Adatok
TyerCorp01
43 bejegyzést írt és 192 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Október 4-én a Lordi lépett fel a Barba Negrában. Az Artlasso ott volt, és lefotózta nekünk a bulit...
TyerCorp01
2016.10.10 08:33:15
@bollokcs: Ez az öltözék inkább paródia. ;D
Új szelek borzolják a magyar rockzene fáradtan csörgedező állóvizét! Hamarosan érkezik a Dalriada új albuma, amit többféle verzióban, akár pólóval is megrendelhetnek a rajongók, a „gyűlölői” limited edition póló pedig valami egészen pazar lett! Az Ürgebőrbe varrt…..
TyerCorp01
2015.08.27 19:34:18
@sixx: Te a "metál" szót "á"-val, ők "a"-val írták, így már nem lopás. ;) Vagy valamelyik szó van Általad levédve?
Belsőség
Ha még nem láttad, hogyan készült a Trabant és a Wartburg, most megnézheted.
2014.02.15 13:15:06
Nem egyszer láttuk már ezeket a videókat, nem is kétszer, de mindig akad, akinek ez még friss. Ráadásul most össze is hasonlítjuk, és nektek, kedves olvasók, lehetőséget adunk arra, hogy megmondjátok, vajon a zwickaui vagy az eisenachi gyár volt menthetetlenül és kőkorszakian…..
TyerCorp01
2014.02.15 16:39:12
@legelső MortalWombat: Épp előtte pár másodperccel közölték vele hogy bezárják a gyárat.
Az Ecserin vettem kilencezerért, róla szól a poszt. Akkor a Mobil boltban egy vagyonba került a 40 km/h-t tudó S51N újonnan, de kinn, az M5-ös tövénél levő Nagykőrösi úti zűrzavarban is 15 ezerért mérték őket használtan, egy Simsonnak nem volt akkoriban értékvesztése.…..
A hallgatók állítólag igénylik, hogy legyen az Égéstérnek előzetese, tartalmi ajánlóval. Mi nem egészen értjük, mire jó, hiszen az Égéstérben három-négy random hülye a szerkesztőségből beszélget mindenféléről. Azt úgyis tudni, hogy lesznek autós témák, miként az is…..
TyerCorp01
2013.07.17 12:29:45
Micsoda zene, az én fülemnek kényeztetés: ilyen szépen csak a kétüteműek tudnak pöngeni, sikítani, dalolni vagy recsegni. Igaz, az utóbbi évtizedekben a négyüteműek szinte minden kategóriában kiszorították a szelep nélküli szépségeket, de van, ahol még őrzik a…..
TyerCorp01
2013.07.11 10:34:31
A bukósisak kiválasztása kezd súlyos, vitákat generáló témává válni a motorosok körében. Jobbos vagy liberális? „Húgyszagú Budapest vagy ganészagú vidék?" UTE vagy Fradi? E megosztó és eldöntendő kérdések mellé már rég felsorakozott a hitvita, hogy mit húzzunk a…..
TyerCorp01
2013.05.07 13:33:25
A lett Szelíd Motorosok? Igen, van ilyen, bármilyen viccesen is hangzik. Olvasónk hívta fel figyelmemet erre a video-szemelvényre, és megcsinálta a napomat, már többször megnéztem, sőt, feltett szándékom, hogy az egész filmet megszerezzem.
Motociklu vasara, azaz Motoros nyár a…..
TyerCorp01
2013.02.13 15:12:00
@napkiraly: Bakker a végét meg lefaragták, pedig érdekelt volna annak ellenére, hogy egy kukkot nem értek belőle. :(
A régi reklámok kultusza sokakat érint. Egykor kevésbé voltak provokálóak a vizuális elemek, nem a végleteket próbálták megmutatni, hanem örömöt és humort sugalltak, mai szemmel kicsit esetlenül.
Talán pont ettől az esetlenségtől ilyen jó nézni őket – a hetvenes évek…..
TyerCorp01
2013.02.09 18:16:15
@Rollende Landstrasse: Pedig erősen hasonlít az 560-asra!
Igen, egy kelet-európai, semmire sem tartott, lenézett motor is lehet csodálatos: a rút kiskacsaság mindenben benne van. Oké, a szovjet borzalomban, a fehérorosz rettenetben, a Minskben elég sok az effajta hápogás, viszont megjött végre a bizonyíték - ez igazán szépségés hattyúvá…..
TyerCorp01
2013.02.06 21:54:32
Pár napja Fischer Ubul barátommal anyagbeszerző körúton voltunk, egy majd később, a kisautóblogon megéneklendő projekthez kerestünk mindenféle alapanyagot. Kellett tépőzár is, így Ubul, aki egyébként becsületes polgári nevén Pista, azonnal mondta, hogy menjünk az…..
TyerCorp01
2012.11.06 21:22:47
A motorozás iránti vágy pusztító dolog. Belülről mar, a torkot szorítja, az elmét megzavarja. Csikósnak van igaza, ha új találmány lenne, biztos, hogy betiltanák – az addiktológusok, a közlekedésbiztonsági szervezetek és a nőmozgalmak együtt tennék lehetetlenné a…..
TyerCorp01
2012.10.11 13:07:37
Szabó Zsolti nem egyszerű szerkezet. Egyrészt erősember, vágod, kőgolyókat emelget, vaskoffert cipel, rönköt nyom, 400 kilós lengősúllyal rohangál, ilyesmi. Másrészt erőemelő, ami egy másik műfaj, ott rendes súlyzókkal fekvenyomni, guggolni és felhúzni kell. Hogy ez utóbbit…..
TyerCorp01
2012.09.21 00:59:16
@2T1cyl: Az még, hogy Suhl[Zúl]-ozzák, még csak-csak, én a "súl", "shull"-tól kapok agyf.... :))
Azon a csepelen egyébként az ülések nem érnek sokat, kb 3000 forintért kapni darabját, a hengere ér sokat, az egy White-Danuviáé, kb 120 darab készült belőle...
Azon a csepelen egyébként az ülések nem érnek sokat, kb 3000 forintért kapni darabját, a hengere ér sokat, az egy White-Danuviáé, kb 120 darab készült belőle...
TyerCorp01
2012.09.21 01:00:45
@TyerCorp01: Tévedtem, elnézést, rossz a kép, sima Danuviáé a henger, abból viszont készült olyan 150 000 kb. :)
Filléres ára és egyszerű, de megbízható konstrukciója miatt a Jawa elég népszerű volt Amerikában a hatvanas években. Mint most a lidlis cuccokra, úgy tekintettek rá – olcsó, de működik, nagy neve nincs, de jó lesz – jó is lett.
A salakos és terepes sportsikerek…..
TyerCorp01
2012.08.27 14:22:39
Kalandra vágysz? Vegyél Babettát, és menekülj egy kuvasz elől! A veteránozás legártalmatlanabb formája a kismotor-felújítás, ezen belül is a keleti blokkos csettegők. Presztízsben, hangulatban talán meg sem közelítik a Vespát, de legalább pénzünk is…..
TyerCorp01
2012.07.24 23:23:19
@SelmeciMarcell: Az a jikov igenis egy jól eltalált precíz szerkezet, akkoriban jöttek ki a hasonló felépítésű bingek is, elvük ugyanez, a forma picit más. előtte 4 évvel (1966) mi még gyártottunk olyan Danuviákat, amiknek a karburátorán még alapjárati csavar sincs (súber alaphelyzet-emelő), nemhogy pl. alapjárati levegő, meg külön tűszelep bronzból...
Jól mondod, utángyártott úszó, ami szép-szép, épp csak nem fér be, meg nem akkora, és a tűszelep, ami nem zár, precíz emberek ezek a tajvaniak. Már a FAGY-ot is ők gyártják. :)
Jól mondod, utángyártott úszó, ami szép-szép, épp csak nem fér be, meg nem akkora, és a tűszelep, ami nem zár, precíz emberek ezek a tajvaniak. Már a FAGY-ot is ők gyártják. :)
Oldalkocsizni különös móka. Viccnek durva, így csak komolyan érdemes csinálni, szívvel, szerelemből. Az alábbi régi reklámvideó átad valamit ebből a hangulatból - az izommunkát és a gyakorlat nélkül szögletesre sikeredő kanyarokat persze nem érzékelteti.
Ennek ellenére…..
TyerCorp01
2012.06.20 22:14:07
@baowah: Meggondolandó! Szép fogat a Perákkal! Apropó, ahogy látom az valami katonai cucc, ilyet láttál már?
www.jawamoped.com/html/wgc_media/photos/029%20-%20Military%20Mustang%20and%20Pionyr%20-%20Jozef%20Martisik,%20Puchov,%20Slovakia.JPG
Jól mutatnak a gázálarcos ládák mellett. :))
www.jawamoped.com/html/wgc_media/photos/029%20-%20Military%20Mustang%20and%20Pionyr%20-%20Jozef%20Martisik,%20Puchov,%20Slovakia.JPG
Jól mutatnak a gázálarcos ládák mellett. :))
TyerCorp01
2012.06.20 22:23:17
@trolleádor:
Szarvason van egy srác, neki a Bandit oldalán van valami oldalkocsi, de legutóbb 4 éve láttam, nem emlékszem, miféle, állítólag egyedi tervezés, készítés, sajnos a srác előzőleg egy motorbalesetet szenvedett, nagyon nehezen jár, bottal, ezért kell neki a harmadik kerék, díjazom a kitartását!
Hogy gyártanak-e szériában oldalkocsit?
www.warkshop.com/velorex.html
Velorexék elvileg még igen.
A 90-es évek elején-közepén gyártottak egy Velorex 700 nevű szögletes rettenetet, de mostanában úgy néz ki, visszatértek az 562 (ami a 634-638-as Jawák mellé van kötve) formavilágához, azt picit kicsinosították, árulják jobbra-balra is az angoloknál, meg Ámerikában, hirtelen nem találtam közép-európai forgalmazót, de biztosan kell lennie...
Szarvason van egy srác, neki a Bandit oldalán van valami oldalkocsi, de legutóbb 4 éve láttam, nem emlékszem, miféle, állítólag egyedi tervezés, készítés, sajnos a srác előzőleg egy motorbalesetet szenvedett, nagyon nehezen jár, bottal, ezért kell neki a harmadik kerék, díjazom a kitartását!
Hogy gyártanak-e szériában oldalkocsit?
www.warkshop.com/velorex.html
Velorexék elvileg még igen.
A 90-es évek elején-közepén gyártottak egy Velorex 700 nevű szögletes rettenetet, de mostanában úgy néz ki, visszatértek az 562 (ami a 634-638-as Jawák mellé van kötve) formavilágához, azt picit kicsinosították, árulják jobbra-balra is az angoloknál, meg Ámerikában, hirtelen nem találtam közép-európai forgalmazót, de biztosan kell lennie...
TyerCorp01
2012.06.25 22:24:08
@Oktato: Ezekszerint tehát sima Mustang/Pionyr khaki-re fényezve? Jó lenne pár képet összeszedni, jól mutatna a gyűjteményben egy replika. :)
A 350-es Jawa univerzális motor. Láttunk már rajta világutazót, postást, motoros futárt, sőt, még veteránversenyeken is feltűnik. Blokkjából készült már gokart, kerti kapa és quad is – ez az ötlet azonban merőben új, de nagyon szimpatikus: egy ilyen kést minden motoros…..
TyerCorp01
2012.03.05 10:43:45
Sziasztok!Útjára indítok egy sorozatot, mely a Tesztüzem címet kapta. Ebben a sorozatban különböző segédmotor-teszteket olvashattok 2 heti - havi rendszerességgel.Az első alany nem is lehetne más, mint a csehszlovák ipar egyik gyöngyszeme, egy eredeti állapotban lévő Jawa Mustang!A…..
Melyik a szebb zene, Csajkovszkij csodás zongorafutamai vagy egy kihegyezett bokszer dübörgése? Nehéz döntés, de úgy tűnik, a kettő nem zárja ki egymást, sőt, pár másodpercre csodásan össze is illenek. Giorgio Oppici hangulatosan ragadja meg a gépek, a műhelyek és a motorosok…..
TyerCorp01
2012.01.04 21:18:07
@Jean-Baptiste Emanuel Zorg: Hát a Bakony művek tudtommal már egy ideje nem gyárt gyertyát, de veterán börzéken, vaterán rá lehet bukkanni egy-egy fiók mélyén talált darabra, és olcsóbb mint egy NGK. :D
TyerCorp01
2012.01.06 08:48:39
@Jean-Baptiste Emanuel Zorg: Na azt nem tudom, hogy máshol gyártottak-e ilyet, itthon Bakony csinált ilyet, állítólag megölhetetlen, és jókora szikrát is ad. Ami biztos, én MÉH telepen, sárban találtam, látszólag átment rajta egy teherautó, hazahoztam, kipucoltam, és a csepelben azóta üzemel. :) Gyártottak itthon később még KLG gyertyákat is, Angol licensz alapján, azt szidják orrba-szájba, de nekem az is bevált.
Örülhet, aki jövőre szerezne autójogosítványt, hiszen a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium november végén kiadott rendelete szerint január 1-től megszűnik a rettegett rutinvizsga. De lesz még egyáltalán, aki ki tudja fizetni a tanfolyam árát, vagy ki tudja várni a hivatali…..
TyerCorp01
2011.12.08 19:43:51
@procyon: Nemrég vizsgáztam a Csigavérnél, azok az órák 45 percesek (plusz-mínusz 5p), inkább azt a bizonyos oktatót kéne megvizsgálni, aki ilyet csinál.
Összességében az autó jogosítvány nekem 82000-ben jött ki (mivel volt előtte EÜ-m, és orvosi alkalmasságim az "Ak." miatt), ugyanez nekem vidéken (pl. otthon, Szarvason) 170 alatt nem állt volna meg, plusz az időmet is elvették volna, mivel az oktató egyszerre 4 tanulóval megy át Békéscsabára, egy odaút kb 50-60 perc, tehát egy-egy óra azzal megy el, hogy megy egyenesen az egyik tanuló a 44-esen, plusz a másik 3 tanuló szerencsétlenkedését is végig kell nézni, egy alkalom miatt elmegy az egész napod.
Ha normális oktatóhoz kerül a delikvens, ugyanúgy fog megtanulni vezetni (persze nem akkor fog megtanulni), mint jelenleg, mivel az oktatónak sem érdeke, hogy összetörjék a kocsiját.
Összességében az autó jogosítvány nekem 82000-ben jött ki (mivel volt előtte EÜ-m, és orvosi alkalmasságim az "Ak." miatt), ugyanez nekem vidéken (pl. otthon, Szarvason) 170 alatt nem állt volna meg, plusz az időmet is elvették volna, mivel az oktató egyszerre 4 tanulóval megy át Békéscsabára, egy odaút kb 50-60 perc, tehát egy-egy óra azzal megy el, hogy megy egyenesen az egyik tanuló a 44-esen, plusz a másik 3 tanuló szerencsétlenkedését is végig kell nézni, egy alkalom miatt elmegy az egész napod.
Ha normális oktatóhoz kerül a delikvens, ugyanúgy fog megtanulni vezetni (persze nem akkor fog megtanulni), mint jelenleg, mivel az oktatónak sem érdeke, hogy összetörjék a kocsiját.
Tökéletesen eltalált színek, hibátlan forma és szerelmes gépészkedés: az Ossa Copa 250 CRD az év egyik legszexisebb café racere. A spanyol építésű motor páratlan egyszerűségű, benne van minden, ami egy mediterrán ton up boynak kellhet. Az 1979-es, sportos utcai motor már gyári…..
TyerCorp01
2011.11.30 12:08:19
TyerCorp01
2011.11.30 12:11:22
TyerCorp01
2011.11.30 19:54:04
@baowah: Jogos! :)) Azt inkább hagyjuk meg az utókornak gyári állapotában, tudok viszont helyette (mellé :D) egy másikat! :)))
Igénytelen pöcsök vagyunk, tudom, de ez a gép istenkirály. Az észtek odatették magukat, megcsinálták a világ egyik legszedett-vedettebb Harley-ját. Rozsda, kosz, filléres alkatrészek – az összhang viszont tökéletes, a látvány meg gyilkos. Nagyon. Furcsa kerülőúton került…..
TyerCorp01
2011.11.21 18:33:52
TyerCorp01
2011.11.22 09:29:22
@ZON: Nem, más az üvege, azon belül van három függőleges bevágás, nem kívül "recés".
TyerCorp01
2011.11.22 23:39:33
@bervas: Az meg lapos, legalábbis amiket én eddig láttam, azokban sima lapos macskaszem volt, alighanem még az is üvegből. Árulnak egy ilyen lámpát vaterán, eladó sem tudja mié, Jawa alkatrészek között szoktam rátalálni mindig, szeretném tudni, mié lehet, még a Perákon sem ilyen van elvileg. Ha viszont tényleg Jawa, megvenném. :)
Mivel többen is szemet vetettek rá a szerkesztőségben, nem adhatom oda a 2011-es Renault Koleos hazai bemutatóján kapott MacTronic Black Eye taktikai lámpát vajszívűen a leggyorsabb Google-Paganininek. Real life feladatot kell megoldani, a határidő pedig kedd dél (2011. november 15.…..
98 éves hagyomány: az International Six Days Enduro a világ egyik legöregebb versenye. Az első hatnapost 1913-ban, az angliai Carlislében rendezték. Évtizedekig a Six Days Trials volt a neve, míg 1981-ban, részben a viszonyok átalakulása miatt átkeresztelték. A motorosok olimpiája,…..
TyerCorp01
2011.11.11 22:02:38
@baowah: Előszöris köszönöm ezt a videót, "kicsit" érződik rajta a propaganda hatása, de ki ne tenné ezt a saját kutyája köl'kével ugyebár. Sajnálatos hogy az akkori dilettáns barmoknak hála a Csehszlovák motorok, és úgy általában a szocialista országok jármű, sőt teljes ipara "elfelejtett" fejlődni, ezeket a képsorokat látva nagy biztonsággal mondhatom, hogy ma is meghatározó márka lenne még a japánok mellett is, nade történt ami történt, siránkozni nem szabad, legalább kitermelték nekem a Velorexemet és az utolsó szép motort, a 350-es Panelkát. :)
Más: beszéltük a héten ezt a csehszlovák motor revüt, egy dolgot elfelejtettem megkérdezni, vajon az a lap kinek készült? Németül beszélő cseheknek, vagy cseh márkákért rajongó németeknek? Igaz hogy előbbiből akad arrafele, de szerintem nem komoly arányban, ez az újság pedig azért ugrott be, mint mondtam vettünk jóbarátommal pár példányt, utólag eszembe jutott, hogy három darabot, a harmadikban van egy 86-87 körüli ISDT Jawáról cikk, azt azért hoztuk el, mert egy közös ismerősünknél (valahol Pest környékén) van egy 250-es példány, de semmi dokumentációja nincs róla, annyi biztos, hogy azzal a motorral 86-87 körül versenyeztek. Egész pontosan valami ilyesmi: www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Os1T35v373w#at=61
Remélem a hétvégén sikerül időt kerítenem rá, digitalizálom, és küldöm a nálam lévő példányt, a többi nem rajtam múlik.
Más: beszéltük a héten ezt a csehszlovák motor revüt, egy dolgot elfelejtettem megkérdezni, vajon az a lap kinek készült? Németül beszélő cseheknek, vagy cseh márkákért rajongó németeknek? Igaz hogy előbbiből akad arrafele, de szerintem nem komoly arányban, ez az újság pedig azért ugrott be, mint mondtam vettünk jóbarátommal pár példányt, utólag eszembe jutott, hogy három darabot, a harmadikban van egy 86-87 körüli ISDT Jawáról cikk, azt azért hoztuk el, mert egy közös ismerősünknél (valahol Pest környékén) van egy 250-es példány, de semmi dokumentációja nincs róla, annyi biztos, hogy azzal a motorral 86-87 körül versenyeztek. Egész pontosan valami ilyesmi: www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Os1T35v373w#at=61
Remélem a hétvégén sikerül időt kerítenem rá, digitalizálom, és küldöm a nálam lévő példányt, a többi nem rajtam múlik.
Lányom keresztelőjekor szembesültünk a helyzettel, hogy nincs elég borospoharunk. Gyorsan szóltunk pár ismerősnek, akik adtak kölcsön néhány darabot – nehogy má' szomjasak maradjanak a rokonok és barátok. Kékoportó meg az üvegpohár Már javában túl voltunk a templomi…..
TyerCorp01
2011.10.11 12:47:17
TyerCorp01
2011.10.11 14:04:13
@baowah: Köszönöm a bizalmat, ma még tanulni kell, de holnap nekilátok! :)
TyerCorp01
2011.10.20 16:58:08
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz