Regisztráció Blogot indítok
Adatok
s-s-s

0 bejegyzést írt és 75 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Első sorban azért, mert meg bírod fizetni. Másrészt azért, hogy pár év múlva legyen elég használt azoknak, akik nem bírják. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
s-s-s 2013.03.07 09:25:09
@kawa550: Így van. Konkrét példa: Apuka cégtulaj, sok meló, kínlódás, de jól megy nekik. 10 éves középkategóriás elhasználódik, nem adja el, futkározós lesz a cégnél. Ő bemegy a szalonba, rábök egy középkategóriásra, és 2 hét alatt túl van az egész autócserén. Gyerkőc végez a suliban, kell neki kocsi, bemennek a szalonba, plusz egy középkategóriás. Számít a szervíz, értékcsökkenés miegymás? Kit érdekel akkor, ha sokkal nagyobb pénzekért küzdenek.
Amíg viszont valaki százezres havi bérekért dolgozik addig napszámos, és addig bizony számít a milliós értékveszteség... Tudom...
Mindenekelőtt arigato gozaimas NSX Tominak, aki két napját áldozta a TC forgatására. (Miután egyszer már lírára fakasztotta Winklert, a Titán Tulkot) Először is kihozta az autóját a kedvünkért a Slovakiaringre, aztán egy napot dolgozhattunk még vele idehaza is. Sportautó sose…..
Ezt is megéltük. Kellett hozzá egy kis idő, egy remek helyszín, egy penge_verda és egy őrült a kormány mögött. Valamint egy szem operatőr(Szeljak György), aki érti a dolgát és szerszámát biztos kézben tartja. Iszonyatosan büszkék vagyunk rá mindannyian, hogy ez az egy szem…..
Belsőség Ezt mi betiltanánk! 2011.07.20 06:00:00
Milyen autó lenne, amit mi tervezünk? Betiltanánk minden felesleges vackot, ami csak bosszúságot okoz és köteleznénk a gyártókat néhány dologra. Sértegetésig menő vita alakult ki. Mai cikkünk blogposztja...
s-s-s 2011.07.20 14:09:53
@Budapesti Szexipari Vállalat: Isten lássa lelkem, rühellem a 2-300lovas mergás, bömös, karikás "fontosvagyok mennyéférre" embereket.

De volt szerencsém 60 (vagy 64) lovas f astrához, ami nagyon jól szolgált 14 évig a családban. Azonban enyhe remegés, és izgalom kerítette hatalmába a tisztes családot mikor belevágott a családfő az előzési hadműveletbe.

Most egy 110 le-s benzines alsóközepes autó (márkája mindegy legyen) szolgál és eszünk ágában sincs vele versenyezni, mivel alkalmatlan rá, de az előzések sokkal magabiztosabban mennek.

Összességében én a 75 lovast is gyengének találnám pl egy alsó közepesben ilyen szempontból, kell a 100 lóerő a magabiztos (és nem versenyzős) autózáshoz.

Saját véleményemet írtam le, ez véletlenül sem kioktatás vagy trollkodás céljából született.
Belsőség Fenségesen nyomasztó 2011.05.31 09:49:00
A beltérben természetesen mindenki elfelejt levegőt venni néhány pillanatig, még azok is, akik bőven láttak felső kategóriás Mercedeseket, BMW-ket és Lexusokat.Mai tesztünk blogposztja...
s-s-s 2011.05.31 11:41:02
Egy vallomással tartozom: nagyon szeretem a nyolcvanas éveket. Sok jó dolgot adott az az évtized. Ott volt Larry Bird és Magic Johnson harca, megjelent a Jedi visszatér, Alan Moore megírta a legjobb Batman-sztorit, a Gyilkos tréfát, és legfőképpen az autógyártás utolsó tíz éve…..
A Gugli nem ismeri. A Totalcar bemutatja. A háromliteres Audi pedig zihálva letérdel előtte. Vélemények az azonos című írásunkról...
s-s-s 2011.03.17 15:49:35
Kissé más kategória, de a szerkesztőknek a figyelmébe ajánlom:

www.fvmmi.hu/muszer.php?id=811&det=1&lang=HUN&PHPSESSID=288fc9d1e3d9bf7ae72a69ac1ce622b8

Itt arra hívnám fel a figyelmet, hogy egy MAZ-537 került átalakításra mint fékkocsi. Mikor Gödöllőn volt szerencsém megnézni, épp szerelték, de már elvileg működik.
Gondolkodott már rajta, milyen világ köszönt ránk, ha elfogy a szén, a gáz az olaj? Ha nem találunk hasonlóan könnyen és nagy mennyiségben kiaknázható energiaforrást, a tudományos kutatók véleménye szerint váltás helyett akkora válság vár ránk, amilyet még nem láttunk.…..
s-s-s 2011.01.31 11:19:39
@gigabursch:

Én azt mondom ne csökkenjen. Inkább a gyártók majd vegyék észre az eladások alapján, hogy egy hibrid vagy elektromos kütyü árát kell csökkenteni, és az emberek átállnak az újabb környezetkímélő technológia mellé.
Ha csökkenni fog az eladás és a termelés, az tényleg katasztrófához fog vezetni.
Kaptam egy bírósági idézést Pécsre. Számíthattam volna rá, hiszen megadtam a rendőrnek az adataimat, és nálam közelebbről aztán senki se látta a balesetet, de mindez már másfél éve, 2009 májusában történt, úgyhogy szépen elfeledkeztem róla. Kérdeztem ügyvédemet,…..
Tavaly, tavalyelőtt és azelőtt, - sőt még azelőtt meg azelőtt is - gigantikus szervezéssel kezdődött az immár tradicionális karácsonyi Totalcar-képeslap fotózás. Ötleteink mindig vannak bőven, de a megvalósítás – hát annál olykor pereg a szervezés jól olajozott…..
Persze nem mind, csak 90-95 százalékuk. Mégis, nem lenne elvárható, hogy aki jogsit kap, akár a szédítő ötvenet is el merje érni? Vélemények az azonos című írásunkról...
A Ferrari 458 Italia azonban felette áll a szabályoknak, felette áll a gazdagságnak, talán felette áll az irigységnek is. Egyszerűen csak egy minden ízében csodás tárgy, ami – mivel ilyen csodás tárgyat komoly munka elkészíteni – történetesen elég sokba is kerül.…..
  Ma egy tanfolyam reális ára 130-150 ezer forint. Aki 50-60 ezerért hirdeti az oktatást, biztosan trükközik, ennyiből még a költségeket sem lehet kigazdálkodni. Vélemények az azonos című írásunkról...
s-s-s 2010.04.07 12:41:27
@ducatiboy: A tréning esős havas pályás dolgokkal nem csak az említett embertípust lepné meg hanem mindenkit szerintem. De ez már más tészta... sajnos ez már "extrás" dolog, pedig pont hogy ebben van a veszély nem a parkoljunk be 2 kocsi közé 1ben című akrobatikus számnál.
Belsőség Tízéves a Totalcar 2010.03.12 17:44:00
  Oké, még nem, de mindjárt. Konkrétan 2000. július 14-én, péntek délután 14.49-kor jelent meg első cikkünk, nem hivatalosan, de precízen tehát akkor, mármint 2010. július 14-én leszünk tízévesek. Az évfordulót mindenképpen szerettük volna megünnepelni. Gondolkoztunk sok…..
Belsőség Utolsó vezető masina 2010.02.08 07:53:33
  Evolúciókutatói szemmel a Bayerische Fünfer agresszív közegben élő ragadozó, amire a természetes szelekció egyre több izmot, vaskosabb páncélt és a nőstényeket vonzó látványos bőrredőket pakolt. Vélemények azonos című írásunkról...
  Eredetileg más címet terveztem, de győzött bennem a jó. Mindenesetre Clarksonról van szó, pontosabban az ő véleményéről. Vélemények az azonos című írásunkról...
s-s-s 2009.11.04 17:01:32
@cSa: Olvasd el még egyszer mit írtam, ha már idéztél a "bölcseletemből". :-) Nem kell szeretni a totalcart, de akkor nem kell olvasni, és a szerkesztőket porig alázni. De ha mégis kommentelnek, akkor valamiért el is olvassák... Akkor minek pocskondiázni?
s-s-s 2009.11.04 17:42:13
@cSa: Mégis szóvá tetted, és passzív véleményt mondasz rólam... Písz? Ez biztos? Részedről nemhiszem...
Belsőség Tolvaj magyarok 2009.10.28 07:25:58
  Majd kiesett a szemem, mégis alig láttam az útjelző táblákat. Ma már azt is tudom, miért. Mert lopunk. Mindenhol, mindent ellopunk, amit csak bírunk. Vélemények az azonos című írásunkról...
Úgy tűnik, amikor a Bende Tibby szerez végre szponzort, hogy a feneketlen mélységű, nagy-britanniai autómanufaktúra-szcénát feltérképezzük, valahogy mindig összeomlanak a dolgok. Tavaly azzal kezdődött a dolog, hogy a reptértől harminc kilométerre bezártuk a kulcsot a bérelt…..
Képaláírás Igen, továbbra is ezt kell megvenni, de nagyon vigyázzanak, mit sóznak még önökre. Vélemények az azonos című írásunkról...
1993-at írtunk, 23 éves voltam. Dolgoztam már ekkor pár éve. Egy örökségből és félretett pénzemből sikerült vennem egy Suzuki Swift 1.3 GC típusú autót. Azért döntöttem emellett mert mindenki dicsérte, olcsó volt, fürge modern. 880.000 Ft-ot fizettem érte. Fess fiatalember…..
  Nem tudom, mikor jön el az ideje, hogy börtönbe csuknak öregautó-tartásért. Nincs már messze.  Vélemények az azonos című írásunkról...
s-s-s 2009.08.05 10:18:16
@jelejacques: Szívem szerint énis 3-4 éves használt vectrát vennék ha tehetném. De az új autósokat is megértem. Nagyszüleim egy életet ledolgoztak nem irodában, van spórolt pénzük, 13 éves autójukat(újonnan vették anno) most adták el, és csakis új autót néztek 4ért. Gyűjtöttek rá, és elvárják hogy mikor beülnek az csak az övüké legyen, senki előttük nem fingta tele, nem hordta be a szennyét. Megérdemlik, és nem akarnak 320as fullos bőrös megkímélt 100ezret futott bömöst.
s-s-s 2009.08.05 10:38:30
@Igazi Trébics: Egyáltalán nem igaz amit írsz!!! Család 13 éves 65000et futott astrája utsó két szervíze rendre 50-75000(!!) Ft volt, fékmunkahenger meg ilyen "muszály cserélni idővel" alkatrészek miatt. Az új kocsinak a hosszú garanciaidő miatt előre lefektették papírra a szervízköltségeket évről évre. 25000Ft fölött egyik évben sem lesz a szervíz, az első öt évben 20000 felett sem. A váratlan eseteknek meg mind2 fél ki van téve. Oké, a biztosítás casco meg egyebek hozzájön. De a szervízköltséggel nem kell homályosítani a népet.