Adatok
Gordini
0 bejegyzést írt és 85 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Tél van. Nem lehet ugrani. Illetve lehetne, de nagyon bonyolult szervezést igényel, szóval vegyük úgy, hogy nem lehet. Ilyenkor marad a nosztalgiázás, a nyári ugrások újra és újranézése, és a napok számolása, hogy mikor lesz már végre tavasz. Illetve mégsem! Van valami, amivel…..
Amit mi elcsesztünk, az el van cseszve és punktum. Ám ha a közlekedésről van szó, ez kínos és hosszú életű. Mai cikkünk blogposztja...
Gordini
2011.09.22 01:31:04
@MR KESZI: Ó,szent együgyűség! - mondta volt Husz János.
Ilyen cikket ne várj. Ha mégis lesz,akkor ugye az Index lefeküdt a cigányhitlernek,ahogyan ezt predesztinálták is a rettenetesen hozzáértők a főszerk. távozása(?) után.
Ha netán nem lesz,kézenfekvő a magyarázat:aprópénz,érdektelen,értéktelen hír - hogy jön az Audi egy Saabhoz,egy félanalfabéta, büdös lábú Lázár a klasszikus műveltségű,mérvadó szalonokban nevelkedett Botkához...
Ilyen cikket ne várj. Ha mégis lesz,akkor ugye az Index lefeküdt a cigányhitlernek,ahogyan ezt predesztinálták is a rettenetesen hozzáértők a főszerk. távozása(?) után.
Ha netán nem lesz,kézenfekvő a magyarázat:aprópénz,érdektelen,értéktelen hír - hogy jön az Audi egy Saabhoz,egy félanalfabéta, büdös lábú Lázár a klasszikus műveltségű,mérvadó szalonokban nevelkedett Botkához...
Nyugi, én csak a pénzért csinálom Ha az igényesebb, tehát nem kínai vagy orosz autómárkák standjain ácsorgó lányokat, illetve a franciáknál látott srácokat pároztatnánk, valószínűleg új embertípus születne, a díszletemberé. Frankfurtban megfigyeltük, hogy forradalom…..
A Shelltől kaptuk az alábbi közleményt, amelyben arról értesítenek, hogy mostantól nincsen Euro 95-ös és Diesel üzemanyag a kútjaikon. Pontosabban van, de mindkettő neve elé oda kell mondani mostantól, hogy FuelSaver. Került bele valamiféle adalék, a SEI, amitől állítólag akár…..
Az írás a tegnapelőtti (aug. 23) hungaroringes nyílt napnak köszönhető, amit többedmagammal sikerült végigkínlódnunk 38 fokban, a betonon állva. Én is belekerültem egy olyan függőségbe, amit nem bírok leküzdeni, persze nem is akarok. Több éve az amatőr autósportok szerelmese…..
Homlokrakodó az égben A beton, az aszfalt és a csillogó üveg közé nem illenek a régi mezőgazdasági gépek. Tájidegenek, meg nem értettek és ha kell, tiltó táblákkal tartják őket távol. Budapestre sokáig be sem tehették lábukat a traktorok, behajtani tilos volt a jussuk –…..
Gordini
2011.08.24 00:30:33
@Hintóslaci: Gratulálok,nagyon szép zsírszagú gép,átjön,hogy Gazdája van!
Izé,hmm...Angéla szabadságon van ?
:)
Izé,hmm...Angéla szabadságon van ?
:)
A fejlett Nyugaton tényleg nem sokat ér egy ilyen Mégane. Talán a benne lévő benzin a legnagyobb érték, ha el akarná adni az ember. Feltéve, hogy akad vevő. De nem akad.
A fejlett világ ugyanis kitalálta, hogy a régebbi autók fenntartása aránytalanul drága legyen. Ezért aztán a…..
Gordini
2011.08.03 14:53:36
Bathory,te nagyon-nagyon buta vagy.Logikád alapján aki német autót vásárol,az gestaponáci zsidógyilkos kishitler. Az olasz autósok mind fasiszta mussolini-fattyak. A Ladások egytől egyig megszálló bolsevik sztálinorgonák. A japán autósokról ne is beszéljünk,ugye...és hol van még Kína.
