Adatok
jónévez
0 bejegyzést írt és 2502 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Mi is a papság szerepe a ballibek, pl. az ilyen Hatházi Mákos típusú bohócok szerint?
Először is a pap kussoljon, mert az állam el van választva az egyháztól.
Eleve szégyellje magát erősen, mert pedofil fideszes, pedofideszes.
Aztán, ha mégis megszólal, ezt csakis azért teheti, hogy…..
jónévez
2025.09.28 23:12:38
@Gery87:
Egyetlent sem tudsz mutatni.
Dumalni butasagot nagyon.
A buta baratod megtámadott egy papot. Aki tette a dolgát, ahogy mindig is szokta. Te meg veresszajúan egyetértesz. Es kikered magadnak, hogy kommunistanak tartunk?
Az ő szokasuk ez.
Buta liba is lehetsz, sz még kevésbé gaz, mint a kommunista.
Egyetlent sem tudsz mutatni.
Dumalni butasagot nagyon.
A buta baratod megtámadott egy papot. Aki tette a dolgát, ahogy mindig is szokta. Te meg veresszajúan egyetértesz. Es kikered magadnak, hogy kommunistanak tartunk?
Az ő szokasuk ez.
Buta liba is lehetsz, sz még kevésbé gaz, mint a kommunista.
jónévez
2025.09.28 23:18:42
@Gery87:
De előtted a lehetőség:
Mutasd, mit tárt fel. Ne azt mutasd, mit hazudott, azt mutasd, mit tárt fel valóban.
A hazugsagaitokkal tele a padlás.
Mi is az, smit feltárt, ami valós?
De előtted a lehetőség:
Mutasd, mit tárt fel. Ne azt mutasd, mit hazudott, azt mutasd, mit tárt fel valóban.
A hazugsagaitokkal tele a padlás.
Mi is az, smit feltárt, ami valós?

A hét elején még minden hithű ballib állította, itt a végső csapás: a Fidesz elbukta a 2026-os választást. Semjén miatt.
Azóta valami nagyon megváltozott. Még a legradikálisabban ballib Amerikai Népszava blog is megvédte Semjént!
Mi történhetett? Szerintem valaki utána járt az ügynek, s…..
jónévez
2025.09.28 22:50:06
jónévez
2025.09.28 22:58:39
@Gery87:
Milyen áldozati pózról beszélsz? Megvadoltak kedvenceid mindenkit (kormanyt, kormanytagot) aztan kiderült: hazudtak.
Majd áldozatkent tüntetitek fel magatok, mikor megtorlás fenyeget.
Gyáva feregseg ez.
Milyen áldozati pózról beszélsz? Megvadoltak kedvenceid mindenkit (kormanyt, kormanytagot) aztan kiderült: hazudtak.
Majd áldozatkent tüntetitek fel magatok, mikor megtorlás fenyeget.
Gyáva feregseg ez.
jónévez
2025.09.28 23:02:29
@Gery87:
Belenyugodhatsz, cicám: jellemtelenül hazudtak kedvenceid, és ez menthetetlen.
Lebuktatott a szolgalat egy stricit, aki ket kurvat foglalkoztatott.
Neki ez nem tetszik, elvtarsait felberelta: kenjük a kormanyra az en bűnöm.
Nem jött be.
Belenyugodhatsz, cicám: jellemtelenül hazudtak kedvenceid, és ez menthetetlen.
Lebuktatott a szolgalat egy stricit, aki ket kurvat foglalkoztatott.
Neki ez nem tetszik, elvtarsait felberelta: kenjük a kormanyra az en bűnöm.
Nem jött be.

Az EB elnöke, Ursula von der Leyen múlt vasárnap Plovdivba utazott, hogy támogassa a bolgár euroatlantista helytartóság háborús hisztériáját. Landolás előtt azonban leállt a GPS a gépen.
Bolgár karikaturista meg is rajzolta hogyan történt az "orosz" "hibrid támadás":
orosz hekkerek összes…..

Korábban mindig azt tanácsoltam a fiataloknak, akik rendszerkritikusak, hogy igyekezzenek kimaradni a rendszerből, azaz találjanak maguknak valami olyan jövedelmi forrást, mely alig igényel részvételt a rendszerben.
Közben rájöttem: ez rossz tanács. Az ilyen jövedelemszerző pozíciók ugyanis a…..

A cikkről tegnap már írtam.
De íme egy csodamondata: "A rendszer tartós ellentmondásai – az ideológiai tisztaság és a politikai pragmatizmus közötti feszültség, az értelmiségi és politikai irányzatok közötti súrlódás, a társadalmi támogatottság ingatagsága, valamint az orosz modell erőltetett…..
jónévez
2025.09.03 21:06:51
@Deak Tamas:
Forrás a saját "költeményei" egy része.
Én csak kötelezően olvastam, és nemcsak nem értettem egyet.
Költeménynek sem tartom. Versek. Rosszak.
Ha kötelező, akkor is.
Petőfi meg:
-rossz ember
-rossz férj
-rossz apa
(Ja, mondtam mar? Rossz "költő)
Forrás a saját "költeményei" egy része.
Én csak kötelezően olvastam, és nemcsak nem értettem egyet.
Költeménynek sem tartom. Versek. Rosszak.
Ha kötelező, akkor is.
Petőfi meg:
-rossz ember
-rossz férj
-rossz apa
(Ja, mondtam mar? Rossz "költő)
jónévez
2025.09.03 21:07:40
jónévez
2025.09.03 21:11:14
@Deak Tamas:
"milyen ember volt Petőfi, a válasz: Szörnyű de azért én szerettem."
Mondhatunk még peldakat, ki kit szeret a szörnyűsége ellenére.
A kényeg: szörnyű.
"milyen ember volt Petőfi, a válasz: Szörnyű de azért én szerettem."
Mondhatunk még peldakat, ki kit szeret a szörnyűsége ellenére.
A kényeg: szörnyű.

Először egy ballib médiában szakértőség, mely szerint nem nyer a nyugat az ukrajnai háborúban:
Megtoldva azzal is, hogy Oroszország nem akar a nyugatra támadni. Szentségtörés volt ez még 2-3 hónapja is...
jónévez
2025.09.01 21:05:00
@vergyula:
Mert az volt közel (úgy is ertve: ahhoz volt és van vezeték, cső)
Útálom én is a bezzegezést, de ahol meg áttéri igyekeznek a kizárólag norvég és amerikaira, az is kizárólagos.. (meg drága)
Mert az volt közel (úgy is ertve: ahhoz volt és van vezeték, cső)
Útálom én is a bezzegezést, de ahol meg áttéri igyekeznek a kizárólag norvég és amerikaira, az is kizárólagos.. (meg drága)
jónévez
2025.09.02 04:43:29
@vergyula:
"Megoldható, ahogy a legtöbben meg is oldották. Igen, többe kerül. Aztán ha - hogy, hogy nem elvtársak - egy háborúban megsérül a vezeték, akkor Szijjártóval együtt hisztiztek."
(Csak hogy lásd, mire válaszolok)
Miket írsz.... hogy jön ez az előző válaszomhoz?
De ha idejutottunk: igen, megoldották. Az csak az egyik dolog, hogy vesznek (mint előtte is vettek) pl Norvégok által kitermeltet. Jo drágán. Meg oroszt, csak (most éppen) közvetítőkön keresztül.
A sírdogálásról: kicsit pofa kell, hogy hol gery, hol te adtok a számba olyat, amit nem mondtam. És így érzitek győztesnek magatok.
Épp én írtam a napokban is: a hatékony háborúzást épp így latom, ha inkább technikát (és a csővezetéket is érthetjük ezalatt) támadják. Persze, nekünk rosszul jön ki, ezért berzenkedünk is.
(Ha én is személyeskedni akarnék, mondhatnám: matól ne tankolj, ha büdös az orosz olaj. De kiflit se végy, mert büdös orosz olajjal hordtak a boltba, és büdös orosz gázzal fűtik a kemencét.
"Megoldható, ahogy a legtöbben meg is oldották. Igen, többe kerül. Aztán ha - hogy, hogy nem elvtársak - egy háborúban megsérül a vezeték, akkor Szijjártóval együtt hisztiztek."
(Csak hogy lásd, mire válaszolok)
Miket írsz.... hogy jön ez az előző válaszomhoz?
De ha idejutottunk: igen, megoldották. Az csak az egyik dolog, hogy vesznek (mint előtte is vettek) pl Norvégok által kitermeltet. Jo drágán. Meg oroszt, csak (most éppen) közvetítőkön keresztül.
A sírdogálásról: kicsit pofa kell, hogy hol gery, hol te adtok a számba olyat, amit nem mondtam. És így érzitek győztesnek magatok.
Épp én írtam a napokban is: a hatékony háborúzást épp így latom, ha inkább technikát (és a csővezetéket is érthetjük ezalatt) támadják. Persze, nekünk rosszul jön ki, ezért berzenkedünk is.
(Ha én is személyeskedni akarnék, mondhatnám: matól ne tankolj, ha büdös az orosz olaj. De kiflit se végy, mert büdös orosz olajjal hordtak a boltba, és büdös orosz gázzal fűtik a kemencét.

Amikor a hír egyszerre jó és rossz:
De legalább vége ezzel az alakoskodásnak.
A nyugati konszenzus lényege az - s ez különösen a németeknél van így -, hogy minden vélemény belefér a liberális demokráciába, azaz természetesen minden liberális vélemény, legyen az balos -…..
jónévez
2025.08.31 21:06:58
@Gery87:
Ugy latom, te beszélsz butaságokat... :
"A "diktatúra" kifejezés Marxnál a "munkásosztály politika uralmát jelentette"...
a "többség uralma" a kevesek uralma helyett.
"a proletariátus, amely társadalom többsége, demokratikusan gyakorolja a hatalmat a kisebbségi burzsoáziával szemben". "
A diktatúra az véletlenül sem a többseg uralma. A többség uralma az demokrácia, a diktatúra az egy kisebbseg uralma a többség felett.
A proletariatust meg ne keverjük marxian a munkással. A proletar az ingyenélő, a munkás nem az.
Az a munkásosztály, amiről Marx hazudta, hogy proletár, az nem kíván diktatúrát.
A bűnözesre hajlamos ingyenélő proletár kíván elvenni másoktól -aztan jól felélni mindent.
Ugy latom, te beszélsz butaságokat... :
"A "diktatúra" kifejezés Marxnál a "munkásosztály politika uralmát jelentette"...
a "többség uralma" a kevesek uralma helyett.
"a proletariátus, amely társadalom többsége, demokratikusan gyakorolja a hatalmat a kisebbségi burzsoáziával szemben". "
A diktatúra az véletlenül sem a többseg uralma. A többség uralma az demokrácia, a diktatúra az egy kisebbseg uralma a többség felett.
A proletariatust meg ne keverjük marxian a munkással. A proletar az ingyenélő, a munkás nem az.
Az a munkásosztály, amiről Marx hazudta, hogy proletár, az nem kíván diktatúrát.
A bűnözesre hajlamos ingyenélő proletár kíván elvenni másoktól -aztan jól felélni mindent.

