Adatok
Crossroad
0 bejegyzést írt és 30 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
#GASZTROWORLD
Monoblog a világ körül: Ragu bolognese, a tökéletes mártás nyomában
2017.11.26 11:23:36
2:30
6 – 8
közepesen nehéz
cc. 430 cal
Bologna, Olaszország
Azt előre tisztázzuk, hogy olyan ételt, hogy bolognai mártás, sem spagettivel, sem húsgombóccal nem esznek sehol Olaszországban. Ha egy észak-olasz ember spagettit szeretne enni, akkor azt inkább fokhagymával és/vagy…..
Crossroad
2017.11.27 11:24:28
@Zsíros Bödön: Az olaszok a legritkább esetben használnak egyszerre ennyi fűszert, pláne egymáshoz ennyire közel álló zöldfűszereket. Én a magam részéről eddig is így főztem, azzal a különbséggel, hogy rozmaring helyett oreganot használok.
Crossroad
2017.11.27 11:27:12
@Szaktanár: A halálom a ketchup a kész kajákra. Valaki órákat tölt az étel fűszerezésével, finomra hangolásával, aztán jön egy barbár és rányom egy bolti, előre kevert szószt... Ez igaz a pizzára is!
Crossroad
2017.11.27 18:08:49
@Republic Forever!: Van összefüggés az étel íze (ízhatása) és a tészta alakja között. Szóval nem teljesen mindegy. Én speciel ragút sosem ennék sem pennével, sem más üreges tésztával, míg egy milánói jellegű sugot szinte kizárólag ilyennel tudok elképzelni. Ízlés kérdése, de a hagyományaira majd minden nemzet háklis :)
:((
Köszi Von Yohdi :)..
Crossroad
2017.03.11 19:32:11
Crossroad
2017.03.11 19:38:56
@Ouroboros: Úgy látom nagy divat lett manapság méltán híres, de bizonyos szegmenseiben ronggyá játszott zenekarokat fikázni. Szomorú, hogy azok, akik az életben nem tudnak eredetit alkotni, ilyesmiben látják a kiutat a középszerűségből...
Néha azt akarom, hogy semmi közünk ne legyen egymáshoz. Nagy veszekedések után például. Ilyenek vagyunk, felfortyanunk, eszkalálódik a helyzet, mindenféle dolgot egymás fejéhez vágunk. Aztán viszonylag hamar lehiggadunk.(Erről az jut eszembe, amit edzés kapcsán "tanultam", hogy a…..
Crossroad
2013.09.18 12:13:42
@titti79: Emlékeim szerint a régi blogon írtad, hogy van új. Ahogy pl. nekem, neki is megadhattad a címet, tudtodon kívül...
Eldurrant az agyam, és csépelni kezdtem. Béna kis lányos ütéseket vittem be a felkarjára (utólag nyafogott, hogy bekékült). Meg a kocsiban még meg is karmoltam. Sosem gondoltam volna, hogy a tettlegességig fajulnak a dolgok a házasságomban, pláne nem, hogy én fogom…..
Crossroad
2013.08.28 14:50:34
@miazmás: Azért lásd be, elvált nőket megkérdezni olyan lett volna, mint repülőgépkatasztrófa túlélőitől érdeklődni érdemes-e felszállni...
Crossroad
2013.08.28 20:25:31
@miazmás: Értem ám én, csak az úgy leírva vicces volt ;)
Amúgy én ennél tovább mennék, szerintem két embert egy életre összezárni semmilyen körülmények között sem egészséges...
Amúgy én ennél tovább mennék, szerintem két embert egy életre összezárni semmilyen körülmények között sem egészséges...
Sok kedves buckalakó olvasó bújt elő az odvából, és írt, meg kommentelt, hogy ne hagyjam abba. Ez édes.
Tudnivaló, hogy grafomán vagyok, meg exhibicionista, úgyis írok valamit, mert jólesik. Szóval akit tényleg érdekel, mi van velem, dobjon egy privátot, és megadom az új blog…..
Crossroad
2013.08.23 10:06:18
Azt hiszem, ezen a ponton fogom megköszönni a figyelmet.
Kár simogatni ezt a döglött cápát.
Látom, hogy sokaknak repulzív - ezzel nincs is gond, erős normaszegés, tehát miért jönne be mindenkinek? De mégis idejönnek a a szájamba öklendezni, amiből viszont nem kérek a…..
Az utakon nem kizárólag közlekedéstechnikai mérnökök közlekednek, hanem csipkeverők, pékek, sőt, méhészek is. Honnan a fenéből kéne tudniuk, hogy az téglalap alakban összevagdalt aszfaltnak bármi köze is van a lámpához? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Crossroad
2012.05.17 21:07:09
@SadBoobie: Hatékonyság szó alatt próbáltam összefoglalni azösszes mutatót amit vizsgálunk... természetesen a jelen vita szempontjából az áteresztő képesség a lényeg, de emellett fontos pl. a csomóponton áthaladó autók károsanyag kibocsátása, az általuk okozott zajterhelés etc... Ez a helyattól tartok kevés rá, hogy részleteiben belemenjünk egy jelzőlámpás irányítás tervezésének mikéntjébe, de ha valakit igazán komolyan érdekel, akkor megpróbálhatok előkotorni valami jegyzetet a témáról.
Amúgy én már nem annyira a szakmában dolgozom, jelenleg építésvezetőként többnyire utat és egyéb közműveket építek, de régen sokat foglalkoztam ezzel is és tudom, hogy igenis vannak lelkiismeretes önkormányzatok, akik a kezelésükben lévő csomópontokban rendszeresen végeztetnek forgalomszámlálásokat, hogy kiderüljön hol vannak problémák. Ezzel azt hiszem megválaszoltam egy másik hozzászóló kérdését is, ha saját pénzből visszaszámlálót szeretne felszereltetni, akkor annak kell utánanézni, hogy az érintett út kinek a kezelésében van. Nem hiszem, hogy nagyon ellenkeznifognak ;)
A kedves atós kollégának pedig, aki nem lát ki a járművéből, tényleg csak azt tudom mondani, hogy próbáljon esetleg ráhajolni... :)
A téma egybként érdekes és örülök neki, hogy ilyen sok embert érdekel, noha maga a vitaindító cikk elég gyatrán közelíti azt meg. (a kérdésre, hogy miért nem jelzika hurkot burkolati jellel, már többen megadták a választ: ott egy vastag fehér vonal, ha oda állsz, tuti, hogy a lehető legjobb helyen vagy...) Szóval jó az ha érdeklődünk a minket körülvevő dolgok és azok működése iránt, próbájuk megérteni, hogy hogyan is működnek, de jó lenne már ezt piaci kofák pletykálkodásának szintjén lévő örök háborgást elfelejteni. Legyen már bennünk annyi tisztelet, hogy nem egyből azt feltételezzük, hogy az adott terület szakemberei a hülyék, hanem esetleg mi nem értünk valamit (ami természetes is, én spec itt helyben bevallom, hogy fingom nincs a bérszámfejtésről, sőt egy általam végzett szív transzplantációba is jó eséllyel belehalna a beteg).
Amúgy én már nem annyira a szakmában dolgozom, jelenleg építésvezetőként többnyire utat és egyéb közműveket építek, de régen sokat foglalkoztam ezzel is és tudom, hogy igenis vannak lelkiismeretes önkormányzatok, akik a kezelésükben lévő csomópontokban rendszeresen végeztetnek forgalomszámlálásokat, hogy kiderüljön hol vannak problémák. Ezzel azt hiszem megválaszoltam egy másik hozzászóló kérdését is, ha saját pénzből visszaszámlálót szeretne felszereltetni, akkor annak kell utánanézni, hogy az érintett út kinek a kezelésében van. Nem hiszem, hogy nagyon ellenkeznifognak ;)
A kedves atós kollégának pedig, aki nem lát ki a járművéből, tényleg csak azt tudom mondani, hogy próbáljon esetleg ráhajolni... :)
A téma egybként érdekes és örülök neki, hogy ilyen sok embert érdekel, noha maga a vitaindító cikk elég gyatrán közelíti azt meg. (a kérdésre, hogy miért nem jelzika hurkot burkolati jellel, már többen megadták a választ: ott egy vastag fehér vonal, ha oda állsz, tuti, hogy a lehető legjobb helyen vagy...) Szóval jó az ha érdeklődünk a minket körülvevő dolgok és azok működése iránt, próbájuk megérteni, hogy hogyan is működnek, de jó lenne már ezt piaci kofák pletykálkodásának szintjén lévő örök háborgást elfelejteni. Legyen már bennünk annyi tisztelet, hogy nem egyből azt feltételezzük, hogy az adott terület szakemberei a hülyék, hanem esetleg mi nem értünk valamit (ami természetes is, én spec itt helyben bevallom, hogy fingom nincs a bérszámfejtésről, sőt egy általam végzett szív transzplantációba is jó eséllyel belehalna a beteg).
Crossroad
2012.05.17 21:23:17
@wrstjnethn: Szívemből szóltál! Ne újabb jelzéseket akarjunk bevezetni, hanem a most meglévőket használjuk megfelelően. (Abszolút igaz, hogy ha bizonyos jelzéseket kiemelünk, akkor azzal csak az ingerküszöböt tornásszuk feljebb.)
Anno mikor a körforgalmak megjelentek nálunk, elég gyakran indultak el az autósok balra benne ha épp arra volt dolguk, mára már a többség megtanulta használni őket, reméljük, hogy idővel arra is minden autós rájön, hogy a vastag fehér vonal nem az útburkolat egyhangúságát hivatott megtörni, hanem funkcióval bír...
Anno mikor a körforgalmak megjelentek nálunk, elég gyakran indultak el az autósok balra benne ha épp arra volt dolguk, mára már a többség megtanulta használni őket, reméljük, hogy idővel arra is minden autós rájön, hogy a vastag fehér vonal nem az útburkolat egyhangúságát hivatott megtörni, hanem funkcióval bír...
Crossroad
2012.05.18 06:41:15
@Csumpi Hálidéj: Ebben tévedsz! Motorral is ott vagy a lehető legjobb helyen.
Amúgy nem járok motorral, de tudom, hogy létezik a probléma. Sajnos az élet nem egy habostorta... Minden rendszerre igaz az, hogy nem lehet mindenkinek jó.
Amúgy nem járok motorral, de tudom, hogy létezik a probléma. Sajnos az élet nem egy habostorta... Minden rendszerre igaz az, hogy nem lehet mindenkinek jó.
Hiba a mátrixban – gondoltam először, mert más ésszerű magyarázat hirtelen nem jutott eszembe, mikor megláttam a harmincas táblát. Azaz hogy pont nem láttam meg, és ez volt a gyanús. Pedig máskor ott szokott következni a hetvenes és az ötvenes karika után. Minden más…..
Crossroad
2011.11.30 18:49:57
@BéNorbi: ilyen nálunk akkor szokott előfordulni, ha csak valami rövid időt igénybevevő feladatot kell elvégezni, vagy olyan munkát, aminél folyamatosan haladunk az út mellett és rángatjuk magunk után a táblát. Ilyenkor az ember fél órás munka miatt nyilván nem fog másfél órát szánni táblák telepítésére és bontására. Fogja a 30-ast kirakja olyan távolságba a munkától, hogy azt észlelve a munkavégzés helyéig kényelmesen le lehessen lassítani. (ebben az esetben nyilván a rendőr sem fog mérni, hiszen nincs kinn annyi ideig a tábla) Nem lehet, hogy az általad említett példa is ilyen szitura vonatkozik?
Crossroad
2011.12.11 21:32:00
@nitro1: Helyes a meglátás. A helyzet kicsit hasonlatos az ittas vezetéshez. Ha megiszol 2 sört és egy öngyilkosjelölt kiugrik eléd, akkor hiába nem voltál hibás, irány a börtön.
Ha laza a padka és amiatt összetöröd magad, akkor elkezdik firtatni mit is kerestél a padkán stb... nagy valószínűséggel nem lesz kin behajtanod a kárt... viszont ha ott egy munkaterület van, és nincs terveknek megfelelő táblázás, akkor szinte biztosan a kivitelezőt veszik elő.
Ha laza a padka és amiatt összetöröd magad, akkor elkezdik firtatni mit is kerestél a padkán stb... nagy valószínűséggel nem lesz kin behajtanod a kárt... viszont ha ott egy munkaterület van, és nincs terveknek megfelelő táblázás, akkor szinte biztosan a kivitelezőt veszik elő.
Crossroad
2011.12.11 21:37:43
@uniball: Igen, szerintem is alapvetően a szabályozás és a jogalkalmazás terén kell keresni a hibát.
Hírcsárda - Pusztán hírek
Visszamenőleg állítja vissza a kormány a sebességhatárokat
2011.06.21 13:00:00
Az utóbbi 8 évre lesz hatályos a jogszabály, amelynek értelmében lakott területen 40, míg lakott területen kívül 70 km/h volt a legnagyobb megengedett sebesség. A július 1-től életbe lépő szabályozás után automatikusan megkapja minden autótulajdonos a büntetést, mert…..
Crossroad
2011.06.21 19:56:48
@Behajtó70: Nem akarlak elkeseríteni, de az inkriminált digitális táblákat sajnos továbbra is százával osztják az iskoláknak...
Érdekes dolgokat szeretne a Levegő Munkacsoport. Például, hogy az alig pár hete közfelháborodást okozó Budaörsi úti buszsávot vissza kellene állítani. Méghozzá egészen végig, az Erzsébet-hídig egybefüggővé kellene tenni. Érvként hozza fel, hogy Őrmezőn, a lakossági…..
Crossroad
2011.06.14 21:14:23
@mement: Egyszerűen a tények és adatok hiányoznak belőle amik meggyőzhetnének. (megjegyzem szélvédője a tömegközlekedési eszközöknek is van :P)
Crossroad
2011.06.14 21:17:49
@Tom.Bombadil:
"Ilyet egy troll sosem lesz képes elfogadni. Mert ostoba :-( "
Megtörtem érveid súlya alatt :DDD
"Ilyet egy troll sosem lesz képes elfogadni. Mert ostoba :-( "
Megtörtem érveid súlya alatt :DDD
Crossroad
2011.06.14 21:38:12
@Gábor2000: Engem például nagyon érdekelne egy olyan adat, hogy mennyi időt nyer egy busz az új buszsáv bevezetésével. Ezt kellene szembeállítani azzal, hogy mit veszítenek az autósok. Az a gyanúm, hogy az derülne ki, hogy a kiszorításon (autók) és nem az előnyben részesítésen (buszok) van a hangsúly.
Van persze mégegy ötletem, ami némileg magyarázná az intézkedés hirtelenségét azt ,hogy miért nem előzte meg semmilyen kommunikáció: lehet, hogy ez tulajdonképpen egy kísérlet volt, amit szükségesnek láttak élő páciensen elvégezni, hogy a megfelelő adatokat begyűjthessék.
Persze lehet, hogy ez már paranoia, de hiába, az ember még a leg értelmetlenebb dolgokban is igyekszik valami logikát találni... ;)
Van persze mégegy ötletem, ami némileg magyarázná az intézkedés hirtelenségét azt ,hogy miért nem előzte meg semmilyen kommunikáció: lehet, hogy ez tulajdonképpen egy kísérlet volt, amit szükségesnek láttak élő páciensen elvégezni, hogy a megfelelő adatokat begyűjthessék.
Persze lehet, hogy ez már paranoia, de hiába, az ember még a leg értelmetlenebb dolgokban is igyekszik valami logikát találni... ;)
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz