Adatok
látóideg
0 bejegyzést írt és 21 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Tartósnak bizonyult a kerékpárok fölénye Amszterdam mindennapi járműhasználatában. Legalábbis van már olyan összesített adat, amely szerint a bringázás veri az autózást. Az amszterdamiak ugyanis 2005 és 2007 között egy átlagos napon 0,87 alkalommal szálltak kerékpárra, és…..
Spontán kialakult egyenruhás sorozatunk következő részében a festői Ürömre kalauzoljuk az olvasót, ahol Gáborra szörnyű gyanú árnyéka vetült: lehet, hogy cserbenhagyott egy kanapét Óbudán? A vérvádat a kanapéban talált zöldkártyára alapozták. Az alanti krimiből kiderül,…..
látóideg
2009.07.01 14:54:25
Arra b...ott rá a kedves levélíró, hogy zöld kártyája volt valaha... ERGO: a megsemmisítenivaló, szemét, bűnöző, emberiségellenes, rasszistafaszista, stb stb stb... autósokhoz tartozik/tartozott!!!
Húúúúú húúúúú! NNagggyon meg kell büntetni ám az ilyet kéremszépen, jobb ha már most 12szer főbelövi magát, mert az hatóság nem lessz áám irgalmas!
Természetesen nem mindig ilyen szigorú az hatóság, néha kegyesnek is kell lenni ám! Valahogy így: www.youtube.com/watch?v=lhAfppgw8Js&feature=related
A kegyességi átlag így helyreáll
Húúúúú húúúúú! NNagggyon meg kell büntetni ám az ilyet kéremszépen, jobb ha már most 12szer főbelövi magát, mert az hatóság nem lessz áám irgalmas!
Természetesen nem mindig ilyen szigorú az hatóság, néha kegyesnek is kell lenni ám! Valahogy így: www.youtube.com/watch?v=lhAfppgw8Js&feature=related
A kegyességi átlag így helyreáll
Urbanista
Térfigyelő kamerák, amelyekről sem az önkormányzat, sem a rendőrség nem tud
2009.06.26 19:22:00
Az egy lakosra jutó Urbanista-posztok számát tekintve Csömör bizonyára előkelő helyet foglal el a magyarországi települések lsitáján. Ezt mindenképpen Szálkás Csiró Gézának köszönheti a nagyközség, hisz ő szokta felhívni a figyelmem különféle helyi ügyekre, mint ahogy…..
látóideg
2009.06.27 09:52:53
@~dá~: kösz a törlést, az a hozzászólás nem vált volna dicséretemre.
Kissé felb...ott ez az ember
Majd megpróbálok értelmesebben fogalmazni.
Sajnos, amikor az ember azt látja, hogy egy nyilvánvalóan nagyon buta és emberellenes hatósági rendelkezés védelmében 100 számra írogatnak be, olyan rendelkezésekről van szó, amiket az ismeretségi körömben miondenki utál...
nos, ilyenkor olyan érzésem volt, mintha ezek megbízásból írogatnának.
Kissé felb...ott ez az ember
Majd megpróbálok értelmesebben fogalmazni.
Sajnos, amikor az ember azt látja, hogy egy nyilvánvalóan nagyon buta és emberellenes hatósági rendelkezés védelmében 100 számra írogatnak be, olyan rendelkezésekről van szó, amiket az ismeretségi körömben miondenki utál...
nos, ilyenkor olyan érzésem volt, mintha ezek megbízásból írogatnának.
Urbanista
Budapest az egyik legkevésbé ismert világváros. A legjobb eredményt a "tisztaság, városkép, klíma" kategóriában értük el
2009.06.25 18:46:00
"Párizs áll az általános "városmárka" lista élén, amelyet Sydney, London, Róma és New York követ. Budapest a 38. helyet foglalja el a városok rangsorában. A legkedvezőbben a lengyelek ítélték meg fővárosunkat, náluk a 13. helyen állunk." Ismét egy…..
Nem csak a szén-dioxid-kibocsátást, hanem a fosszilis energiahordozók felhasználását is korlátozná a magyar klímatörvény koncepciója...
Ha rossz pillanatban megy csődbe a kereskedő, rémálommá válhat az új autó vásárlása. És nem az Elm utcában, hanem itt és most, a mai Magyarországon. Vélemények az azonos című írásunkról...
látóideg
2009.04.20 10:33:01
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Továbbá: vannak ilyen hurrá-éljen-Sztálin-elvtárs tipusú hírek, de az mindig kimarad, hogy ezeket milyen ERŐSZAKKAL, CSALÁSOK SOROZATÁVAL (ld. fizetőparkolás, maffiák, lehúzás, korrupció, finoman szólva hulladék bírósági itéletek,stb)
érték ezt el.
Nem szólnak arról sem, hogy az autóhasználat OKAINAK ismétlem OKAINAK felmérése és kezelése hol tart (lakás-munkahely-iskola-ovoda távolság, közbiztonság, tömegközlekedési menetrendek, boltok, áruellátás, stb.stb)
Megmondom: az okok kezelése nálunk SEHOL sem tart, mert nem az a cél. Amszterdamban én is jártam, ott a belváros sokkal kisebb, Budapestnek az autóforgalom számára ellehetetlenített területe!