Adatok
főpilóta
0 bejegyzést írt és 139 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az 56-os hőseink nevét bitorló Pestisrácok.hu hozta le Ambrus Csaba publicisztikáját, melyben személyében támadja Janan Mirwais-t. Az afgán származású politikai tanácsadó választ írt, de a Pestisrácok.hu a legalapvetőbb sajtóetikai normákat felrúgva nem volt hajlandó lehozni azt, ezzel is…..
főpilóta
2018.07.30 22:24:18
@nixugribugry: Se vak nem vagyok, se hülye. Nem ők lopnak, te hazudsz.
Ugyebár eleve olyan ökörséget állítani, hogy Orbánéknak annyi van, amennyi a királyoknak se volt - ez már komolytalanná tesz. A kicsiny Csonka Magyarországon több földbirtokot szerezni, mint amennyi Nagy Magyarországon volt, ez nonszensz. A magyar királyoknak amúgy egy hold földjük sem volt. Az összes föld a Magyar Szent Korona tulajdona volt.
Ugyebár eleve olyan ökörséget állítani, hogy Orbánéknak annyi van, amennyi a királyoknak se volt - ez már komolytalanná tesz. A kicsiny Csonka Magyarországon több földbirtokot szerezni, mint amennyi Nagy Magyarországon volt, ez nonszensz. A magyar királyoknak amúgy egy hold földjük sem volt. Az összes föld a Magyar Szent Korona tulajdona volt.
Úgy tűnhet igen nagy a nyomás az ellenzéki képviselőkön, mivel a választók azt várják el tőlük, hogy ne vegyék fel az országgyűlési választásokon kapott mandátumukat, mert ezzel a lépéssel legitimálják Orbán Viktor rendszerét.
Ám ez az érvrendszer nem csak több helyütt vérzik, hanem azt is meg…..
főpilóta
2018.05.05 23:55:14
@GNDL: Cuncimókus! Egyrészt hazudsz, amikor a Fidesz "közpénzbőlopottmédiatúlsúlyátról" vakerolsz. A Fidesz nem lopja, hanem gyarapítja a közpénzt. Másrészt, egy pillanatra tegyük fel, hogy igazat szóltál (csak játszásiból persze) - nos, mindez megvolt 1945-től 2010-ig nektek ballibeknek is. Hogy a francba vesztettétek el azt a választást? Aki egy diktatúrából megőrzött teljhatalom birtokában elveszít egy választást, az dögöljön is meg.
főpilóta
2018.05.05 23:59:16
@diszkriminans: Konkrétan erre akkor kellett volna gondolni, amikor a "rendszerváltás" hajnalán az MSZMP leült az ellenzéki pártokkal megtárgyalni a "rendszerváltás" menetét, szabályait, és közösen megalkották a választási törvényt. Konkrétan bele kellett volna venni, hogy 2/3 ne legyen lehetséges. A probléma nem létezne.
főpilóta
2018.05.06 00:03:50
@GNDL: "ezt Orbánnak azzal a fajta sokadik elmebeteg baromságával kapcsolatban mondta, hogy Orbán _közpénzből_ egy úgynevezett _közszolgálati_ médiát kért _saját magának_ (vedd észre az ordító ellentmondásokat az aláhúzott részekben)."
Miért is lett volna ez baromság? A Fidesz éppcsak elbukta a 2002-es választást. Az ország fele jobboldali értékrendű volt. Miért is ne lehetett volna akár fele-fele műsoridőt adni mindkét közszolgálati csatornán, akár az egyik közszolgálati csatornát kompletten átengedni az ellenzéknek? Vagy a ballib oldalnak joga van a médiahegemóniához, a jobboldalnak nincsen? Ami nálatok természetes, az nálunk bűn? Na ez a vicc kategória, lumpenkomcsikám!
Miért is lett volna ez baromság? A Fidesz éppcsak elbukta a 2002-es választást. Az ország fele jobboldali értékrendű volt. Miért is ne lehetett volna akár fele-fele műsoridőt adni mindkét közszolgálati csatornán, akár az egyik közszolgálati csatornát kompletten átengedni az ellenzéknek? Vagy a ballib oldalnak joga van a médiahegemóniához, a jobboldalnak nincsen? Ami nálatok természetes, az nálunk bűn? Na ez a vicc kategória, lumpenkomcsikám!
Nagy a zűrzavar a fejekben, és a népvándorlás jellegű utazások, költözések közül mára már csak a turizmus és a reguláris hadsereg által végrehajtott hódítás fogalma tiszta, úgy-ahogy. Talán.
Aki menekül a hazájából a háború, forradalom, éhínség, vallásüldözés stb. elől, az megáll…..
főpilóta
2018.03.09 18:26:03
főpilóta
2018.03.11 20:18:59
@Kitalátor (másként) gondolkodó: Oké, mert én most se tudom (meg se próbálok telefonon keresztül posztolni).
Egy hete zajlottak le a hódmezővásárhelyi időközi önkormányzati választások, Márki-Zay Péter győzelme pedig nagy hatást gyakorolt a közéleti és társadalmi diskurzusra. A Fidesz „fellegvára” összeomlott, mégis van esély a kormánypárt megbuktatására, ellenzéki összefogás stb.
S ami a győzelem valódi…..
Február 17.én hivatalosan is elkezdődtek a 2018-as országgyűlési választások kampányai. Február 19-én elindultak az aláírásgyűjtések is. Minden jelölt, hogy megszerezze az indulásához szükséges érvényes ajánlásokat - tehát összesen 500-at (ami a gyakorlatban inkább 800 körül mozog az érvénytelen…..
A kádári rendszerben a teológián a tanárok próbálták felkészíteni a rendszer ellenségeit az életre. Dr. Bolberitz Pál többször figyelmeztetett minket, hogyha hozzánk beszélnek, az elején mindig figyeljünk, mert akkor hazudnak. „Mindig az axiómában hazudnak, amióta világ a világ. Az utána következő…..
főpilóta
2018.02.09 01:52:19
A német Gerhard Müller bíboros szerint a protestáns reformáció nem "reform" volt, hanem "a katolikus hit alapjainak teljes megváltoztatása".
A Hittani Kongregáció előző prefektusa a La Nuova Bussola Quotidiana olasz weboldalon fejtette ki a reformációval kapcsolatos gondolatait. A bíboros szerint a…..
főpilóta
2017.10.30 12:29:31
@Hun Félix: Nem gyűlölködöm, és a reformáció nélkül előbbre lennénk.
főpilóta
2017.12.23 21:23:06
@Hun Félix:
Szerintem nem én vagyok buta, Te vagy álszent - vagy őrült - vagy a Sátán követe.
Ha nem egyre rosszabb minden - méghozzá folyamatosan -, akkor mi szükség a Világvégére (amiről szintén a Biblia ír)? A jót nem kellene elpusztítani, márpedig minden meg fog semmisülni, maga a Föld is ("... láték új Eget és új Földet...").
Emberi jogok? Anyagi jólét? Szellemi fejlődés? Ez Isten előtt önmagában is semmi, de ráadásul nem is igaz. Az emberi jogok nevében küzdenek Isten rendje, törvényei ellen a liberálisok és a kommunisták. A jólét csak irigységet és restséget eredményez. A szellemi fejlődésnek is csak az Istentől elvivő "gyümölcsei" vannak.
Szerintem te vagy az, aki a rosszat jónak, a jót pedig rossznak mondja.
Boldog Karácsonyt!
Szerintem nem én vagyok buta, Te vagy álszent - vagy őrült - vagy a Sátán követe.
Ha nem egyre rosszabb minden - méghozzá folyamatosan -, akkor mi szükség a Világvégére (amiről szintén a Biblia ír)? A jót nem kellene elpusztítani, márpedig minden meg fog semmisülni, maga a Föld is ("... láték új Eget és új Földet...").
Emberi jogok? Anyagi jólét? Szellemi fejlődés? Ez Isten előtt önmagában is semmi, de ráadásul nem is igaz. Az emberi jogok nevében küzdenek Isten rendje, törvényei ellen a liberálisok és a kommunisták. A jólét csak irigységet és restséget eredményez. A szellemi fejlődésnek is csak az Istentől elvivő "gyümölcsei" vannak.
Szerintem te vagy az, aki a rosszat jónak, a jót pedig rossznak mondja.
Boldog Karácsonyt!
Október első felében radioaktív felhő telepedett rá egész Európára. A szennyezést először az osztrák tudósok és hatóság, aztán több nyugat-európai ország szakemberei is megállapították. Még Magyarországon is mérték az egészségügyi határértéket meghaladó szennyezést. Mindenki azonnal Oroszország felé…..
főpilóta
2017.11.23 10:00:25
@Toportyán Zsóti: És az érdekel valakit, hogy te meg egy posztkomcsi hazaáruló vagy, aki 1990 előtt Moszkva, most meg az EU seggét nyalod baksisért?
főpilóta
2017.11.23 10:01:02
@ZX: Csarnót kérdezd! :-)
KV BLOG
Új szál az "Amoris Laetitia" válságban: Ferenc pápa a halálbüntetésről téved
2017.10.12 03:49:15
Egy október 11-én az Új Evangelizáció Pápai Tanácsa tagjai előtt mondott beszédében Ferenc pápa azt mondta, a halálbüntetés témája "megfelelőbb és következetesebb teret" kellene, hogy kapjon a Katolikus Egyház Katekizmusában.
A pápa szerint ez a téma "nem redukálható puszta emlékké egy történelmi…..
főpilóta
2017.10.28 23:09:10
@Mikrobi: I. Luci-fer-enc pápua nem téved, hanem megtéveszt. csúsztat, hogy romboljon.
Váratlan és ritka lépést tett Ferenc pápa, amikor vasárnap nyilvános korrekciót közölt az Istentiszteleti és Szentségi Kongregáció prefektusával, Robert Sarah bíborossal szemben.
Ahogy néhány napja írtuk, Sarah bíboros vitatta a német püspöki kar vezetőjének, Reinhard Marx bíborosnak azon…..
Robberto De Mattei, a Corrispondenza Romana oldalon október 18-án megjelent írásának fordítását közöljük:
***
Három héttel a Correctio filialis után megjelent az első szervezett válasz: a világhálón közétett Laudatio (magasztalás), egy csoport pap és főleg osztrák-német nyelvterületről származó…..
Alig pár héttel a katalán népszavazás után egy újabb déli állam két tartománya, az olaszországi Veneto és Lombardia polgárai is szavaznak az autonómiáról. A két északolasz régió esete azonban különbözik a katalán helyzettől: esetükben nincs szó etnikai, kulturális…..
főpilóta
2017.10.24 11:09:11
@odamondó: Ja-ja. A cikk megírása előtt a szerző kicsit tanulmányozhatta volna a térség történelmét, etnikai viszonyait.
Viszont ha Budapest kiválna - tudom, hogy csak abszurd példaként említetted -, nem tudom, hogy nem a többiek járnának-e jobban? :-)
Viszont ha Budapest kiválna - tudom, hogy csak abszurd példaként említetted -, nem tudom, hogy nem a többiek járnának-e jobban? :-)
Örömrivalgás és vastaps fogadta tegnap a miniszterelnök bejelentését az ún. Keresztény Értelmiségiek Szövetségének -- fényes külsőségek között a parlamentben -- megtartott gyűlésén, miszerint keresztény és szuverenista (értsd Soros-, liberalizmus-, EU- és migráció-ellenes álkeresztény) kurzus…..
Idén harmadszor vettem részt a Budapest Pride-on. A felvonulás biztos pont lett a nyárban, prioritást élvez sok más vonzó szünidős programmal szemben. Úgy érzem, ott kell lennem, együtt a barátaimmal, a többi felvonulóval, még ha nem is vagyok tagja szexuális kisebbségnek. Viszont keresztény vagyok…..
főpilóta
2017.07.19 19:54:12
@Liebhauser János:
Köszönöm megtisztelő figyelmét, és valóban rosszul fogalmaztam, javítom is azonnal:
A liberalizmusnál szigorúbb és durvább diktatúrát még nem hordott a hátán a Föld.
A "nem hordott magán a Föld" helytelen, ezt a formát nem használjuk.
Köszönöm megtisztelő figyelmét, és valóban rosszul fogalmaztam, javítom is azonnal:
A liberalizmusnál szigorúbb és durvább diktatúrát még nem hordott a hátán a Föld.
A "nem hordott magán a Föld" helytelen, ezt a formát nem használjuk.
főpilóta
2017.07.19 23:01:21
@GFR: Már ne haragudjon, de a természet törvényeivel ellentétes jelenségek idegenkedést, sőt, valljuk be: undort keltenek a többségben. Ez nem gyűlölködés, hanem ösztön, kód a génekben. Nem tehetünk róla. Példa: eszik a legtöbb ember ürüléket? Nem. Undorodik tőle. Pedig úgy néz ki, mint a kolbász. Mégis az emberek inkább éhen halnak, de nem esznek ürüléket (azon kevesek kivételével, akiknek ez a betegségük, mert van ilyen). Hogy a természetes ösztöneink miatt nekünk a természet törvényei szerint élőknek kellene szégyellnünk magunkat, az egy vicc. Hogy természeted ösztöneinkkel ellentétes cselekedetre (pl. beleegyezés a melegházasságba, gyermek örökbefogadási lehetőséggel) kényszerítsen egy kisebbség, az meg már nem is vicc, hanem a legsötétebb diktatúra. A deviáns kisebbség uralma az egészséges többség felett. Ha már mindenképpen a vallást is belekeverjük ebbe, akkor ez alapján inkább a Sátán van a homoszexuálisokkal, semmint Jézus.
főpilóta
2017.07.20 09:02:00
@GFR:
Úgy látszik a homoszxualitás agysorvadással is jár. Semmiféle gyűlölet nem volt az írásomban. Tényeket ismertettem, precízen, nyugodtan. Attól még, hogy nem eszem ürüléket, Ön szerint gyűlölöm az ürüléket? Pontosan bejött, amit írtam, Ön követeli agresszívan, hogy imádjuk a devianciája miatt. Ezt pedig ne várja egyetlen LMBTQXYWZ ember sem. Nem fogjuk Önöket imádni, pozitívan diszkriminálni. Mint említettem nem szándékosan, hanem ösztön-alapon, amit nem lehet befolyásolni. De ez NEM gyűlölet. Önök gyűlölnek minket. Van ilyen a fogyatékosok között, aki nem tudja elviselni, hogy a többséghez képest ő más. Saját magát nem tudja elfogadni és ezt vetíti ki az egészséges többségre.
A testvér, vagy gyermek pedig egészen más. Tőle is viszolyognék ösztönösen, de a vérségi kapcsolat miatt - remélem - elnézőbb tudnék vele lenni, mint egy idegennel. Főleg, mert a testvért, gyermeket kicsi korától ismeri az ember, amikor még a szexuális irányítottság nem ismert. Nem tudom, hála Istennek nincs ebben tapasztalatom.
Úgy látszik a homoszxualitás agysorvadással is jár. Semmiféle gyűlölet nem volt az írásomban. Tényeket ismertettem, precízen, nyugodtan. Attól még, hogy nem eszem ürüléket, Ön szerint gyűlölöm az ürüléket? Pontosan bejött, amit írtam, Ön követeli agresszívan, hogy imádjuk a devianciája miatt. Ezt pedig ne várja egyetlen LMBTQXYWZ ember sem. Nem fogjuk Önöket imádni, pozitívan diszkriminálni. Mint említettem nem szándékosan, hanem ösztön-alapon, amit nem lehet befolyásolni. De ez NEM gyűlölet. Önök gyűlölnek minket. Van ilyen a fogyatékosok között, aki nem tudja elviselni, hogy a többséghez képest ő más. Saját magát nem tudja elfogadni és ezt vetíti ki az egészséges többségre.
A testvér, vagy gyermek pedig egészen más. Tőle is viszolyognék ösztönösen, de a vérségi kapcsolat miatt - remélem - elnézőbb tudnék vele lenni, mint egy idegennel. Főleg, mert a testvért, gyermeket kicsi korától ismeri az ember, amikor még a szexuális irányítottság nem ismert. Nem tudom, hála Istennek nincs ebben tapasztalatom.
Kötőszó
„Féltem ezt az országot a morális zülléstől” – Fabiny Tamás a püspökök videójáról
2017.07.07 14:05:25
„Bárcsak jelét látnám annak, hogy a vélt vagy valós iszlám fenyegetés hatására egyházaink és híveink szorosabbra zárnák soraikat, szenvedélyesebben keresnék a Szentháromság Isten igazságát és vállalnák a közösséget Jézussal!” Fabiny Tamás evangélikus püspök írása.
„Amíg időnk van, tegyünk jót…..
Ritkán lehet olyan szókimondó interjúval találkozni a magyar médiatengerben, amely Veiszer Alinda és a kommunikációkutató között zajlott...
főpilóta
2017.05.09 10:07:46
@dome64: Bár nem nekem címezted, hanem Szélmalomharcosnak, de erre is reagálok. A menekülteket a bevándorlóktól megkülönböztetni? Több milliós létszám, és szándékosan meghamisított, megsemmisített személyazonosságok esetén? És annak tudatában, hogy ezeket szándékosan küldik térképekkel GPS-ekkel felszerelve? Na, ne! Nem a mi feladatunk! Minden államnak elsődleges kötelessége a saját polgárainak védelme. Csak ez után jöhet a menekültek befogadása.
A katolikus egyházfő egyébként pásztor. A katolikus nyáj pásztora. A jó pásztor pedig megvédi a juhait, nem enged közéjük farkasokat. Sőt, ha jól emlékszem Jézus szavaira, a jó pásztor életét adja a juhaiért. Nem a juhaiét áldozza fel, hanem a sajátját őértük.
Egyébként is az állam és az egyház el van választva. Ez a felvilágosodás vívmánya. Az egyház nem diktálhat az államnak, hogy mit tegyen, és persze fordítva sem.
A katolikus egyházfő egyébként pásztor. A katolikus nyáj pásztora. A jó pásztor pedig megvédi a juhait, nem enged közéjük farkasokat. Sőt, ha jól emlékszem Jézus szavaira, a jó pásztor életét adja a juhaiért. Nem a juhaiét áldozza fel, hanem a sajátját őértük.
Egyébként is az állam és az egyház el van választva. Ez a felvilágosodás vívmánya. Az egyház nem diktálhat az államnak, hogy mit tegyen, és persze fordítva sem.
főpilóta
2017.05.10 21:36:49
@dome64: Az EU tagságunkkal nem vállaltunk ilyesmit, mert akkor, amikor beléptünk, ennek a problémának nyoma sem volt. Amikor a schengeni egyezményhez csatlakoztunk, akkor viszont azt vállaltuk, hogy a nem EU országok polgárait nem engedjük be ellenőrizetlenül, csak szabályosan a határátkelőn keresztül, ha van érvényes beutazási dokumentumuk. És ehhez sem kaptunk semmit, évekig várnunk kellett a schengeni tagságra EU belépésünk után, amíg megfeleltünk a követelményeknek.
Nem volt gyűlöletkampány! A kormány felkészítette a lakosságot a muszlim invázióra, ismertette, mi történik, ha ellenőrizetlenül beengedjük őket. Ez a mindenkori kormány kötelessége!
Ismétlem, Ferenc pápa a katolikus nyáj pásztora, nem a muszlimoké! Az idegenek befogadásával egyáltalán nem azt teszi, ami a kötelessége, hanem veszélyezteti a nyáját. Az olyan Biblia-félreértelmezésekkel meg ne gyere, hogy "Ne azoktól féljetek, akik a testet ölik meg..." Kiábrándítalak: Jézus nem azt mondta ezzel, hogy "ölesd meg magad". Szerinted tehát önként hagynunk kellene, hogy a muszlimok kiirtsanak minket? Mert majd a lelkünknek jó lesz a Mennyországban? Az emberek nem úgy vannak "összerakva", hogy mindegy, hogy megölik őket, mert majd a Mennyországban... Az ember félti az életét. Végig akarja élni, ráadásul biztonságban és jólétben.
A másik idézeteddel egyet értek, csakhogy itt a rossz a "befogadás" álláspontja, mely az európai kultúra, sőt a nép halála lenne.
Nem volt gyűlöletkampány! A kormány felkészítette a lakosságot a muszlim invázióra, ismertette, mi történik, ha ellenőrizetlenül beengedjük őket. Ez a mindenkori kormány kötelessége!
Ismétlem, Ferenc pápa a katolikus nyáj pásztora, nem a muszlimoké! Az idegenek befogadásával egyáltalán nem azt teszi, ami a kötelessége, hanem veszélyezteti a nyáját. Az olyan Biblia-félreértelmezésekkel meg ne gyere, hogy "Ne azoktól féljetek, akik a testet ölik meg..." Kiábrándítalak: Jézus nem azt mondta ezzel, hogy "ölesd meg magad". Szerinted tehát önként hagynunk kellene, hogy a muszlimok kiirtsanak minket? Mert majd a lelkünknek jó lesz a Mennyországban? Az emberek nem úgy vannak "összerakva", hogy mindegy, hogy megölik őket, mert majd a Mennyországban... Az ember félti az életét. Végig akarja élni, ráadásul biztonságban és jólétben.
A másik idézeteddel egyet értek, csakhogy itt a rossz a "befogadás" álláspontja, mely az európai kultúra, sőt a nép halála lenne.
főpilóta
2017.05.11 20:43:01
@dome64: Én trollnak tűnök? Látod, ez minősítés a legkönnyebb! Aki ellentétes véleményt ír a balliberálissal (amelyik most éppen vallási álruhába bújt, és pápább akar lenni a pápánál), az csak troll lehet. Naná! Te meg egy öngyilkos szekta tagjának tűnsz. Csakhogy a katolikus vallás nem öngyilkos szekta.
Adott-e valaha vallásalapító (bármelyik) olyan tanításokat, parancsokat híveinek, mely az adott vallás megszűnéséhez vezetett volna? Öngyilkos vallás nincs. Krisztusé sem az!
Mit is parancsolt apostolainak (akiknek mindannyian az utódai vagyunk? "Elmenvén azért, tegyetek tanítványokká minden népeket, megkeresztelvén őket az Atyának, a Fiúnak és a Szent Léleknek nevében. Tanítván őket, hogy megtartsák mindazt, a mit én parancsoltam néktek: és ímé én ti veletek vagyok minden napon a világ végezetéig. Ámen!" (Máté 28:19-20.)
Tehát:
1. Nem azt, hogy hozzatok ide minden népeket, hanem, hogy menjetek el hozzájuk (és vigyétek oda a segítséget, ahol ők vannak).
2. Tegyetek tanítványokká minden népeket! Ne ti vegyétek át az ő vallásukat, hanem erre térítsétek át őket (ne engedjétek mecsetté átépíteni a templomaitokat, a sariját bevezeti a ti törvényeitek helyett)!
Ennyi.
Adott-e valaha vallásalapító (bármelyik) olyan tanításokat, parancsokat híveinek, mely az adott vallás megszűnéséhez vezetett volna? Öngyilkos vallás nincs. Krisztusé sem az!
Mit is parancsolt apostolainak (akiknek mindannyian az utódai vagyunk? "Elmenvén azért, tegyetek tanítványokká minden népeket, megkeresztelvén őket az Atyának, a Fiúnak és a Szent Léleknek nevében. Tanítván őket, hogy megtartsák mindazt, a mit én parancsoltam néktek: és ímé én ti veletek vagyok minden napon a világ végezetéig. Ámen!" (Máté 28:19-20.)
Tehát:
1. Nem azt, hogy hozzatok ide minden népeket, hanem, hogy menjetek el hozzájuk (és vigyétek oda a segítséget, ahol ők vannak).
2. Tegyetek tanítványokká minden népeket! Ne ti vegyétek át az ő vallásukat, hanem erre térítsétek át őket (ne engedjétek mecsetté átépíteni a templomaitokat, a sariját bevezeti a ti törvényeitek helyett)!
Ennyi.
Bayer Zsoltot egy forró ital melletti beszélgetésre hívják az általa gyalázatosan megfenyegetett civilek. Hogy mit reagált? Ő is kávézna!..
főpilóta
2017.05.10 21:37:23
Magas katolikus részvétellel zárult a francia elnökválasztás. Emmanuel Macron a katolikusok közt magas támogatottságra talált: 62 százalékuk szavazott a centrista mozgalmat vezető jelöltre...
A köztársasági elnök második ciklusa kezdetén a közbeszéd drámai állapotáról beszélt, a felelősökre is utalt...
főpilóta
2017.05.09 10:02:46
@Robur: Ez nem igaz! Sokkal több a ballib médiafelület.
Ez az applikáció forradalmasítja az imádkozást – így hirdeti magát a "Click to Pray" telefonos alkalmazás, ami a pápa világméretű imahálózatához tartozik...
Bárki képes reményt adni a világnak, és ez a bárki akár te is lehetsz. A katolikus egyházfő ezúttal a TED Talk által üzent az emberiségnek...
A katolikus bíboros szavai igencsak aktuálisak, noha nem napjainkban, hanem 2012-ben fogalmazta meg gondolatait...
főpilóta
2017.05.05 14:21:40
@funfun: Világos. Mint Ábrahám fia, mit is reagálhattál volna mást?
főpilóta
2017.05.06 16:37:40
@funfun: A "kereszténység álcájában" éppen ti, I. Ferenc pápa hívei uszítotok - a keresztények ellen. Jézus és a Biblia szavait kiforgatjátok, hogy a korábbi pápák híveinek a "szeretet" nevében kötelező legyen hagynia magát kifosztani, hazájából elkergetni, megölni.
SZEMlélek
Lehel László: Együttműködtem az állambiztonsággal, de nem írtam jelentéseket
2017.05.04 21:59:39
A Magyar Ökumenikus Segélyszervezet elnök-igazgatója „Filozófus” néven beszervezett ügynök volt. Az evangélikus lelkész részletesen reagált a vele kapcsolatos állításokra...
18 éve árván maradt egy lány, mégis mindent megtett azért, hogy ne végezzék ki a tettest. Az úgynevezett "igazságszolgáltatás" munkatársai nem vettek példát róla...
A nemrég magyar állampolgárrá lett jezsuita korábban bírálta Ferenc pápát. Immár másként látja a dolgot...
főpilóta
2017.05.02 17:51:47
@Gégény István:
Egy zavaros telefonbeszélgetést nem tűnik korrektnek cikkben lehozni anélkül, hogy a szerző megpróbálná tisztázni a helyzetet.
Egy zavaros telefonbeszélgetést nem tűnik korrektnek cikkben lehozni anélkül, hogy a szerző megpróbálná tisztázni a helyzetet.
főpilóta
2017.05.02 17:53:20
@Zebu Lon: Érdekes probléma! Boulad atya bár tisztelte, erősen bírálta a pápát, amiért az a migránsok korlátlan befogadását támogatta. A TV-riportban említette is, hogy írt ez ügyben egy levelet a pápának, amire az nem válaszolt, így hamasrosan nyílt levélként megjelenteti.
Erre most az a hír, hogy Boulad atya megváltoztatta a pápával kapcsolatos véleményét. De miért? Mert a pápa is megváltoztatta a migárnsokkal kapcsolatos véleményét! Nos, ennek így SEMMI értelme. Hiszen két dolog történhetett: 1. Vagy a pápa valóban megváltoztatta a migrációval kapcsolatos véleményét, és akkor Boulad atya ezzel kapcsolatos véleménye nem változott, és most örül, hogy a pápa már máshogy gondolkodik erről. 2. Vagy a pápa ráparancsolt Boulad atyára, hogy ne beszéljen ellene, mert kiátkozza, erre Boulad atya meghátrált, és el fog hallgatni.
Mindenesetre szerény véleményem szerint Sajgó Szabolcs a "zavaros" telefonbeszélgetés facebook-os nyilvánosságra hozatalával alaposan - és szerintem rossz szándékkal - megkeverte a dolgot: "Boulad atya felvette a magyar állampolgárságot? Orbán szekerét tolja? Pusztuljon!" A cél a liberális pápa népszerűsítése, és az ellene szólók ellehetetlenítése Európa iszlamizálásának érdekében.
Erre most az a hír, hogy Boulad atya megváltoztatta a pápával kapcsolatos véleményét. De miért? Mert a pápa is megváltoztatta a migárnsokkal kapcsolatos véleményét! Nos, ennek így SEMMI értelme. Hiszen két dolog történhetett: 1. Vagy a pápa valóban megváltoztatta a migrációval kapcsolatos véleményét, és akkor Boulad atya ezzel kapcsolatos véleménye nem változott, és most örül, hogy a pápa már máshogy gondolkodik erről. 2. Vagy a pápa ráparancsolt Boulad atyára, hogy ne beszéljen ellene, mert kiátkozza, erre Boulad atya meghátrált, és el fog hallgatni.
Mindenesetre szerény véleményem szerint Sajgó Szabolcs a "zavaros" telefonbeszélgetés facebook-os nyilvánosságra hozatalával alaposan - és szerintem rossz szándékkal - megkeverte a dolgot: "Boulad atya felvette a magyar állampolgárságot? Orbán szekerét tolja? Pusztuljon!" A cél a liberális pápa népszerűsítése, és az ellene szólók ellehetetlenítése Európa iszlamizálásának érdekében.
főpilóta
2017.05.02 20:55:51
@Gégény István: "Ha így működne az újságírás, alig születnének cikkek." - írja.
Hát, sokszor arra gondolok, jó lenne, ha sokkal-sokkal kevesebb újságcikk, televíziós riport, híradó születne, de azok valóban a tényeket mutatnák be manipuláció (vagy annak gyanúja) nélkül.
Hát, sokszor arra gondolok, jó lenne, ha sokkal-sokkal kevesebb újságcikk, televíziós riport, híradó születne, de azok valóban a tényeket mutatnák be manipuláció (vagy annak gyanúja) nélkül.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Az első mondat pontosan rád vonatkozik, Janan Mirwais elvtárs.
A második pedig nettó hazugság. Már csak abból a szempontból is, hogy a baloldal (legyen az vörös, vagy zöld) a kezdetektől fogva internacionalista, tehát hazaszeretet-ellenes.