Helyes lépés:
Alapvetően semleges vagyok évek óta az arab-zsidó kérdésben. Korábban inkább zsidópárti voltam, de keresztény palesztínok meggyőztek a másik oldal igazságáról is, így azóta inkább semleges vagyok.
A fanatikus zsidópártiaknak csak egy adatot teszek fel: hogyan lehet, hogy a…..
jónévez
2025.08.31 13:53:39
@Boldeone2:
Hacsak nem hazudnak.
Valahogy mindig odakerül: gyerekek hslnak meg.
Aztan: vagy igaz, vagy sem (plane, ha te írod).
A "polgari aldozat" is általaban megkérdőjelezhető.
Hacsak nem hazudnak.
Valahogy mindig odakerül: gyerekek hslnak meg.
Aztan: vagy igaz, vagy sem (plane, ha te írod).
A "polgari aldozat" is általaban megkérdőjelezhető.

A jelenséget sokan elemezték, pedig a fő ok egyetlen dolog: az időmúlás.
Az átlagember 14 éves kora körül kezd érdeklődni a közélet iránt.
Aki 2010-ben 14 éves volt, az ma 29 éves.
Azaz a teljes 30-an aluli nemzedék számára a hatalom azonos a Fidesszel. Márpedig aki fiatal, az szeret…..
jónévez
2025.08.29 21:34:50
@vergyula:
"egyik haverom aszonta, neki megérne havi 100k plusz adót, ha eltakarodik a Fidesz."
Vannak ilyen hazudós haverok.
Azok a haverok, akiknek a százezer pénznek számít -ma sem teszik bele a havi százezret a fideszbuktatasba.
Ha mas kormany lenne, rögtön elfelejtené a haverod azt a százezres felajánlásár.
Mert a hazudós haverok márcsak ilyenek. Tet nélkül pofáznak.
"egyik haverom aszonta, neki megérne havi 100k plusz adót, ha eltakarodik a Fidesz."
Vannak ilyen hazudós haverok.
Azok a haverok, akiknek a százezer pénznek számít -ma sem teszik bele a havi százezret a fideszbuktatasba.
Ha mas kormany lenne, rögtön elfelejtené a haverod azt a százezres felajánlásár.
Mert a hazudós haverok márcsak ilyenek. Tet nélkül pofáznak.
jónévez
2025.08.29 21:55:07
@Deak Tamas:
Nekem már harom szúletésnapom van, csakhát kettő bizonytalan (nem tudom pontosan a nspot, no ;) )
Úgyhogy én nem vagyok az eü ostorozok tamogatója.
1997-ben jol összeraktak -pedig kevesen hittrk benne.
10 eve egy jó kis daganatot küzdtrkble, 10 évet mar kaptam.
Én nem hiszek abban, hogy rosszul működik az, amit eü-nek csúfolnak.
Mindenkinrk fáj, ha rlveszíti a szüleit (az én apám is koran halt, korabban, mint a caladban barki. Ugyanolyan lancdohányos volt, mintbén...), de arról nem biztos, hogy a kórházak, az orvosok, az egészségúgynek csúfolt dolog tehet.
Nekem már harom szúletésnapom van, csakhát kettő bizonytalan (nem tudom pontosan a nspot, no ;) )
Úgyhogy én nem vagyok az eü ostorozok tamogatója.
1997-ben jol összeraktak -pedig kevesen hittrk benne.
10 eve egy jó kis daganatot küzdtrkble, 10 évet mar kaptam.
Én nem hiszek abban, hogy rosszul működik az, amit eü-nek csúfolnak.
Mindenkinrk fáj, ha rlveszíti a szüleit (az én apám is koran halt, korabban, mint a caladban barki. Ugyanolyan lancdohányos volt, mintbén...), de arról nem biztos, hogy a kórházak, az orvosok, az egészségúgynek csúfolt dolog tehet.
jónévez
2025.08.29 22:01:16

Többen mondták, írjam le röviden az ortodox (bizánci ortodox, a khalkedóni ortodoxok 99 %-a bizánci rítusú) istentisztelet részeit.
Inkább azonban nem röviden. Itt a leggyakoribb istentiszteleti formát írom le, ez Aranyszájú Szt. János rítusa, ez van szinte minden vasárnap.
A három fő rész:…..
jónévez
2025.08.24 17:36:11
@vergyula:
A (teljesen vallasmentes) tudománynakbis van olyan állasponta, mit mi, egyszerű emberek csak hit alapjan fogadunk el.
-van az, amit gyerekkorunkban tanítottak (hagyományosan európai álláspont volt):a vilag örökké volt, és örökké létezik. Csillagok születnek, halnak.
-van az Ősrobbanás-elmélet.
És (például) a színeltolódasokkal mindjet fél a maga igazat bizonyítja,.
Hat, mi csak hitünk szerint dönthetünk. (Nekem szimpatikusabb az első -bár örökké úgysem élek ;) )
A (teljesen vallasmentes) tudománynakbis van olyan állasponta, mit mi, egyszerű emberek csak hit alapjan fogadunk el.
-van az, amit gyerekkorunkban tanítottak (hagyományosan európai álláspont volt):a vilag örökké volt, és örökké létezik. Csillagok születnek, halnak.
-van az Ősrobbanás-elmélet.
És (például) a színeltolódasokkal mindjet fél a maga igazat bizonyítja,.
Hat, mi csak hitünk szerint dönthetünk. (Nekem szimpatikusabb az első -bár örökké úgysem élek ;) )
jónévez
2025.08.28 19:17:10
@vergyula:
Ez igy csak féligazság -hiszen akkor csdk elhisszük, hogy bizonyítható.
De a lényeg felejtődik el: én eredetileg Gery-nek azt vazoltam: nincs arra meggyőző bizonyítek, hogy valami NINCS. Csak állitja, hogy nincs, be sohasem bizonyította (nemcsak ő, én sem. Senki sem). A példákat csak nyalánksagnak hoztam, hogy a VAN-t is igen nehéz bizonyitania átlagembernek. Mert eszköze sincs rá, (meghát azt sem tudja, hogyan kell).
Gery most győztesnek hiszi magát -pedig megint nem bizonyította a NINCS-et, -és a VAN-t sem képes...
Ez igy csak féligazság -hiszen akkor csdk elhisszük, hogy bizonyítható.
De a lényeg felejtődik el: én eredetileg Gery-nek azt vazoltam: nincs arra meggyőző bizonyítek, hogy valami NINCS. Csak állitja, hogy nincs, be sohasem bizonyította (nemcsak ő, én sem. Senki sem). A példákat csak nyalánksagnak hoztam, hogy a VAN-t is igen nehéz bizonyitania átlagembernek. Mert eszköze sincs rá, (meghát azt sem tudja, hogyan kell).
Gery most győztesnek hiszi magát -pedig megint nem bizonyította a NINCS-et, -és a VAN-t sem képes...
jónévez
2025.08.28 19:47:09
@vergyula:
Pontossn így van. A VAN-t bizonyítsuk (ha tudjuk), ne pedig egy szertartas bemutatásat, leírását baromkodjuk szet azzal, hogy végtelendzer ideírjuk: nincs is isten, a hívők hülyék...
Pontossn így van. A VAN-t bizonyítsuk (ha tudjuk), ne pedig egy szertartas bemutatásat, leírását baromkodjuk szet azzal, hogy végtelendzer ideírjuk: nincs is isten, a hívők hülyék...

Ezt az embert már nem követem, mert meg vagyok győződve róla, hogy egy vagy több kereke hiányzik.
De most szembejött megint nem a saját csatornáján.
Kiderült mi volt a mesterterve. Ez a következő: a nép kimegy éjjel-nappal tiltakozni, általános sztrájk van, a követelés pedig nem az, hogy a…..
jónévez
2025.08.28 19:27:50
@Gery87:
A cikk pknt nem erről szólt -épp az ellenkezőjéről. A ven hülyét már annyira sem veszik komolyan, mint 30-harmincvalahány éve.
Palotás: a '90-es evek eleje felé jól felpromotalta magát, írtak róla újsagok (sajatja is), TV-ben szerepelt (akkor nagy szó volt), rádióban fecsegtek róla , stb.
Felfújta, elmúlt.
Énnyi említést ér meg, mint a cikk.
A cikk pknt nem erről szólt -épp az ellenkezőjéről. A ven hülyét már annyira sem veszik komolyan, mint 30-harmincvalahány éve.
Palotás: a '90-es evek eleje felé jól felpromotalta magát, írtak róla újsagok (sajatja is), TV-ben szerepelt (akkor nagy szó volt), rádióban fecsegtek róla , stb.
Felfújta, elmúlt.
Énnyi említést ér meg, mint a cikk.

Amikor megbukott a kommunizmus Bulgáriában, s mivel ez nagyon hirtelen zajlott, sok naív elképzelés lett népszerű. Pl. legyen visszaállítva az 1878-as bolgár alkotmány. Persze semmi alapja nem volt ennek, egy az egyben képtelenség is lett volna visszaállítani. Mára senki se akar ilyet.
Azonban…..
jónévez
2025.08.18 11:19:37
@Gery87:
Az első mondatod félig elfogadható (ha a marhasag szót kihagyod(
A többi megint csak értelmetlen gyalázása masoknak.
Aztán ne mondd, hogy csak kivetítem rad. Meg hogy csak azert tetted, mert belédkötöttek (Deák, Tapi, stb...)
Az első mondatod félig elfogadható (ha a marhasag szót kihagyod(
A többi megint csak értelmetlen gyalázása masoknak.
Aztán ne mondd, hogy csak kivetítem rad. Meg hogy csak azert tetted, mert belédkötöttek (Deák, Tapi, stb...)

Az USA békét akar kötni Ukrajnában, hiszen a mostani amerikai vezetés számára értelmetlen az a harc, melyet még az Obama-Soros duó indított el 12 éve.
A nyugat pánikhangulatban tombol: mindenáron háborút akarnak.
Engem ez 1989-re emlékeztet. Kelet-Berlinben gigantikus ünnepséget rendeztek…..
jónévez
2025.08.17 20:56:17
@Gery87:
Nem, a "náci" nem olyan elkoptatott szó, mint (a regebben általad is rájuk használt) fasiszta. Mert ezt tanultad/ tanultuk: fasiszták.
Az külön érdekes (és bennem nincs is ez esetben sorosozas): mikor meg az volt a divat, hat kormanyunkat antiszemitanak állították, hiszen Soros usidó, aki ellene szól, az antiszemita.
Érdekes még: Sorosék palesztinokat is tamogatnak, tehát manapság azert aljas rasszista a kormanyunk, mert Izraelt "támogatja" a szabadság ellenében.
De ez mar csak (biztosan) az én értetlensegem lehet.
Nem, a "náci" nem olyan elkoptatott szó, mint (a regebben általad is rájuk használt) fasiszta. Mert ezt tanultad/ tanultuk: fasiszták.
Az külön érdekes (és bennem nincs is ez esetben sorosozas): mikor meg az volt a divat, hat kormanyunkat antiszemitanak állították, hiszen Soros usidó, aki ellene szól, az antiszemita.
Érdekes még: Sorosék palesztinokat is tamogatnak, tehát manapság azert aljas rasszista a kormanyunk, mert Izraelt "támogatja" a szabadság ellenében.
De ez mar csak (biztosan) az én értetlensegem lehet.
jónévez
2025.08.17 20:58:14
jónévez
2025.08.17 21:47:47
@vergyula:
Ez:
"De Iránnál maradva, nem, ne legyen egy olyan országnak atombombája, amely a "hitetlenek" kiírtásától várja a túlvilági üdvözülést.:
csak megütötte a szemem. Azt azert nem art tudni: Iran NEM kezdemenyezett haborúkat. NEM fenyegetett senkit "atombombaval" (de hülye szó -de ezt használjaák). Azt is csak állítják, hogy tamogatja a terrorizmust -de a tersegben ez alapvetés. Még Izrael is megteszi, ha az ellenfelei ellen való.
Francse tudja -szerintrm Irannal csak az a baj, hogy nem is haborúzik magatól, es nem is fekszik be csak úgy bárkinek. Ez az urandúsítas ellenőrizhetetlen, jó ok a csapásra.
Ez:
"De Iránnál maradva, nem, ne legyen egy olyan országnak atombombája, amely a "hitetlenek" kiírtásától várja a túlvilági üdvözülést.:
csak megütötte a szemem. Azt azert nem art tudni: Iran NEM kezdemenyezett haborúkat. NEM fenyegetett senkit "atombombaval" (de hülye szó -de ezt használjaák). Azt is csak állítják, hogy tamogatja a terrorizmust -de a tersegben ez alapvetés. Még Izrael is megteszi, ha az ellenfelei ellen való.
Francse tudja -szerintrm Irannal csak az a baj, hogy nem is haborúzik magatól, es nem is fekszik be csak úgy bárkinek. Ez az urandúsítas ellenőrizhetetlen, jó ok a csapásra.

Korábban az évnek e táján fel szoktam tenni a következő vetélkedő-kérdést:
A következő 4 politikus mindegyike rendelkezett bevethető atomfegyverrel, de közülük csak egy vetette be ténylegesen is, valós helyzetben, ki az?
A: a véreskezű Sztálin?
B: a népeket leigázó Brezsnyev?
C: a…..
jónévez
2025.08.11 20:05:27
@Gery1987:
Mondtam ilyet?
Nem mondtam.
Ha nem cdípem Józsikat, meg nem biztos, hogy szeretem Pistiket.
Mondtam ilyet?
Nem mondtam.
Ha nem cdípem Józsikat, meg nem biztos, hogy szeretem Pistiket.
jónévez
2025.08.11 21:27:24
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Van mozgósitas Oroszorszagban. Azokat a tartalekosokat erinti, akik "hivatasosok".
Van sorozas Ukrajnaban -es a tartalekosok mozgósítasa.
Van mozgósitas Oroszorszagban. Azokat a tartalekosokat erinti, akik "hivatasosok".
Van sorozas Ukrajnaban -es a tartalekosok mozgósítasa.
jónévez
2025.08.11 21:32:16
@Gery1987:
A halalnak valobyn mindegy.
Azonban nagyon nem mindegy, hogy valaki önkent, férfiassagból, hazaszeretetből vállalta ezt.
De ezt mar többször leírtsm tegnap es ma -elpuhult európaiak nem ertik. A büszkeseget sem.
Mielőtt ram vetíted: en sem hős vagyok (ezt is írtam). De elfogadom, sőt, egyetérrek, hogy kellenrk ilyen emberek.
Gyava katona, gyava rendőr mit sem ér.
A halalnak valobyn mindegy.
Azonban nagyon nem mindegy, hogy valaki önkent, férfiassagból, hazaszeretetből vállalta ezt.
De ezt mar többször leírtsm tegnap es ma -elpuhult európaiak nem ertik. A büszkeseget sem.
Mielőtt ram vetíted: en sem hős vagyok (ezt is írtam). De elfogadom, sőt, egyetérrek, hogy kellenrk ilyen emberek.
Gyava katona, gyava rendőr mit sem ér.

A világ egyetlen országa, ahol korlátlanul lehet pénzt nyomtatni és ez nem okoz inflációt: az USA.
Ráadásul az a sajátos helyzet is van az USA-ban, hogy az amerikai jegybank nem állami intézmény.
Olyan persze máshol is van, hogy a jegybank nem teljesen állami, azaz a tulajdonának egy része…..
jónévez
2025.08.11 20:35:01
@Gery87:
Többször kerdeztrm mar ra, miert teszitek egymasssl.
Kaptsm magyarazatot (nem tudom megismetelni) -a lenyege, hogy a masik kezdte.
Azóta nem igyekszem. Nekem eleg, ha velem nem beszelndk úgy ;)
Nektek kell valahogy bekakötésre törekedni. -en nem szeretem, ha vegül rajtam csattan.
Mindenesetre: hagyj ki (hagyjatok ki).
(Úgy latom, nem fogadtam meg a veled szdmbeni tanacsot sem, hogy tiltsalak.. Olvaslak is, kerdezlek is, állítok is, válaszolok is)
Többször kerdeztrm mar ra, miert teszitek egymasssl.
Kaptsm magyarazatot (nem tudom megismetelni) -a lenyege, hogy a masik kezdte.
Azóta nem igyekszem. Nekem eleg, ha velem nem beszelndk úgy ;)
Nektek kell valahogy bekakötésre törekedni. -en nem szeretem, ha vegül rajtam csattan.
Mindenesetre: hagyj ki (hagyjatok ki).
(Úgy latom, nem fogadtam meg a veled szdmbeni tanacsot sem, hogy tiltsalak.. Olvaslak is, kerdezlek is, állítok is, válaszolok is)
jónévez
2025.08.11 20:53:41
@Gery1987:
(Mindenesetre érdekes, hogy vele is -akire celzol- tudok jot beszelgetni.
Kezdeti súrlodasok utan (bar neha meg van kifogasom :) ) veled is.
Francér' nem tudtok kicsit békülni??? )
(Mindenesetre érdekes, hogy vele is -akire celzol- tudok jot beszelgetni.
Kezdeti súrlodasok utan (bar neha meg van kifogasom :) ) veled is.
Francér' nem tudtok kicsit békülni??? )

Az azért csodás, amikor a szakértő nem ért semmihez.
Flekk Zoli állítólag jogász. De most 2 pontban is téved.
Egyrészt, az alkotmány szerint a köztársasági elnök bárkit megbízhat kormányalakítással, nincs szabály, mely kötelezné, hogy ez a győztes párt által megnevezett személy legyen.…..
jónévez
2025.08.11 19:36:47
@vergyula:
Állítasukbszerint: lenyegtelen. Na, jó, de ha lenyegtrlen, akkor ne is panaszkodjék később.
(Már megint) anyammal hozakodok dlő. Teljesen masokra szavaz -de mindig elmegy. Mint én is.
Teljesen egyetertünk azzal: csak annak van joga utólag sipákolni, aki ott volt. Aki nem vette a faradsagot (nem erdekli, stb), az utólag se dumaljon.
Állítasukbszerint: lenyegtelen. Na, jó, de ha lenyegtrlen, akkor ne is panaszkodjék később.
(Már megint) anyammal hozakodok dlő. Teljesen masokra szavaz -de mindig elmegy. Mint én is.
Teljesen egyetertünk azzal: csak annak van joga utólag sipákolni, aki ott volt. Aki nem vette a faradsagot (nem erdekli, stb), az utólag se dumaljon.
jónévez
2025.08.11 20:39:40
@Alöksz Róz Unbanned:
Húmm.
Segítsegnek is tűnik -nem is.
Minel alacsonyabb sz elvart önresz, annal nagyobb a kockazata (maganak a hitelt felvevőnek), hogy bukta eseten nemcsak a haza úszik (töredekaron), de még tovabbi tartozasa marad.
Francse tudja.
Húmm.
Segítsegnek is tűnik -nem is.
Minel alacsonyabb sz elvart önresz, annal nagyobb a kockazata (maganak a hitelt felvevőnek), hogy bukta eseten nemcsak a haza úszik (töredekaron), de még tovabbi tartozasa marad.
Francse tudja.

Annak idején komoly ablak volt a világra a Kádár-rendszerben az 1972-1985 között megjelent Galaktika folyóirat.
Hivatalosan egyébként 1995-ig jelent meg, de az 1986-1995 közti időszak már árnyéka volt az eredeti lapnak. Szóval csak az első 60 szám tekinthető autentikusnak. Az eredeti 60 első…..
jónévez
2025.08.09 16:40:46
@Deak Tamas:
Majd egyszer (ha lesz kedved) addd meg annak a könyvnek a címét (lehet, hogy tudnom kéne -de hát nem).
Talán meg tudom vásarolni, olvasni igencsak szeretek.
Majd egyszer (ha lesz kedved) addd meg annak a könyvnek a címét (lehet, hogy tudnom kéne -de hát nem).
Talán meg tudom vásarolni, olvasni igencsak szeretek.
jónévez
2025.08.09 19:27:47
jónévez
2025.08.10 10:55:09
@Deak Tamas:
Egen.
Mindenhol (internetes könyvkereskedőknél) csak azt kapom: "ertesítünk, mikor lesz elérhető"
De nézegetem még.
Egen.
Mindenhol (internetes könyvkereskedőknél) csak azt kapom: "ertesítünk, mikor lesz elérhető"
De nézegetem még.

Volt 2 év is 5-éves kubai iskolai pályafutásom (1980-1985) alatt, amikor keletnémet osztálytársaim akadtak.
Az egyik srác - nálam 1 évvel fiatalabb - igazi mintagyerek volt, pl. folyamatosan ismételgette a hivatalos propagandát, szemrebbenés nélkül.
Kiderült aztán, az apja a havannai…..
jónévez
2025.08.09 18:29:33
@Gery1987:
Ezt pedig gondold ujra.
Törteneszek is, közgazdák is állitjak: Hitler ndmzetiszocislihmusa TÉNYLEG megvalósította a szocializmust.
(És annak minden hazugságát is)
Ezt pedig gondold ujra.
Törteneszek is, közgazdák is állitjak: Hitler ndmzetiszocislihmusa TÉNYLEG megvalósította a szocializmust.
(És annak minden hazugságát is)
jónévez
2025.08.09 18:51:26
@Alöksz Róz Unbanned:
Szóval: a Semmi nincs, -de (mivel kimondjuk: semmi), tehat kicsit megis van.
A Semmi ugy van, hogy nincs, miközben úgy nincs, hogy van
Ebbe nyugodjunk bele -hiszen ez igaz lehet akár a Valami-re is.
(Szeretem én Laár-t)
Szóval: a Semmi nincs, -de (mivel kimondjuk: semmi), tehat kicsit megis van.
A Semmi ugy van, hogy nincs, miközben úgy nincs, hogy van
Ebbe nyugodjunk bele -hiszen ez igaz lehet akár a Valami-re is.
(Szeretem én Laár-t)
jónévez
2025.08.10 00:47:31
@Tapi2021: oké, dehat nem is mindig neked (vagy nekem) van igazad/igazunk.
Picit nekik is lehet.
Az utolsó mondatod:
"A munkaadó vállalkozó ellenség..."
Hát, szerintem sem baj, ha az alkalmazottak óvatosak a munkaadóval. Az előítéletek a túlélést segítik.
Picit nekik is lehet.
Az utolsó mondatod:
"A munkaadó vállalkozó ellenség..."
Hát, szerintem sem baj, ha az alkalmazottak óvatosak a munkaadóval. Az előítéletek a túlélést segítik.

A Nagy Ballib Értelmező Szótár szerint:
Agymosás - rajtunk kívül bárki más által folytatott kampány.
Teljesen helytálló. Most a mértékadó Sík Endre is igazolja ezt:
Természetesen mindez marhaság.
Liberális hallucináció, hogy van egyrészt a csúnya propaganda, másrészt…..
jónévez
2025.08.07 22:13:58
jónévez
2025.08.08 13:46:33
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Úgysem hiszik, sőt, arra utadítansk: nezz körül ;)
Teszik ők, kik valójában kevesebbet járkálnak, mint akit felszólítanak erre.
Úgy a fotelből/mindenfelé állítgatható székből, a monitor elől hú, de könnyű azt az észt osztani, amit online olvasgattak
Úgysem hiszik, sőt, arra utadítansk: nezz körül ;)
Teszik ők, kik valójában kevesebbet járkálnak, mint akit felszólítanak erre.
Úgy a fotelből/mindenfelé állítgatható székből, a monitor elől hú, de könnyű azt az észt osztani, amit online olvasgattak
jónévez
2025.08.08 16:20:57
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Ez valóban támadható.
Honnan tudod, hogy ellenség? Előítélet alapján? (Hasznos azvelőítélet -de azt indokolni nem árt)
De hiába okoskodok: en sem nézek nyakra-főre minen linkelt dolgot. Inkább a masik inokod igaz (és en is úgy teszek): nincs időm minden butaságra.
Ez valóban támadható.
Honnan tudod, hogy ellenség? Előítélet alapján? (Hasznos azvelőítélet -de azt indokolni nem árt)
De hiába okoskodok: en sem nézek nyakra-főre minen linkelt dolgot. Inkább a masik inokod igaz (és en is úgy teszek): nincs időm minden butaságra.

Nagyjából a XX. sz. 60-as éveiig a legnépszerűbb aranyérme az úgynevezett Napoleon-arany volt. Nem a "fő" Napoleon, azaz I. Napoleon érméje, hanem kissé hibbant unokaöccséé, III. Napoleoné (hatalmon: 1848-1870 között, az első 4 évben még elnökként, aztán mint császár).
A lényeg: az ő arcával…..
jónévez
2025.08.04 11:43:16
jónévez
2025.08.04 11:44:42
@Gery1987:
Ujra elolvastam az írásomat, mire így válaszoltál.
Semmi törzsi hiedelmet nem látok benne.
Leb...zást igen, de az más
Ujra elolvastam az írásomat, mire így válaszoltál.
Semmi törzsi hiedelmet nem látok benne.
Leb...zást igen, de az más
jónévez
2025.08.07 20:08:01
@Gery1987:
Mindog és mindig visszaesel ebbe a verembe.
Szereted a partnert húlyénrk nezni, törzsi izémizének.
Ennyite bánt, hogy szóbaállok veled -azután is, hogy többször igyekeztél megalázni? Azután is, hogy véletlen sdm szóltsm hozzád, mégis bevarrtseggűztél?
Kicsit sem szégyelled magad?
Mindog és mindig visszaesel ebbe a verembe.
Szereted a partnert húlyénrk nezni, törzsi izémizének.
Ennyite bánt, hogy szóbaállok veled -azután is, hogy többször igyekeztél megalázni? Azután is, hogy véletlen sdm szóltsm hozzád, mégis bevarrtseggűztél?
Kicsit sem szégyelled magad?

Meglepetés ért.
Izrael témáról beszélgetnek zsidók, s - teljesen hihetetlen, de - objektív, tényeken alapuló adás lett:
Pedig egyébként nagyon nem kedvelem ezt a Zentait, ez az ember fanatikus euroatlantista. De úgy látszik, hogy Izrael-kérdésben képes nagyrészt objektív lenni.…..

Gyönyörű valóságmentes cikk a Mércében:
Ilyen az amikor a bölcsész elkezd gondolkodni, nem zavartatva magát a valóság által.
Íme két teljesen abszurd gondolat a cikkből:
"(...) az elnyomott, kizsákmányolt osztály tagjai, akik munkáltatójukon keresztül a cégtulajdonosok javát…..
jónévez
2025.08.04 20:39:32
@Gery1987:
Na, most szsbin, vagy dokinál?
Mert a szabinak örülök.
A dokinak nem -mert az csak muszájság, bajt is jelenthet.
Na, most szsbin, vagy dokinál?
Mert a szabinak örülök.
A dokinak nem -mert az csak muszájság, bajt is jelenthet.
jónévez
2025.08.04 20:43:38
@Deak Tamas:
Én szandekosan nem válaszotsm néki, hiszen lathatóan csskbpropagandaszöveg, -es ma csak ennyit fizettek.
Köze nincs a témahoz.
Én szandekosan nem válaszotsm néki, hiszen lathatóan csskbpropagandaszöveg, -es ma csak ennyit fizettek.
Köze nincs a témahoz.
jónévez
2025.08.04 22:47:51

A nagy bolgár tűrőképesség oka: a 90-es évek. Akkor annyira rossz volt a helyzet, hogy ahhoz képest minden jónak tűnik.
Én részben átéltem: 1990-1992 és 1993-1997 között Bulgáriában éltem.
Bár Magyarországon is ugyanaz a rendszerváltozás volt, Bulgáriában a folyamat sokkal rosszabb volt, s…..
jónévez
2025.08.04 01:41:09
@Gery87:
Jobb a (szerinted) álomvilagban élni, mint masokat hibaztatni a saját butasagunkert (mint te teszed)
Ébredj mar fel, kezdj felnőttként élni.
Jobb a (szerinted) álomvilagban élni, mint masokat hibaztatni a saját butasagunkert (mint te teszed)
Ébredj mar fel, kezdj felnőttként élni.
jónévez
2025.08.04 01:43:30
@Gery87:
Az építéshez sokkal kevésbé értesz, mint én. Pefig én csak a fia vagyok annak, aki valóban csinálta. Azonbsn én (veled ellentétben) még jartam típusterveket vásárolni is.
Az építéshez sokkal kevésbé értesz, mint én. Pefig én csak a fia vagyok annak, aki valóban csinálta. Azonbsn én (veled ellentétben) még jartam típusterveket vásárolni is.
jónévez
2025.08.04 10:25:36

Én sose hallottam erről az együttesről. Ami nem jelent semmit, mert alapvetően gyűlölöm a modern zenét.
S most se néztem utána mit is zenélnek. Kinézet alapján valami drogosoknak szánt silány szarságot adnak elő, s erre nagyon nem vagyok kíváncsi. A palesztínkendőzést meg ugyanolyan baromságnak…..
jónévez
2025.08.02 12:26:33
@jónévez:
(A kép alapjan kevésbé írek ők. Mielőtt lenacizna bárki, nem azert mondom. Cigányainktól kérdezd meg -ha mered- ők magyarok-e? Nem, mi nem parasztok vagyunk, lesz a válasz. Persze, csak ha olyannak minősítenek, alivel szóbaállhatnak. Ha nem, hát...)
(A kép alapjan kevésbé írek ők. Mielőtt lenacizna bárki, nem azert mondom. Cigányainktól kérdezd meg -ha mered- ők magyarok-e? Nem, mi nem parasztok vagyunk, lesz a válasz. Persze, csak ha olyannak minősítenek, alivel szóbaállhatnak. Ha nem, hát...)
jónévez
2025.08.03 10:25:39
@Deak Tamas:
Vidéki cigányul a "paraszt" nem teljesen ugyanaz, nem ugyanúgy tiszteletlenség, mint amikor egy belpesti parasztoz.
Itt inkább a tarsadalmi helyet jelöli, bár a (köztük nagyobb arányú) bűnözésre hajlamos részük gunyoroskodásként is használja -de mégsem akkora éllel.
Vidéki cigányul a "paraszt" nem teljesen ugyanaz, nem ugyanúgy tiszteletlenség, mint amikor egy belpesti parasztoz.
Itt inkább a tarsadalmi helyet jelöli, bár a (köztük nagyobb arányú) bűnözésre hajlamos részük gunyoroskodásként is használja -de mégsem akkora éllel.
jónévez
2025.08.04 02:02:39
@Deak Tamas:
Petsze, a bűnözőgajta ilyen.
Azonban nem egy ciganynak épített a fater házat (segédkeztem is)
Nem egy cigány segédmunkasa volt (csak helyükön kell tudni kezelni őket)
Anyam évekig ciganygyerekeket tanított -ő (szerintem) ma is bántatlan végigmehetne a telepen.
Jól eltértünk (megint) a cikktől :)
Petsze, a bűnözőgajta ilyen.
Azonban nem egy ciganynak épített a fater házat (segédkeztem is)
Nem egy cigány segédmunkasa volt (csak helyükön kell tudni kezelni őket)
Anyam évekig ciganygyerekeket tanított -ő (szerintem) ma is bántatlan végigmehetne a telepen.
Jól eltértünk (megint) a cikktől :)

Nekem a fideszes vezetőségből a három kedvencem egyike.
Ráadásul ő - ellentétben a másik kettővel - valóban hívő keresztény ember.
Valamennyire ismerem is, találkoztam vele 3-szor.
Ami érezhető benne az a hit. Emiatt képes kiállni és ellenséges környezeteben is bármire válaszolni,…..
jónévez
2025.07.28 19:23:16
@vasútihíd:
Például.
De: ykkor nem hívők *pedig én sem vagyok az) hogy gondolják, hogy megállapíthatják, ki a VALODI keresztény/zsidó/muszlim?
Én nem teszem.
Például.
De: ykkor nem hívők *pedig én sem vagyok az) hogy gondolják, hogy megállapíthatják, ki a VALODI keresztény/zsidó/muszlim?
Én nem teszem.
jónévez
2025.07.28 20:07:03
@Gery1987:
Megintcdak felmondtad a kötelezőt
Persze, a NER-t se hagytad ki -bár mar a nagybetükre sem tettel hangsúlyt.
Jobb szeretem, amikor saját gondolagokat látok.
Megintcdak felmondtad a kötelezőt
Persze, a NER-t se hagytad ki -bár mar a nagybetükre sem tettel hangsúlyt.
Jobb szeretem, amikor saját gondolagokat látok.
jónévez
2025.07.28 20:11:31
@Gery1987:
Ezt miből gondolod? Keresztenyek (az en apai családomban is -azaz apam családjában római katolikusok) nem vetik meg az önvédelmet, az emiatti háborút. Anyam családja (erősen titkoltan) valószínűsíthetően izraelita. Na, ők sem.
Mi, hitetlenek mi jogon beszélnén Katiba a gyereket? Bizony ők tudják, nem te mondod meg nekik.
Ezt miből gondolod? Keresztenyek (az en apai családomban is -azaz apam családjában római katolikusok) nem vetik meg az önvédelmet, az emiatti háborút. Anyam családja (erősen titkoltan) valószínűsíthetően izraelita. Na, ők sem.
Mi, hitetlenek mi jogon beszélnén Katiba a gyereket? Bizony ők tudják, nem te mondod meg nekik.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ne blsblablazz, mert hülyének nezlek, cicám
Méltán