Adatok
zekaxzi
0 bejegyzést írt és 171 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A feministák egyik legfontosabb rejtett alapelve:
Bármi ami a nőkkel történik, az azért van úgy, mert a férfiak akarják, nyilvánvalóan önzőségből és gonoszságból, a szegény nők pedig nem tudnak ellenállni.
Kevesebb parlamenti képviselőnő van, mint férfi? A férfiak…..
Vigyázat, a cikk csúnya szavakat is tartalmaz.
TGM a feminizmust magyarázza. Férfiként. Nőknek. És nem látja ebben az iróniát. Hiába no, elszállt fölötte az idő, szenilis vénemberként is meg akar maradni kultúrmarxista vezéregyéniségnek.
TGM, hagyd abba fehér hetero…..
zekaxzi
2015.08.27 08:07:28
Remek írás lett, nagyon jól szórakoztam!
A női örökléshez tennék hozzá egy kicsit. Magyarországon az Egyház(!) lobbizta ki az Árpád-korban(!!), hogy a nők örökölhessenek. Persze előtte se haltak éhen, "csak" eltartásra és hozományra számíthattak.
Bővebben:
lexikon.katolikus.hu/L/le%C3%A1nynegyed.html
brannaghpraktikai.blog.hu/2011/01/22/nok_jogai_az_arpad_korban_4
epa.oszk.hu/00800/00861/00015/2000_3-04.html
A női örökléshez tennék hozzá egy kicsit. Magyarországon az Egyház(!) lobbizta ki az Árpád-korban(!!), hogy a nők örökölhessenek. Persze előtte se haltak éhen, "csak" eltartásra és hozományra számíthattak.
Bővebben:
lexikon.katolikus.hu/L/le%C3%A1nynegyed.html
brannaghpraktikai.blog.hu/2011/01/22/nok_jogai_az_arpad_korban_4
epa.oszk.hu/00800/00861/00015/2000_3-04.html
Feminista frontról egyfolytában azt halljuk, hogy néhány radikális mérgezi csak az összképet, de a feminizmus valójában egy kedves, aranyos mozgalom amit kizárólag az egyenjogúság érdekel. Vessünk hát egy pillantást a közelmúlt feminizmushoz kapcsolódó eseményeire, vagyis…..
zekaxzi
2015.07.04 16:13:36
@Deansdale: Köszönöm. :)
„Istennek nevét hiába ne vegyed!” — így szól a Tízparancsolat második parancsolata, amelyet a zsidó hagyomány olyannyira komolyan vett, hogy a szent iratokban a maszoréta pontozók Isten nevének, Jahve-nak magánhangzóit nem merték odaírni annak mássalhangzói alá, hanem azt az…..
Jelentéktelen, ártatlan szövegek néha szédületes pályára hivatottak. Önazonosságunk tételmondatai nemegyszer ilyen írásokból származnak – pontosan ez az érzés kerített hatalmába, amikor elolvastam Umberto Eco legújabb könyvét, a Prágai temetőt. Ez a regény bebizonyítja,…..
zekaxzi
2013.01.18 13:18:17
"Ezután a vereség utáni a zsidó sajtó tudomásul adta, hogy már ismert a szerző. A jegyzőkönyvek csupán plágium Joly Maurice rég elfelejtett könyvéből: Dialogues aux enfers entre Macchiavelli et Montesquien. Azonnal itt volt a bizonyíték, hogy ez a Joly senki más, mint Joel Mózes, egyike az 1871.-i francia kommün vezéreinek. És ismét csönd lett Zion újságberkeiben."
Forrás: amdg.betiltva.com/ritter-gaston-a-zsidosag-es-az-antikrisztus-arnyeka-i-resz/
Forrás: amdg.betiltva.com/ritter-gaston-a-zsidosag-es-az-antikrisztus-arnyeka-i-resz/
Az elmúlt napokban érdekes élményekben volt részem. Egyrészről azt mondták nekem, hogy elkeseredett harcot folytatok az általam gyűlölt szekta, a korábbi egyházam, Jehova tanúi ellen, másrészről pedig meg lettem vádolva, mint olyan képmutató ember, aki őrtorony bérencként azt a célt tűztem ki célul,…..
zekaxzi
2013.01.12 21:27:39
Szia!
