Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Bridge man

0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
TComment Annyira nem is ronda 2011.11.26 08:01:00
Az új Civic első képeit látva felsírtak a kisdedek, szívrohamhullám söpört végig az intenzív osztályon, egész internetes közösségek vakultak meg. Teljesen feleslegesen, hiszen láss csodát: annyira nem is csúnya. ..
A tragédiát követő magyar reakciók ismét megmutatták, hogy a közös érzelmi bázis igenis létezik. Ennek segítségével mindig ki tudtunk jutni a kapcsolati hullámvölgyekből. Így lesz ez most is.   Újabb írásunk a lengyel tragédiáról: A lengyel egy igazi nemzet Ma…..
A múltkori, civilnek látszó Lacettiből sebességmérős posztunk (aminek egyébként hamarosan lesz folytatása is) apropóján juthatott Zsolt eszébe, hogy felvesse a lenti témát, miszerint mennyire elfogadható az, hogy egy lefóliázott Astrából titokban traffipaxolnak a rendőrök.…..
Bridge man 2009.04.11 17:10:46
@tundrazuzmo: Én is úgy gondolom, hogy a balesetmegelőzés a legfontosabb. Épen emiatt képtelenség betartani minden esetben az előírt sebességet. Aki egy nem balesetveszélyes, jól autózható részen a megengedett sebességgel megy nagy eséllyel jó néhány jókívánsággal gazdagabb lesz és akkor még olcsón megúszta.

Egyszer elkövettem egy olyan hibát, hogy szabályos sebességgel haladva a belső sávot használtam. A kiválóan összehangolt lámpáknak köszönhetően az első lámpánál mellém sorolt egy szimpatikus fazon enyhén behorpadt kocsijával, majd látván hogy nagyon szeretné barátságos beszélgetésre felhasználni a piros lámpa által biztosított társas időt, lehúztam az ablakot:

- Hello, mi a helyzet?
- Figyelj, nem akarlak megbántani, de mi a francért mész 65-el, belső sávban 80 helyett?
- Csak azért mert ennyi a megengedett sebesség.
- Nade, 70 engedélyezett...
- Azokra a 60-as táblákra célzol?
...

Sajnos váltott a lámpa, és hősünk megpróbálta kocsiját még inkább behorpasztani az enyémmel, szerencsére nem volt elég ügyes.

-
Bridge man 2009.04.11 18:27:55
@Hemü: Bocs, írtam valahol hogy félnék? A példa csak arra jó, hogy lásd milyen mentális állapotú emberek vezetnek az utakon. Leginkább sértésnek és mindenképpen szabálytalankodásra késztetőnek élik meg ha valaki szabályosan halad.

Sajnos én is rendszeresen talizok rendőrökkel, volt már jó és rossz tapasztalatom is velük. Néha az ember túlzottan siet... :(

Egyébként a látható mérés sokszor balesetveszélyes. Legutóbb feleségem kapott egy 30-as adományfelszólítást. Brutál lejtőn 30-as táblánál 48-al lefotózták. Heygről lefelé, a normál lejtő alja meredek lejtőbe csap át, és akkor megpillantod őket ahogy az aznapi 100. fényképüket készítik. Ha egy rutintalan vezető ilyenkor satut nyom, akkor a mögötte érkező szépen betrafál. Szerintem a zsaruk is tudják ezt, egy évben csak egyszer szoktak ott mérni... Gondolom egy nap alatt megvan a havi kvóta minimum...
A pannon talaj fura hatással van a legpatinásabb cégekre is. Vegyük például a HSBC-t, ami a világ egyik legismertebb, multinacionális bankja, elegánsan visszafogott londoni felhőkarcoló-székházzal. És vegyük S. D. G.-t, a Homár-olvasó magyar nőt, akit igazi kafkai hangulatban…..
Bridge man 2009.04.02 21:17:00
@gabika1979: Azért remélem sikerült túltenni magad rajta. :)))
Én sok telefonos munkakörű embert ismerek, soft/hard behajtót és értékesítőt is. Higgyétek el a legtöbb teljesen normális ember. Talán ha 10%-a jött a Marsról. ;) Ráadásul egészen ritka aki valakit direktbe meg akar "szívatni". Azért tenni kell valamit, hogy bepöccenjenek.
Bridge man 2009.04.03 19:34:01
@egyszerüen: Elég homár aki fizet egy interaktív szolgáltatásért, és nem a saját számát adja meg, hanem az asszonykádét. ;) Egyébként ha küldtök egy sms-t arról a mobilról, amire kapjátok az sms-eket a "XX-9-400-700-as (XX: mobilszolgáltató hívószáma, 20, 30, 70)" amibe csak annyit írtok, hogy: TILT
Akkor máris megszabadultok a problémától.