Adatok
speci78
0 bejegyzést írt és 28 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
13 éve egy Hermann Tilke nevű fazon építi a versenypályákat, már-már unalmasan. GALÉRIA! Furcsa ilyet mondani, de a Forma-1-ben 1999-ben beköszöntött a jövő. A sorozat mindenható ura, Bernie Ecclestone ekkor kezdte kiszélesíteni a versenyt, behozni új futamokat, a térképen…..
speci78
2012.03.24 20:28:42
@cso zsi: sztem többnyire szélesek..., de elfogadom, hogy nem így látod.
A városi pályákból meg elég lesz, és azok helyenként tényleg szűkek, de ott jön ki a tökösség: mennyire mész közel a falhoz :)
A városi pályákból meg elég lesz, és azok helyenként tényleg szűkek, de ott jön ki a tökösség: mennyire mész közel a falhoz :)
Javasolnék egy kitűnő autót az államigazgatás, a közigazgatás és a többi, felsorolhatatlan mennyiségű állami szerv, hivatal, intézmény, hatóság, megszámlálhatatlanul nagy számú közpénzből fizetett vezetőjének. Tudom, valójában hülyeség "javasolni", hiszen…..
Milyen autó lenne, amit mi tervezünk? Betiltanánk minden felesleges vackot, ami csak bosszúságot okoz és köteleznénk a gyártókat néhány dologra. Sértegetésig menő vita alakult ki. Mai cikkünk blogposztja...
Majdnem háromezer kilométer út, majdnem háromezer milliárdért. Mikor? Legkésőbb 2027-ben.
Mai cikkünk blogposztja...
speci78
2011.07.15 11:26:11
Hihetetlen, de a Saab él. A saját szememmel láttam. Tényleg gyárt autókat, az új 9-5 pedig létezik, legalább húsz–harminc példányban. Sőt, vezettem is. Ilyen nem volt tizenéve: egy igazán jó Saab! Vélemények az azonos című írásunkról...
Kicsit megcsúsztam, bevallom, nem egyszerű itt az élet úgy, hogy laptopot, kamerát, fényképezőgépet, telefont és ezek töltőit, valamint meleg ruhát, váltás gatyát és az élethez szükséges csilliónyi biszbaszt hordok a hátamon. Ráadásul net sem volt, mert...hmm...kicsit…..
Két órányi repülőút, majd a Charles de Gaulle reptér (tudják, a Déesse nagy szerelmese) és Párizs.
Ha Róma az örök város, akkor Párizs a nővére, a zsizsegő, folytonosan lüktető Szajna-parti metropolisz. A reptéren már feltűnt egy furcsaság, ám egyelőre még nem…..
speci78
2010.06.12 17:37:02
A nagy kérdés nem is az, hogy odaérek-e, hiszen a Peugeot szervezi az utat, ami mindig jó szálláshelyet és kellő törődést jelent, hanem az, hogy mennyire leszek netközelben ott, a helyszínen.
Bár egyelőre még csak Ferihegyen ücsörgök és a mellettem szintén ücsörgő, csehül…..
Négy és fél misivel családi batárt keresünk, játsszunk most ilyet. A ringben a modern motoros Octavia, a régi négyhengeressel szerelt Octavia és a Renault Fluence, szintén egyhatossal. Vélemények az azonos című írásunkról...
speci78
2010.06.07 13:47:39
@náthásp: Jó kérdés. Azt én sem tudom, ezért volt ott: :)
speci78
2010.06.07 13:52:41
@Johhnyz: Nem feltétlenül. Az idei autóeladásokból az jön ki: végleg átrendeződött a piac a magasabb kategóriák felé. Igen sok a flottavásárlás, de emelett sok magánszemély vásárol kp-re (igen, még több meg hitelcsapdába került és azt nyögi sajnos...) Az idei átlagár meghaladja az 5 MFt-ot! A kisautók eladása nagyon visszaesett, én ezért is írtam, hogy ez igenis egy reális teszt, reális igényekhez ad segítséget. (Azon most már lépjünk túl, hogy a mesterségesen felpumpált piac harmadára esett vissza az elmúlt másfél évben és minden radikálisan megváltozott.)
speci78
2010.06.07 14:53:11
@Johhnyz: kifogástalan állapot, na az kérdés, mit takar. Hallani mindenfélét, érvek ellenérvek magánhasználat és céges mellett, én nem tudom, most hogyan döntenék. Ez az Octavia-széria nagyon jól sikerült, talán a legharmonikusabb a hasonló méretűek közül a VW konszernen belül. Hallottam már olyan pletykákat, hogy a mostani Skodák (Octavia, Superb, Jeti) túl jól sikerültek, és nagyobb a belső konkurencia, mint ahogy akarták, ezért a következő szériákat "butítani" akarják - de mondom, ez pletyka.
Az Audi szívében, Ingolstadtban jártunk, és ha már ott voltunk a Tech Dayen és a sebességkorlát nélküli autópályák mellett... nos, raktuk alájuk a tüzet rendesen. Vélemények az azonos című írásunkról...
Itt az új Rammstein videó, ezúttal a Haifisch című dalra. A történet Till Lindemann énekes temetésén és az utána következő halotti toron játszódik. A klip vicces utalásokat tartalmaz az együttes korábbi videóira. A csapat végül jól összeverekedik azon, hogy végül kinek a…..
speci78
2010.04.24 19:51:04
Van abban valami nemzeti büszkeségre okot adó, ha ránézünk a kelet-európai autópályatérképre: a legtöbb új gyorsforgalmi út Magyarországon épült, csak az elmúlt 8 évben kb. 400-450km, ha jól számoltam, ezen kívül még több száz kilométer épült a rendszerváltás óta. A…..
Vannak helyek, ahol különösen veszélyes az esztelen száguldozás. Az Ódis sztorija egy ilyen helyszínen ért véget, mert a Vaspálya utcából egy enyhe balkanyarral lesz Gyömrői út megbolondítva egy kereszteződéssel, valamint ami nagyon necces, nem sokkal utána egy zebrával, amin…..
A tervezés óta botrányok kísérte autópálya két új szakaszát adták át 2010. március 31-én. A 2007-ben elkészült Érdi tető - Dunaújváros, majd a 2008-tól használható Érdi tető - M0 közötti szakaszok után egyszerre adták át az M6-os Dunaújváros - Szekszárd és a…..
Régi kedvencünk, Fanka újra hallat magáról, ezúttal Kovács Ákosnak üzen. A rappernek két tanúja is van arra, hogy Ákos egy kávézóban mondott valamit a politikai foglyokról, és mint egyik nemzeti érzelmű, számos rajongóval rendelkező, rájuk nagy hatással lévő zenész kéri a…..
Aki a napokban nekifut a szokásos éves KGFB-kalkulációnak, valószínűleg találkozik majd - vagy már találkozott is - a jövőre érvénybe lépő változásokkal. Nem új dolgok ezek, lehetett tudni egy ideje, hogy amolyan "nesze semmi, fogd meg jól!" típusú változások ezek.…..
Pár éve még a város egyik megmenőbb kereskedésének számított, ma már csak szervizként vegetál. A Chevrolet-Opel Horvath és pórul járt ügyfeleinek története.
Vélemények az azonos című írásunkról...
Depeche Mode - Sounds Of The Universe (Mute/EMI) A Depeche Mode azon zenekarok közé tartozik, akiket még Magyarországon sem kell senkinek bemutatni. Ők már a rendszerváltás előtt jártak hozzánk koncertezni, és az irántuk való rajongás azóta sem csökkent az itteni…..
speci78
2009.04.20 19:32:49
@A/A:
Azzal semmi gond nincs, ha nem értünk egyet.... Nem is erre számítottam. Azért írtam be, mert nagyon egyoldalúnak éreztem mind a kritikákat, mind a hozzászólásokat. Ahogy írtam, a legtöbb DM rajongó tisztában vele, hogy ez egy nagyon megosztó album. Azt pedig fogadjátok el, h a rajongók úgy gondolják, h számukra tetszik, mert van benne újszerűség. Igen, mindenkinek vannak ismerősnek tűnő részek, de hát ebben a mai elképesztő kínálatban nekem ez nem újdonság, sztem másnak sem.... Az elképesztően széles rajongó bázis számára minden egyes album sokat jelent, persze a koncertekkel együtt.
Ebben már nem is fogunk változni sztem, és vhol ez rendjén is van.
Azzal semmi gond nincs, ha nem értünk egyet.... Nem is erre számítottam. Azért írtam be, mert nagyon egyoldalúnak éreztem mind a kritikákat, mind a hozzászólásokat. Ahogy írtam, a legtöbb DM rajongó tisztában vele, hogy ez egy nagyon megosztó album. Azt pedig fogadjátok el, h a rajongók úgy gondolják, h számukra tetszik, mert van benne újszerűség. Igen, mindenkinek vannak ismerősnek tűnő részek, de hát ebben a mai elképesztő kínálatban nekem ez nem újdonság, sztem másnak sem.... Az elképesztően széles rajongó bázis számára minden egyes album sokat jelent, persze a koncertekkel együtt.
Ebben már nem is fogunk változni sztem, és vhol ez rendjén is van.
Marty McFly rákapott, hogy leveleket küldözgessen nekünk, nem az első poszt elején szerepel a neve. Kapóra is jött most amit írt, bár lehet, hogy korábban lett volna szükség erre az írásra és akkor nem történik meg pár olyan baleset, mint amilyenről ma délelőtti…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Amúgy meg tökmindegy, milyen a pálya (van itt kanyargós, egyeneses), annyira hatékony lett az elmúlt 15 évben az aerodinamika, hogy nem tudtak nagyon előzési pozícióba sem kerülni, "csak" hibára kényszeríteni egymást, meg eltérő taktikára.
Erre nem rossz válasz a drs, de még van mit javítani.
Egy ovál-szerű pálya nálam is beleférne. Sokan lenézik, de csak kívülről könnyű: 300km/h felett centire pontosan menni íven, mert különben megelőznek, vagy "falazol".
Ami jó ezekben a Tilke pályákban, hogy nagyon biztonságosak és szélesek, többfajta ívet is lehet használni, de ez persze 50 körön keresztül nem elég. Ami segít, még, hogy hagyják fejleszteni a csapatokat (pl Merci szuperdrs-e), mert mégiscsak az F1 értelme kellene hogy legyen...