Adatok
Henki
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A két lábbal a földön állók aránya a vevők között ezrelékekben mérhető. Ezért, mint vásárlóerő, kalkulálni velük nem lehet. Mai cikkünk blogposztja...
Henki
2012.01.01 19:36:03
De mekkora igazságok vannak a cikkben! Külön köszönet hogy le meri írni! A magyar átlagember tipikus idióta tudálékos hozzánemértő paraszt! 100 ból 95 embernek új autó kéne kb ingyér! Legyen 10 éves 100-120 ezer km-es diesel, gyári sérülésmentes makulátlan gyakorlatilag új állapotú a normál egymilliós ár helyett 600 ezerért hirdetve amiből még a helyszínen le lehet alkudni 250ezret! Egyébként motorkereskedő vagyok(nevezzetek neppernek mert igen dögöljek meg keresni akarok rajta(tok) mert ebből élek) és tipikus ugyanez megy a motoroknál is amik még sérülékenyebbek mint 4kerekü társaik. 250ccm es robogóba nem lehet 20ezer km-nél több még ha 10 éves is, 500ccm esnél 30ezer km a határ mert efölött nincs is élet. Ha van rajta 2-3 kiebb karc akkor mér karcos? Ha le lett fényezve, akkor mért kellett fényezni? ha van szervizkönyv akkor mér van benne kicsit több km mint amiket hirdetnek? Ha nincs szervizkönyv akkor mérnincs? És sorolhatnám. Egy spormotornál nyilván az első kérdés: járt e valaha pályán? Nem bazdmeg szobában tartották és a napfénytöl is óvták sőt még gyári gumi van rajta 30 ezer kilométernél mert végig tolták... Oda tervezték te hadibarom! A helyzet az kedves barátaim hogy a magyar túlságosan el van kényeztetve, legyen az használtautó vagy használtmotor. mind1. Kedves mélyentisztelt átlag magyar állampolgár: kérem menjen ki már osztrákba, németbe és nézzen már meg egypár használt autót hogy néznek ki. Főleg ami ki van javítva mert kicsit is sérült volt. Vagy nézzen már a km számlálóra 4-5 éves autóban hát meg fog lepődni! Egy 10 éves német autón általában van fék, jó a motorja(hiába futott 400ezret) de a többiről inkább ne beszéljünk! Mégis érdekes hogy megveszik őket mert tudomásul veszi a kedves állampolgár hogy HASZNÁLT autót vesz, és bizonyos összegért az összegnek megfelelő korú és futásteljesítményű gépjárművet adnak. Komolyan mondom olyan állapotú használtautóból amiket itt pár kereskedő árul, havi ezer darabokat lehetne eladni mert nem hinnék el hogy ilyen állapotúak. Jah és ott nem kellene az órákat sem állitgatni sőt nemhogy átpolírozni, kitakarítani sem, mert szinte senkinek sem szempont(gondolok itt persze azokra a kereskedőkre akiknek többet ér a jóhírük és normális műszaki állapotú autókat/motorokat árulnak mert van sok kivétel is irány Budapest)Továbbá azt is tudomásul kell venni hogy egy autóban kopó alkatrészek vannak amiket időnként cserélni kell a biztonságos közlekedéshez! Ha egy fékbetét vagy féktárcsa neadjisten egy gumi kopott nem kell egyből elmenekülni, mert ez természetes dolog. Szóval tisztelt magyar állampolgár aki magára ismert a cikkben nézzen már magába és a jövőben reális követelésekat támasztva jelezze vételi szándékát. A kivételnek maximális tiszteletem, valószinűleg ők nagy megelégedéssel használják 400ezer kilométert futott autójukat ami még soha nem hagyta őket cserben mert tudják hogy egy autóban bizonyos dolgokat bizonyos idő után cserélni kell. A legalljának meg azt kivánom mindig görcsös gyomorral induljanak útnak mikor áll meg az autójuk ami egy öltönyös bácsitól való 10 éves 50 ezer kilométeres első tulajos 3 autóból öszerakott mégis sérülésmentes csoda, amiben még olaj sem volt cserélve soha! illetve remélem a hazahuzatás is ötször annyiba kerül mint egy vezérműszíjcsere! Tiszteletem
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz