Adatok
Oscar2
0 bejegyzést írt és 23 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A kamionok előzési tilalmát a legkorlátoltabb, legostobább döntésnek tartom. És ami még rosszabb: ezzel gyakorlatilag az országutak, lakott területek közlekedésbiztonságát rontják. Hogy miért? Kommentelje az azonos című írásunkat és ennek ellenvéleményét!..
Oscar2
2011.03.16 17:43:53
@kamionmentés: HA nincs előzési tilalom, a kamionos minden esetben arra fog hivatkozni, hogy azért nem tartotta be a követési távolságot, mert éppen előzésbe kezdett...
A személy autóknál egyébként a követési távolság be nem tartása valamivel jobban "kezelhető", mert látod az előtted haladó előtti területet (pl. felvillanó féklámpa), míg a kamion mögül azért nem sokat látsz...
A személy autóknál egyébként a követési távolság be nem tartása valamivel jobban "kezelhető", mert látod az előtted haladó előtti területet (pl. felvillanó féklámpa), míg a kamion mögül azért nem sokat látsz...
Oscar2
2011.03.16 17:54:56
@szgy: Ugye a statisztika értékelésénél figyelembe vetted, hogy az csak a személyi sérüléses balesetekre vonatkozik?! Vagyis az összes baleseti szám ennél lényegesen magasabb, szerencsére a kamionok balaeseti védelme ma már elég jó, ráadásul a könnyen sérült kamionos (külföldi) nem megy korházba, eltitkolja a sérülést (pláne, ha ő az okozó), ill. vigyáz a szállítmányra.
A statisztika másik szépsége, hogy hiába a 90-nel kivágódó kamion a tényleges okozó, a hátulról érkező nem tudja bebizonyítani, hogy már féktávon belül érkezett a "nagy szekrény" az előzősávba - vagyis ki kerül a statisztikába?
Üdv.
A statisztika másik szépsége, hogy hiába a 90-nel kivágódó kamion a tényleges okozó, a hátulról érkező nem tudja bebizonyítani, hogy már féktávon belül érkezett a "nagy szekrény" az előzősávba - vagyis ki kerül a statisztikába?
Üdv.
PT: Ki viszi a CLS-t?WR: Mit?PT: Mercedes-Benz CLS 350 CDI...Csík: Engem érdekel! Mikor?PT: Pénteken, hosszú hétvége...Csík: Az nem jó. Bianchival megyünk Egerszalókra. Itt az új kinyomócsapágy. (Megmutatja a dobozt, az íróasztaláról felemeli. Akkora, mint egy családi gyufás…..
Ezek hülyék. Ilyen fostalicskával Budaörsig el nem jutnak, nem hogy Afrikába. Vagy irgalmatlanul nagyot fognak szívni, racsnis kulccsal a kézben nyomják le a nyolcezer kilométert. Vállaljuk. Meglátjuk. A kalandért megyünk. Néha már attól félek, túl könnyű lesz. Beülünk az…..
Oscar2
2011.01.11 08:24:28
Vagy inkább olasz teadélután? Egy biztos, jól esik néha szembesülnünk azzal, hogy a Totalcar nem a Seggen Ülő Némák Egyesülete, hanem egy ilyen folyamatosan pörgő izé.
Ilyen óriási vitát eddig semmi se generált a szerkesztőségben. Ennél talán egy hosszabb levélváltás volt,…..
Nem új keletű a Lágymányosi híd budai csomópontjának problémája. Lett is gyorsan új tábla, jöhet a mutogatás. Vélemények az azonos című írásunkról...
Oscar2
2010.11.21 01:29:42
@streetsta: És az adót mindig pontosan, időben befizeted? Mert, ha nem, a tiéd is... ;-))
Tényleg úgy gondolod, hogy a festőgép kezelője a felelős, mert nem kap megrendelést?
Vagy a közútkezelő, ha olyan helyen fest, ahol egyáltalán nem látszik a festék, és nem olyanon, ahol "csak" foltos?
Melyik életveszélyesebb útszakasz, ahol n+2 baleset történt, vagy ahol n? Az a felelős, aki ez alapján rangsorolja a beavatkozást?
Üdv.
Tényleg úgy gondolod, hogy a festőgép kezelője a felelős, mert nem kap megrendelést?
Vagy a közútkezelő, ha olyan helyen fest, ahol egyáltalán nem látszik a festék, és nem olyanon, ahol "csak" foltos?
Melyik életveszélyesebb útszakasz, ahol n+2 baleset történt, vagy ahol n? Az a felelős, aki ez alapján rangsorolja a beavatkozást?
Üdv.
Oscar2
2010.11.21 01:34:11
@damatic73: Örülnék, ha lenne folytatás, ha egy kis "csiklandozással" ösztönöztem erre, akkor már megérte írni..
Üdv.
Üdv.
Oscar2
2010.11.21 01:50:38
Először is, magyarázattal tartozom. Amikor normálisan autót veszek, legalább három, de inkább tíz kocsit meg szoktam nézni élőben, mindezt annak ellenére, hogy impulzív vásárló vagyok. A legdrágább kocsi, amit vettem, 850 ezer forint volt, és a szívinfarktus kerülgetett, amikor…..
Így adta ki. Ez az univerzális válasz minden miérttel kezdődő kérdésre, ami kommentekben érkezett, és bizonyára érkezni fog az ötszáz dolláros autóvásárlás történetére. Ha nem azon az augusztusi napon érkezünk, nem az a hirdető veszi fel hamarabb a telefont, nem haverkodunk már telefonon össze…..
Évtizedeken át keményvonalas oldtimer-rajongó voltam, új járművek nem üthettek rést a pajzson. Aztán lefolyt egy kis víz a Dunán. Ha a legnagyobb politikusoknak szabad, én miért ne forgathatnék köpönyeget? Vélemények az azonos című írásunkról...
Olvasónk és egyben autóm megvásárlója totálkárosra törte a Subaru Forestert. Ennek a történetét meséli el, okulásképp mindazoknak, akik azt hiszeik, nekik mindent lehet. Kapnak a belső sávban szöttyögők is. Az ominózus napot megelőző három éjszaka igen rövid volt, a…..
Egyre kevésbé megbízhatók a japán autók, a németeknél viszont erős a kettősség. A kategória legjobbjai többnyire germánok prémium márkái, viszont népautóikkal a sor végén kullognak. A franciákkal még mindig sok a baj, de kellemes meglepetés, hogy milyen ritkán…..
Bizony, pontosan így nézett ki az a Honda CR-V, amit elloptak április 20.-ának reggelén. Bevallom, sosem hallottam még olyat, hogy ilyen autót nyúltak volna le, de megtörtént. Sajnos éppen Robertóval, aki amellett, hogy jó barát, még kitűnő vágó is, a TCTV és jelenlegi…..
Oscar2
2009.04.21 18:14:35
Gyorsan essünk túl a nehezén: a III. Oldtimer Expót most hétvégén rendezik, szombaton reggel 9 és éjjel 11 óra között, vasárnap szintén kilenctől délután hatig várják a látogatókat. Négy éves kor alatt ingyenes a belépés, gyerekeknek 12 éves korig 900, e fölött pedig 1800…..
Oscar2
2009.04.18 21:54:06
@hé haver: nem tudom milyen gépet használnak a fiúk, de a fény(v)iszony a csarnokban egyenesen pocsék, a kocsik meg elég sűrűn vannak...
Egyébként a látnivalókra nincs panaszom, de olyan sűrűn álltak a kocsik, hogy tisztességes képért meg kellett küzdeni (főleg a mai tömegben). (Különösen, ha vki nemcsak egy kocsi elejére kíváncsi)
Üdv.
Egyébként a látnivalókra nincs panaszom, de olyan sűrűn álltak a kocsik, hogy tisztességes képért meg kellett küzdeni (főleg a mai tömegben). (Különösen, ha vki nemcsak egy kocsi elejére kíváncsi)
Üdv.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
1. Sikerült ugyanis elfelejteni a lényeget, nemcsak előzési tilalom lépett életbe, hanem kötelező követési távolság is! És ez utóbbi igen fontos, mert a balesetek nagyobb részét az egymás után néhány méterre "vonatozó" kamionok okozták - mennyi is a reakcióidő, meg a féktávolság 80-90 km/h-ról?
Van-e esély betartatni a kötelező követési távolságot, ha nincs előzési tilalom?!
2. Persze, tegyük vasútra a kamionokat (ROLA), de ahhoz éppen nehezíteni kell a keresztüljutást Magyarországon az autópályán! Ennek egyik eszköze, ha a határtól-határig való átjutás ideje nem n óra lesz, hanem korlátozás, előzési tilalom miatt a n+x.
Minden tiszteletem a kamion sofőröké, de ismerik-e kedves külföldi kollégáik mentalitását? Mivel lehetne rájuk hatni?
Végül: Persze a tilalmak nem érnek semmit a megfelelő ellenőrzés nélkül, de a változás (javulás) érezhető!
Üdv.