Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Meddwe

0 bejegyzést írt és 17 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Régen látott atyám nehézgép-kezelőként űzte egykor az ipart, így apró gyermekként a hétvégeken egy Poclain markoló volt a mászókám. Talán ebből származik a buszok és kamionok iránti vonzalmam, ami a gyerekkorra sem múlt el. Így természetesen nem mondhattam nemet Sipos…..
Kínos, nem kínos, a Homár nyeles szemén valódi könnycseppek csillogtak, mire végignézte a fenti videót. Mire gondolna bárki, ha csak annyit hallana, hogy egy nagy csapat utas tervez valamit egy BKV-sofőrrel? Erőszakra valószínűleg, mi másra. Egy koppenhágai busz törzsutasainak…..
Ide gyűjtjük azokat a magyar filmeket, amiket szívesen megnéznétek. Kommentben írjátok be a címét vagy az IMDB-linkjét, és a legnépszerűbbekre ráindulunk, mint egy drótszőrű tacskó...
Meddwe 2010.01.09 00:04:52
Belsőség A legtaxibb érzés 2010.01.08 09:55:00
A rendes forgalmival, valamint a hivatalosan lefordíttatott Euro 3-as átalakítási engedéllyel Tamás berobogott a Mozaikba, hogy elkezdje görgetni a behozatal úthengerét. Nézik a szakértők a papírokat – hát ezen sehol nem szerepel, hogy Euro 3-as. Dehogynem, ott áll rajta, hogy…..
Meddwe 2010.01.08 12:51:17
Olvasgatva akommenteket, nem csak itt, most, hanem más autós írásoknál is, sokszor elgondolkodttam. Most kifejteném, s várom a véleményeket. Csikós Úr cikkei emlékeztetnek a művészvilág sztorizásáaira, aminek a lényege, hogy egy kellemetlen esemény is úgy van tálalva, hogy fetrengjen a röhögéstől a halgatóság. Ha elkalandozás nélkül végig tudom olvasni, s a végén azt kérdezem, már vége is? Akkor jó a cikk. Nagyon szeretem Csikós Úr írásait! Visszatérve a hozzászólásokhoz. Sokszor úgy tűnik, a hozzászóloknak nagy lehetősége van válogatni a legjobb modellek használata közt, mivel nagy hozzáértéssel szólják le a teljesítményeket. Feltételezem, mindenki saját tapasztalatából indul ki. De kérdem én, miért húzzuk a régebbi, kisebb teljesítményű járgányokat. Közelítek az 1 milló megtett kilométer felé, de igazándiból soha nem szóltam le mások és saját gépeimet sem, pedig a járgányaim munkaeszközök, mindig megpakolva. Csak ízelítőül: Trabi kombi, megpakolva, mint egy motorcsónak úgy állt, 2 db VW bogár (1,2 és 1,3), Talbot Horizon 1,5 aut., Vw T2 2000-es levegős, Suzuki Swift(2 db), Nissan Vanette Cargo (2,3). Valamint nem saját tulajdonú jármű:
Toyota 2.5 Pickup jobbkormányos, Kanadai Volvo Truck (53 lábas trélerrel, valamint bitrélerrel, Dodge 5,8 V8 lakóautó. Látható a járművek közötti különbség, s mégsem jutott eszembe, hogy bármelyiket is megszóljam. Elvittek mindenhova. Akkor most hogy van ez?
Meddwe 2010.01.08 12:52:20
Ennek a posztnak a célja a sátáni nevettetés. A minősthetetlen szolgáltatást nyújtó, arrogáns kommunista maradvány, amelynek alkalmazottai annyi csomagunkat ellopják, hogy egy rakás komoly webáruház régóta nem szállt Magyarországra, most díjat kapott. Nem is akármilyet, hanem az…..
Meddwe 2009.05.08 08:17:10
Meddwe 2009.05.08 08:11:57
@scubadiver:
Egyszerű. Járművek közlekednek. Feladom, felteszem, leveszem, kiviszem. Ennyi. Ezt kéne a postának megtanulni. Az már kérdés, hogy a fővárosból hogyan jutott el Fehérvárra ilyen gyorsan. Gyanítom nem a posta miatt. Nem futár vitte?
Az idei tavasz legjobb híre: Zoltán visszakapta a fülkéjét! Amint szembesült ezzel a csodával, és tudatosította magában, hogy nem halucinációról van szó, azonnal billentyűzethez nyúlt és egy pár sorban köszönetét fejezte ki, valamint küldött néhány képet az objektumról.…..