Adatok
Joe9999999
0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A legtöbbször felmerült kérdésekre itt is válaszolunk:
Megmarad-e a régi emailcímem?
A freestartos emailcímed változatlan marad.
A postafiókod tartalma érintetlenül megmarad.…..
Joe9999999
2009.04.06 20:38:29
Helló!
Köszi, végre egy értelmes hozzászólás, segítség...
Amit leírtál az smtp beállítás. A vicc pedig az, hogy a vivanet-hez tartozok, nekik fizetek. A pop3 az indamail, az smtp pedig vivanet. Az indamail a vivanet-hez küld, a szolgáltatóm pedig az indamail-hoz. Csak azért, mert a freestart-ot átvette az inda. Csak tudnám nekem ehhez mi közöm, miért nem kaptam egy vivanetes pop3 beállítást. ja meg ugye a "hagyományos" vivanetes ügyfeleknek jár tárhely is, csak nekünk nem.
Szerintem az indásoknak fogalmuk sincs, hogy milyen ügyfeleket vettek át, és azt sem értik, hogy a "eurowebesek" abcd@startadsl email címmel, freestart-os pop3 beállításokkal miért várjuk el a nem limitált olvasási lehetőséget.
Hát kérem szépen az előzőekben leírtak miatt.
Ez egy vicc, egy nagy vicc. Ezt a helyzetet is csak mi magyarok tudjuk létrehozni.
Belefáradtam, T-home-os leszek. És mindkét társaság mehet a búsba. De előtte még jelzem a jogos problémámat a fogyasztóvédelemnek. Most úgyis kong az államkassza, most minden nagy céget megkopasztanak.
Üdv,
Köszi, végre egy értelmes hozzászólás, segítség...
Amit leírtál az smtp beállítás. A vicc pedig az, hogy a vivanet-hez tartozok, nekik fizetek. A pop3 az indamail, az smtp pedig vivanet. Az indamail a vivanet-hez küld, a szolgáltatóm pedig az indamail-hoz. Csak azért, mert a freestart-ot átvette az inda. Csak tudnám nekem ehhez mi közöm, miért nem kaptam egy vivanetes pop3 beállítást. ja meg ugye a "hagyományos" vivanetes ügyfeleknek jár tárhely is, csak nekünk nem.
Szerintem az indásoknak fogalmuk sincs, hogy milyen ügyfeleket vettek át, és azt sem értik, hogy a "eurowebesek" abcd@startadsl email címmel, freestart-os pop3 beállításokkal miért várjuk el a nem limitált olvasási lehetőséget.
Hát kérem szépen az előzőekben leírtak miatt.
Ez egy vicc, egy nagy vicc. Ezt a helyzetet is csak mi magyarok tudjuk létrehozni.
Belefáradtam, T-home-os leszek. És mindkét társaság mehet a búsba. De előtte még jelzem a jogos problémámat a fogyasztóvédelemnek. Most úgyis kong az államkassza, most minden nagy céget megkopasztanak.
Üdv,
Joe9999999
2009.04.06 20:45:54
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Meg tudom különböztetni az internetszolgáltatót a webes levelezőrendszerek szolgáltatójával. És pont azért, mert meg tudom különböztetni (és úgy látszik Ti is), meg kell érteni, hogy én nem egy "mezei" levelezőrendszerre vágyó felhasználó vagyok, hanem egész egyszerűen a havi befizetett összeg fejében követelek egy korábban meghatározott szolgáltatásra. Mert ugye mindenki kap egy ingyenes levelezőt, tetszőleges névvel ellátva és sehol sincs limitálva a forgalom. Ez esetben egy ingyenes postacím és az ehhez kapcsolódó nem limitált levelezőre gondolok. Az invitel nagyon egyértelműen és konkrétan az indamail-hoz irányított. A probléma az, hogy engem az eurowebtől vett át az invitel és most a levelezőrendszerem lett átpasszolva hozzátok. Engem nem érdekel hogyan és ki, de kérem a probléma orvoslását. Ha az indamail megegyezett az invitellel, akkor az indamail-től várom a megoldást. Ilyen egyszerű. Kezdem unni ezt az ide-oda dobálást, és jelen pillanatban úgy tűnik se az invitel, se az indamail nem képes felfogni a mi a gond.
Mi lenne ha Ti vizsgálnátok meg a gondot? Én nem kértem senkitől sem, hogy átvegyétek a levelezőmet, de ha megtettétek, akkor tessék a minimum elvárást teljesíteni. A freestart ingyenes volt. Ti is azok vagytok. De én meg fizetek. CSak kérnék cserébe egy normális ellenszolgáltatást, ami mindenhol megvan, csak ebben a kesze-kusza történetben nincs.
Köszönettel