Adatok
chrisred
0 bejegyzést írt és 22711 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
"A progresszió a felvilágosodás szerves folytatása." - Ez az a téveszme, melyben a radikális balosok és az ortodox konzervatívok nagyon is egyetértenek. Utóbbiak azért, mert megvetik mind a kettőt; nem nehéz egy csónakba ültetniük a klasszikus liberalizmust és a marxizmust. Az előbbiek pedig…..
chrisred
2023.03.26 06:12:05
@Wildhunt: www.osce.org/odihr/522616
chrisred
2023.03.26 14:09:29
@Wildhunt: Eddig nem népirtásról, hanem háborús bűnökről volt szó, azt meg bizonyítja.
chrisred
2023.03.27 04:16:24
@Wildhunt: Teljesen mindegy,, mit és hol kezdtél, az itt leírtakról van szó.
A szélsőjobboldali, vagy másként mondva nagyon konzervatív felfogású ember számára csupán azok a dolgok léteznek, amelyek részét képezik a sok évszázados hagyománynak. A többi, a felvilágosodás óta létező dolog számukra csak porhintés, ármány és cselszövés. Nézzük sorban:
Önkormányzatiság,…..
chrisred
2023.03.05 11:04:06
@csakférfi: "A "mi kultúránknak" az alapja hogy valaki mindig megfizet az én... Te kényelmedért... ergo valaki mindig kevesebbet kell hogy keressen.... Nem lehet mindenki orvos. Sem nem tanár vagy más elméleti ember.
Valakinek fizikálisan is elő kell állítani... megjavítani... karbantartani... stb."
Ez nem a kultúra alapja, csupán egy adott technológiai/kulturális állapot. Ami folyamatosan változik. Van, amikor minden gazdaság alapja a termőföld volt, aztán a fizikai munkával előállítható javak, és lassan kezdünk besodródni az információalapú gazdaságba.
Valakinek fizikálisan is elő kell állítani... megjavítani... karbantartani... stb."
Ez nem a kultúra alapja, csupán egy adott technológiai/kulturális állapot. Ami folyamatosan változik. Van, amikor minden gazdaság alapja a termőföld volt, aztán a fizikai munkával előállítható javak, és lassan kezdünk besodródni az információalapú gazdaságba.
chrisred
2023.03.06 05:28:26
@MEDVE1978: "Demokrácia: a demokrácia fetisizálása tipikus XX. századi találmány. Itt lehet Churchillel egyet érteni, aki a legkisebb rossznak minősítette a demokráciát vagy még sötétebbnek látni az egészet."
Churchill valójában fetisizálta a demokráciát azzal a mondásával, mert azt állította, hogy minden olyan berendezkedés, amit az emberiség valaha eddig kipróbált, rosszabb volt, mint a demokrácia.
Churchill valójában fetisizálta a demokráciát azzal a mondásával, mert azt állította, hogy minden olyan berendezkedés, amit az emberiség valaha eddig kipróbált, rosszabb volt, mint a demokrácia.
chrisred
2023.03.07 11:33:26
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Egyáltalán nem. Teszem azt, a szakértelem is virtuális magántulajdon, aminek piaci értéke van. Te úgy kezeled, mintha egy szakképzett személynek nem lenne joga a munkaerőpiacon előnybe kerülnie a szakképzetlennel szemben.
Az orbáni külpolitika, diplomácia és gazdaság-orientáció hosszú évek óta a Moszkvával és Vlagyimir Putyinnal való minél szorosabb együttműködést célozza. Ez a nevezetes "keleti nyitás" programja, mely Szijjártó Péter 2014 óta tartó miniszteri működését mindvégig jellemezte és jellemzi most is.…..
chrisred
2023.02.21 08:58:16
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Az, hogy mitől jobbak azok Sorosnál, akik ugyanúgy meglopnak minket.
chrisred
2023.02.21 14:19:59
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Összezagyválod a magatartást a fizikai tulajdonságokkal.
chrisred
2023.02.21 14:22:01
@konrada: Tudtommal ezekre a balatoni partmegszállásokra állami támogatásokat kapnak, vagyis nem a saját magánvagyonukat költik, hanem az adófizetők pénzét.
Az ukrajnai háború február 24-én érkezik 1 éves évfordulójához, így időszerű lehet veszteségek terén valamiféle összegzést tenni. Ám minden hír, ami a harcokról tudósít fenntartásokkal kezelendő, hiszen mindkét harcoló fél "kozmetikázza" a veszteség-adatokat, az esetleges kudarcokat jelentéktelennek…..
chrisred
2023.02.20 08:02:49
@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Csak annyi, hogy már hónapok óta 10-11 millió külföldre menekültről van szó, miközben a napi 30-40 ezres menekültszám esetén ennek havonta min. egymillióval nőnie kellene. De vhogy nem nő."
Mert a külföldre távozók nagyjából fele vissza is tér.
Mert a külföldre távozók nagyjából fele vissza is tér.
chrisred
2023.02.20 08:04:25
@Kovacs Nocraft Jozsefne: De mivel nem lőtték halomra az orosz kisebbséget és nem tiltották be az orosz nyelvet., nem is érdemes belemagyarázni.
chrisred
2023.02.20 08:06:06
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Putyin, Soros és Obama ugyanaz a személy lenne? Ennyi különböző személyiség elférne a kágébés törpe gyilkosban?
1880. New York-i rendőrörs és állománya..
chrisred
2023.02.13 09:41:28
@M. Péter: Valójában egy regionális (Európa, Kelet-Afrika, Közel-Kelet) genetikai mutáció eredménye, hogy az itt élő emberek szervezete egész életükben termeli a laktózbontó enzimet, nem szűnik meg ez a képesség a csecsemőkor (szoptatási idő) végeztével, mint általában az embereknél, illetve az emlősállatoknál. A magyaroknál ez a mutáció a középkorban a lakosság kis részénél létezett, most már majdnem eléri a német lakosság szintjét.
A magyar nyelvnek ezt az egyik melldöngető mítoszát főleg olyanoktól lehet hallani, akik angolul tanulnak, és úgy találják, hogy bizonyos igei kifejezésekre, amelyet anyanyelvük egy szóval megold, arra az angol jóval több szót kénytelen pazarolni.
Lám csak: Meghívathatnám – I could have you…..
chrisred
2023.02.10 05:47:29
@cvsvrs: Csak nyelvtudományi szempontból azt őshaza fogalmának semmi köze nincs semmiféle együttéléshez. Azt a földrajzi helyet jelöli, ahol a nyelvcsalád közös őse kialakult.
chrisred
2023.02.12 08:43:02
@cvsvrs: Persze, simán megtörténhetett az is, hogy az ugor ág nyelveit beszélő, most ismert népek a magyaroktól vették át a nyelvüket. Csak te kategorizáltad, hogy "így történhetett, és nem másképp".
chrisred
2023.02.13 08:50:31
@Gelimtrtrttt: "Hogy jönnek ide az Ugorok?"
Úgy, hogy az ugor nyelvcsalád elnevezése a magyar nép régi elnevezéséből ered, tehát a nyelvcsalád a magyar, vagy ahhoz nyelvtudományi alapon rokon nyelvek gyűjtőőneve.
Úgy, hogy az ugor nyelvcsalád elnevezése a magyar nép régi elnevezéséből ered, tehát a nyelvcsalád a magyar, vagy ahhoz nyelvtudományi alapon rokon nyelvek gyűjtőőneve.
Történelem Mindenkinek
15 érv amellett, hogy a világnak ukrán győzelemre van szüksége - az orosz agresszió ellen vívott harcukban
2023.01.31 15:07:17
Az embertelenséget meg kell állítani. Amit az oroszok művelnek a megszállt területeken, az népirtással ér fel, így e területek felszabadításával az ukránok életeket is mentenek. ez önmagában is elegendő ok, hogy ukrán győzelemre van szükség,
2. A nemzetközi jognak megfelelő rend…..
chrisred
2023.02.08 06:32:48
@0dzsud0: "Egy olyan Ukrajna a szomszédunk, ami a tőlünk is kapott területei kapcsán nemhogy nem szolidáris velünk az igazságtalan trianoni békediktátum miatt,"
Ukrajna soha nem kapott tőlünk területet, Kárpátalját Csehszlovákiától csatolták el a párizsi békében az oroszok. Amúgy egyetlen velünk szomszédos ország sem szolidáris velünk a trianoni békediktátum kapcsán, de ez téged mondjuk Szerbiával kapcsolatban nem zavar.
"Arról már nem is beszélve, hogy hazug módon azt sugallod, mintha klasszikus ballib fogás lenne Trianon méltánytalanságát hangúlyozni és nem csak abból a célból kezdene ez most erősödni, hogy annak analógiájára az ukránokat lehessen támogatni."
Te hazudsz, amikor azt írod, hogy szerintem a ballibeknek ez az álláspontja. Alig pár kommenttel ezelőtt írtam le, hogy a ballib és az illib szemléletet egyaránt kettős mércének tartom.
Ukrajna soha nem kapott tőlünk területet, Kárpátalját Csehszlovákiától csatolták el a párizsi békében az oroszok. Amúgy egyetlen velünk szomszédos ország sem szolidáris velünk a trianoni békediktátum kapcsán, de ez téged mondjuk Szerbiával kapcsolatban nem zavar.
"Arról már nem is beszélve, hogy hazug módon azt sugallod, mintha klasszikus ballib fogás lenne Trianon méltánytalanságát hangúlyozni és nem csak abból a célból kezdene ez most erősödni, hogy annak analógiájára az ukránokat lehessen támogatni."
Te hazudsz, amikor azt írod, hogy szerintem a ballibeknek ez az álláspontja. Alig pár kommenttel ezelőtt írtam le, hogy a ballib és az illib szemléletet egyaránt kettős mércének tartom.
chrisred
2023.02.08 11:57:26
@0dzsud0: "Nem egyenlő, magyar nézőpontból az illib szemlélet vállalható, a ballib meg vállalhatatlan."
Nem bizonyítasz, nem érvelsz, egyszerűen csak azt mondod, az a magyar nézőpont, ami neked tetszik. Pedig bámennyire is fáj, az illib meg a ballib nézőpont egyaránt magyar nézőpont, meg az összes többi is, ahogy a magyarok gondolkodnak a világról.
"És félreértés ne essék: még az sem kettős mérce, ha valaki azt mondja, hogy nekünk mindent vissza, miközben a nettó oroszajkú és oroszlakta területeket meg nem gond, ha Oroszország viszi. "
De, ez kettős mérce, mert ha Oroszország viheti a többségi és kisebbségi orosz lakta területeket más országokból, akkor azzal azt mondja, hogy Románia is vihette a többségi és kisebbségi román lakta területeket.
"Az ott élőket ugyanis az ukránok jó szokásukhoz híven hosszú évek óta terrorizálják "
Ez ugyanolyan propaganda, mint amivel a kisantant országok kábították a nyugati közvéleményt Trianon előtt, hogy a magyarok évszázadok óta terrorizálják a nemzeti kisebbségeket. A Donbaszban teljesen jól megvoltak egymással a különböző etnikumok, és együtt utálták az orosz és ukrán oligarchákat.
Nem bizonyítasz, nem érvelsz, egyszerűen csak azt mondod, az a magyar nézőpont, ami neked tetszik. Pedig bámennyire is fáj, az illib meg a ballib nézőpont egyaránt magyar nézőpont, meg az összes többi is, ahogy a magyarok gondolkodnak a világról.
"És félreértés ne essék: még az sem kettős mérce, ha valaki azt mondja, hogy nekünk mindent vissza, miközben a nettó oroszajkú és oroszlakta területeket meg nem gond, ha Oroszország viszi. "
De, ez kettős mérce, mert ha Oroszország viheti a többségi és kisebbségi orosz lakta területeket más országokból, akkor azzal azt mondja, hogy Románia is vihette a többségi és kisebbségi román lakta területeket.
"Az ott élőket ugyanis az ukránok jó szokásukhoz híven hosszú évek óta terrorizálják "
Ez ugyanolyan propaganda, mint amivel a kisantant országok kábították a nyugati közvéleményt Trianon előtt, hogy a magyarok évszázadok óta terrorizálják a nemzeti kisebbségeket. A Donbaszban teljesen jól megvoltak egymással a különböző etnikumok, és együtt utálták az orosz és ukrán oligarchákat.
chrisred
2023.02.08 12:56:31
@0dzsud0: De pont ezt írtam korábban. Ha valaki elfogadhatónak tartja, hogy az oroszok magukhoz csatoljanak területeket más országból, akkor azt is kijelenti, hogy az is elfogadható volt, amikor tőlünk csatoltak el területeket Trianonban. Vagy-vagy.
"Ami a fentiekhez képest az ukránok javára és a magyarok kárára torzít, azt hívom ballib kettős mércének, és finoman szólva sem győztél meg, hogy nem jogosan."
"a) most az oroszok is viszik az ukrán területeket, vagy
b) mi is visszakapjuk, amiket tőlünk vettek el."
A másik oldalról meg, ha valaki azt mondja, hogy az oroszok vigyék csak azt a területet, akkor csak akkor nem kettős mérce, ha egyúttal azt is mondja, tartsák csak meg a románok/szlovákok/szerbek azt a területeket, ha már elvitték, lemondunk róla.
Egy szóval sem írtam, hogy a ballib szemlélet nem kettős mérce.
"Ami a fentiekhez képest az ukránok javára és a magyarok kárára torzít, azt hívom ballib kettős mércének, és finoman szólva sem győztél meg, hogy nem jogosan."
"a) most az oroszok is viszik az ukrán területeket, vagy
b) mi is visszakapjuk, amiket tőlünk vettek el."
A másik oldalról meg, ha valaki azt mondja, hogy az oroszok vigyék csak azt a területet, akkor csak akkor nem kettős mérce, ha egyúttal azt is mondja, tartsák csak meg a románok/szlovákok/szerbek azt a területeket, ha már elvitték, lemondunk róla.
Egy szóval sem írtam, hogy a ballib szemlélet nem kettős mérce.
Január elején jött a hír, hogy az Európai Bizottság felfüggeszti az Erasmus és a Horizont programot. A magyar kormány és a propagandasakálok erre elkezdtek visítani, mint egy sötétben inzultált hölgy. Kezdte a Navracsics úr, aki rendkívül európai módon érthetetlennek nevezte a döntést. Folytatta a…..
chrisred
2023.02.08 12:20:16
@nemecsekerno_007: Annak a munkaerőnek, aki tisztességes pénzt tud keresni.
chrisred
2023.02.08 12:22:08
@ⲘⲁхѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A kínai egyetem, ahol a világ legelismertebb szakemberei fognak magyarul oktatni, mert a nerkisemberek nem beszélnek más nyelven?
Megy a tülekedés! Még nem eldöntött milyen gyarmat vagyunk, leszünk. Fő esélyesek között vannak a németek, a kínaiak, Korea, Japán. Trottyos szabadságharca ide, vagy oda, mi vagyunk a legtöbb ország által gyarmatosítani kívánt nemzet...
chrisred
2023.01.31 06:29:29
@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Bizonyára az sem merül fel benned, hogy ha Németországnak jó egy akkugyár, akkor az Magyarországnak sem lehet rossz."
A méret nem mindegy. Ha a szomszédnak van egy házimacskája, az még nem ok arra, hogy bengáli tigris legyen a lakásodban.
A méret nem mindegy. Ha a szomszédnak van egy házimacskája, az még nem ok arra, hogy bengáli tigris legyen a lakásodban.
chrisred
2023.02.02 05:59:19
@white999: "Történelmi tapasztalat (Hitler II. vh), hogy hova vezet ha félrenéznek és engedik az agresszornak, hogy azt tegyen amit akar."
Jogos, akkoriban is azt gondolták, hogy brit-lengyel védelmi szövetség és a francia-lengyel katonai szövetség megkötése után Hitler hülye lesz megtámadni Lengyelországot.
Jogos, akkoriban is azt gondolták, hogy brit-lengyel védelmi szövetség és a francia-lengyel katonai szövetség megkötése után Hitler hülye lesz megtámadni Lengyelországot.
chrisred
2023.02.02 14:01:39
@Kovacs Nocraft Jozsefne: www.portfolio.hu/gazdasag/20230131/megdobbento-de-europa-ugy-veszeli-at-az-energiavalsagot-hogy-kozben-szo-sincs-komoly-visszaesesrol-593976
Ez a cikk a Net Média Zrt. tulajdona. Minden jog fenntartva.
"A német ipari termelés szinte semennyit nem esett, miközben az ipar gázfogyasztása -30%-ot esett vissza 2021 év közepe óta - hívta fel a figyelmet Pletser Tamás, az Erste Bank energetikai szakértője közösségi oldalán. Ez azt jelenti, hogy Németország úgy tudott spórolni az energián, hogy a gazdasága közben nem szenvedett komoly kárt."
Ez a cikk a Net Média Zrt. tulajdona. Minden jog fenntartva.
"A német ipari termelés szinte semennyit nem esett, miközben az ipar gázfogyasztása -30%-ot esett vissza 2021 év közepe óta - hívta fel a figyelmet Pletser Tamás, az Erste Bank energetikai szakértője közösségi oldalán. Ez azt jelenti, hogy Németország úgy tudott spórolni az energián, hogy a gazdasága közben nem szenvedett komoly kárt."
A mai képválogatás tematikus lesz. Fotók a második világháború végéről:
1945.május 15. A Vörös Hadsereg fotósai Berlinben, a Brandenburgi kapunál ..
chrisred
2023.01.26 11:32:50
@gigabursch: "ugyanezen a blogon volt egy ftó, ahol az amcsi katona bent áll a dömperben, amiben a temérdek lopott iraki kincs sorakozik.'"
Amit emlékeim szerint csempészektől koboztak el.
Amit emlékeim szerint csempészektől koboztak el.
chrisred
2023.01.28 05:22:07
@bioLarzen: www.stripes.com/news/gold-bars-pique-173rd-s-interest-at-checkpoint-1.5892
"KIRKUK, Iraq — U.S. soldiers seized $80 million to $100 million worth of crudely made, non-minted gold bars Sunday and detained three Iraqis heading east, possibly for the Iranian border, officials said Monday.
Soldiers of the 173rd Airborne Brigade, manning a routine checkpoint set up on the outskirts of Kirkuk, impounded the truck Sunday and detained the three occupants because the driver’s paperwork and identification did not match the vehicle registration, according to Maj. Kevin Petit, executive officer of the brigade based in Vicenza, Italy.
“That was the probable cause,” Petit said.
Inside the bed of the turquoise Mercedes dump truck were 999 bars of gold, each weighing about 22 pounds, said Maj. Josslyn Aberle, a spokeswoman for the Army’s 4th Infantry Division, which oversees military operations in northern Iraq. The military based its estimate of value on the weight of the gold.
The three occupants, two Kurds and one Turkmen, told the arresting soldiers and later intelligence officers they had been paid $300 cash to transport what they thought was melted down copper, Petit said. They still were in U.S. custody Monday afternoon for interrogations, he added.
The truck left Baghdad on Saturday and was on its way to As Sulaymaniya, near the border with Iran, he said. The soldiers stopped it Sunday about 10 a.m. at a checkpoint in the south side of town, which has been the site of previous checkpoints, he said.
For now, military leaders are leaning toward believing the three men’s story because no weapons were found in the truck, the trio did not put up any resistance when the dump truck was stopped or impounded, and the gold bars were not concealed in any way, Petit said.
The gold will be analyzed to determine its purity and exact value, and then sent to the Central Iraqi Treasury, Aberle said.
A reservist assigned to the 173rd who works in a gold and jewelry shop in the civilian world told military officials that the find likely was 21-carat gold, Petit said."
Az utolsó előtti bekezdés szerint az aranyat felértékelés után visszaállították az iraki központi bankba.
"KIRKUK, Iraq — U.S. soldiers seized $80 million to $100 million worth of crudely made, non-minted gold bars Sunday and detained three Iraqis heading east, possibly for the Iranian border, officials said Monday.
Soldiers of the 173rd Airborne Brigade, manning a routine checkpoint set up on the outskirts of Kirkuk, impounded the truck Sunday and detained the three occupants because the driver’s paperwork and identification did not match the vehicle registration, according to Maj. Kevin Petit, executive officer of the brigade based in Vicenza, Italy.
“That was the probable cause,” Petit said.
Inside the bed of the turquoise Mercedes dump truck were 999 bars of gold, each weighing about 22 pounds, said Maj. Josslyn Aberle, a spokeswoman for the Army’s 4th Infantry Division, which oversees military operations in northern Iraq. The military based its estimate of value on the weight of the gold.
The three occupants, two Kurds and one Turkmen, told the arresting soldiers and later intelligence officers they had been paid $300 cash to transport what they thought was melted down copper, Petit said. They still were in U.S. custody Monday afternoon for interrogations, he added.
The truck left Baghdad on Saturday and was on its way to As Sulaymaniya, near the border with Iran, he said. The soldiers stopped it Sunday about 10 a.m. at a checkpoint in the south side of town, which has been the site of previous checkpoints, he said.
For now, military leaders are leaning toward believing the three men’s story because no weapons were found in the truck, the trio did not put up any resistance when the dump truck was stopped or impounded, and the gold bars were not concealed in any way, Petit said.
The gold will be analyzed to determine its purity and exact value, and then sent to the Central Iraqi Treasury, Aberle said.
A reservist assigned to the 173rd who works in a gold and jewelry shop in the civilian world told military officials that the find likely was 21-carat gold, Petit said."
Az utolsó előtti bekezdés szerint az aranyat felértékelés után visszaállították az iraki központi bankba.
chrisred
2023.01.31 05:52:40
@gigabursch: Miért bántanál meg a véleménybuborékoddal? A sajátod, azt fogadsz bele, amit akarsz. :)
Korunk átlagembere irgalmatlanul elkényelmesedett. Számomra úgy tűnik, mintha az egész bolygón mindenütt egy gondoskodó, jóléti államra vágyna a polgár, skandináv szintű központi szolgáltatásokkal, bolgár mértékű adóterhek mellett. Sokak fejében nem csupán az nem áll össze, hogy a költségvetés…..
chrisred
2023.01.18 08:14:10
"Magyarországon egy ilyen esetnél nem a vállunkat rándítjuk meg, nem azt mondjuk, hogy tegnap is hallottunk ilyet, meg ilyen szokott lenni, meg egyes városrészekben, mint számos nyugat-európai országban ez szinte napi gyakorlat, hanem azt mondjuk, hogy Úristen, mi történt." A miniszterelnök persze némiképp túloz.
Ja, egy picikét! :)
www.portfolio.hu/gazdasag/20200208/felkerult-magyarorszag-europa-leghalalosabb-orszagainak-listajara-415123
Ja, egy picikét! :)
www.portfolio.hu/gazdasag/20200208/felkerult-magyarorszag-europa-leghalalosabb-orszagainak-listajara-415123
1987. A szovjet KGB 7. főosztályának 'A'-csoportja, azaz az Alfák. Speciális célú, elit terrorelhárító egység. Tagjai lőttek ki a moszkvai amerikai nagykövetség ablakán keresztül disszidálni készülő szovjet állampolgárt, felléptek dezertőr szovjet túszejtő katonák ellen, bevettették őket…..
chrisred
2023.01.16 09:00:12
@Gevlekte Salamander: Meg Himmlernél.
Ha azt gondoljuk, hogy a történelem nem ismétli meg önmagát legalább nagy vonalakban, mintázatait tekintve, akkor egyúttal annak a feltételezésnek is helyt adhatunk, hogy egy kivételes korban élünk, aminek nincsenek kapcsolódási pontjai a múlttal, és mi minden tekintetben képesek lennénk meghaladni…..
chrisred
2023.01.07 12:15:37
@bordon: Nem mongol vérről meg genetikáról volt szó, hanem társadalmi/hatalmi berendezkedésről. Amúgy a kozákok, talán pont a leírtak miatt, a Kreml iránti hűségükről közismertek.
chrisred
2023.01.07 12:26:55
@bordon: "Egyszerűen a nyugati hatalmak azt mondtak a szovjeteknek (nem oroszoknak, hisz az ukrán is bene volt akkor a SzU-ban), hogy tessék, vigyétek elvtársak Kelet-Európát,"
Semmi ilyesmi nem történt, a nagyhatalmak megegyeztek abban, hogy a kelet-európai országokban szabad választásokat tartanak. Ezt Sztálin nem tartotta be.
"Ilyen lehetett volna Ukrajna is, ha nem korruptak velejükig az ukránok. Most nem lenne áramszünet és nem halt volna meg hatvanezer ukrán fegyveres meg ugyanennyi orosz katona."
A korrupció a bolsevik uralom öröksége, amit a két évtizedes félgyarmati függőség Moszkvától konzervált. És semmi köze az orosz agresszióhoz, ami pont azért következett be, mert a Kreml meg akarta akadályozni, hogy ukránok Európához akarnak csatlakozzanak.
Semmi ilyesmi nem történt, a nagyhatalmak megegyeztek abban, hogy a kelet-európai országokban szabad választásokat tartanak. Ezt Sztálin nem tartotta be.
"Ilyen lehetett volna Ukrajna is, ha nem korruptak velejükig az ukránok. Most nem lenne áramszünet és nem halt volna meg hatvanezer ukrán fegyveres meg ugyanennyi orosz katona."
A korrupció a bolsevik uralom öröksége, amit a két évtizedes félgyarmati függőség Moszkvától konzervált. És semmi köze az orosz agresszióhoz, ami pont azért következett be, mert a Kreml meg akarta akadályozni, hogy ukránok Európához akarnak csatlakozzanak.
chrisred
2023.01.09 15:04:25
@bordon: "a masodik világháború alatt a britek és amerikaiak hitegették a magyar vezetést a kiugrás lehetőségével, különbékével"
Ez a mondat számomra értelmezhetetlen. Ki ugrott volna ki és honnan? A románok megtették, amikor már régesrégen tény volt, hogy a nyugatiak Normandiában szálltak partra. Amit egyébként már a teheráni konferencián elfogadtak. A holokauszt hogy kerül ide?
Ne keverjük ide Ausztriát. A háború idején Németország része volt, tehát velük nem kötöttek külön békét, a szövetségesek megszállási övezetként kezelték. Ugyanakkor Jaltában megállapodtak, hogy önálló, semleges ország lesz. Csak éppen Sztálin, ahogy a többi általa megszállt országban, itt sem akarta betartani a megállapodások rá eső részét, így az orosz erők csak a halála után hagyták el az országot.
A többi szerecsenmosdatás arra a viccre emlékeztet, amiben Lenin elvtárs megkéri az ablaka alatt játszó gyerekeket, hogy menjenek onnan, pedig le is lövethette volna őket. Azért kezet csókolni a Kremlben csücsülő uraknak, hogy csak félrabszolgaként kezeltek, nem teljesen?
Az ázsiai mentalitás nem a bolsevizmus miatt keletkezett Kelet-Európában, de az konzerválta.
"Most a különleges katonai művelet ürügyén 8 millióan dobbantottak és sose fognak visszatérni Ukrajnába"
Fakenews. Az Európai Unióba menekültek 60%-a már visszatért. Azok nem fognak visszatérni, akik Oroszországból a kényszersorozás elől menekültek el.
Ez a mondat számomra értelmezhetetlen. Ki ugrott volna ki és honnan? A románok megtették, amikor már régesrégen tény volt, hogy a nyugatiak Normandiában szálltak partra. Amit egyébként már a teheráni konferencián elfogadtak. A holokauszt hogy kerül ide?
Ne keverjük ide Ausztriát. A háború idején Németország része volt, tehát velük nem kötöttek külön békét, a szövetségesek megszállási övezetként kezelték. Ugyanakkor Jaltában megállapodtak, hogy önálló, semleges ország lesz. Csak éppen Sztálin, ahogy a többi általa megszállt országban, itt sem akarta betartani a megállapodások rá eső részét, így az orosz erők csak a halála után hagyták el az országot.
A többi szerecsenmosdatás arra a viccre emlékeztet, amiben Lenin elvtárs megkéri az ablaka alatt játszó gyerekeket, hogy menjenek onnan, pedig le is lövethette volna őket. Azért kezet csókolni a Kremlben csücsülő uraknak, hogy csak félrabszolgaként kezeltek, nem teljesen?
Az ázsiai mentalitás nem a bolsevizmus miatt keletkezett Kelet-Európában, de az konzerválta.
"Most a különleges katonai művelet ürügyén 8 millióan dobbantottak és sose fognak visszatérni Ukrajnába"
Fakenews. Az Európai Unióba menekültek 60%-a már visszatért. Azok nem fognak visszatérni, akik Oroszországból a kényszersorozás elől menekültek el.
1917. II. Miklós cár lányai kopaszon a Carszkoje Szeló-i Sándor palota udvarán. Állítólag himlőjárvány miatt borotválták le nemcsak a lányok, hanem Alekszej cárevics haját is. A kivégzésükkor alig 12-14 centiméteres lehetett a hajuk a testvéreknek, így a legtöbb játék- és dokumentumfilmben, hosszú…..
chrisred
2022.12.19 10:07:05
@omron: Dönitzet nem azért akarták fellógatni, mert harcolt, hanem a Laconia-parancs miatt.
Nagy port kavart hétfőn Matolcsy György beszéde az Országgyűlés Gazdasági bizottságának ülésén. A Magyar Nemzeti Bank elnöke éles kritikát fogalmazott meg a kormány gazdaságpolitikájával szemben. A baloldal azóta is ezen csámcsog.
Ami engem illet: kifejezetten bírom az effajta kibeszéléseket.…..
chrisred
2022.12.11 06:43:57
@GyMasa: Lényegében az egész első Orbán kormány, vagyis a polgári oldal, Pokorny, Pálinkás, Martonyi, odacsapva hozzájuk mondjuk Navracsicsot, Tarlóst, maradt a leválthatatlan Pintér, és egyelőre még Varga, bár neki is szépen nyirbálják a kiskirályságát mostanában. Nagyjából mindenki, akinek esetenként egyéni véleménye volt. Helyettük jöttek azok, akik bárhol, bármikor hajlandóak felmondani a propagandaszólamokat: Rogán, Szíjjártó, Kocsis.
chrisred
2022.12.11 12:59:38
@cvsvrs: És abban, hogy a magyar munkaerő a lehető legolcsóbb legyen.
1935. Kristine Neumann és zsidó vőlegénye, Julius Wolff nyilvános megszégyenítése "fajkeveredés" miatt az északnyugat-németországi Nordenben..
chrisred
2022.11.15 10:14:00
@gigabursch: Tudom, hogy létezik ilyen globalista felfogás. De a magam részéről ugyan megértem, hogy a muszlimok vagy a latin-amerikai népek kirúgnak az Egyesült Államokra, de engem a magyar néppel szemben elkövetett méltánytalanságok érintenek személyesen.
chrisred
2022.11.15 12:32:25
@gigabursch: Ilyen a háború, Teleki is megírta a búcsúlevelében, hogy mi lesz a következménye annak, ha a Führertől kapott bécsi ajándékokért cserébe beleugrunk. Az angolszászok bombázták a hadiüzemeinket, naná, ha például a németek az ardenneki ellentámadáshoz az olajtartalékot a zalai térségből szedték össze. Milyen cserbenhagyásról van szó? Mi hagytuk cserben az angolokat, amikor a Wehrmachtot átengedtük a területünkön a Görögországban harcoló angol katonák felé.
Mit tehettek volna az elhurcolt lakosságért, azokat az oroszok így is, úgy is elvitték volna.
Mit tehettek volna az elhurcolt lakosságért, azokat az oroszok így is, úgy is elvitték volna.
chrisred
2022.11.16 05:43:20
@Namely: 1. Ezzel az erővel az is mondható, hogy őket meg nem a németek, hanem a nácik támadták meg, lényegtelen különbség. Ugyanarról a Moszkva központú birodalomról van szó. És a mostani orosz állam vezetője is a volt szovjet állambiztonsági szervezet tisztje volt. A többit nem tagadom, volt okuk rá, hogy megszálljanak minket, nekünk meg ugyanúgy van okunk rá, hogy emiatt ellenségként tekintsünk rájuk.
2. Nemzetközi jogi szempontból valóban nincs különbség a második iraki háború és a mostani ukrajnai háború között. Pont ezért írtam, hogy a közel-keleti muszlimok szempontjából az USA ugyanaz, mint Oroszország az európai emberek számára. Csak én nem közel-keleti muszlim vagyok, hanem európai.
2. Nemzetközi jogi szempontból valóban nincs különbség a második iraki háború és a mostani ukrajnai háború között. Pont ezért írtam, hogy a közel-keleti muszlimok szempontjából az USA ugyanaz, mint Oroszország az európai emberek számára. Csak én nem közel-keleti muszlim vagyok, hanem európai.
A XX. század második felében született európainak egy európai háború szinte elképzelhetetlen. Az orosz támadás kapcsán többen keresték - utólag - az előjeleket, mások hibáit. Azt már kevesebben vetették fel, hogy a "speciális hadműveletnek" éppen a stratégiailag elhibázott - és esetenként…..
chrisred
2022.11.09 08:59:38
@bordon: "A hohol bagázs olcsón kapta a gázt, olajat az orosz tesóiktól, ráadásul szedték a sápot, tranzitdíjat a nyugatra tartó energiahordozók után, olyan vezetékeken, amiket nem ők építettek,.."
Cserébe orosz gyarmat lettek, mint Fehéroroszország, lemondtak a saját területükön lévő gázkészletek kiaknázásáról, és az ukrán Naftohaz legfőbb feladata az orosz vezetékek karbantartása lett.
Cserébe orosz gyarmat lettek, mint Fehéroroszország, lemondtak a saját területükön lévő gázkészletek kiaknázásáról, és az ukrán Naftohaz legfőbb feladata az orosz vezetékek karbantartása lett.
chrisred
2022.11.10 08:37:25
@bordon: "Ukrán ipar, hő- és atomerőművek, földgázvezetékek sose volt. Azt mind a ruszkik építették."
Például Csernobil. :)
"Repülőgép, hajtómű, gépgyár, traktor, teherautó, tank és harcjármű gyárak. Ezeket mind a szovjet korból örökölték."
Csupa pártállami romhalmaz. A "szovjet" az puszta szóvirág, egy erőszakkal összetartott birodlom jelzője volt, ami belülről rohadt szét. Semmi pluszt nem adott a benne élő népeknek, amit maguktól ne tudtak volna megteremteni, csupán élősköddött rajtuk. Ezzel az erővel azt is mondhatnád, magyar ipar nem volt, csak Habsburg ipar, ugyanúgy nem lenne értelme.
"Ukrajna nem az elmúlt pár évtizedben lett orosz gyarmat, hanem mindig is orosz cárok által uralt terület volt."
Ez a legkevésbé sem igaz. Az oroszok a XVIII. század végén hódították meg a területet, tehát az orosz cárok nagyjából addig birtokolták, amíg a török szultán a magyarországi területeket.
"Szóval Ukrajnában építettek a szovjetek gázvezetékeket, aztán azoknak tranzitdíját az ukránok szedték, élősködve az orosz-európai kereskedelmen."
Ja, a szovjetek. Azt tudtad, hogy például az orenburgi gázvezeték építésén magyarokat is dolgoztattak? A tranzitdíjat azért kapták a kelet-európai-országok mert a területükön haladt át a vezeték.
"Az meg főleg, hogy merészeltek a megbízhatatlan ukránokat elkerülő vezetékeket építeni. Azokkal meg lett volna oldva Európa biztonságos ellátása. Ez bökte az amerikai és brit elit csőrét."
Elsősorban a kelet-európai országokét, hogy az ő biztonságos ellátásuk így nem lett volna fontos. 7 kelet-európai uniós ország, köztük Magyarország támadta meg az Európai Bizottságnál az Északi Áramlat nevű Merkel-Putyin bizniszt.
"A britek látványosan, sértődötten kivonultak az EU-ból (Brexit),"
Elsősorban a Kreml által támogatott brit szélsőjobb kampányának köszönhetően.
"robbantgatják a csővezetékeket,"
Kik? Majd ha kiderül, ki csinálta, akkor illeszd be a propagandádbam, mert ha kiderül, hogy az oroszok voltak, akkor orbitális öngól.
"Már a Szíria és Líbia elleni akciók negatív hatásai is az EU-n csapódtak le"
Szíriában ugyanúgy Putyin és csatlósai irtották a lakosságot, ahogy most Ukrajnában. A líbiai légtérzárnak semmilyen hatása nem volt Európára.
"Add ehhez hozzá, hogy Obamától kezdve Trumpon át Bidenig minden amerikai elnök fröcsögött a német és holdudvarába tartozó európai iparra, hogy mennyire rosszak, hogy ilyen sikeresek, mekkora kereskedelmi többletük van Amerika felé."
Trump valóban, ő gazdasági háborút hirdetett Európa ellen, a másik kettőnél erre semmilyen bizonyítékot nem ismerek.
Például Csernobil. :)
"Repülőgép, hajtómű, gépgyár, traktor, teherautó, tank és harcjármű gyárak. Ezeket mind a szovjet korból örökölték."
Csupa pártállami romhalmaz. A "szovjet" az puszta szóvirág, egy erőszakkal összetartott birodlom jelzője volt, ami belülről rohadt szét. Semmi pluszt nem adott a benne élő népeknek, amit maguktól ne tudtak volna megteremteni, csupán élősköddött rajtuk. Ezzel az erővel azt is mondhatnád, magyar ipar nem volt, csak Habsburg ipar, ugyanúgy nem lenne értelme.
"Ukrajna nem az elmúlt pár évtizedben lett orosz gyarmat, hanem mindig is orosz cárok által uralt terület volt."
Ez a legkevésbé sem igaz. Az oroszok a XVIII. század végén hódították meg a területet, tehát az orosz cárok nagyjából addig birtokolták, amíg a török szultán a magyarországi területeket.
"Szóval Ukrajnában építettek a szovjetek gázvezetékeket, aztán azoknak tranzitdíját az ukránok szedték, élősködve az orosz-európai kereskedelmen."
Ja, a szovjetek. Azt tudtad, hogy például az orenburgi gázvezeték építésén magyarokat is dolgoztattak? A tranzitdíjat azért kapták a kelet-európai-országok mert a területükön haladt át a vezeték.
"Az meg főleg, hogy merészeltek a megbízhatatlan ukránokat elkerülő vezetékeket építeni. Azokkal meg lett volna oldva Európa biztonságos ellátása. Ez bökte az amerikai és brit elit csőrét."
Elsősorban a kelet-európai országokét, hogy az ő biztonságos ellátásuk így nem lett volna fontos. 7 kelet-európai uniós ország, köztük Magyarország támadta meg az Európai Bizottságnál az Északi Áramlat nevű Merkel-Putyin bizniszt.
"A britek látványosan, sértődötten kivonultak az EU-ból (Brexit),"
Elsősorban a Kreml által támogatott brit szélsőjobb kampányának köszönhetően.
"robbantgatják a csővezetékeket,"
Kik? Majd ha kiderül, ki csinálta, akkor illeszd be a propagandádbam, mert ha kiderül, hogy az oroszok voltak, akkor orbitális öngól.
"Már a Szíria és Líbia elleni akciók negatív hatásai is az EU-n csapódtak le"
Szíriában ugyanúgy Putyin és csatlósai irtották a lakosságot, ahogy most Ukrajnában. A líbiai légtérzárnak semmilyen hatása nem volt Európára.
"Add ehhez hozzá, hogy Obamától kezdve Trumpon át Bidenig minden amerikai elnök fröcsögött a német és holdudvarába tartozó európai iparra, hogy mennyire rosszak, hogy ilyen sikeresek, mekkora kereskedelmi többletük van Amerika felé."
Trump valóban, ő gazdasági háborút hirdetett Európa ellen, a másik kettőnél erre semmilyen bizonyítékot nem ismerek.
1917. Osztrák-magyar hadsereg katonái lovaikat fürdetik az olasz fronton..
chrisred
2022.11.07 14:14:53
@gigabursch: "Togói sorozás:
Kb full értelmetlen dolog lehetett..."
Akkor nem, ha az ellenség is ugyanabból a garnitúrából válogatott, volt ugyanennek a francia oldaláról egy Annaud-film, a Fekete-fehér színesben.
Kb full értelmetlen dolog lehetett..."
Akkor nem, ha az ellenség is ugyanabból a garnitúrából válogatott, volt ugyanennek a francia oldaláról egy Annaud-film, a Fekete-fehér színesben.
Nagyjából kétszáz évvel az Alien 3 eseményei után vagyunk, egy Auriga nevű űrhajó fedélzetén. Ez mondjuk azt jelenti, hogy az Alien 3 magyar címe kicsit elhamarkodott volt. "A végső megoldás: Halál". Az, végső megoldás. Na, sebaj, "Feltámad a Halál". Iskolapéldája az erőltetett magyar címeknek,…..
chrisred
2022.11.06 19:48:09
Ami azt illeti, elég elfogult fickó vagyok: mindig is szerettem, ahogy Orbán kommunikál. Múlt héten e rajongásom szintet lépett - a Berliner Zeitung pódiumbeszélgetésén a miniszterelnök nem csupán jól beszélt, de végre a keretezés is tökéletesre sikerült. A vele - és az országgal - szemben…..
chrisred
2022.10.21 18:59:39
@Kovacs Nocraft Jozsefne: Szerintem magad se tudod, hogy mit akartál írni. Ezért sikerült pont az ellenkezőjét leírnod, mint amiről szó van. Ő össze akarta mosni a szabálysértési hatóság által lefolytatandó szabálysértési eljárást az illegális határátlépés miatt, az idegenrendsézeti hatóság hatáskörébe tartózó menekültügyi eljárással. Pedig a kettőnek semmi köze nincs egymáshoz.
chrisred
2022.10.21 19:09:30
@GyMasa: "Azt mondtad, nekem kell bizonyítani, amit állítottam."
És ez az, ami nem sikerült. Állítottál valamit, ami szerinted benne van a szövegben. Nincs benne. Most meg azzal próbálsz kimenekülni, hogy az ellenkezője sincs benne.
Az egyezmény pontosan meghatározza, mik azok az esetek, amiknek a fennállása esetén az egyezmmény rendelkezései nem alkalmazandóak, vagyis ahogy írtad, a fogadó országnak nincs kötelezettsége.
"F. Az Egyezmény rendelkezései nem alkalmazhatók az olyan személyre, akiről alapos okkal
feltételezhető, hogy
a) Béke elleni, háborús-, vagy emberiség elleni, az ilyen bűncselekményekről rendelkező nemzetközi okmányokban meghatározott bűncselekményt követett el;
b) A menedéket nyújtó országon kívül, az országba menekültként történő befogadását megelőzően súlyos, nem politikai bűncselekményt követett el;
c) Az Egyesült Nemzetek céljaiba és elveibe ütköző cselekményekben bűnös."
Tehát egy szabálysértés nem kizáró ok, ami mentesítené a fogadó oországot az eljárási kötelezettség alól.
És ez az, ami nem sikerült. Állítottál valamit, ami szerinted benne van a szövegben. Nincs benne. Most meg azzal próbálsz kimenekülni, hogy az ellenkezője sincs benne.
Az egyezmény pontosan meghatározza, mik azok az esetek, amiknek a fennállása esetén az egyezmmény rendelkezései nem alkalmazandóak, vagyis ahogy írtad, a fogadó országnak nincs kötelezettsége.
"F. Az Egyezmény rendelkezései nem alkalmazhatók az olyan személyre, akiről alapos okkal
feltételezhető, hogy
a) Béke elleni, háborús-, vagy emberiség elleni, az ilyen bűncselekményekről rendelkező nemzetközi okmányokban meghatározott bűncselekményt követett el;
b) A menedéket nyújtó országon kívül, az országba menekültként történő befogadását megelőzően súlyos, nem politikai bűncselekményt követett el;
c) Az Egyesült Nemzetek céljaiba és elveibe ütköző cselekményekben bűnös."
Tehát egy szabálysértés nem kizáró ok, ami mentesítené a fogadó oországot az eljárási kötelezettség alól.
chrisred
2022.10.21 20:28:33
@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nem egészen. Magyarország hozott 2015-ben kormányrendeletet a a biztonságos országokból érkezőkkel kapcsolatban, de abban sem az szerepel, amit ti írtok.
net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=a1500191.kor
"3. § (2) Ha az elismerését kérő Magyarország területére érkezését megelőzően a biztonságos harmadik országok európai uniós listája vagy a 2. § szerinti valamelyik biztonságos harmadik ország területén tartózkodott vagy átutazott, az elismerését kérő a Met. szerinti menekültügyi eljárásban bizonyíthatja, hogy az ő egyéni esetében ebben az országban nem volt lehetősége hatékony védelemre a Met. 2. § i) pontjában foglaltak értelmében."
net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=a1500191.kor
"3. § (2) Ha az elismerését kérő Magyarország területére érkezését megelőzően a biztonságos harmadik országok európai uniós listája vagy a 2. § szerinti valamelyik biztonságos harmadik ország területén tartózkodott vagy átutazott, az elismerését kérő a Met. szerinti menekültügyi eljárásban bizonyíthatja, hogy az ő egyéni esetében ebben az országban nem volt lehetősége hatékony védelemre a Met. 2. § i) pontjában foglaltak értelmében."
Miközben - Moslékország csak mutatóban létező atlanti elkötelezettségű polgáraként - tisztelettel nézem az ukránok hősies harcát és sikereit, azon tűnődöm, hogy a rohadt ruszkik miképp jutottak ilyen gyorsan a szétesés szélére. Vannak rosszul és vannak jól öregedő gondolatok az internet hatalmas…..
chrisred
2022.10.10 15:19:46
@ulpius66: "Most a gáz az EU-ban átlagban tízszer annyiba kerül, mint az USÁ-ban, az áram hétszer annyiba!"
Mert az amcsik nem szolgáltatták ki magukat az oroszoknak energiaellátásban.
Mert az amcsik nem szolgáltatták ki magukat az oroszoknak energiaellátásban.
chrisred
2022.10.11 09:28:57
@Serény Vélemény: "Az meg mennyire jó is lenne egész európának, hogy az orosz haderő ismételten felzárkózna szoftverben is az élvonalhoz, és olyan parancsnoki rendszert alakítanának ki, ami a Wagner reputációját egyébként elég magasra emelte? (A klasszikus fejnehéz, mindent a tábornokok döntenek el típusú merev, szovjetektől örökölt modell helyett egy agilis, alsóbb szintú pk-ok dönthetnek és nagyon rugalmasan.)
Az orosz haderő ilyen jellegű gatyába rázása néhány év alatt meglenne."
Szerintem Európa számára előnyös lenne, ha az oroszok Ukrajna mintájára a politikai irányítású XX. századi tömeghadseregük helyett területi alapú, modern logisztikával ellátott honvédelmet fejlesztenének ki.
Az orosz haderő ilyen jellegű gatyába rázása néhány év alatt meglenne."
Szerintem Európa számára előnyös lenne, ha az oroszok Ukrajna mintájára a politikai irányítású XX. századi tömeghadseregük helyett területi alapú, modern logisztikával ellátott honvédelmet fejlesztenének ki.
Nem háborús győzelemről van szó, hiszen az ritkán egyértelmű és teljes mértékű. A nagy kérdés számomra, hogyan tehető az eszme teljesen szalonképtelenné, amint az egy időben a nácizmus és valamivel később a kommunizmus esetében is már megtörtént.
Putyin és a nevével fémjelzett irányvonal a…..
chrisred
2022.10.10 14:14:47
@cvsvrs: A semlegességüket. Nem akarnak Oroszország és Európa között egy újabb ütközőállamot elveszíteni Fehéroroszország után. Ez nem is annyira amerikai, mint európai érdek.
chrisred
2022.10.10 14:18:46
@MEDVE1978: Ja, hogy itt nem orosz klasszikus művekről, hanem Putyin barátairól van szó?
operawire.com/report-released-on-valery-gergievs-numerous-properties-illegal-activities/
operawire.com/report-released-on-valery-gergievs-numerous-properties-illegal-activities/
chrisred
2022.10.10 16:03:56
@MEDVE1978: Nem, az egyértelmű. Ezért alakult úgy az orosz polgárháborúban, hogy Grúzia grúz része fehér lett, az oszét része vörös. És ez a különbség azóta is ott van a Moszkvához való viszonyukban.
Ha Putyin bukik, valószínűleg Orbánnak is mennie kell. Ez a kijelentés néhány hete még erősen túlzónak tűnt, mostanra viszont egyre reálisabb opció ez a forgatókönyv. A magyar miniszterelnök híres arról, hogy a pragmatikus szempontokat általában az ideológiák elé helyezi, ebben az esetben azonban…..
chrisred
2022.10.08 08:09:27
@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Nem a "tranzitban" kellene részt vennünk, hanem az erőforrások felhasználásában. Ne pizzafutár legyünk, hanem teljes jogú üzlettárs a cégben."
Csak sajnálatos módon arra nem vagyunk alkalmasak.
Csak sajnálatos módon arra nem vagyunk alkalmasak.
chrisred
2022.10.08 13:29:50
@Kovacs Nocraft Jozsefne: Miért ismerném el? Arra Németországot nemzetközi egyezmények kötelezték, míg a zsidótörvényekre semmi nem kötelezte őket.
chrisred
2022.10.08 17:20:50
@Kovacs Nocraft Jozsefne: Attól, hogy tagadod, még létezik a menekültügyi szabályrendszer. Valószínűleg azok bírálják, akik hozzád hasonlóan nincsenek tisztában a létezésével. Valószínűleg milliónyi antiszemita él Németországban, de ők ott is születtek.
Hamis, szükségtelen, ráadásul a történelmi múlt miatt félelemkeltő is volt a bíróság elsőfokú ítélete szerint, hogy a 2018-as választások után az azóta megszűnt Figyelő közzétette a „Soros-listát”, több száz, általuk hazaáruló zsoldosként feltüntetett személy nevével. A lista két korábbi pernyertes…..
chrisred
2022.10.08 08:45:22
@nemecsekerno_007: Azt mindig is tudta, már az ösztöndíj elnyeréséhez írt szakdolgozata is erről szólt, a társadalmi önszerveződésről.
chrisred
2022.10.08 13:27:27
@Rodney_2: Azt, hogy összekeversz a Soros ösztöndíjasokkal.
chrisred
2022.10.08 17:17:34
@Rodney_2: Ez csak a hülyék mentsége lehet.
Bogár Laci bácsi - vlogjában - a minap arra kereste a választ, vajon összefésülhető-e az Isten-haza-család szentháromság a szabadság-egyenlőség-testvériség fogalomhármas eszmeiségével. Válasza az, hogy e két világ sehogyan sem fér meg egymás mellett. Ez persze abszolút téveszme, ráadásul…..
chrisred
2022.09.28 13:09:46
@G. Nagy László: Ebből csak annyit értek, hogy sorossorossoros. De annak, aki nem ért duplagondol nyelven, csak magyarul, annak itt egy magyar nyelvű cikk.
telex.hu/kulfold/2020/12/10/orban-elallt-a-vetotol-elfogadtak-az-unios-koltsegvetest-es-a-helyreallitasi-alapot
Tehát semmilyen megállapodás aláírásáról nem volt szó, hanem az uniós költségvetés elfogadásáról.
telex.hu/kulfold/2020/12/10/orban-elallt-a-vetotol-elfogadtak-az-unios-koltsegvetest-es-a-helyreallitasi-alapot
Tehát semmilyen megállapodás aláírásáról nem volt szó, hanem az uniós költségvetés elfogadásáról.
chrisred
2022.09.28 14:03:50
@G. Nagy László: Csak ezek mind a költségvetés elfogadása után történtek, te meg magát a költségvetés elfogadását ünnepelted, mint valamilyen megállapodást.
chrisred
2022.09.28 15:59:31
@G. Nagy László: Mese, mese, meskete. Fogalmunk sincs, mi zajlott le azaokon a tárgyalásokon, mivel ez uniós csúcson elhangzó viták nem nyilvánosak. Utána mindenki azt mond, amit akar, és mivel politikusok, mindegyik hazudik. Te ezt a hazugságot szeretnéd igaznak tartani.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz