Adatok
olajbúvár (törölt)
0 bejegyzést írt és 18 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Zsolti fejlődik: nemhogy felveszi a telefont, de egyenesen magától jelentkezik. Igaz, a Cougar már olyan régóta van nála, hogy az idejét se tudom – az biztos, hogy amikor Komáromba mentünk, és hengerfejet kerestünk, már javában nála volt. Azóta ugye megrendeltük Amerikából…..
Az összes papírját, kulcsát, mindenét egy dossziéba zártam, és a fiók mélyére raktam. Az emlékek könnyebben felejtődnek, ha nincs szem előtt rá emlékeztető dolog.Az utolsó pillanatban kaptam még egy papírt a rendőrségtől. Tájékoztatnak hogy lezárják a nyomozást,…..
Végül is, ha megmakkan a jármű, soha jobbkor. Zsoltival amúgy is terveztük a szétbombázást, egy új alumínium hűtő és egy váltóolajhűtő beépítését. Meg egy alapos porlasztóbeállítást, mert az első mért fogyasztásom 23 liter lett, azt pedig Zsolti abszurdumnak tartja,…..
olajbúvár (törölt)
2009.07.03 10:46:08
@sipike78: Sipike ! Egyre jobb vagy! ( Pedig mégcsak 3/4 11 van...)
olajbúvár (törölt)
2009.07.03 10:54:32
@Wector: Dear Wector!
EZ egy AUTÓS oldal, itt minden benzinszagú, és csöpög az olajtól. Az erre járkáló/írkáló emberek szrelmesek a vasba, és nem zavarja őket dzsuva + az olaj. A nem-olajszagú cikkek az új autó teszekné találhatók. Én meg azt nem olvasom...
EZ egy AUTÓS oldal, itt minden benzinszagú, és csöpög az olajtól. Az erre járkáló/írkáló emberek szrelmesek a vasba, és nem zavarja őket dzsuva + az olaj. A nem-olajszagú cikkek az új autó teszekné találhatók. Én meg azt nem olvasom...
Vannak jó ötleteik is, de nálam a Levegõ Munkacsoport elvágta magát. Keressünk már egy normális környezetvédõ szervezetet!
Vélemények az azonos című írásunkról...
Jó néhány hónap eltelt, amióta utoljára piszkáltam Erát, de mint korábban is írtam, a szerelése még korántsem fejeződött be. Célom persze nem a tökéletes, muzeális állapot elérése, hiszen az kisebb anyagi Taigetoszt jelentene számomra, de mindenképpen kellemesen…..
A vaddisznó Írok még egy pár sort; szóval, megjárta sikeresen a Budapest-Bamako útvonalat oda-vissza. Műszaki hiba mindössze annyi történt, hogy a motor kapott egy kis igazítást indulás előtt, aminek következtében a vezérműtengely szabályzócsavarja Monaco magasságában…..
Az én VMaxom hangja speciel a világörökség része, ezen ne is nyissunk vitát. A koppány-kipufogós Zsiguli hungaricum.
Vélemények az azonos című írásunkról...
olajbúvár (törölt)
2009.04.29 07:42:47
Sziasztok! Üzleti ügyben jártam Japánban, hol ezt a gyöngyszemet lőttem nektek. A régi amatőr tesztes filmek stílusába jól beleilleszkedne. Üdvözlettel: Gerely Laci Már maga a 205 GTi sem szokványos, na de egy 39625? A külső stílus finom, akár klasszikusnak is mondható (jól…..
olajbúvár (törölt)
2009.04.22 20:57:50
olajbúvár (törölt)
2009.04.22 20:58:00
Békén kellene hagyni a mopedautósokat, hátha maguktól belátják: autózni autóval kell, mopedezni meg mopeddel. Megmondjam miért? Mert a mopedet ki lehet kerülni, ezt meg nem. Vélemények az azonos című írásunkról...
Blablablabla nemtudommiatakarsz, az én BMW-m kettőötvenet nyom és már hétszázezer van benne generál nélkül .......... a sok suzukis hülyegyerek .......... dögöljön meg minden biciglis .......... nem t'om miért kell lenézni az Astrát .......... minden BMW-s buzi…..
olajbúvár (törölt)
2009.04.15 20:29:18
Genya vagyok, magyar, hát dögöljön meg a szomszéd tehene is.Egy kollégám küldte át délután ezt az izét, azzal az ártatlan kérdéssel, hogy szerintünk mi ez. És megkajáltuk rendesen. De megint tanultunk valamit. A kérdés tehát: mi ez így, ahogy van, és mire…..
olajbúvár (törölt)
2009.04.08 05:45:24
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Jelige: Sz@rért sz@rt...