Adatok
Bánóczy Zoltán
110 bejegyzést írt és 374 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Szürreális gondolatok keringenek a Google / Facebook adó kapcsán - arról viszont senki nem beszél, hogy hogyan jutott a magyar webszakma oda, hogy adott esetben akár még száz százalékos büntetőadó mellett is jobban megérné ezeken a szolgáltatásokon hirdetni, mint hazai…..
Szeretném érteni, hogy a hazai versenyzők mitől voltak jóval alulreprezentáltabbak az indokoltnál az idei SUPERWEEK konferencián, Galyatetőn.
A kérdőív a hajtás után vagy direktben itt.
Loading.....
Nem dolgozott az AALL a Lájvjázminon, de a cégcsoportnak érintőlegesen igen - titkokat kifecsegni nem tudok - és mivel Gattyán György most nagyobb, mint egy Szenes Iván-sláger, mindemellett épp nyilatkozott is egy analitikailag értékelhetőt a Népszabadságnak; gondoltam…..
Mai adásunkban egy adatipari mesét mondunk - sikeres mesét, megtörtént esetet, csak amennyi a diszkrécióhoz szükséges, annyi torzítással.
"ki a nagy vízre indul / annak tudnia kell /
melyik hullám a jó / melyik sodorja el"
Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy fizetős…..
... avagy amitől egy korai minimál adatipari invesztíció megmenthetett volna - de már késő. Úgy érzed, hígul a forgalmad? Jól érzed. A minőségi látogatókat napról napra jobban elviszik előled azok, akik felismerik őket, amíg pusztán a volumennel és egyéb hitvány…..
Messziről kezdem: a webipari siker képlete szerény, nyomott véleményem szerint a korai felismerés és a bátor, szakszerű, fürge, határozott cselekvés. Ez az, ami az iparági invesztíciók rizikóját hordozza, ezen az ökölszabályon kívül csak a cinkelt játék és a deus ex machina…..
Aki sokat költ displayre, vegyen a hétvégére egy nagyon drága pezsgőt és ünnepeljen vele azzal a nyugalommal, hogy az ital szignifikáns árának többszörösét fogja innentől havonta spórolni - ha figyeli ezt a kis ikont.
Google Display Networkön hirdetőknek egy eszméletlenül jó…..
A dolgok valódi piaci értéke mindig ott derül ki, hogy fizetnek-e érte és mennyit - attól egyetlen séf se lesz kiváló, mert százezren mennek be a Blaha Lujza téri ingyenkonyhájára. Az AALL drukkol a fizetős tartalomszolgáltatási modellnek.
Akár már középtávon is változásokat…..
Az alábbi januári, SUPERWEEK 2013-as kisfilmet azoknak ajánljuk, akiket érdekel, hogy mi az a szakmai színvonal, ami egy PPC kampánytanácsadás során kiváló szakemberektől elvárható. Yehoshua Coren az első percekben letudja az alapozást és PPC-analitikai technikákat és…..
Bánóczy Zoltán
2013.03.29 18:52:29
Úgy alakultak a dolgok - és ez számunkra is meglepetés -, hogy a SUPERWEEK harmadik évére sikerült földgolyó-távlatból nézve is jól észrevehető eseménnyé felfejlődnie januári digitális analitikai és keresőipari programunknak; a napról napra növekvő számú külföldi…..
Igazi világszínvonalú, európai találkozót ajánlunk januárra, a ködhatár feletti Grandhotel Galya kékestetői panorámás nagytermében rendezett SUPERWEEK 2013 internetes szakkonferenciát. A 2012-es programnál még keményebbet sikerült összehoznunk a január 22-24-i időpontra.…..
Ott van csak igazán analitika, ott érdekes igazán a teljesítmény. A Google Analytics használata nagyon sokrétű; a fejlesztéstől a dizájnon (UX) át a marketingtevékenységig felhasználható – de a helye mindig az adott feladatot kiosztó, döntéshozatalra képes, az…..
Az október 23-i hetet a Sinaián töltöttem, ahol a SUPERWEEK ROMANIA 2012-t nyitottam meg egy angol nyelvű beszéddel - alább az eredeti magyar verzió és egy saját fotó.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
"Mihez kezdünk majd, ha a webes penetráció növekedése…..
Analytics Pros LIVE a helyszínről
#gasummit Twitteren
Nagyon forró a téma, alig pár perce jelentették be a Google főhadiszállásán a hírt: az Analytics eddigi legnagyobb változását. A jelenlegi mérési modell teljesen átalakul, egy képernyők közötti (cross-device ill.…..
Valami erőssel készül az AllStars Analitika (AALL) a nyáron: tettünk egy nagy lépést a branding mérése felé; megoldottuk, hogy a kampányok bannermegjelenései követhetők legyenek Google Analyticsben és a Multi Channel Funnelsbe illeszthető legyen az adview is. Ha nem kerekedett el a…..
Bánóczy Zoltán
2012.10.11 09:37:29
Köszi a felajánlást, örömmel élnénk vele -> www.superweek.hu/ alatt látszik a tavalyi (2012) konferencia, ami idén (2013) is lesz.
A száraz tény: a múlt héten előadást tarthattam a GAUGE-en, a tengerentúl legmenőbb analitikai konferenciáján. Mert meghívtak. A részleteket lássuk alább, szubjektívan.
Az egész úgy indult, hogy előző este ráhangolódásként felbontottam a januárról maradt utolsó…..
Click here for the English version.
Ahogy az előző posztban kifejtettük, a teljes mértékben ügyfélre szabható megoldásunk célja, hogy a különböző adservereken futó branding bannerview-kat is mint saját weboldal-látogatókat kezelhessük, viselkedésüket sessionökre oszthassuk,…..
Bánóczy Zoltán
2012.08.10 13:57:54
@juliuszcézár: Semmi gond nincs ezzel.
Miután a cím okozta sokkból magához tért a kedves olvasó, elmondom: Nick Mihailovskinak, a Google Analytics vezető fejlesztőjének és evangelistájának szíves januári, galyatetői közlése alapján valami sokkal átfogóbbra kell készülnünk: analitikai platformra, mely mindent…..
Bánóczy Zoltán
2012.07.03 23:12:19
@ainex: igen, ez komoly veszély - a cikkben linkelt filmben erről is van jó pár percnyi 'nyilatkozat': www.youtube.com/watch?v=TyUcvWV6_r0#t=31m00s
... és egy tisztes megfogalmazás: "Goverments are a kind of stupid" -> www.youtube.com/watch?v=TyUcvWV6_r0#t=30m08s
... és egy tisztes megfogalmazás: "Goverments are a kind of stupid" -> www.youtube.com/watch?v=TyUcvWV6_r0#t=30m08s
A SM2012 mobilos applikáció-mérési prezentáció letölthető PDF formátumban a lenti képre vagy ide kattintva.
..
A világ webes iparának legagyafúrtabb méréstechnikai megoldásait kidolgozó nemzetközi szakemberek mellett a Google Analytics vezető fejlesztője és tanácsadója lesz vendégünk három napig Galyatetőn, január harmadik hetében, a SUPERWEEK szakkonferencia-héten.
Justin Cutroni…..
Hónapokkal ezelőtt írtam meg az első előadói felkérést az évindító SUPERWEEK szakkonferencia-hétre, természetesen webanalitikai témában és előadónak - hát persze, ha lehetne webanalitikás Donald kacsát vásárolni, csak azt vennék a gyerekeknek. Meglehetős…..
Bánóczy Zoltán
2011.12.21 17:12:41
Összefoglaló-kedvcsináló előadást tartottam tegnap a Google Analytics szépségeiről. Letölthető PDF formátumban a képre vagy ide kattintva. ..
A HVG Online marketing konferenciáján adtam le ezt az előadást SEO témában: amennyire tömörek a szlájdok, annyira szép mesét kerekítettem köré. Letölthető PDF formátumban a képre vagy ide kattintva...
A március 30-i Barcamp Budapesten adtam elő Google Analytics témában. A képre, vagy ide kattintva letölthető a PDF.
..
A banner halott? Sokan kérdezik tőlem, hogy van-e értelme a banneres hirdetésnek. Hiszen itt van nekünk az a jó kis PPC, meg mostmár a Facebook-on is lehet mindenféléket csinálni, "a banner meg úgyse hatékony".Hát, lássuk be, ez tök hülyeség. Olyan ez, mintha azt…..
Bánóczy Zoltán
2011.03.23 11:33:53
@Rabbit: Ezzel 2db implicit állítást teszel, ami számomra mint tézis elfogadhatatlan:
1. Az összes, manuálisan tervezett ügynökségi és direkt kampányok ugyanolyan hatékonyak, mint a Google által, nagy-nagy okosságokkal tervezettek.
2. A felületek, amiket ezek a kampányok futnak, pont olyan hatékonyak (értsd: feltűnően és nem karácsonyfára bannerezettek).
A falu 96%-os közönségét tudod a templomból és a kocsmából is nézni; más lesz a káromkodási hajlandóság.
Én azt állítom, hogy közepes minőségben tervezett kampányoknál és bannerekel közepesen túltolt felületeken valószínűleg ilyen siralmas a helyzet, amit kimértetek.
Ez azonban NAGYON NEM KEVERENDŐ más kampánytervezési eljárások és felületek teljesítményével.
1. Az összes, manuálisan tervezett ügynökségi és direkt kampányok ugyanolyan hatékonyak, mint a Google által, nagy-nagy okosságokkal tervezettek.
2. A felületek, amiket ezek a kampányok futnak, pont olyan hatékonyak (értsd: feltűnően és nem karácsonyfára bannerezettek).
A falu 96%-os közönségét tudod a templomból és a kocsmából is nézni; más lesz a káromkodási hajlandóság.
Én azt állítom, hogy közepes minőségben tervezett kampányoknál és bannerekel közepesen túltolt felületeken valószínűleg ilyen siralmas a helyzet, amit kimértetek.
Ez azonban NAGYON NEM KEVERENDŐ más kampánytervezési eljárások és felületek teljesítményével.
Bánóczy Zoltán
2011.03.23 11:59:17
@Rabbit: Ahol a kattintás semmi, ott én kiszálltam. Így minden felületet el lehet adni, persze. :)
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
www.youtube.com/watch?v=WF2PysncLQA#t=4m11s