Adatok
georgy
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Mostanában mintha szaporodnának az olyan DHL-es sztorik, ahol az elvárható minimumot sem sikerül teljesítenie a csomagküldő szolgálatnak. Hiába próbálják meg 3x kézbesíteni a csomagot, ha nem csengetnek be, hogy otthon vannak-e, vagy ha meg sem találják a házszámot. Ez már lassan…..
georgy
2011.08.23 20:54:55
a csomagszállítókat - kiváltképp a b2c piacon - az ügyfelek a sikerességi ráta alapján ítélik meg (az és a szolgáltatási skála mellett), a futárok ezért próbálnak meg "mindenáron" kézbesíteni. a dhl-nél ez nem annyira fontos, nem a belföldi piacra koncentrálnak, a magyar kézbesítések aránya pedig elenyésző a globális ügyfelek véleményalkotásához.
Bizonyos szempontból azoknak a szolgáltató cégeknek rosszabb, amelyek általában jó szolgáltatást nyújtanak, mert náluk sokkal feltűnőbb, ha hibáznak. Ha a Magyar Postával küldetek el egy csomagot, akkor például igazi kellemes meglepetés az is, ha nem lopják el a cuccaimat. Ennek…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz