Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Vakul a drakula (törölt)

0 bejegyzést írt és 41 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Tahóblogot kéne csinálnom, azokból ugyanis több van, mint robogóból. Nem nagyon kéne szervezkednem, hogy írhassak valamiről. Rühellem a lábbal integető gyökereket. Már egy korábbi posztban kifejtettem, hogy lábbal nem kommunikálnak emberek. Még akkor is így van ez, ha pár…..
Harminc darab húszezres melegíti jobb combunkat a farmer zsebén át. Hűha, mindjárt autónk lesz! Tekintetet hordozunk körbe a horizonton, tippek záporoznak, döntsünk. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
  Olasz konyha magyar fűszerrel: Szabó Éva iparművész keresztezte a két kultúrát. A Kalocsáról származó művészt a népművészet mai alkalmazása foglalkoztatja, így hosszas munkával, ecsettel kifestette Aprilia Scarabeóját. A fotókon kalocsai népviseletben motorozik…..
Vakul a drakula (törölt) 2012.05.09 12:57:58
Mi sem mutatja jobban a másodlagos autópiacon vadászók bizalmatlanságát, mint a tény, hogy azért nem vitte el az autót, mert nem volt semmi baja. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Vakul a drakula (törölt) 2012.05.03 14:00:09
@ommm: Én természetesen nem a becsületesnepperről beszéltem, hanem a gecinepperről. És mint tudjuk, 10-ből 9 ilyen. Ti magatok írtatok már erről kismillió cikket. De felesleges erről beszélgetni, mert bekapcsolt a moderálás-robot: ha nem értesz velünk egyet, akkor mehetsz a fenébe. Itt csak nyalni lehet, mást gondolni nem.
Mellesleg egyszer meghallgattam az égéstér című műsorotok egy részét, de amikor harmadszor mondtad, hogy "a zseniális Winkler" 2 percen belül, kikapcsoltam. És nem azért mert mondjuk nem értek vele egyet, hanem ez olyan mértékű nyalás, hogy már súrolja a jóízlés határait, főleg így nyilvánosan. Tökösebbnek gondoltalak.
Robogó Nem félsz, Angéla? 2012.04.21 06:01:00
Minden reggel, amikor leállítom a robogómat a szerkesztőségi parkolóházban, egyetlen kérdés dörömböl az agyamban: miért nem kezdtem én ezt sokkal hamarabb? Biztos, hogy nem voltam normális. Robogózni nagyon jó! Ajánlom mindenkinek, aki szeretne gyorsan és olcsón közlekedni…..
Hát ezt is megértük. Családunk mindenkori biztos tartóoszlopa, a feleségem 190-es Mercije, máshogyan mondva - az „újautónk” is megérte a félmillió kilométert. 432 ezerrel vettük 2006 márciusában, tehát mi tettük bele a gyűjtemény közel egyhatodát. Így nézett ki…..
Robogó Hánytál már ma? 2012.04.13 15:35:00
Ha nem, most lehet, hogy fogsz. Pár hónapja szuper kis olvasói levelet kaptunk Benedektől, ami egy számomra szívet melengető írás volt a sokak által lenézett járműfajta szenvedélyes szeretetéről. Az élet igazságtalanságai viszont sokkal kellemetlenebb érzelmeket váltanak ki…..
Végre valami érdekes: egy Marczinkó Tamás építette VZR 1800. Fényezés: Koros Sándor A tavalyi, Millenárison rendezett Magyar Motorépítő Bajnoksághoz képest idén új helyszínen, a Hungexpón nézhettük meg a felhozatalt. Hogy hol jobb épített motorokat nézegetni, egy…..
Vakul a drakula (törölt) 2012.04.03 15:10:38
TComment 3,7 liter/100 km? 2012.03.28 06:15:00
Robogónyi fogyasztás kétszáz lóerővel, kellemes hangulatban 1,7 tonnával? Az Óperencián túli laborban minden lehetséges, de a valóságban korántsem olyan kurta a szerethető oroszlán farka. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Vakul a drakula (törölt) 2012.03.28 11:13:24
@Hó apó: Ezt nem tudtam, de köszi az infót. Így érthetőbb is. Valóban az itthoni sajtóból tudom én is. Szóval ha jól értem, most vannak lépéssel előrébb (hibrid), de lehet, hogy nemsokára kettővel lesznek.... (tiszta diesel, vagy kombi üzem, vagy mi) :)

Hajrá Európa, innen szép a győzelem!
Vakul a drakula (törölt) 2012.03.28 11:46:25
@Hozzászólás ©: Szerintem nem az extrák azok, amelyek nagyon növelik a súlyt, legalábbis nem annyival, hanem az ütközésvédelem. Hány kiló lehet egy légzsák kiszerelve? 1, 2? Van belőle 8 db. Az csak mondjuk kábelekkel együtt 20 kiló. Van persze Kamera, meg pöcsvakaró, meg villanyablak. A klíma talán van egyedül 50 kiló. Szerintem az extrák csak max 100 kiló összesen. De a mai autók jellemzően nem 800-1000 kilósak, hanem 1400-1600 kilósak. A különbség szerintem a kasztni merevségét adó lemezek, és acélszerkezet vastagságából adódhat. Mert a mai autók sok szempontból nem fejlődtek annyit mint vártuk, de az ütközésvédelmük jóval fejlettebb mint 20 éve volt.
Vakul a drakula (törölt) 2012.03.28 11:56:59
@Vakul a drakula: Még egy példa: a régi miautónk, a swift, ugye kb. 800-900 kilós kisautó volt. És a fullos villanyablakos, klímás, minden jóval felszerelt példányok se lettek másfél tonnásak. Maradtak extrás papírautónak, egy tonna alatt.
Az utóbbi időkben feltűnően sok Ferrari borult lángba. Mérnöki hiba vagy csak olasz trehányság? Esetleg buta tulajdonosok? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Megszereztük a folyamatábrát, amely segít nekik eldönteni, hogy bírságoljanak-e, vagy engedjék útjára a külföldi rendszámú autót. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Vakul a drakula (törölt) 2012.03.14 09:46:11
@LanciaBacci: De értem. Te viszont azt nem érted, hogy a legális szlovákok szenvedik meg azt, hogy szlovák rendszámos rombolók dúlják fel a várost nap mint nap. Emiatt olyan ellenszenv alakul ki -jogosan- szerencsétlen valódi szlovákokkal szemben, amit nyilván ők sem akarnak. Ha megszűnnek az adócsalók, akkor a szlovákok csak szívesen fogadott túristák lesznek, és nem közútálat tárgyai. Nekik is hasznos, hogy itthon betartassák a törvényt.
Mégis mit csináltak abban a félévben, amikor el kellett volna dönteni, ki gyűjtheti és ki hasznosíthatja újra az autókról leszerelt abroncsokat? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Hogy miért? Nem is tudom, kicsit azért gyanús... (katt a többiért!) ..
Vakul a drakula (törölt) 2012.02.01 15:07:01
Ezt a levelet küldtem karácsony este fél tizenegykor a totalcaros levelezési listára. Következzék hát, röhögjenek rajtam önök is, velem együtt. Na mit gondoltok, meddig voltam a hígítóval, füsttel, festékekkel, kompresszorzajjal pokollá tett garázsban egy héten át minden…..
Jelenleg nem lehet regisztráltatni az új és fiatal használt autókat. Az ügyintézés lehetetlenül bonyolult, és még egy jogszabályt is elfelejtettek módosítani. Mai cikkünk blogposztja...
Vakul a drakula (törölt) 2012.01.04 12:34:20
Az a munkánk, hogy vezessünk. Autózunk idehaza és külföldön, így elég jól látjuk a különbséget az országok és földrészek között. Nem a magyarok a legrosszabbak, de a dicső úrvezetők dobogójától fényévekre vagyunk. Az első irodai kávé mellett rendszeresen előkerül a…..
TComment Az emberek kretének 2011.12.14 06:00:00
A sok mély és magas nem maga a betegség, csak a tünet. A tünete annak, hogy az emberek súlyosan és menthetetlenül kretének. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Mint azt tudják, nincs egységes álláspont a szerkesztőségen belül azt illetően, hogy sport-e a drift vagy sem. Jelen esetben azonban mindegy, hogy sportként fogjuk fel a szűk kis blúzok szétpattintását köbcentik és G-k függvényében, vagy csak szimpla szórakozásnak. Az eredmény…..
Belsőség Nesze, Mondeó! 2011.09.02 07:00:00
Ez nem egy Aston Martin? Ja, vagy azt már eladták! Mivel a rengeteg program mellett volt hat-hét órányi üresjárat, elugrottunk a közeli műszaki múzeumba, a helyi sajtós Petra szervezett nekünk egy fullextrás Transitot, amihez hasonlót ritkán látni. Nagy élmény volt. Mai…..
Hot Rodos Ricsivel utoljára egy hónapja, Agárdon találkoztam. VMax Zsolt azzal vezette fel, hogy zseniális, mit művel a csávó a lemezekkel, és hogy majd ő csinálja a Cougar tetejét. Vélemények az azonos című írásunkról...
Vakul a drakula (törölt) 2010.08.15 21:01:08
A szerkesztőségből szinte mindenki elhúzott melegebb éghajlatra, a gyermekmegőrző-funkció meghatározó lett a profilunkban, hiszen Tom kislánya is itt van velünk. Vele együtt vagyunk négyen. Winkler a mai Csikós-poszt előadásával szórakoztatott minket, nagy átéléssel, amit a…..
Vakul a drakula (törölt) 2010.08.10 21:45:22
Belsőség Pörgős jampi 2010.03.22 06:42:34
  Végre vezethettem egyik kedvenc amerikai izomautómat, az 1968-as Impalát. Kicsit japánosan ment, de így is megérte. Vélemények az azonos című írásunkról...