárca nélküli miniszter (Fidesz) gépkocsijával hirtelen fékezett, amikor a XI. kerületi Budaörsi úton két gyalogos szaladt át előtte az úttesten. Hátulról belerohant egy autó, melynek vezetője térdsérüléseket szenvedett.

1999. november 17.
Az MSZP nyíregyházi gyűlésére igyekvő szocialista politikusokat szállító gépkocsi összeütközött egy teherautóval az M3-as autópálya Heves megyei szakaszán. Az Országgyűlési Hivatal gépkocsija, amely a tehergépkocsit követte, már nem tudott megállni, és nekiütközött az előtte haladó járműnek. Az egyik utasa 8 napon túl gyógyuló sérülést szenvedett.

2000. január 11.
A honvédelmi miniszter (FKGP) szolgálati gépkocsija Budapesten, a Podmaniczky utca és a Teréz körút kereszteződésében hirtelen fékezett, majd felcsúszott a járdára, ahol elütött egy 16 éves fiatalt.

2000. április 28.
Szakács Imre, az Ifjúsági és Sportminisztérium politikai államtitkára (Fidesz) személygépkocsijával Budapesten elgázolt egy gyalogost, aki féktávolságon belül lépett az autója elé. A férfi könnyebb sérülést szenvedett.

2000. október 16.
Buza Attila fideszes országgyűlési képviselő, Ócsa polgármestere gépkocsijával lehajtott az úttestről az Alsónémediből Ócsa felé vezető 50-es főúton. A politikus életét vesztette.

2000. október 28., szombat 17:37

Életét vesztette az a fiatalember es noi utasa, akinek autójával karambolozott Nógrádi László Fideszes közlekedési (!!) miniszter és felesége. A megkülönböztető jelzését használó szolgálati A6-os Audi egy Trabanttal ütközött délelőtt Fonyód és Balatonboglár között. Nogradiek a szakértői vélemények szerint 133-141 kilométer/óra sebesseggel mentek.
Evidens, hogy városi közlekedéshez ideális az öreg, leharcolt autó, azt valahogy nem sajnálja az ember. Aztán ki tudja, mikor jön kapóra a tény, hogy egy hátsó sárvédőív olcsóbb, mint a helyszíni bírság. Emberünk megoldotta, nem éppen szakszerűen, de kétségkívül…..
don39 2011.02.09 16:19:57
@Inter Face: Még a 90-es évek végén ,egy havernak a kis polskijára tettek bilincset,ami ő a haverjával leszedett valahogy.Pár nap múlva jöttek érte a rendőrök,és elvitték.A vád: -lopás(megtalálták nála a kerékbilincset is,amit elvitt),és rongálás.Jól meg szívta szegény,mert nem elég,hogy a bírságot is ki kellett fizetnie,de még megtoldották,a kerékbilincs árával,a lopás miatt is pénzbírság,sőt,még az elővezetés költségét is rá verték,a perköltséggel együtt.Nem is beszélve,a meghurcoltatásért. Nem éri meg leszedni,akármilyen szemét dolog is ez a kerékbilincs.A járhatóbb,ha lehet a e megkenni a közterületest,hogy szedje le.
   ..
don39 2011.02.09 15:21:11
@Ronon: Egy Nagyon jó barátom dolgozott a W.E.T automobil,nevű cégnél,Pilisszentivánon,művezetőként.Autóelektronikákat gyártottak,a világ minden pontjára.A Mercédesztől,az audiig,sok mindenkinek csinálták,az ABS jeladótól az ülésfűtésig minden sok szart.Na Ö tudna mesélni,a fokozatosan bevezetett költséghatékonysági módszerekről,hogy milyen jó pofa dolog,amikor megveszi a paraszt,a 30-millás mercit,és a szép kárpit alatt ott lapul ám,a költséghatékony vezeték,meg a csatlakozó,meg a sok über jól hanzós szar
125 éves az automobil. Földtörténetileg elképesztően kevés idő, az írott múltunkhoz képest is röhejesen rövid, sőt, szinte bármihez viszonyítva sem volt régen, hogy Karl Benz szabadalmaztatta az első automobilt. Hiszen 125 éves házakban még ma is tömegével lakunk, Budapest is…..
don39 2011.02.04 22:05:23
@Shadowbull: Én nem ezt állítottam,hanem azt,hogy az a fejlettségi szint nekem bőven megfelelne.Mert lehet,hogy a mai autókban,van esőérzékelő,meg kulcs nélküli indítás,meg 1.6-os 120 Le diesel motor,ami 150-ezer km után széthullik,csak éppen tartósság nincs.Ezeket a sok sallangokat velünk fizettetik meg,és ma már sokkal olcsóbb ilyen szarokkal tele rakni egy autót,mint mondjuk olyan motort,vagy elektronikát csinálni,ami kibír annyit,mint ezek ,a ma már 20-éves autók.
Belsőség Őrültek akkor és most 2011.02.01 17:30:00
Gondolom van annyira műértő a közönség, hogy ha lát egy ilyen képet, akkor nagyjából el tudja helyezni helyben és időben. Aki persze ismeri a gépet, az tudja, mennyire becsapós, hiszen ez – minden látszat ellenére – egy alig pár éves autó és egyben ékes bizonyítéka…..
don39 2011.02.02 20:42:49
Belsőség 125 év helybenjárás? 2011.02.02 14:20:00
Amikor az autózás egy és negyed százados évfordulójára emlékezünk, kimondva-kimondatlanul mindenki egy belsőégésű dugattyús motorral hajtott szerkezetre gondol. Ezt értjük AZ autó alatt, dacára a manapság a csapból is folyó mindenféle alternatív hajtású újdonságnak. Pedig…..
Endi küldte még az óévben ezeket a fotókat. Köszönet!Részemről No Comment...
don39 2011.01.31 18:37:18
Elgurultam pár napja Cserny Lacihoz, hogy a Mercedes SLC-m tavaszi karbantartásáról egyeztessek vele. Laci neve fogalom az észak-magyarországi veterános körökben, engem is hozzá irányítottak, amikor elment az eszem, és oldtimer kupét vettem. Ő készítette fel tavaly a műszaki…..
Nézek ki aranyvasárnap az ablakomon a kertbe, és a teremtés egyetemességén, a lét hiábavalóságán, továbbá a diós bejgli metszetének és a spirálgalaxisoknak az alaktani hasonlóságán merengek. Szabadidőm eltöltését a felületes szemlélő semmittevésként, a beavatott taoista…..
Belsőség Autót vettem 2011.01.22 08:00:00
És itt akár véget is érhetne mai posztunk, ahogyan véget is fog, ezzel a két szóval, valamikor, több ezer karakterrel később. Valójában - ha egy szerencsésebb, kevésbé korrupt és gazdagabb, saját tulajdonukkal jobban törődő emberekkel teli országban játszódik a történet -…..
don39 2011.01.23 12:36:31
@Én a blogger: Ilyen szarokat? Miért neked mid van? Te mennyire értesz az autókhoz? Írtál érdemben valamit a cikkhez? Nem.!Ez csak egy egy szimpla fikázás.amit itt művelsz,ami egy 6-éves gyerek szintjét viszi.Bár lehet hogy ,valójában is ehhez a korosztályhoz tartozol.Nem csodálkoznék rajta...
don39 2011.01.23 12:37:57
@McK: Jé,magamra ismertem.
Jajj,de csúnya! Ezeröcsi coupé 2011.01.21 08:34:00
Nem tudom, volt-e már valahol publikálva ez a járgány az English Russián kívül, de minden esetre itt, a jajjdecsúnyán nem találtam meg.Morajnak köszönet!..
don39 2011.01.22 12:34:25
@meakzs: Persze,csak legyen Nálad sok kenőpénz!
don39 2011.01.22 12:39:30
@Normális: Na,ez így egy kicsit erős volt
Jajj,de csúnya! Atatürk beájulna 2011.01.18 16:43:00
A törökökről mindig is tudtuk azt, hogy autók iránti vonzalmukat nem kell megkérdőjelezni. A tuningot sajátságos módon értelmezik, a kivitelezést meg pláne. Adam990 is egy ilyen jószágot küldött, amely -talán, a kilincsekből gondolván- a török Fiat-klón, a Tofas egyik…..
don39 2011.01.20 09:48:19
@Dinsdale Piranha: Ez így van! Viszont ez nem művészet.A művészet,pont a részletek finomságában rejlik.Ez itt nem művészi,hanem vásári.A kettőt nem keverni.
don39 2011.01.20 10:00:54
@magyar bucó: Igazad van,ezek a dolgok hozzáadtak ,és nem pedig elvettek az Lada karakteréből.
Jajj,de csúnya! Rolls Ford 2011.01.15 16:50:00
Mit tesz az az ember, akinek sok pénze van, de azért nincs elég ahhoz, hogy megvásároljon egy igazi Rolls Royce-ot? Hát csinál valami hasonlót, mint láthatjuk elég sikertelenül. Kiindulási alap nem rossz,egy elsőszériás Ford Scorpiora esett a választás,átlagautónál kényelmesebb,…..
Belsőség Búcsú a japántól 2011.01.16 08:15:00
Nincsenek könnyes memoárok, sajnálkozás vagy jajgatás, elvégre én döntöttem úgy, hogy megválok tőle. Most azonban, ahogy a régi papírok között turkálok, rádöbbentem: ennyi időt még egy autóval sem töltöttem együtt. Elmosolyodtam egy kicsit: nocsak, öt és fél év? Nem…..
Ezek hülyék. Ilyen fostalicskával Budaörsig el nem jutnak, nem hogy Afrikába. Vagy irgalmatlanul nagyot fognak szívni, racsnis kulccsal a kézben nyomják le a nyolcezer kilométert. Vállaljuk. Meglátjuk. A kalandért megyünk. Néha már attól félek, túl könnyű lesz. Beülünk az…..
A Frankfurti Autószalonra készült el annak idején (1980) ez a teljesen gyárinak mondott E23 Touring (mert a BMW-sek ugyanolyan idegrángást kapnak, ha lekombizzák a touringot, mint a mercisek). Párjával együtt mindösszesen két darab pontosan ilyen autó létezik a világon, 735i-ből…..
don39 2011.01.07 08:45:03
@sikeres-e: Király duma!!
Ön jó néven venné, ha a nappalijába bejönne a szomszéd Pistike távirányítós helikopterével, és lekaszabolná a kristálycsillárt, vagy benyúlna a hűtőbe és megenné a sonkát? Ugye kérdőn nézne? Esetleg akkor is ellenérzései volnának, ha Pistike pár év múlva a kocsiját…..
don39 2010.12.22 14:54:29
@tizenot: Ezt tökéletesen ,objektíven véleményezted .
don39 2010.12.22 15:00:17
@Gee Halen: Szerintem Te ismered öket
don39 2010.12.22 15:01:19
@Gee Halen: Szerintem,Te ismered Őket!
Nem is olyan régen a Burzsuj blog tette közzé a hírt, mely szerint egy Hassan al Bolkiah Mu'izzaddin Waddaulah nevű úriember eladna egy pár igazán érdekes autót. Barátunk, Hassan, akit mindenki csak brunei szultánként ismer, az utóbbi időben némiképp gondterhelt, hiszen nem mennek…..