Mondom én,hogy nagy marha vagy.
m.blog.hu/in/infographics/file/11aug/which-dictator-killed-the-most-people.jpg
Mondom én,hogy nagy marha vagy.
m.blog.hu/in/infographics/file/11aug/which-dictator-killed-the-most-people.jpg
Gordini
2011.08.03 23:54:35
@Rocko-: Ez a szerencsétlen dodó nem sérül,nincs agya.
Nonszensz-de sajnos igaz-hogy a hozzá hasonlók mentalitása miatt buta tótozzák le a felvidéki magyarokat (mert ez a hős ott él). Oszt a nem buták isszák meg a levét.
Ma délután már példálóztam neki,de átsiklott :)
Nonszensz-de sajnos igaz-hogy a hozzá hasonlók mentalitása miatt buta tótozzák le a felvidéki magyarokat (mert ez a hős ott él). Oszt a nem buták isszák meg a levét.
Ma délután már példálóztam neki,de átsiklott :)
Gordini
2011.08.04 00:22:30
@Bathory: Nem. Megint átsiklottál.A hangsúly a mentalitáson volt.
Értsd úgy,hogy Magyarországon is elindult-olyan jó nyolc évvel ezelőtt-egy bizonyos réteg elcigányosodása. Pedig semmi közük hozzájuk,magyarok.Egyszerűen könnyebb volt ahhoz a kultúrához igazodni,mint-mondjuk-nyitott szemmel nézni.Vagy tanulni.
Értsd úgy,hogy Magyarországon is elindult-olyan jó nyolc évvel ezelőtt-egy bizonyos réteg elcigányosodása. Pedig semmi közük hozzájuk,magyarok.Egyszerűen könnyebb volt ahhoz a kultúrához igazodni,mint-mondjuk-nyitott szemmel nézni.Vagy tanulni.
A mai napra öregmerci szerelgetést terveztem. Aztán öcsém hívott reggel, hogy tudok-e róla, hogy a hétvégi Mercedes-csillagtúra rajtja ma délelőtt van a Roosevelt Széchenyi téren (nem is tudom, átnevezték már?), mert éppen most voltak bent náluk a reggeli műsorban a szervezők.…..
A sors fintora, hogy miután elintéztem a dolgomat, egy sarokkal odébb éppen elém került, így a piros lámpánál szépen ki is szálltam a kocsiból, hogy megvitassuk a kérdéseket.
Vélemények az azonos című írásunkról...
Gordini
2011.05.19 00:35:52
@Szelki Lata: Érdekes kérdés.
Jó példa a III.ker. Nagyszombat utca (innen lehet lemenni a budai rakparti bicikliútra).
Annak ellenére,hogy a Nagyszombaton két méter széles,elkerített kerékpársáv van,legtöbben az úttesten vagy a két járdán nyomják.Érthetetlen...
Csak arra tudok gondolni,hogy bringaúton menni ciki,gáz,buzis dolog. A kemény fiúk/lányok az autók/gyalogok között reszelnek.Ha netán taknyolás van,akkor még a hóhér fasa is hibás,ők nem.Mindennapos a balhé :(
Jó példa a III.ker. Nagyszombat utca (innen lehet lemenni a budai rakparti bicikliútra).
Annak ellenére,hogy a Nagyszombaton két méter széles,elkerített kerékpársáv van,legtöbben az úttesten vagy a két járdán nyomják.Érthetetlen...
Csak arra tudok gondolni,hogy bringaúton menni ciki,gáz,buzis dolog. A kemény fiúk/lányok az autók/gyalogok között reszelnek.Ha netán taknyolás van,akkor még a hóhér fasa is hibás,ők nem.Mindennapos a balhé :(
„Szegény fiúk” – gondoltam, miután sikerült lefékezni a mérsékelten kivilágított Opelt toló fiatalok mögött a Dózsa György úton a középső sávban. Hirtelen elemi erővel törtek fel a Zaporozseccel és a Fieróval szerzett ifjúkori élmények: amennyit azokat…..
Gordini
2011.05.02 00:22:16
@Rocko-:
Bizony,bizony. Hülye megoldás szerintem,ráadásul az enyémben kettő van:egy a tankban,egy a motortérben. Ha kipurcan(na) hűtés hiányában a hátsó,úgy rövid idő alatt kinyírja az elsőt is. Dupla öröm.
Bizony,bizony. Hülye megoldás szerintem,ráadásul az enyémben kettő van:egy a tankban,egy a motortérben. Ha kipurcan(na) hűtés hiányában a hátsó,úgy rövid idő alatt kinyírja az elsőt is. Dupla öröm.
Ez a poszt nem szól semmiről. Vagy mindenről, nem tudom.Az biztos, hogy a Dire Straits szerepet kap benne.Van pillanat, ami úgy beleég az ember agyába, mintha lézerbilloggal sütnék oda – általában a csúcspontok maradnak így meg, a rosszat törli az agy, mint anyáé a szülés…..
Mostanság Budapesten elég jól lehet autózni nappal. Aztán leszáll az éj, az autók többsége eltűnik, és járhatatlanná válik a város. Vélemények az azonos című írásunkról...
Gordini
2011.02.23 13:45:40
@BeeTm: Egyszer meg én érdeklődtem a Belvárosi hídnál egy kollegától,hogyan jutok el az SzBK-hoz (Temesvári krt). Aszongya,menjek itt végig és a sarkon forduljak föl. Megköszöntem szépen :)
Gordini
2011.02.23 14:19:09
@BeeTm: :):):)
Gondolom van annyira műértő a közönség, hogy ha lát egy ilyen képet, akkor nagyjából el tudja helyezni helyben és időben. Aki persze ismeri a gépet, az tudja, mennyire becsapós, hiszen ez – minden látszat ellenére – egy alig pár éves autó és egyben ékes bizonyítéka…..
Gordini
2011.02.02 00:26:00
És itt akár véget is érhetne mai posztunk, ahogyan véget is fog, ezzel a két szóval, valamikor, több ezer karakterrel később. Valójában - ha egy szerencsésebb, kevésbé korrupt és gazdagabb, saját tulajdonukkal jobban törődő emberekkel teli országban játszódik a történet -…..
Assur után nekem is sikerült eljutnom országgyűlési képviselőmhöz B125 témában. X. kerület, Kőbányáról van szó. Bevallom, nem kedvencem a hivatalokba járás, nem is születtem Kőbányán, de Deák Bill meghozta a kedvemet, miután egyik délután az egész szerkesztőség Kőbánya…..
Gordini
2011.01.21 00:59:05
@Rák Attantam: "Viszont az nem lenne hátrány, ha a sok "fakezű autós" is megtapasztalná, hogy milyen ma Magyarországon motorozni akár városban, akár országúton. Talán ha megtapasztalta (értsd: a motoron töltött idejének 89%-át halálfélelemben élte meg, lett néhány horzsolása, zúzódása, némi kis anyagi kára), akkor visszaülve az autóba talán (TALÁN) ő maga fogja átgondolni ezt az egészet és picit toleránsabb lesz a kétkerekű/kétlábú közlekedőkkel."
Szinte szóról-szóra ezt mondta Drapál János is. Konkrétan,szerinte mielőtt valaki megkapja a B kategóriát,előtte kötelező módon töltsön el egy évet forgalomban valami ötvenessel.
Oszt' csak meghalt szegény...igaz,pályán.
Szinte szóról-szóra ezt mondta Drapál János is. Konkrétan,szerinte mielőtt valaki megkapja a B kategóriát,előtte kötelező módon töltsön el egy évet forgalomban valami ötvenessel.
Oszt' csak meghalt szegény...igaz,pályán.
Gordini
2011.01.21 01:13:21
@psico: "Pedig sokat tárgyaltam az érdekében a minisztériumban is, nem csak a képviselőmet próbáltam elérni :) Ha már fotelfilozófia..."
Egy fasst tárgyaltál te,Dodó. Legfeljebb a szomszéd suszter fiával,kézkrémekről.
Egy fasst tárgyaltál te,Dodó. Legfeljebb a szomszéd suszter fiával,kézkrémekről.
Azt látom, hogy most már semmi nem ment meg attól, hogy egy tökéletesen rozsdamentes, szalonállapotú Ponton-karosszériám legyen. Bármennyit is könyörgök Csabinak. Gyári új kaszni készül - a gyárban. Az enyém annyiból jobb lesz, hogy az üregek is kapnak kezelést Ne értsenek…..
Gordini
2011.01.17 23:05:34
@Csikós Zsolt: Ehh,ez egy szarvasmarha,kár pazarolni rá az elektronokat.
Ám valóban elmebeteg,most már nyilvánvaló,sajna. Pedig írt korábban (máshol) egy-két jó hsz-t,de ez a "Egy kizárólag interneten megjelenő autós magazin sokadrangú (...) újságírója" böffenet a valós diagnózist igazolja.
Ám valóban elmebeteg,most már nyilvánvaló,sajna. Pedig írt korábban (máshol) egy-két jó hsz-t,de ez a "Egy kizárólag interneten megjelenő autós magazin sokadrangú (...) újságírója" böffenet a valós diagnózist igazolja.
Az empátia azonban nem korlátozódhat a családosokra, kisgyermekesekre. Sokan szeretnének együttérezni, hiszen valamiben mindenki sorstársa valakinek. Ennek érdekében, és a közúti köznyugalom, az általános szeretet, békesség és megelégedettség érdekében javasolnék néhány…..
Gordini
2011.01.13 01:07:56
@kuroi inu: "Persze, valószínűleg én gondolom tévesen azt, hogy az autós újságírás egyik legmehatározóbb személyiségének szerepe lenne az intoleráns közlekedési magatartás elleni fellépés."
Nem,nem,helyesen gondolod...Csikós számtalanszor bebizonyította,hogy igen toleráns ember. Sőt,Karlovitz Kristófról sem hallottam soha,hogy kapával esett volna bárkinek.
Nem,nem,helyesen gondolod...Csikós számtalanszor bebizonyította,hogy igen toleráns ember. Sőt,Karlovitz Kristófról sem hallottam soha,hogy kapával esett volna bárkinek.
Gordini
2011.01.13 22:53:00
@flander: Már megint a kettős mérce,ugye...
"Én már csak azt nem értem, hogy miért vegyem figyelembe egy olyan ember érdekeit (kisember), aki leszarja az enyémet?
Miért kellene elengedni kisembert? Neki kijár ez? Nem értem.
És az még mindig nem érv számomra, hogy mert különben jól megver :)
De tegyük fel, hogy elengedi és kisember is beáll erre a sebességre, hogy pont zöldhullámban menjen. Ezek után ő elengedné pl terepjáróst, aki beállna mögé villogni?:) Remélem érthető a kérdés."
"Én már csak azt nem értem, hogy miért vegyem figyelembe egy olyan ember érdekeit (kisember), aki leszarja az enyémet?
Miért kellene elengedni kisembert? Neki kijár ez? Nem értem.
És az még mindig nem érv számomra, hogy mert különben jól megver :)
De tegyük fel, hogy elengedi és kisember is beáll erre a sebességre, hogy pont zöldhullámban menjen. Ezek után ő elengedné pl terepjáróst, aki beállna mögé villogni?:) Remélem érthető a kérdés."
Gordini
2011.01.14 00:17:11
@flander: _Nem értelek, kettős mérce?_
Ehh...nem olvastad el az idézőjelbe tett szöveget (szövegedet).
Vagy én csesztem el a módosítást (?).
Ehh...nem olvastad el az idézőjelbe tett szöveget (szövegedet).
Vagy én csesztem el a módosítást (?).
1931, május 24, Monza, Olaszország Már tíz hosszú órája tart a verseny. A futam, melyre mindössze 14 autó nevezett, és melyek közül mindössze kilenc vívja még mai ésszel tán fel sem fogható harcát a poros aszfalton. A hirtelen erőre kapó, késő tavaszi nap elől ernyők alá…..
Belváros, téli hideg, mindenki kabátban, csutkára csavart fűtéssel áll a dugóban. Kivéve egyvalakit. Vladimír nem fázik, Vladimír ugyanis be van tintázva, mint az atom, sőt, akár rá is segíthetett egy-két gyorsítótablettával is. Vladimír egy Hyundai Terracant vezet, ami…..
Gordini
2010.12.16 20:43:42
@csintapala: "Ezek szerint aki balesetet okoz, azt ész nélkül meg lehet lincselni. Gratula."
Nem,nem lehet. Sőt,nem szabad. Mint ahogy részegen vezetni sem szabad. A _részegen_ szó bizonyára véletlenül maradt ki a mondatodból.
Amúgy olvasd el Tigrisszív hozzászólását. És Kukoriét is.
Nem,nem lehet. Sőt,nem szabad. Mint ahogy részegen vezetni sem szabad. A _részegen_ szó bizonyára véletlenül maradt ki a mondatodból.
Amúgy olvasd el Tigrisszív hozzászólását. És Kukoriét is.
A dízel chiptuning iparággá fejlődött, de vajon mi lesz a vége, tüdőrák vagy szétrobbant motorblokk? Ha okosan csináljuk talán egyik sem. Vélemények az azonos című írásunkról...
Gordini
2010.12.04 23:12:28
@Gyurma73: "plussz van benne egy katalítátor ami jóval elöbb fog meghallni a túlmunka miatt."
Ez lehet a magyarázat ? Akkor minden rendben,a kati remekül végzi a dolgát.
Ha így,195 ezernél összecsinálja magát a túlmunkától,nem fogok rá haragudni :)
Egyébként soha eszembe nem jutott,hogy csippelni kéne,nekem tökéletesen megfelel így,ahogyan BMW mérnökei megépítették.
Ez lehet a magyarázat ? Akkor minden rendben,a kati remekül végzi a dolgát.
Ha így,195 ezernél összecsinálja magát a túlmunkától,nem fogok rá haragudni :)
Egyébként soha eszembe nem jutott,hogy csippelni kéne,nekem tökéletesen megfelel így,ahogyan BMW mérnökei megépítették.
Gordini
2010.12.04 23:26:00
@Kifordított kacagány: "ennek egyszerű okai vannak. egyrészt az információ hiány, másrészt az elkötelezett és megkérdőjelezhetetlen vak hit."
Értem,köszönöm. Ezek szerint a tudatlan és bigott hozzáállás jelentős mechanikai tényező.
Értem,köszönöm. Ezek szerint a tudatlan és bigott hozzáállás jelentős mechanikai tényező.
Gordini
2010.12.06 00:12:53
@Shadowbull: No,ez igen szabatos volt !
Ám nem említetted a különféle AWD - manapság szinte általános - rendszereket. Pedig ideférne,ha mégoly off is :)
Természetesen a "hétköznapi" megoldásokra gondolok,nem a Geländewagen három zárható,vas-vason difijére.
Ám nem említetted a különféle AWD - manapság szinte általános - rendszereket. Pedig ideférne,ha mégoly off is :)
Természetesen a "hétköznapi" megoldásokra gondolok,nem a Geländewagen három zárható,vas-vason difijére.
Régebben vitatkoztatok már arról, hogy ököllel be lehet-e törni egy autó ablakait. Sokan még abban is kételkedtek, hogy egy felhúzott oldalablakot be lehet ütni, nem is tudom, hogy felmerült-e ugyanez az első szélvédő kapcsán. Mert nagy sebességű gázolásnál persze, hogy…..
Gordini
2010.11.30 01:27:40
@untermensch: Nohát :)
Egy évvel ezelőtt kikúrt innen a webtulaj a norvég matematikusok idiómáért. Mondván,hogy nem tolerál semmilyen utalást az érintettek származására,blablabla.
Hol van már a tavalyi Hóden..? Itt :)
Egy évvel ezelőtt kikúrt innen a webtulaj a norvég matematikusok idiómáért. Mondván,hogy nem tolerál semmilyen utalást az érintettek származására,blablabla.
Hol van már a tavalyi Hóden..? Itt :)
Vagy inkább olasz teadélután? Egy biztos, jól esik néha szembesülnünk azzal, hogy a Totalcar nem a Seggen Ülő Némák Egyesülete, hanem egy ilyen folyamatosan pörgő izé.
Ilyen óriási vitát eddig semmi se generált a szerkesztőségben. Ennél talán egy hosszabb levélváltás volt,…..
Gordini
2010.11.28 01:18:24
@zolcsik76: "Hogy képzeli, hogy akár a tájat nézi az egyébként jó állapotú autó, épeszű sofőrének neje/férje/gyereke! Mert kérem én sietek!"
Nem,kérem. Én egyáltalán nem sietek.Pusztán haladni szeretnék egy közúton,ahol a megengedett legnagyobb sebesség 90 km/h.
Ennyivel mennék én - ha a látási körülmények,időjárás,a gép műszaki állapota megengedi(k).
Node. Amennyiben békés tovahaladásomban valaki AZÉRT (!) akadályoz meg,mert szerinte a levegő pillanatnyi páratartalma faszverésre,pelenkázásra vagy merengésre igen alkalmas (és MINDEZÉRT nem áll meg,nem lassít,nem húzódik félre,hogy hadd menjen a mögötte feltorlódott 10-30 "sietős" baromállat) nos,akkor az ilyenbe nyomja bele hitler a dercés faszát. Vagy a sztálinjóska,nekem mindegy.
Nem,kérem. Én egyáltalán nem sietek.Pusztán haladni szeretnék egy közúton,ahol a megengedett legnagyobb sebesség 90 km/h.
Ennyivel mennék én - ha a látási körülmények,időjárás,a gép műszaki állapota megengedi(k).
Node. Amennyiben békés tovahaladásomban valaki AZÉRT (!) akadályoz meg,mert szerinte a levegő pillanatnyi páratartalma faszverésre,pelenkázásra vagy merengésre igen alkalmas (és MINDEZÉRT nem áll meg,nem lassít,nem húzódik félre,hogy hadd menjen a mögötte feltorlódott 10-30 "sietős" baromállat) nos,akkor az ilyenbe nyomja bele hitler a dercés faszát. Vagy a sztálinjóska,nekem mindegy.
Gordini
2010.11.28 14:47:09
@zolcsik76: "Szövegértésből ötös vagyok :) "
Valami mégis elkerülte a figyelmed: a második mondatom az volt,hogy én egyáltalán nem sietek.Megvan ?
Némi módosítással most megismétlem: én soha nem sietek. Ha netán előznöm kell,akkor előzök,pont. Mindenféle indulat vagy kormányrágás nélkül.
A hozzászólásod így okafogyottá vált - már ha nekem címezted egyáltalán.
Valami mégis elkerülte a figyelmed: a második mondatom az volt,hogy én egyáltalán nem sietek.Megvan ?
Némi módosítással most megismétlem: én soha nem sietek. Ha netán előznöm kell,akkor előzök,pont. Mindenféle indulat vagy kormányrágás nélkül.
A hozzászólásod így okafogyottá vált - már ha nekem címezted egyáltalán.
Aki veteránautó felújításába kezd, annak többé nincs szüksége más szenvedélyre. Egy ilyen hobbi garantáltan száműzi a nőket, a piát, a kaszinót, a drogozást, a számítógép-függőséget az ember életéből. A tisztességes restaurálás tisztára nyalja a családi kasszát…..
Gordini
2010.11.23 02:15:54
Érdekes új fajt lőttem itt a szerkesztőségünk előtt a motoros faunából. Szenzációs hír a biológusok számára, hogy a gój motoros után megjelent a faj különleges, összeérő bokájú mutációja, a gój robogós. A kisköbcentis turbómagyarok részére nagyszerű lehetőség, hogy…..
Hogy milyen jármű hozza ki belőlem a legellenszenvesebb köcsögöt? Na, vajon mi? Vélemények az azonos című írásunkról...
Gordini
2010.07.22 01:14:00
@Kókler Róbert: Te Kókler,nekem is szőr nő a tenyeremen olvasván ennek a meghasonlott Balogh Rezsőnek a piszkozatait. Mindig egy olyan zenebohóc (vagy handlé) jut eszembe róla,akin fogadásból végzett el egy gyors lobotómiát a piaci flekkensütő.
Node. Ezért a _kifelyezésért_ láncolj egy BelAZ 549 felnit a nyakadba és irány a Tihanyi-kút !
Node. Ezért a _kifelyezésért_ láncolj egy BelAZ 549 felnit a nyakadba és irány a Tihanyi-kút !
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Arra a készségedre gondolok amivel megoldod azt hogy az ennivalót honnan szerzed be angéla drága ha majd nem lesz boltpolc amiről leveheted amit a szádba teszel!"
Nem.Nem így van.Ez a mentalitás a Savanyú Jóskák görcse.Neked a virágillatról is a temető jut eszedbe,ugye?
Amúgy nagy A.