Regisztráció Blogot indítok
Adatok
mr_tech_no

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Józsefnek 2x2 óra alatt sem sikerült nullás igazolást kapnia az APEH egy zugfiókjában, ahol hatan voltak előtte, mert az alkalmazottak elszabotálták az ügyintézést. Őt például 2x hajtották el új céges meghatalmazásért teljesen kamu ürüggyel, csak hogy ne kelljen (mintegy 2…..
mr_tech_no 2009.04.09 18:52:50
Meglepődötten olvastam ezt a kis cikket.

Tájékoztatásul közlöm hogy az egyik APEH ügyfélszolgálaton dolgozom és adóigazolásokkal ("nullás igazolásokkal") foglalkozom.

Először is az ügyintézőt köti az ART adózás rendjéről szóló törvény, valamint a KET közigazgatási eljárási törvény,ez mindenhol így van.

Amit én másképp csináltam volna.

Ami hiányzott a meghatalmazásról azt meg lehetett volna keresni a rendszerben, tehát nem lett volna akadály ha mégis akkor megkérjük az ügyfelet hogy pótolja ehhez legrosszabb esetben el kell mennie.

Fő az ügyfélközpontúság.

Ha mondjuk ez az ügyfél hozzám került volna én így csináltam volna.

Először is köszöntöm majd mondom neki hogy foglaljon helyet.
Tájékoztatom az ügymenetről.
Ellenőrzöm a kérelmet és a meghatalmazást.
Ha hiba van a kérelemben akkor azt orvosoljuk. Amennyiben a meghatalmazásban ilyen jellegű hiányosság van akkor azt szintúgy próbáljuk orvosolni. Az ügyfél érdeke és az ügyintéző-é is hogy mihamarabb végezzenek. Jelzem a dolgozó valamint az alkalmazott szinonim szavak én szerintem ez nem okozhatott volna problémát. De tegyük fel hogy el kell mennie az ügyfélnek rossz meghatalmazás miatt. Közlöm az ügyféllel hogy hozzon magával egy új meghatalmazást vagy javítottat. Persze azt elmondjuk hogy mit és hogy hogyan tegyen.


Amin a legjobban meglepődtem az új sorszám.

Én például nem huzatok új sorszámot azzal aki visszajön.

Miért?

Mert ismerem az ügyét nem vesztegtünk időt vele.

Továbbá az ügyfél is kellemesebben jön úgy vissza hogy tudja nem kell várakoznia ( maximum akkor ha ül előttem valaki).

És persze még egy fontos adalék én végtelenül kedves vagyok az ügyfelekkel. Azzal aki (ezt nem mondjuk ki ***** nem túl kedves velem) azzal sem bánok rosszabbul maximum diplomatikusabb vagyok egyszóval nem annyira közvetlen.

Ezt az ügyintézést én sem tartom jónak.

De higgyék el nem kell elítélni az APEH dolgozóit ők is emberek. Ugyan úgy mint mások és nem esik jól nekik ha meghurcolják őket hivataluk miatt. Azonban nem kell azonosítani a hivatalt az ott dolgozó alkalmazottakkal.

Egyszó mint száz ha az ügyfél kedves és kompromisszum kész higgyék el mi mindent megteszünk hogy segíthessünk.

MI IS EMBEREK VAGYUNK. MA MI SEGÍTÜNK ÖNNEK HOLNAP ÖN SEGÍTHET NEKÜNK.