Nagyon szimpatikus az igazságkeresésed, sok sikert és Isten kegyelmét kívánom hozzá - és nagy adag őszinteséget! Hogy ebben segítsek, egy tanács: katolikusok közül ne Karl Rahnert olvasd, mert ő nem az igaz katolikus tanítást adja elő, hanem modernista eretnek. Szóval ha a katolikus tanításra vagy kíváncsi, leginkább Schütz Antalt és Bangha Bélát ajánlom! Valamint hanganyagot is tudok küldeni: amdg.betiltva.com/kategoria/hanganyagok/
Valamint Barsi Balázs atya hanganyagait és könyveit is szívből ajánlom!
Még egyszer sok sikert! És kérlek, ahhoz, hogy az igazi katolikus tanítást ismerd meg kutatásaid során, ne ferdítéseket, fogadd meg a tanácsom.:-)
Nagyon szimpatikus az igazságkeresésed, sok sikert és Isten kegyelmét kívánom hozzá - és nagy adag őszinteséget! Hogy ebben segítsek, egy tanács: katolikusok közül ne Karl Rahnert olvasd, mert ő nem az igaz katolikus tanítást adja elő, hanem modernista eretnek. Szóval ha a katolikus tanításra vagy kíváncsi, leginkább Schütz Antalt és Bangha Bélát ajánlom! Valamint hanganyagot is tudok küldeni: amdg.betiltva.com/kategoria/hanganyagok/
Valamint Barsi Balázs atya hanganyagait és könyveit is szívből ajánlom!
Még egyszer sok sikert! És kérlek, ahhoz, hogy az igazi katolikus tanítást ismerd meg kutatásaid során, ne ferdítéseket, fogadd meg a tanácsom.:-)
Az elmúlt napokban egy kedves ismerősöm a következő üzenettel ajándékozott meg: „Október 11-én, VASÁRNAP, délelőtt 11 órától a Hősök terén az eddigi egyik legnagyobb roma tüntetésre kerül sor. A Jászsági Roma Polgárjogi Szervezet elnöke, Kállai László és a hozzá…..
zekaxzi
2012.02.06 12:24:56
@mrgumby1: Az embert 3 + 1 dolog határoz meg:
- vérisége (amit örökölt)
- neveltetése
- egyéb környezeti hatások
+ 1 a kegyelem, de az is ezekre épül!
Nem tudom, mi alapján jelenti ki, hogy a vériség ebből a legkevésbé meghatározó.
- vérisége (amit örökölt)
- neveltetése
- egyéb környezeti hatások
+ 1 a kegyelem, de az is ezekre épül!
Nem tudom, mi alapján jelenti ki, hogy a vériség ebből a legkevésbé meghatározó.
zekaxzi
2012.02.06 12:35:01
@m-athos: Valami okuk csak van az embereknek, ha félnek... Egyébként pedig be kell bizonyítani az ellenkezőjét.
A logikádat nem értem. Ezek szerint a cigányok azért viselkednek negatívan, mert szerintük utálják őket? Érdekes. Én nem kezdek el csak azért hülye állat módon viselkedni, mert van, aki úgy gondolja, hogy a hungaristák olyanok. Szerintem egy cigány se kezd el azért negatívan viselkedni, mert mások ezt nézik ki belőle. Amúgy én úgy vettem észre, hogy akik olyanok, egymás között is olyan "kedvesek", mint a nemcigányokkal, mondjuk velem, tehát szó sincs arról, hogy valaki gonosz előítéletből csúnyán nézett rájuk, és az hozta ki belőlük ezt.
A logikádat nem értem. Ezek szerint a cigányok azért viselkednek negatívan, mert szerintük utálják őket? Érdekes. Én nem kezdek el csak azért hülye állat módon viselkedni, mert van, aki úgy gondolja, hogy a hungaristák olyanok. Szerintem egy cigány se kezd el azért negatívan viselkedni, mert mások ezt nézik ki belőle. Amúgy én úgy vettem észre, hogy akik olyanok, egymás között is olyan "kedvesek", mint a nemcigányokkal, mondjuk velem, tehát szó sincs arról, hogy valaki gonosz előítéletből csúnyán nézett rájuk, és az hozta ki belőlük ezt.
zekaxzi
2012.02.06 12:47:07
@mrgumby1: Amit Ön használ, az a kommunista terminológia. Én a valóságot írom le. A nemzetiszocializmus egy korszellem, amely különböző népekben máshogy és máshogy testesült meg, pl. nálunk mint hungarizmus, az olaszoknál mint fasizmus, a németeknél mint hitlerizmus, a spanyoloknál mint falangizmus, ésatöbbi, ésatöbbi. A német nemzetiszocialistákra senki se mondta, hogy fasiszták, csak a kommunista egyszerűsítő propaganda, a hungaristák is hungaristának hívják magukat, sose fasisztának, a falangisták is falangisták és nem fasiszták.
A fasisztát kommunista mintára (gondolom abban az érában tanult) gyűjtőfogalomként használja, holott a nemzetiszocialista a helyes gyűjtőfogalom.
Kérem, ebben higgyen nekem mint autentikus forrásnak, aki ezen eszme képviselője, és mint történészhallgatónak, aki nyilván mélyen és nap mint nap foglalkozik ezzel a témával.
A biológiai sokszínűség bizonyos kereteken belül jó, hiszen beteg utódokat eredményez az, ha valaki a családján belül házasodik, viszont ha genetikailag túlságosan messze esővel, teljesen ellentétes tulajdonságúval házasodunk, akkor a gyerekeink disszonánsak lesznek külsőre, és ami fontosabb, belsőre is, idegileg és testileg gyengébbek. Ez biológiai tény.
A fasisztát kommunista mintára (gondolom abban az érában tanult) gyűjtőfogalomként használja, holott a nemzetiszocialista a helyes gyűjtőfogalom.
Kérem, ebben higgyen nekem mint autentikus forrásnak, aki ezen eszme képviselője, és mint történészhallgatónak, aki nyilván mélyen és nap mint nap foglalkozik ezzel a témával.
A biológiai sokszínűség bizonyos kereteken belül jó, hiszen beteg utódokat eredményez az, ha valaki a családján belül házasodik, viszont ha genetikailag túlságosan messze esővel, teljesen ellentétes tulajdonságúval házasodunk, akkor a gyerekeink disszonánsak lesznek külsőre, és ami fontosabb, belsőre is, idegileg és testileg gyengébbek. Ez biológiai tény.
Előre bocsátom, hogy ez itt természetesen vicc, szellemesnek szánt valami, mert ugye április 1-én kötelező nagyon humorosnak lenni. Az egész leginkább egy görbe tükör arról, hogy mi jut eszébe a többségnek, ha a királyság szót hallja. Szerencsére a királyságok, és a magyar…..
Sajnos kissé későn olvastam a levelet, de hátha... Íme tehát:Dalma vagyok a 11.H-ból és én mint korcsolyázás kedvelő diák, arra gondoltam hogy a holnapi tanításmentes napon össze lehetne gyűjteni pár embert, hogy elmenjünk korizni.Nyolctól már lehet menni, ha bejelentjük hogy…..
zekaxzi
2009.11.23 13:00:17
0. Vagyis bevezető. A hír, miszerint a Vatikán tárt karokkal fogadja a tradicionalista anglikán papokat és híveket enyhén szólva is vegyes fogadtatásra talált. A sajtótájékoztató másnapján a Guardian egy nagyon de nagyon meglepett Rowan Williams portréval a címlapján közölte:…..
zekaxzi
2009.11.08 17:01:39
@Dr. szpahi: Gratulálok! Ennél gyengébb poént már nem is írhatott volna..
zekaxzi
2009.11.08 17:02:43
@Dr. szpahi: Mást felvilágosítani arról, hogy hamis dolgokban hisz, nem a szeretet jele?
zekaxzi
2009.11.08 17:46:51
@Dr. szpahi: Ezt már egyszer beidéztem a blogon:
Az irgalmasság első két lelki cselekedete:
1. a bűnösöket meginteni,
2. a tudatlanokat tanítani,
kötelességünk.
Szerintem az a szeretet jele, ha megmondjuk a másiknak, hogy téves dologban hisz, téves dologban él. Lehet, nem tűnik úgy eleinte, hiszen a másik talán megsértődik, megbántódik, de szerintem megéri az Igazságért.
Az irgalmasság első két lelki cselekedete:
1. a bűnösöket meginteni,
2. a tudatlanokat tanítani,
kötelességünk.
Szerintem az a szeretet jele, ha megmondjuk a másiknak, hogy téves dologban hisz, téves dologban él. Lehet, nem tűnik úgy eleinte, hiszen a másik talán megsértődik, megbántódik, de szerintem megéri az Igazságért.
Újra itt van Halottak Napja. Ilyenkor kimegyünk a temetőbe, és meglátogatjuk szeretteinek sírját. Ez nem csak keresztény szokás. Hosszú évekig éltem buddhista országban, és ott is minden évben megtartják a halottak hetét. Látogatják, virágokkal díszítik a sírokat, mécseseket…..
zekaxzi
2009.11.08 13:44:05
@izrael miszteriuma: Sosem olvastam azt a könyvet.
zekaxzi
2009.11.08 13:44:52
@izrael miszteriuma: szerintem is rosszak. De a tanárom jó.
„Mérföldkő a keresztények egysége felé vezető úton” – így méltatta II. János Pál pápa
1999. október 31-én délben az aznap Augsburgban ünnepélyesen aláírt katolikus-luteránus közös nyilatkozatot a megigazulás tanáról. A szakteológusok – a zsinat…..
zekaxzi
2009.10.31 08:07:52
zekaxzi
2009.11.07 16:07:02
@felician : Küng tényleg eretnek. Pont. El kell olvasni, miket ír... Kész agyrém.
Nem hagyott nyugodni egy blogbejegyzés ezért billentyűzetet ragadtam. Szent Ignác a lelkigyakorlatos könyvben a következőképpen fogalmaz az ereklyékről: „Dicsérjük a szentek ereklyéit, tiszteljük azokat” (Lgy 358)
Az ereklyék tiszteletének története persze elég vegyes: keveredik benne a mély…..
zekaxzi
2009.10.29 16:19:56
@izrael miszteriuma: Nem is állítottam, hogy csak a magyarok édesanyja :)
zekaxzi
2009.11.05 15:40:30
@Nick_: Kérem, Jézus szájába ne adjon hülyeségeket. Annak a Jézusnak a szájába, aki most a mennyből az ereklyéket is használja csodák közvetítésére.
Nem sok évtizedig koptattam a Föld porát, azt viszont tudom, hogy vannak dolgok, amik könnyen elszállnak. Főleg, ha tele vannak mindenféle langyos, légnemű dologgal. Amikor tehát belebújunk alul a kis dobozba, elszállhatunk vele együtt. Azon a héten, amikor a fél világ könyökig…..
zekaxzi
2009.10.27 12:12:17
zekaxzi
2009.10.28 20:04:10
@mrcxqj: Bocsánat, de ezt nem értem
zekaxzi
2009.11.02 15:59:05
Bár ritka egy fiatal jezsuita életében, hogy találkozik a rend legfőbb elöljárójával, ezen a nyáron kétszer is megtörtént ez velem. Először Rómában „futottunk össze”. De szó szerint. Szent Ignác napján egy fiatalokból álló zarándokcsoporttal éppen az ünnepi misére indultunk az Il Gesu templomunk…..
zekaxzi
2009.10.30 12:14:17
@replay: Igazad van. Nekem is nehéz elfogadnom a pokol létezését, de elfogadom, mert maga Jézus is ezt tanítja. Isten igazságos - tehát ha valaki a sátánt választja, megadja neki, menjen a sátánhoz. Azonban van egy reményünk: Isten másik tulajdonsága, az irgalmas! Ezt kell kihasználnunk. Mégpedig azzal, hogy imádkozunk azokért, akikről tudjuk, hogy halálos bűnben leledzenek, és konkrétan teszünk is értük: figyelmeztetjük őket vagy egyszerűen csak jó példát mutatunk, hogy vonzóvá tegyük számukra ezt - a katolikus - életformát. Lisieux-i Szent Teréz is azt érezte kármelita hivatásának, hogy másokért imádkozzon.
Viszont mivel nem segítjük a halálos bűnben leledzőket? Azzal, hogy azt mondjuk, nincs pokol, vagy ha van is, üres, úgyse jut be oda. Hiszen akkor miért igyekezne kikerülni bűnös helyzetéből? Isten irgalmas.. mindenkinek megadja a megtérés lehetőségét és imáinkat is meghallgatja. Azonban szabad akaratunk van, és az igazságos Isten, ha mindezen kegyelmek ellenére halálos bűnben talál minket a halál, hát hagyja, hadd kövessük földi választásunkat.
Viszont mivel nem segítjük a halálos bűnben leledzőket? Azzal, hogy azt mondjuk, nincs pokol, vagy ha van is, üres, úgyse jut be oda. Hiszen akkor miért igyekezne kikerülni bűnös helyzetéből? Isten irgalmas.. mindenkinek megadja a megtérés lehetőségét és imáinkat is meghallgatja. Azonban szabad akaratunk van, és az igazságos Isten, ha mindezen kegyelmek ellenére halálos bűnben talál minket a halál, hát hagyja, hadd kövessük földi választásunkat.
zekaxzi
2009.10.30 16:11:55
@Nick_: De tudunk. Ld. a szegény Lázáros történtet. A gazdag a pokolra került. Utána már hiába sírt.
Kétféle bűnbánat van: van, aki azért bánja bűneit, mert fél, hogy a pokolra jut. Van, akiben ez kiegészül még egy fontosabb elemmel: hogy megbántotta a Jóistent, és ha olyan természetű a bűn, másokat.
Természetesen a második szint egy magasabb szint, de az első is nagyon fontos. Mert az egy reális veszély.
Fatimában ezt mondta Szűz Mária: ,,Imádkozzatok sokat, nagyon sokat, és hozzatok áldozatot a bűnösökért, mert sok lélek a pokolba kerül, mivel nincs, aki áldozatot hozzon és imádkozzon értük."
Tehát ismernünk kell a veszélyt, hogy tegyünk ellene. Mária ezt mondta, a Szent Szűz erre hívott fel! Van, aki még oda se jut el, hogy a pokoltól való félelmében bánja meg bűneit! Őértük imádkozunk kell, hogy elkerüljék az örök kárhozatot!
Kétféle bűnbánat van: van, aki azért bánja bűneit, mert fél, hogy a pokolra jut. Van, akiben ez kiegészül még egy fontosabb elemmel: hogy megbántotta a Jóistent, és ha olyan természetű a bűn, másokat.
Természetesen a második szint egy magasabb szint, de az első is nagyon fontos. Mert az egy reális veszély.
Fatimában ezt mondta Szűz Mária: ,,Imádkozzatok sokat, nagyon sokat, és hozzatok áldozatot a bűnösökért, mert sok lélek a pokolba kerül, mivel nincs, aki áldozatot hozzon és imádkozzon értük."
Tehát ismernünk kell a veszélyt, hogy tegyünk ellene. Mária ezt mondta, a Szent Szűz erre hívott fel! Van, aki még oda se jut el, hogy a pokoltól való félelmében bánja meg bűneit! Őértük imádkozunk kell, hogy elkerüljék az örök kárhozatot!
zekaxzi
2009.10.31 08:06:37
@Nick_: Igen, ez egy lépcsőfok. Csak ha megugrottuk, akkor se feledkezzünk el a pokol létéről. Meg gondoskodni kell azokról, akik még odáig se jutottak el, hogy egyáltalán felismernék, hogy tetteik, életük milyen következményekkel járhat. :)
És azért nem ijesztegetés, ha beszélünk a pokolról, mert Krisztus megadta a lehetőséget, hogy tegyünk ellene és elkerüljük.
És azért nem ijesztegetés, ha beszélünk a pokolról, mert Krisztus megadta a lehetőséget, hogy tegyünk ellene és elkerüljük.
Réges-régen találkoztam egy öreg és bölcs emberrel, akit mindig csak Apónak szólítottam. Sokféle dologról beszélgettem vele és nagyon sokat tanultam tőle. Ezeket szeretném megosztani veletek. Egyszer megkérdeztem tőle: - Apó, te egész életedben hívő ember voltál. Miben…..
zekaxzi
2009.10.21 18:21:29
@jabbok: A szenvedés segít abban, hogy jobbá váljunk. Minden kísértés nehézség, ami rossz az életünkben, próba elé állít: hogyan éljük meg? Jobb emberként jövünk ki belőle, vagy rosszabbként? Valóban, maga a szenvedés rossz, de lehet, hogy megéri azt a lelki fejlődést tekintve, ami közben ennek hatására bennünk végbement.
Persze aki okozta a szenvedést nekünk, attól még nem lesz jó ember, mert lelkileg mi pozitívan jöttünk ki belőle. Ezt nem szabad elfelejteni.
Persze aki okozta a szenvedést nekünk, attól még nem lesz jó ember, mert lelkileg mi pozitívan jöttünk ki belőle. Ezt nem szabad elfelejteni.
zekaxzi
2009.10.21 20:53:39
@Felicitasz: Pont az a lényeg. Hogy jobbak leszünk-e tőle, vagy sem. Nem a szenvedés a jó, hanem az lehet jó, amit kihozunk belőle.
zekaxzi
2009.10.22 20:04:19
@izrael miszteriuma: Ez nagyszerű idézet!
Ezekben az órákban Barack Obama elnök látogatása zajlik az Egyesült Államok egyik leghíresebb, Notre Dame nevű katolikus egyetemének tanévzáró ünnepségén. Amint azt hírforrásokból már rég tudni lehetett, az ellentétes vélemények és a két táborra oszlottak szembenállása…..
zekaxzi
2009.10.14 20:39:39
@fHold: Nagyon fontos a segítés, a bajbajutott anyák segítése, persze. De nekünk, világiaknak meg az a kötelességünk, hogyha egyszer nem szabad abortuszt végeztetni akkor nem végeztetünk.
zekaxzi
2009.10.19 15:45:54
@fHold: Sajnos nem így van, de törekednünk kell rá! Egy kis hirtelen jött tiszteletlenkedés a szülőkkel meg a magzatgyilkosság közt azért ugye Ön is érzi a különbséget?
“Imádkozz úgy, ahogy tudsz és ne úgy, ahogy nem tudsz.” Így tartották a régiek, és így tartják ma is, akik gyakorolják szerte a világon. Az imádság egyesek számára kötelesség, mások számára dög unalom, ismét mások számára fölösleges időtöltés. De vannak,…..
zekaxzi
2009.10.11 13:08:04
@izrael miszteriuma: Én mostanában latinul tanulom az imáinkat. Az Ave Maria már megy fejből :))
zekaxzi
2009.10.11 20:48:35
@izrael miszteriuma: köszönöm, de inkább maradok az ilyesminél... www.youtube.com/watch?v=v8xf0NvvgGU
zekaxzi
2009.10.16 20:47:49
@izrael miszteriuma: Köszönöm a zenét, nagyon tetszik!
@Ky-Lí: De azt tegyük hozzá, hogy hiába szereti a bűnös embert is, sajnos az a pokolra jut. Sose felejtsük el a poklot! Sosem szabad elfelejtenünk a bűnbánatot! Ahogy a Szűzanya figyelmeztette a világot Fatimában! És még a poklot is megmutatta!..
@Ky-Lí: De azt tegyük hozzá, hogy hiába szereti a bűnös embert is, sajnos az a pokolra jut. Sose felejtsük el a poklot! Sosem szabad elfelejtenünk a bűnbánatot! Ahogy a Szűzanya figyelmeztette a világot Fatimában! És még a poklot is megmutatta!..
Felhívás Húsz év után ismét Pécsett rendezik a regionális Taizé találkozót. Az idei éveben október 23-25-én reményeink szerint több, mint 2000 fiatal keresztény gyűlik össze a baranyai megyeszékhelyen. Érkeznek zarándokok a környező országokból, sőt Németországból és…..
zekaxzi
2009.10.12 16:09:51
@KeresztényBlog: A hit nem csak érzés! Sok ember vált már észérvek által vallásossá vagy rekatolizált. Bizony kell hozzá a Szentlélek kegyelme is, de sokszor ezek az észérvek által hatnak ránk. Nem jelenhet meg mindenkinek a Szent Szűz, hogy közölje vele, a katolikus vallás az igaz. De lehet, hogy egy barátja, vagy egy jó könyv olyan hatással lesz rá, hogy elindítja, vagy betetőzi a meggyőzés útját.. Én például a Müller Péter-féle new age-es reinkarnációs hablatyban hittem egy ideig. Bizonyos - énáltalam Istennek tulajdonított - élmények ÉS észérvek győztek meg róla, hogy nem az, hanem a katolikus vallás az igaz. Tehát én is mondhatni tapasztalatból beszélek :))
Aki meg hisz abban, hogy a Biblia igazat ír (így a reformátusok is), akkor a Bibliából levezetve meg lehet őket győzni az ostya átváltozásáról..
Aki meg hisz abban, hogy a Biblia igazat ír (így a reformátusok is), akkor a Bibliából levezetve meg lehet őket győzni az ostya átváltozásáról..
zekaxzi
2009.10.14 20:20:59
Megnézegettem a blogodat. Már az itteni nagyon szellemes kommentárjaid alapján sem tartottalak egészen komolyan vehetőnek, de ezek után: arszak.blog.hu/2008/12/22/jezus_krisztus_fogantatasanak_erdekes_korulmenyei már egyenesen kijelenthetem, hogy érdemtelen a "humorizálásoddal" foglalkozni.
Volt egy időszakom amikor tanító álmaim voltak.Mindenféle helyzetet álmodtam meg ami egy lélekkel létezése során történhet.Dimenziót ugrottam,egyik pillanatban itt voltam,a másik pillanatban átléptem egy rezgéssel feljebb.A betegségekkel is álmodtam,látva őket mit csinálnak…..
Kíváncsiak vagytok, mi volt az, amire eddigi (15 éves) papi életem során a legtöbb pozitív visszajelzést kaptam? Mert papoknak bizony nem adnak (nem mernek adni) még pozitív visszajelzést sem (hát még negatívat…)! De én kaptam azért időnként! Főleg akkor, amikor az alább…..
zekaxzi
2009.10.11 20:42:52
@zzzsuzsa: Bizony a XXI. században is fel kell hívni a figyelmet az eretnekségre meg a pogányságra. És persze a tévelygésekre. Ahogy a szülő rászól a gyerekére, ha hülyeséget csinál. Ne liberalizáljuk az Egyházat... már így is eléggé az :>
zekaxzi
2009.10.12 16:28:22
@zzzsuzsa: Nem jövök ki jól belőle? Az mit jelent? Nem tetszik majd az olvasóknak? Én nem füleket akarok csiklandozni..
Bizony sajnos már kétféle katolicizmus van: hagyományhű (tradicionalista) és a modernista, liberális.. Ezt be kell látnunk. Sátánfüstje. Stb. Ahogy máshol (vagy tán itt?) írtam már.
Bizony sajnos már kétféle katolicizmus van: hagyományhű (tradicionalista) és a modernista, liberális.. Ezt be kell látnunk. Sátánfüstje. Stb. Ahogy máshol (vagy tán itt?) írtam már.
zekaxzi
2009.10.13 17:13:15
@Kajla: Persze. Adnak pénzt meg munkát. De a lelkükkel mi lesz?? Nem minden arany, ami fénylik..
@izrael miszteriuma: Nagyon érdekes!
@izrael miszteriuma: Nagyon érdekes!
Vasárnaponta többen járnak misére a kis kápolnánkba. Most is így volt. És nagyon sok a gyerek, kislányok, kisfiúk, játszanak, szaladgálnak, kicibálják a szülőket a miséről, szabadok. És mosolyt varázsolnak mindenki arcára. Van, aki felnőttes fegyelmezettséggel üli végig a…..
Az irodalom volt mindig a kedvenc tantárgyam. Mai napig legszebb időtöltésem. Hogy nem azt választottam hivatásomul, egy kamaszkori emlék súlyát idézi fel bennem. Egyik tanárom egyszer, csak úgy “en passant” megjegyezte, hogy “az emberek kétféleképpen járulhatnak…..
zekaxzi
2009.10.09 20:50:03
zekaxzi
2009.10.09 21:22:59
@amancich: Engem még fűt az ifjonti hév. :))) Én is eddig csak egyszer voltam tridentin, múlt vasárnap.
A Magyar Katolikus Püspöki Konferencia körlevélben hívja fel a hívek figyelmét a katolikus hit megőrzésére az újpogányság egyre terjedő szellemével szemben. A testület levelét, melyet szeptember 20-án minden katolikus templomban felolvasnak, az alábbiakban adjuk közre.Krisztusban…..
zekaxzi
2009.10.08 16:28:01
Pl. boldoggá lett avatva a velejéig degenerált - a magyarságot fél évezreden keresztül sanyargató-pusztító Habsburg család egyik legtehetségtelenebb tagja: IV Károly. Ez minden jóérzésű magyarban igen erős visszatetszést keltett!
Butaság. Olvasson kérem Pezenhoffert.
mek.oszk.hu/04200/04245/index.phtml
Butaság. Olvasson kérem Pezenhoffert.
mek.oszk.hu/04200/04245/index.phtml
Élmények, reflexiók - válasz a világ eseményeireSzombaton rendezték meg Szekszárdon az én régiómhoz tartozó Regionális Karizmatikus Találkozót. Úgy saccolom, nagyjából száz ember fordult meg a Szekszárdi Belvárosi Templomban. A találkozó szlogene: „Azért jelent meg az…..
zekaxzi
2009.10.07 20:31:00
@KeresztényBlog: Igen. Fontos, hogy a karizmatikus katolikusok ne csapjanak át karizmatikus eretnekekké, pl. Hit Gyülekezete és a többi karizmatikus, pünkösdista gyülekezet.
Hogy ismeritek meg és hogy használjátok őket?
Hogy ismeritek meg és hogy használjátok őket?
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A rokonságomban van valaki, akit az édesanyja nem engedett továbbtanulni, mert hogy az minek. Aztán mikor férjhezment, a férje mellett nyugodtan elvégezhette azt az iskolát, amit az anyukája rövid úton abbahagyatott vele. Hiába ment el hozzá a férfi(!!) igazgató könyörögni, hadd tanulhasson a lány, mert olyan okos.
Tehát röviden összefoglalva: volt két férfi, aki azt akarta, hogy tanulhasson a rokonom (ráadásul az egyiküknek se kutyája, se macskája nem volt ő), és egy nő, aki nem.