Adatok
Mon3
0 bejegyzést írt és 845 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Ennyi pénzt adnak francia cégek, ha biciklivel megy valaki munkába.
Hat hónapos kísérletbe kezdett Franciaország, amivel növelni akarja a biciklivel munkába járók arányát. Húsz cég és szervezet (összesen tízezer alkalmazottal) döntött úgy, hogy 25 eurocentet (76 forintot) fizet…..
Mon3
2014.06.05 23:42:48
A céges zuhanyzót pont azok szokták hiányolni, akik soha nem szoktak kerékpárral járni. Én 15 éve minden nap tekerek 30-at, sokszor öltönyben, és soha nem szoktam izzadni, mert már meg van hozzá a megfelelő kondim...
Áprilisban indul a budapesti közbringa hálózat, Buppáék telepítik az első dokkolókat a belvárosban.
..
Mon3
2014.03.11 11:11:40
@mizie: "A napi 10-20km biciklizéssel kb 2-3 évente kell ráköltened a bringára és akkor is max párezer Ft-ot."
Látszik ,hogy nem szoktál sokat tekerni a városban. Én minden nap letekerem a napi 30 - 40-et télen-nyáron. Nekem fél év egy teljes meghajtás. És ha nem TESCO minőséget akarsz, akkor nem "párezer", amit kiadsz..
Látszik ,hogy nem szoktál sokat tekerni a városban. Én minden nap letekerem a napi 30 - 40-et télen-nyáron. Nekem fél év egy teljes meghajtás. És ha nem TESCO minőséget akarsz, akkor nem "párezer", amit kiadsz..
Kéne neked egy maszk, nem? – ezt üvöltötte rám egy orvosi maszkban bicikliző srác egyik nap a körúton. Álltam a füstölő busz mögött az országútimmal, és csak halkan válaszoltam: kéne.
A légyszennyezés óvatos becslések szerint évente körülbelül 30 ezer embert öl meg…..
Mon3
2014.03.11 11:24:56
@cso zsi: Aki közlekedési eszközként használja naponta a kerékpárt, és nem sporteszköznek vasárnap, az már figyel a gép műszaki állapotára. Már többször mentette meg az életemet, hogy egy háromkomponensből álló fékpofát használok, amely egyformán jó száraz, nedves és poros körülmények között is. Minden esetben ugyanazt a fékhatást nyújtja a szabálytalanul, a normál féktávon belül bevágódó autók mögött.
A körúton örökítette meg magát két biciklis futár, amint a villamosok közötti szűk rést használják gyorsító sávként. A kettő perces felvétel ideje alatt háromszor vágtak át az egymással szembe haladó Combinók között
Tény, hogy a villamossíneken nincs dugó, csak…..
Mon3
2014.02.13 14:45:17
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
Agyaska.
Hogy milyen h...e vagy, csak egy szemléltető példa:
Megkérdezed, hogy mi a véleményem Jézusról.
Utána meg ledorongolsz, hogy miért beszélek pozitívan Pontius Pilátusról. Könyörgöm, legalább arra hivatkozzál, amiről beszéltünk. Vagy roppant felületes vagy ...
Agyaska.
Hogy milyen h...e vagy, csak egy szemléltető példa:
Megkérdezed, hogy mi a véleményem Jézusról.
Utána meg ledorongolsz, hogy miért beszélek pozitívan Pontius Pilátusról. Könyörgöm, legalább arra hivatkozzál, amiről beszéltünk. Vagy roppant felületes vagy ...
Mon3
2014.02.24 16:34:26
@kék-zöld: "Arról mi a véleményed"
Másfél évvel ezelőtt egy szabálytalan taxis átszabta az arcomat. Nekem maradandó sérüléseim lettek. Ezért egy kicsit jogosan vagyok kiakadva az autóstrollokra.
Én mindig meg szoktam álni a zebránál, hogy átengedjem a gyalogosokat. Csak hát éppen az autósok nem szoktak ilyenkor megállni mellettem. Kedvencem a Koós Károly sétány. Számolni szoktam, hogy ha megállok a zebránál, hogy átengedjek egy gyalogost, akkor hányan mennek el mellettem a KRESZ szabályait semmibe véve. A rekordom eddig 25 volt.
Sajnálom az balesetedet és jobbulást kívánok, de nem ez a jellemző.
Másfél évvel ezelőtt egy szabálytalan taxis átszabta az arcomat. Nekem maradandó sérüléseim lettek. Ezért egy kicsit jogosan vagyok kiakadva az autóstrollokra.
Én mindig meg szoktam álni a zebránál, hogy átengedjem a gyalogosokat. Csak hát éppen az autósok nem szoktak ilyenkor megállni mellettem. Kedvencem a Koós Károly sétány. Számolni szoktam, hogy ha megállok a zebránál, hogy átengedjek egy gyalogost, akkor hányan mennek el mellettem a KRESZ szabályait semmibe véve. A rekordom eddig 25 volt.
Sajnálom az balesetedet és jobbulást kívánok, de nem ez a jellemző.
Mon3
2014.03.03 11:57:50
@Teri néni: "nem kellett volna a városban cikkázni az autók között. Így jártál."
Nem kellett volna hülyeségeket beszólni… Menj vissza a Rákóczi térre, mert ahhoz a munkához legalább értesz.
Kinyitották előttem egy szabálytalanul parkoló autó ajtaját! Én soha nem cikáztam, és nem is fogok. Már csak azért el akarnak tenni láb alól a gyilkos autósok, mert létezem...
Ma reggel is mentem a körúton a külső sávban, és egy sárga kasznis hátulról bejött mellém a sávba, és három utcán keresztül mellettem jött (hát igen cikáztam közte és a parkoló autók között), de mivel az előttem haladó kocsi sebességével haladtam, nem tudott megelőzni. Egyszerűen nem volt lehetősége az előzésre, de azért csak bejött szabálytalanul @the crow: mellém. Szóval a jó k...a anyját az összes ilyen szemétnek, és ide sorolom az összes trollt is, aki az ilyeneket védi, menti, támogatja!!!
Nem kellett volna hülyeségeket beszólni… Menj vissza a Rákóczi térre, mert ahhoz a munkához legalább értesz.
Kinyitották előttem egy szabálytalanul parkoló autó ajtaját! Én soha nem cikáztam, és nem is fogok. Már csak azért el akarnak tenni láb alól a gyilkos autósok, mert létezem...
Ma reggel is mentem a körúton a külső sávban, és egy sárga kasznis hátulról bejött mellém a sávba, és három utcán keresztül mellettem jött (hát igen cikáztam közte és a parkoló autók között), de mivel az előttem haladó kocsi sebességével haladtam, nem tudott megelőzni. Egyszerűen nem volt lehetősége az előzésre, de azért csak bejött szabálytalanul @the crow: mellém. Szóval a jó k...a anyját az összes ilyen szemétnek, és ide sorolom az összes trollt is, aki az ilyeneket védi, menti, támogatja!!!
Yoshihiro, japán bringás budapesti biciklilopásos esete nem az egyetlen volt az utóbbi hetekben, amely happy enddel végződött. Éppen a szerencsétlenül járt világjáróval egy időben kereste a zárt lépcsőházból eltűnt kerékpárját Evelyn is. Sőt a szerencsés végkifejlet is…..
Mon3
2014.02.24 16:20:58
@to:rppapa:
Mi van?
Hitler bringákat lopott???
Egyre jobb a blog.
A cocialista kultúrmaszlag kiröhögte, hogy a doni hadsereg kerékpárral vonult a szovjet tankok ellen. Azon már elegánsan túlléptek, hogy kerékpárosdit nem a magyarok találták ki.
A nagy franciák az un. „furcsa háború” idején betörtek Németországba és 20 faluban rengeteg kerékpárt zsákmányoltak, amikkel győzelmi felvonulásokat tartottak, hogy mekkora csapást mértek a németekre. Pár héttel később a Trocadéron sétálgató Schiklgruber-csemetét már nem nagyon érdekelte a kerékpárok sorsa...
Mi van?
Hitler bringákat lopott???
Egyre jobb a blog.
A cocialista kultúrmaszlag kiröhögte, hogy a doni hadsereg kerékpárral vonult a szovjet tankok ellen. Azon már elegánsan túlléptek, hogy kerékpárosdit nem a magyarok találták ki.
A nagy franciák az un. „furcsa háború” idején betörtek Németországba és 20 faluban rengeteg kerékpárt zsákmányoltak, amikkel győzelmi felvonulásokat tartottak, hogy mekkora csapást mértek a németekre. Pár héttel később a Trocadéron sétálgató Schiklgruber-csemetét már nem nagyon érdekelte a kerékpárok sorsa...
A budapesti pályaudvarok is behódolnak a bringás őrületnek: közleménye szerint biciklitárolókat építtetett a MÁV.
A Nyugati pályaudvaron, az első vágány mellett 2009 óta 22 férőhely volt, most húsz új hellyel bővült a tároló a ceglédi váróterem előtt, a 17-es vágány…..
Mon3
2014.02.14 10:30:00
@múltidéző:
Én csak röhögök a sok sirámon. Bárhol ott merem hagyni a bringámat, mert olyan lakatom van, amit nem tudnak levágni. Igaz, hogy két Tesco-biciklit lehetne az árából venni, de legalább nem viszik el a gépemet, az biztos.
Én csak röhögök a sok sirámon. Bárhol ott merem hagyni a bringámat, mert olyan lakatom van, amit nem tudnak levágni. Igaz, hogy két Tesco-biciklit lehetne az árából venni, de legalább nem viszik el a gépemet, az biztos.
Egy ezresből kijön és több balesetet megelőzhetünk vele. Megmutatjuk, hogy készül!
..
Mon3
2013.12.09 23:18:25
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
Szerintem neked szánalmas „trollkodásod” helyett sürgősen be kéne ülnöd egy fizikaórára, mert egyáltalán nem mindegy a mozgási energia miatt.
Remélem, egyszer egy majd kamion csinálja veled ugyanazt (minden bizonnyal életedben utoljára), mint amit a "potenciális gyilkos" autósok csinálják velem nap, mint nap, a leszorítósdit.
Szerintem neked szánalmas „trollkodásod” helyett sürgősen be kéne ülnöd egy fizikaórára, mert egyáltalán nem mindegy a mozgási energia miatt.
Remélem, egyszer egy majd kamion csinálja veled ugyanazt (minden bizonnyal életedben utoljára), mint amit a "potenciális gyilkos" autósok csinálják velem nap, mint nap, a leszorítósdit.
Mire jövő tavasszal elindul a Bubi, belvárosi 120 utcában és 30 főúton lesz majd könnyebb biciklizni.
A belváros komplex kerékpárosbarát fejlesztése fedőnéven nagyszabású forgalmi átalakításokba kezd a BKK kilenc belső kerületben.
A cég közleménye szerint változás lesz…..
Mon3
2013.12.01 11:26:30
@cso zsi: "Tényleg úgy látod, hogy a közeljövőben kerékpárosok tízezrei lepik el a várost?"
Már számtalanszor vitatkoztam veled, és megszoktam, hogy Te önhatalmúlag feltételezel valami gondolatot rólam, és ezzel pellengérre állítasz, és az ellen kell elvtelenül védekeznem... (mint a klasszikus viccben, amikor a nyuszika kölcsön akarja kérni a róka porszívóját) Erre mondaná Kohn bácsi, hogy ügyes.
Én semmi olyant nem mondtam, amit te a számba adtál.
Még egyszer megismétlem: Az autósok túlzottan nagy felületét foglalják el az utaknak, a számarányukhoz képest.
Nem azért jelentősek, mert sokan vannak, hanem csak a bűzládáik tömege nagy. Ha a körúti dugóban tespedők kiszállnának a járműveikből, akkor döbbennénk meg igazán, hogy csupán csak egy villamost töltenének meg.
Már számtalanszor vitatkoztam veled, és megszoktam, hogy Te önhatalmúlag feltételezel valami gondolatot rólam, és ezzel pellengérre állítasz, és az ellen kell elvtelenül védekeznem... (mint a klasszikus viccben, amikor a nyuszika kölcsön akarja kérni a róka porszívóját) Erre mondaná Kohn bácsi, hogy ügyes.
Én semmi olyant nem mondtam, amit te a számba adtál.
Még egyszer megismétlem: Az autósok túlzottan nagy felületét foglalják el az utaknak, a számarányukhoz képest.
Nem azért jelentősek, mert sokan vannak, hanem csak a bűzládáik tömege nagy. Ha a körúti dugóban tespedők kiszállnának a járműveikből, akkor döbbennénk meg igazán, hogy csupán csak egy villamost töltenének meg.
Mon3
2013.12.01 22:57:38
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
Már sokszor megállapítottam, hogy nagyon közel lakhatunk egymáshoz, dehogy ilyen közel is dolgozunk, az már egy kicsit sok. A viccet félretéve, én a Bem tér közelében lakom, és Rákosrendezőn, a Szegedi útnál dolgozom. Én kerékpárral ugyanezt a távot 25 perc alatt teszem meg, és nem veszek részt a dugóban, és a környezetszennyezésben. Amúgy ha te 18 perc alatt teljesítetted a távot, akkor ott nem volt igazán dugó... De egyébként magyarázd meg, hogy logikailag hogyan csatlakozik az én "területarányos" hozzászólásomhoz a te 18 perces gondolatod??? És igenis a kerékpár ősét (gyaloglógép) találta fel a névadód!
Már sokszor megállapítottam, hogy nagyon közel lakhatunk egymáshoz, dehogy ilyen közel is dolgozunk, az már egy kicsit sok. A viccet félretéve, én a Bem tér közelében lakom, és Rákosrendezőn, a Szegedi útnál dolgozom. Én kerékpárral ugyanezt a távot 25 perc alatt teszem meg, és nem veszek részt a dugóban, és a környezetszennyezésben. Amúgy ha te 18 perc alatt teljesítetted a távot, akkor ott nem volt igazán dugó... De egyébként magyarázd meg, hogy logikailag hogyan csatlakozik az én "területarányos" hozzászólásomhoz a te 18 perces gondolatod??? És igenis a kerékpár ősét (gyaloglógép) találta fel a névadód!
Mon3
2013.12.05 22:03:03
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
Nem arra reagálsz, amit leírtam. A kérdéseimre nem válaszolsz. Azzal vádolsz, hogy mindig dugót vizionálok, utána azt írod, hogy minden nap végig szenveded a dugót, előtte meg, hogy ennek ellenére kocsival milyen gyorsan eljutsz Rákosrendezőre. Gratula!
Nem arra reagálsz, amit leírtam. A kérdéseimre nem válaszolsz. Azzal vádolsz, hogy mindig dugót vizionálok, utána azt írod, hogy minden nap végig szenveded a dugót, előtte meg, hogy ennek ellenére kocsival milyen gyorsan eljutsz Rákosrendezőre. Gratula!
Veszélyben vannak a vonzó biciklis lányok Budapesten. Egyik olvasónk, Evelyn küldött figyelmeztetést, hogy egyre több lányt molesztálnak kerékpározás közben.
„Amikor velem történt, azt hittem, egyedi az eset, de amikor több bringás csaj falán láttam, gyanús lett, hogy ez az…..
Mon3
2013.12.01 11:32:30
Két héten belül hat biciklis halt meg London egyetlen útszakaszán. Ezzel kapcsolatos cikkünkre külföldön élő olvasóink reagáltak. Körülnéztünk, Európa mely városaiban tekernénk még nyugodtan. Rossz idő ide vagy oda, megint csak észak felé mennénk.
Két héten belül hat…..
Mon3
2013.11.23 10:26:43
@Gabr80: Mindig szeretem azokat az embereket, akik minél jobban bizonygatják az igazukat, annál jobban lejáratják magukat. Szánalmasságuk kikristályosodik, és csak sajnálni lehet őket, és ezt ők nem veszik észre. Csak így tovább, és még sok kellemes percet szerzel nekem.
Egy tehergépkocsival ütközött kerékpárost látnak el a mentők Camdenben, 2013. november 18-án. Fotó: Peter Macdiarmid
Két héten belül hat biciklis halt meg London egyetlen útszakaszán. Volt olyan, hogy egy nap alatt többet, a másodikat éppen az elsőt gyászoló tömeg…..
A Kerékpáros Kerekasztal, amely a Magyar Kerékpárosklub és további hét szervezet részvételével jött létre, pénteken hivatalos is átadta több minisztériumnak az ajánlásaikat tartalmazó Nemzeti Kerékpáros Koncepciót.
Koncepcióval arra próbálják rávenni a kormányt 2014 és…..
Mon3
2013.11.15 23:40:51
@Collector: "De most méééééééééér ?"
Ezek a tetű biciklisek nem fizetnek benzinpénzt, regisztrációt, súlyadót és még kötelező biztosításuk sincs. Mit csinálnak, ha totálkárosra törnek egy Ferrarit? Kátyússá használják az utakat, a hátsó fertályukon kieregetett belső huzatukkal szennyezik a levegőt, mint az USA-ban a szarvasmarhák, és még egy tisztességes dugót se tudnak összehozni. Tiltsuk be végleg a kerékpárt!
Ezek a tetű biciklisek nem fizetnek benzinpénzt, regisztrációt, súlyadót és még kötelező biztosításuk sincs. Mit csinálnak, ha totálkárosra törnek egy Ferrarit? Kátyússá használják az utakat, a hátsó fertályukon kieregetett belső huzatukkal szennyezik a levegőt, mint az USA-ban a szarvasmarhák, és még egy tisztességes dugót se tudnak összehozni. Tiltsuk be végleg a kerékpárt!
Mon3
2013.11.16 00:41:01
@schdl:
Externáliák: az autópályát elkerülő autók által repedté rázott falvak, a városokban a nagy forgalom miatti lég és porszennyezés, és az ez által okozott légúti megbetegedések, ill. emiatt a munkából kiesett emberek után fizetett költségek, a kocsiban hízó emberek egészségügyi kockázata és következményei, a dugók miatt az életünkből elvesztegetett idő, a motorizáció miatt összekoszolt épületek homlokzatainak felújítása, a gépkocsit használók létszámához mérten indokolatlanul nagyobb fajlagos terület használat, az utak mentén a forgalom miatt szennyezett területek kiesése a mezőgazdasági termelésből, a roncsautók hulladékának semlegesítése és még nem értem a végére. Tehát az autós externáliákat soha nem lehet pozitívnak tekinteni!!!
Externáliák: az autópályát elkerülő autók által repedté rázott falvak, a városokban a nagy forgalom miatti lég és porszennyezés, és az ez által okozott légúti megbetegedések, ill. emiatt a munkából kiesett emberek után fizetett költségek, a kocsiban hízó emberek egészségügyi kockázata és következményei, a dugók miatt az életünkből elvesztegetett idő, a motorizáció miatt összekoszolt épületek homlokzatainak felújítása, a gépkocsit használók létszámához mérten indokolatlanul nagyobb fajlagos terület használat, az utak mentén a forgalom miatt szennyezett területek kiesése a mezőgazdasági termelésből, a roncsautók hulladékának semlegesítése és még nem értem a végére. Tehát az autós externáliákat soha nem lehet pozitívnak tekinteni!!!
Nagyon elégedett a főpolgármester 20 pontjával a Critical Masst fasisztázó Empamo (Emberibb Parkolásért Mozgalom). Az autósok hegemóniájának fenntartásáért küzdő társaság szerint Budapest nem lehet a hangos kerékpáros lobbi kísérteti terepe, azért szavaztak annak idején…..
Mon3
2013.11.12 21:49:17
@etruszk: Nomen est omen. Nézeteid valahol Etruria idejéből származnak, és már Lucius Tarquinius Superbus halálakor elavultak voltak.
Mon3
2013.11.12 22:11:42
@Circus: Én megrögzött kerékpáros vagyok. Már közel 25 éve tekerek minden nap a városban egész évben. El kell ismernem, hogy rengeteget változott a város és vele az emberek, de még mindig sok probléma van. Évekig hülye különcnek néztek, majd megjelentek a biciklis futárok, és már néhány civil is. Legjobban a munkahelyemen tudom lemérni a változást. 2008-ig kizárólag csak én tekertem. Mindenki csak autóval közlekedett. Majd egyszer csak lett egy társam. Majd egy év múlva még egy. És hirtelen olyan sokan lettek a kerekesek, hogy ma már ha egy kicsit később érkezem, akkor nem tudom kikötni a gépet, és még egy tárolót kellett építeni.
Mi nem önmagában az autósok ellen vagyunk, hanem a túlzott, értelmetlen motorizáció ellen, amely élhetetlenné teszi a várost. És a munkahelyem példája mutatja, hogy igenis néhány ember át tud szállni kerékpárra. És nem mindenki az agglomerációból, 50 km távolságról jár be a nagymamával, a zongorával és a szerszámos ládájával a nagykörútra a ...
Mi nem önmagában az autósok ellen vagyunk, hanem a túlzott, értelmetlen motorizáció ellen, amely élhetetlenné teszi a várost. És a munkahelyem példája mutatja, hogy igenis néhány ember át tud szállni kerékpárra. És nem mindenki az agglomerációból, 50 km távolságról jár be a nagymamával, a zongorával és a szerszámos ládájával a nagykörútra a ...
Mon3
2013.11.12 23:04:48
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
Te higgyél abban, hogy baj, hogy agitálok.
De amikor felvetem az egyik kollégámnak, hogy kerékpárral is bejárhatna, erre kinevet. Legközelebb sorolja, hogy miért nem tud, és magyarázza az akadályokat, én erre megmondom a megoldást. Megint egy kis idő múlva azt mondja, hogy veszélyes, erre én megmutatom neki, hogy milyen útvonalon tud biztonságosan beérni a céghez, és egy év múlva már az a legnagyobb baja, hogy hogyan kell beállítani a féket... Azt nem értem, hogy miért a kerékpár feltalálójának a nevét választottad?
Te higgyél abban, hogy baj, hogy agitálok.
De amikor felvetem az egyik kollégámnak, hogy kerékpárral is bejárhatna, erre kinevet. Legközelebb sorolja, hogy miért nem tud, és magyarázza az akadályokat, én erre megmondom a megoldást. Megint egy kis idő múlva azt mondja, hogy veszélyes, erre én megmutatom neki, hogy milyen útvonalon tud biztonságosan beérni a céghez, és egy év múlva már az a legnagyobb baja, hogy hogyan kell beállítani a féket... Azt nem értem, hogy miért a kerékpár feltalálójának a nevét választottad?
A Magyar Kerékpárosklub nyílt levélben emlékezteti Tarlós Istvánt, miket ígért 2010-ben. Az akkori főpolgármesteri programban még a tömegközlekedésé, a gyalogos és kerékpáros forgalomé volt a prioritás, az MKK szerint úgy tűnik, mintha ezt elfelejtette volna Tarlós, aki…..
Mon3
2013.11.10 21:30:09
@Mészáros Laci: Ő is Demszky-klón.
Mon3
2013.11.11 00:08:58
@Makkasz: Tökéletes lábtörlő vagy. Csak néhány bakancstörlés:
1. Nem fizetsz extra adókat. Csak a tizedét törleszted meg annak, amit használsz. Ha benzin árából levesszük az adó tartalmat, akkor csak pár kilométer völgyhidat, ill. pár dombok alatt húzódó alagutat tudtak volna megépíteni az M6-ból. A többséget az autóval nem rendelkezők adójából építették. Nem fizeted meg externáliákat, és a tüdőrákosok után fizetett kiadásokat stb., amik jóval nagyobb költségek, amiket te még végig gondolni se tudsz. Míg a vasútra az összes költséget ráverik (pályaépítés, stb.), addig a gépjárműforgalom elvtelenül túltámogatott.
2. A luxusod ott van, hogy indokolatlanul nagyobb területet használsz, mint amennyit fajlagosan téged megilletne. Ha belegondolsz, hogy csak az autópályák milyen hosszúságban, és milyen szélességben (védőtávolsággal együtt) terülnek el az országban, akkor ez kb. hatod Budapestet tesz ki, és még nem beszéltünk a többi útról! És ez miért neked jár? Az autósok ne a mi kárunkra éljenek jól!
3. A neandervölgyiek pár ezer éve tűntek el, lehet, hogy már ők is használtak termosztátot? Te mondtad, hogy pár ezer éve állítgatjuk a hőmérsékletet. Bár az biztos, hogy a termeszek kb. 100 millió éve rendelkeznek légkondicionálóval!!!
4. Ha valamit leírsz, akkor tartsd be a mondatszerkesztés szabályait, és használj alanyt és állítmányt, stb. Mit lehet megoldani??? Tanulj meg magyarul! Tanulj meg fogalmazni! És tanulj meg gondolkodni! Majd akkor talán meghallgatunk. De hogy a stadionokkal mi bajod, azt fel nem foghatom. Biztos plázát és kaszinóvárost akarsz a Városligetbe...
1. Nem fizetsz extra adókat. Csak a tizedét törleszted meg annak, amit használsz. Ha benzin árából levesszük az adó tartalmat, akkor csak pár kilométer völgyhidat, ill. pár dombok alatt húzódó alagutat tudtak volna megépíteni az M6-ból. A többséget az autóval nem rendelkezők adójából építették. Nem fizeted meg externáliákat, és a tüdőrákosok után fizetett kiadásokat stb., amik jóval nagyobb költségek, amiket te még végig gondolni se tudsz. Míg a vasútra az összes költséget ráverik (pályaépítés, stb.), addig a gépjárműforgalom elvtelenül túltámogatott.
2. A luxusod ott van, hogy indokolatlanul nagyobb területet használsz, mint amennyit fajlagosan téged megilletne. Ha belegondolsz, hogy csak az autópályák milyen hosszúságban, és milyen szélességben (védőtávolsággal együtt) terülnek el az országban, akkor ez kb. hatod Budapestet tesz ki, és még nem beszéltünk a többi útról! És ez miért neked jár? Az autósok ne a mi kárunkra éljenek jól!
3. A neandervölgyiek pár ezer éve tűntek el, lehet, hogy már ők is használtak termosztátot? Te mondtad, hogy pár ezer éve állítgatjuk a hőmérsékletet. Bár az biztos, hogy a termeszek kb. 100 millió éve rendelkeznek légkondicionálóval!!!
4. Ha valamit leírsz, akkor tartsd be a mondatszerkesztés szabályait, és használj alanyt és állítmányt, stb. Mit lehet megoldani??? Tanulj meg magyarul! Tanulj meg fogalmazni! És tanulj meg gondolkodni! Majd akkor talán meghallgatunk. De hogy a stadionokkal mi bajod, azt fel nem foghatom. Biztos plázát és kaszinóvárost akarsz a Városligetbe...
Idén október 23-ig rekordszámú, félmillió kerékpáros tekert el a budapesti Múzeum körúton található kerékpárszámláló alatt, és ez 10 százalékkal haladja meg a tavaly egész évben mért számot – olvastuk csütörtökön a Magyar Kerékpárosklub honlapján.
A…..
Mon3
2013.10.26 20:13:58
@cso zsi: Hát igen. mert ezek a bűzbombák pofátlanul használják a bringasávot. De tetű módon feltartják a kerékpárosokat. Szóval a legkevesebb, hogy ha a mi sávunkban pöfögnek, akkor betudjuk a számukat.
Pár hónap után pont tegnap tekertem arra. Egy kicsit ideges lettem, amikor a lámpánál tíz kerekes volt előttem. Bezzeg 25 évvel ezelőtt jó volt egyedül tekerni...
Pár hónap után pont tegnap tekertem arra. Egy kicsit ideges lettem, amikor a lámpánál tíz kerekes volt előttem. Bezzeg 25 évvel ezelőtt jó volt egyedül tekerni...
Esztergom után Szegeden is elkészült a közbicikli-rendszer. A rendszer jellegzetessége, hogy az állam egy fillért nem adott bele, magánerőből épült, ráadásul a kölcsönzés is egyszerűbben megy, mint máshol, elég hozzá egy mobiltelefon. Kipróbáltuk a biciklit, beszéltünk a…..
Mon3
2013.10.26 11:17:27
@Don Quixote de la Ferko: "Meglepő lett volna, ha egy bringás örül annak amit kap."
Meglepő lett volna, ha egy böszmefan nem kötne bele a bringásokba.
Meglepő lett volna, ha egy böszmefan nem kötne bele a bringásokba.
Mon3
2013.10.26 19:18:42
@Don Quixote de la Ferko:
Ami nekem jutott azzal minden rendben. De te nagy bajban vagy, mert jó modorban, toleranciában, tisztességben és észben óriási deficited van. De te ezt sajnos nem fogod fel. Veled ellentétben ez a dolog engem nagyon érdekel, mert erősen rongálod a környezetedet.
Ami nekem jutott azzal minden rendben. De te nagy bajban vagy, mert jó modorban, toleranciában, tisztességben és észben óriási deficited van. De te ezt sajnos nem fogod fel. Veled ellentétben ez a dolog engem nagyon érdekel, mert erősen rongálod a környezetedet.
A Hungária körút járdáján futó bicikliutat kerékpáros főútként kezeli a főváros, és talán annak is fog kinézni, ha átalakítják, és megpróbálják a bicikliseket az eddigieknél jobban elkülöníteni a gyalogosoktól.
A BKK megbízásából korszerűsítik a külső körút…..
Mon3
2013.10.22 02:09:30
@hazug fidesznyik: Gazdádat idézem kicsi dk-s Mort, ha nem tetszik, el lehet menni.
Egy tizedmásodperccel a száguldó vonat érkezése előtt rántotta vissza a biciklijét a sínekről egy brit kerékpáros, aki simán áthajtott a lezárt sorompó mellett. A nőnek akkor jutott eszébe körülnézni, amikor az első kerekével már a síneken állt - írja az Independent.
A…..
Mon3
2013.10.02 22:33:13
@monddazigazatmar: Érdekes, hogy mégis általában az autókat darálják le a vonatok. Szóval hátrébb az agarakkal. Hiába fröcsögsz rosszindulatúan ötpercenként. attól még nincs igazad...
A kerékpár nem csak városi fiatalok játékszere, hanem komoly, elszánt, harcedzett, vidéket járó férfiak munkaeszköze is lehet.
Egy amerikai gyártó rájuk is gondolt, és piacra dobta a vadászbiciklit, amellyel „gyorsan, csendben, nyom nélkül” lehet behatolni olyan az erdők,…..
Mon3
2013.09.27 20:23:57
@Nagykevély:
Itt üzenném annak a négykerekes köcsögnek, aki a múlt héten, a Bem téren a zebrán megugrasztott, mert majdnem elgázolt, hogy megjegyeztem nem csak a pofádat, hanem a rendszámodat is, és ha reggel néhány jégcsákány képében reggel üzeneted érkezik a kocsidra, az én voltam, kerekes koporsóban hízó mangalica piréz.
"Vica versa"
Itt üzenném annak a négykerekes köcsögnek, aki a múlt héten, a Bem téren a zebrán megugrasztott, mert majdnem elgázolt, hogy megjegyeztem nem csak a pofádat, hanem a rendszámodat is, és ha reggel néhány jégcsákány képében reggel üzeneted érkezik a kocsidra, az én voltam, kerekes koporsóban hízó mangalica piréz.
"Vica versa"
Egy hét óta legálisan is áthajthatnak a brüsszeli útkereszteződések piros jelzésein a kerékpárosok.
A döntést egyenesen a közlekedési miniszter jelentette be, miután a belga közlekedési intézet jóváhagyta a terveket.
Múlt hét szerda óta két új közlekedési tábla jelzi…..
Mon3
2013.09.21 17:13:19
@Rotten Tróger:
2007-ben a nevelt fiam párját gázolták halálra, tavaly meg a körúton nyitották ki előttem az ajtót. Még a szemtanúk is úgy tudták, hogy meghaltam. Maradandó sérüléseket szenvedtem. Ezért nálam indokolt, hogy gyilkosoknak nevezem ezt a csürhét.
2007-ben a nevelt fiam párját gázolták halálra, tavaly meg a körúton nyitották ki előttem az ajtót. Még a szemtanúk is úgy tudták, hogy meghaltam. Maradandó sérüléseket szenvedtem. Ezért nálam indokolt, hogy gyilkosoknak nevezem ezt a csürhét.
Mon3
2013.09.21 19:41:23
@cso zsi:
Kedves barátom!
A forgalmi rend az adott helyen évtizedek óta nem változott. Harminc éve lakom ott, és mindig is volt ott zebra. Amikor nem tudtad elfogadni az állításunkat, hát én is vettem a fáradtságot és megnéztem a google-ben a helyet. Megdöbbenten tapasztaltam, hogy a képeken semmi sem látszik, még a norc.hu-n sem. Tudom, hogy ezeket a felvételeket két évvel ezelőtt készítették, és akkor lehet, hogy épp átfestés alatt állt a helyszín, mert több friss burkolatbontás utáni javítás is látszik. A burkolat egyik részén halvány rajzolatként még látszik a régi kiöntött zebra burkolatjeleinek kontúrjai, de lefestés miatt a teljes burkolat sötét. Utána biztos csak festéssel állították vissza a zebrát. Sajnos a streetview felvételek szerencsétlen időpontban készültek, ezért félrevezetőek, így megértem kétségeidet. Tehát nincs más lehetőséged, hogy hiszel nekünk, hogy ott egy teljes, határozott széles zebra van, vagy személyesen elmész a helyszínre és megnézed. Így bocsánatot kérek tőled, mert a google félrevezethetett téged.
Kedves barátom!
A forgalmi rend az adott helyen évtizedek óta nem változott. Harminc éve lakom ott, és mindig is volt ott zebra. Amikor nem tudtad elfogadni az állításunkat, hát én is vettem a fáradtságot és megnéztem a google-ben a helyet. Megdöbbenten tapasztaltam, hogy a képeken semmi sem látszik, még a norc.hu-n sem. Tudom, hogy ezeket a felvételeket két évvel ezelőtt készítették, és akkor lehet, hogy épp átfestés alatt állt a helyszín, mert több friss burkolatbontás utáni javítás is látszik. A burkolat egyik részén halvány rajzolatként még látszik a régi kiöntött zebra burkolatjeleinek kontúrjai, de lefestés miatt a teljes burkolat sötét. Utána biztos csak festéssel állították vissza a zebrát. Sajnos a streetview felvételek szerencsétlen időpontban készültek, ezért félrevezetőek, így megértem kétségeidet. Tehát nincs más lehetőséged, hogy hiszel nekünk, hogy ott egy teljes, határozott széles zebra van, vagy személyesen elmész a helyszínre és megnézed. Így bocsánatot kérek tőled, mert a google félrevezethetett téged.
Mon3
2013.09.21 20:38:23
@cso zsi: A Frankel és a Fekete Sas utca kétirányú. A Bem tér körbe egyirányú az óramutató járásával ellentétesen. És még mindig nem változott a forgalmi rend, vagy írd le, hogy te hogy ismered, hogy megtudjam ítélni a "változást"?!
Győr belvárosában kapta le a helyi lap egyik olvasója ezt a csendéletet. Nagy terepjárók sorakoznak a Wesselényi utca és a Bartók Béla út kereszteződésében. Alattuk bicikliút.
Fotó: kisalfold.hu
"Ilyenkor szégyellem, hogy nekem is terepjáróm van. Tudomásul kellene venni,…..
Mon3
2013.09.20 23:14:37
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
Ha mondjuk van egy tucat királydinnye a földön, akkor már rögtön érdekessé válik a dolog. De én nem a cipőjét, hanem a ruháját venném el, és egy szál faszban kergetném végig a körúton.
Ha mondjuk van egy tucat királydinnye a földön, akkor már rögtön érdekessé válik a dolog. De én nem a cipőjét, hanem a ruháját venném el, és egy szál faszban kergetném végig a körúton.
Gulyás István riporter legendás interjújáról lesz szó, de távolabbról indítunk. Köztudott, hogy a magyar köztévé feladata, hogy alternatív valóságot fessen a kedves tévénéző nappalijába. Úgy tegyen, mintha visszatértünk volna a Kádár-rendszerbe, a magyarság ősi…..
Mon3
2013.09.09 20:34:16
@Don Quixote de la Ferko: " Nem példálódzni kell vele, hanem betartani.
Oszt egyből partnerek lesztek az utakon. Addig csak köcsög követelődző barmok."
Amikor téged olvaslak, olyan érzésem van, mint amikor cigányok azt mondják, hogy ők tartják el a magyarokat...
Csak nézd meg a múlt heti statisztikát, hogy hány embert gyilkoltatok meg, és akkor még nem is beszéltem a látens áldozataitokról, akik tüdőrákban haltak meg.
@Sinistroll: Minden alkalommal, amikor tükörbe nézek. De néha játékból megállok, hogy hányan indexelnek, amikor letérnek a főútról a Bem utcában. Siralmas 5 % szokott kijönni átlagban...
Oszt egyből partnerek lesztek az utakon. Addig csak köcsög követelődző barmok."
Amikor téged olvaslak, olyan érzésem van, mint amikor cigányok azt mondják, hogy ők tartják el a magyarokat...
Csak nézd meg a múlt heti statisztikát, hogy hány embert gyilkoltatok meg, és akkor még nem is beszéltem a látens áldozataitokról, akik tüdőrákban haltak meg.
@Sinistroll: Minden alkalommal, amikor tükörbe nézek. De néha játékból megállok, hogy hányan indexelnek, amikor letérnek a főútról a Bem utcában. Siralmas 5 % szokott kijönni átlagban...
A Nagykörút az egyik legkevésbé biciklisbarát útvonal a fővárosban, de a közbringa-rendszer jövő tavasszal esedékes bevezetése új helyzetet teremthet. A Bubi működési területének „kerékpározhatósága” a projekt EU-támogatásának is feltétele. Átalakításokra…..
Mon3
2013.09.04 01:08:56
@shitgun: a biciklirendszámot és a zebrán nem megálló autót kihagytad.
Mon3
2013.09.07 17:31:14
@GG81: "a sunyi módszer, hogy előbb csak a kezetek, majd a lábatok dugjátok be az ajtón!"
Véletlenül akaratodon kívül tökéletesen jellemezted az autósokat. Száz évvel ezelőtt, amikor a kerékpár már 100 éves volt, jóformán még nem is léteztetek, most meg minden és mindenki felett uralkodni akartok. Ugyanannyi jog jár mindenkinek elviekben, de hát ti már jóval nagyobb részben használjátok a világot, mint amennyien vagytok, tehát hátrébb az agarakkal, vagy még inkább takarodjatok, mert szartok a játékszabályokra!
Véletlenül akaratodon kívül tökéletesen jellemezted az autósokat. Száz évvel ezelőtt, amikor a kerékpár már 100 éves volt, jóformán még nem is léteztetek, most meg minden és mindenki felett uralkodni akartok. Ugyanannyi jog jár mindenkinek elviekben, de hát ti már jóval nagyobb részben használjátok a világot, mint amennyien vagytok, tehát hátrébb az agarakkal, vagy még inkább takarodjatok, mert szartok a játékszabályokra!
Egy szekszárdi kerékpáros hétfőn a youtube-on osztotta meg baleset közeli élményét, amelyet egy T-s autó okozott.
A bringás szerint „különösképpen szomorú”, hogy egy autósiskola gépkocsija szorította le, és a felvétel tanúsága szerint sem a tanulóvezető, sem az oktató…..
Mon3
2013.08.26 01:18:16
@GG81:
Vannak dolgok, amik sose változnak. Még mindig dübörög a kemény 81 százalékpontos IQ-d:
"Az az aljas bringás direkt hangulatkeltés céljából gázoltatta volna el magát. Ha tisztességes lenne, akkor olyan videót tett volna fel, ahol a kerékpárosok pirosan mennek át, kocsik elé hajtanak ki, vagy járdán zavarják a gyalogosokat. Ez a tetű - persze szemét módon - még azt se rögzítette, hogy egy bringás elnézést egy autóstól, hogy egyáltalán létezik. Ezt az aljas eljárást, nahát!"
Vannak dolgok, amik sose változnak. Még mindig dübörög a kemény 81 százalékpontos IQ-d:
"Az az aljas bringás direkt hangulatkeltés céljából gázoltatta volna el magát. Ha tisztességes lenne, akkor olyan videót tett volna fel, ahol a kerékpárosok pirosan mennek át, kocsik elé hajtanak ki, vagy járdán zavarják a gyalogosokat. Ez a tetű - persze szemét módon - még azt se rögzítette, hogy egy bringás elnézést egy autóstól, hogy egyáltalán létezik. Ezt az aljas eljárást, nahát!"
Mon3
2013.08.26 20:33:38
@GG81: "lassan írom; a közlekedési szituáció kialakulásához 2 fél kell"
Kedves boxzsákos barátom! Nekem nincs gondom a betűkkel, ezért gyorsan írom.
Igazad van. Egy kerékpáros közlekedési szituációhoz két fél kell. Egy bringás és egy gyilkos autós...
Kedves boxzsákos barátom! Nekem nincs gondom a betűkkel, ezért gyorsan írom.
Igazad van. Egy kerékpáros közlekedési szituációhoz két fél kell. Egy bringás és egy gyilkos autós...
Kaptunk egy újabb történetet, amelyben az éjszakai ellenőr egy egész tömb gyűjtőjegyet tett zsebre illegálisan leszállított utastól. Tényleg ott tartunk, hogy minden utazás elején le kell fényképezni telefonnal a jegyet, hogy maradjon bizonyíték? Tényleg:
Október 7-én…..
Mon3
2013.07.26 15:41:27
@agresszív kismalac: Válaszod roppant primitív és pontatlan. Nekem belőled ennyi éppen elég. Nomes est ómen...
Mon3
2013.07.26 15:43:08
Mon3
2013.07.26 16:22:26
@atpijkamo: Szóval az a trafikmyutyi, hogy elolvasnak egy listát Szekszárdon??? Ezek a fiúk elég amatőrök, ha ilyen gyengén nyomják. Princztől és Zuschlagtól tanulhatnának végre egy kis technikát.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz