Adatok
diesel12
0 bejegyzést írt és 170 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Végre eltelt ez a nyomasztó négy év, vesztettünk sok illúziót és csalódtunk nagyokat. A cikluszárás apropóján összegyűjtöttük azokat a figurákat, akiknek zsírosbödön körüli sündörgése kitűnően jellemzi a rezsim működését. Hihetetlen, hogy holnap az fog kiderülni:…..
diesel12
2014.04.05 15:51:17
Amellett, hogy nem szeretem a fideszt, eza poszt eleg primitiv. Mondjuk ha nem a regi arcokkal probalkozott volna ez az osszefogosdi akkor meg lehetett volna eselyuk. De azt a rosszat mar lattuk, es hat az, hogy ezek most brutal idiotak az meg nem erv a masik mellett. A Politika ma primitiv nyelven kommunikal, nem mondom, hogy ez a kozonseget minositi, de az ertelmes bezsednek, erveknek helye nincs sajnos. Mindegyik part a masik fikazasaval kampanyol. A fidesz meg mindig gyurcsanyozik, meg oszodozik, a mostani ellenzek meg oligarchazik, meg a tobbi szarsagot hajtja. Szanalmas, hogy nincs ertelmes programmal, mondanivaloval rendelkezo partokra igeny. Csak aki gyuloletet szit, a masikat hordja le, frocsog az a jo. A fidesz mindig is ezt csinalta, ma jobbik is, de az ellenzek se kivetel, talan az LMP. Oket szet is szedtek gyorsan, hiszen senkinek Sem erdeke erdemes ertelmesen beszelni. Szavazni nem is tudom kire lehetne? Ki az akiben az orszag jobb sorsat lehet latni? De amig a szint az orszagos politikaban is olyan mint ez a poszt - itt lehet mert ez egy maganvelemeny - addig remeny sincsen a jo iranyba fordulasrol.
Tegnap azt ígértem, hogy egy virtuális párbeszéd első felét olvashatjátok, ígéretemhez híven ma itt az „ellenposzt”, melyben Egy boldog magyar nevű szerző arról ír, szerinte miért is jó ma Magyarországon élni, és miért nem jó elmenni. (A tegnapiak fényében kíváncsi…..
A baloldal széthúzása rázhatja fel az apatikus tömegeket
Ünnepel a kormány politikai ellenzékének rajongótábora. Lám, nem volt hiába a zajongás! Végül kikényszerítettük eszement kedvenceinkből az összefogást! Nagyjából három hónappal a választások előtt csak…..
Gyönyörködjön Ön is a megújuló Magyarország legszebb stadionjaiban. Cikkünk alján önismereti teszt várja.
A debreceni Nagyerdei stadion.
Az FTC új stadionja
A felcsúti stadion
A kispesti stadion
A szombathelyi…..
Azt eddig is tudtuk, hogy egy kihelyezett kormányülés nagyon vicces dolgokat hozhat ki magából, de a mai székesfehérvári talán a legjobb a három éve történők közül. Történt ugyanis, hogy Vezérlő Elnökünk egy szívből jövő, fájdalmas "áuáuáu"-val reagált arra, hogy…..
Igen, mélyen tisztelt polgártársak, ez az egész ügy undorító és mocskos. Ahhoz is nehezen szoktunk hozzá, hogy bizony a politika az adóforintokat és a közvagyont időnként sajátjaként kezeli. De a Fidesz új fejezetet nyitott. Ha ennek a történetnek nem szakad 2014-ben vége, a…..
diesel12
2013.07.02 22:59:37
@dr. mesterseges szinezek: ugy gondolom ahogy irod.
Ismerve Nyerges Zsolt és Simicska Lajos által pénzzel teletömött jobboldali lapok alternatív hírgyártását, tudjuk, hogy nehéz idők várnak az ellenzékre. Hétfőn szocialista forrásokra hivatkozott a Magyar Nemzet. Igaztalanul betámadták a cikkben Jávor Benedeket, utána általában…..
diesel12
2013.06.29 12:06:43
@bioLarzen: teljesen egyetertek.
Eleg a "kellen, volna, ha, stb." szovegbol. Ossze kell fogniuk es nem egymasra varniuk, mutogatniuk, mert ezzel csakis a kormany malmara hajtjak a vizet. Persze ki tudja mi a celjuk igazabol.
Es amit sokan irtak irtak mar elottem is. En nagyon nem kedvelem a jelenlegi kormanyt, azonban valamifele programmal is elo kellene allni, ELOSZOR. Nem eloszor leosztani a helyeket, mert igy nem is tudjuk mi a fontosabb Onoknek. A kormanyvaltas, vagy az, hogy kormanyvaltas utan ki, hova ulhet be.
Ha maguk tenyleg az orszag javat akarjak, akkor kozos programot kell felmutatni, nagyon hamar.
Ne ossze akarjanak fogni, hanem fogjanak ossze!
Eleg a "kellen, volna, ha, stb." szovegbol. Ossze kell fogniuk es nem egymasra varniuk, mutogatniuk, mert ezzel csakis a kormany malmara hajtjak a vizet. Persze ki tudja mi a celjuk igazabol.
Es amit sokan irtak irtak mar elottem is. En nagyon nem kedvelem a jelenlegi kormanyt, azonban valamifele programmal is elo kellene allni, ELOSZOR. Nem eloszor leosztani a helyeket, mert igy nem is tudjuk mi a fontosabb Onoknek. A kormanyvaltas, vagy az, hogy kormanyvaltas utan ki, hova ulhet be.
Ha maguk tenyleg az orszag javat akarjak, akkor kozos programot kell felmutatni, nagyon hamar.
Ne ossze akarjanak fogni, hanem fogjanak ossze!
Ettől hangos a sajtó mostanság, kivéve persze a kormányközeli médiát.
Eleinte bőszen tagadtak, hogy lett volna egyeztetés. Megpróbálták besározni az egyetlen embert, aki fel mert szólalni a mutyi ellen. Ősi jó fidesz szokás szerint a személyt támadták.
A helyi fideszesek…..
diesel12
2013.05.11 13:40:51
@kerek négyszög: én nem azt mondom, hogy kinél ki mihez köthető, hanem azt, hogy ameddig azok az emberek vezetik a pártot most akik az elmúlt 20 évben is tették ezt(persze változások voltak), addig igazi szemléletváltásra nincs okuk. Akármennyire is rühellem a Fideszt, az MSZP-nek van a legkevesebb joga szavahihetőséggel érvelni ellenük, még ha igazuk is van. Nekik nem hisz már senki és ezt sajnos szinte csakis maguknak köszönhetik. Még mindig képtelenek rendezni a soraikat és ez amennyiben marad nem fognak rájuk szavazni az emberek. Nagyon szeretném ha a Fidesz nem nyerne választást, azonban nem vagyok benne biztos, hogy az mszp jó választás. Nincs egy, azaz egy darab politikus aki komoly, ambiciózus, intelligens, tud beszélni, nem köthető semmilyen érdekcsoporthoz, nincs homályos múltja, vagyonszerzése. Szóval nem sok esélyük van szerintem. Sajnos.
diesel12
2013.05.11 13:43:25
@dr kotász: nem, szerintem sincs rendben, de még mindig a legnormálisabb a többi ellenzéki közül, akik ebben a csoportosulásban részt vesznek. Számomra legalábbis. Sajnos egyetértek veled, mármint sajnos amit írsz igaznak vélem én is.
Néhány órával ezelőtt megtudtuk, hogy a Szörny Egyetem június 20-a helyett június 27-én érkezik Magyarországra. A döntést először furcsának találtam, lévén a Pixar új filmje egy héttel közelebb került az idei nyár egyik legnagyobb sikerváros animációs filmjéhez, a Gru…..
diesel12
2013.05.09 23:02:56
@MetálFater: akkor ne vedd meg. de ne is lopd el. Hagyd a polcon. Nem tartanak pisztolyt a fejedhez. Ha letoltod, ellopod.
Az, hogy miert ennyi? Nos az egy mas kerdes. De csak mert disznohusra van penzed, az nem jogosit fel arra, hogy marhabelszint lopjal. Az jar neked jogosan amit megvehetsz. Vagy az normalis ha letoltod vagy ellopod?
Az, hogy miert ennyi? Nos az egy mas kerdes. De csak mert disznohusra van penzed, az nem jogosit fel arra, hogy marhabelszint lopjal. Az jar neked jogosan amit megvehetsz. Vagy az normalis ha letoltod vagy ellopod?
diesel12
2013.05.09 23:05:35
@Mr. Waszabi: olvasom a hozzaszolasaid es rettentoen elszomorit, hogy mi az amit nem ertenek a velemenyeden. Ezt tragikusnak tartom, plane ha ezek az emberek a nevek mogott fiatalok. En etteremben dolgozok, de erdekes lenne ha mindenki azt enne-inna amit akarna es csak ugy elmenne, mert az jar nekik es amugy is a tulaj mennyit keres rajtuk... Nem hiszem el, hogy kepesek leallni ervelni a lopas jogossaga mellett. Magyarorszag 2013.
diesel12
2013.05.09 23:10:26
@danialves: ne haragudj de magyarazod a magyarazhatatlant. EZ akkor is lopas ha te nem erted. Szerintem Waszabi eleg erthetoen fogalmaz. Nem akarod erteni. Ha nincs meg annyi penzed akkor nem nezed meg. Ez ilyen rettentoen egyszeru.
A morgás joga
"A kormány minden segítséget megad, hogy megteremtse a fiatalok jól-létét"
2013.03.21 13:48:30
Ha igazából érdekli a kormányt és személyesen Orbán Viktort, mi is foglalkoztatja a mai fiatalokat, nem kell kimenniük közéjük - elég csak a Facebookra vagy a youtube-ra kattintani. Oké, a feltöltött videók többsége valószínűleg nem a spéci romkocsmába hívott, garantáltan…..
diesel12
2013.03.21 23:30:48
@Azbej Tristan:
2002 ota vagyok kulfoldon. Ne haragudjon de nekunk nem tanacsokra van szuksegunk. Telkem van Magyarorszagon de a helyzet annyira riaszto, hogy nem merek felepiteni egy hazat. Megis milyen tanacsot akarnak adni nekunk?
Karriertanacsadasra nem nagyon van szuksege kozulunk senkinek.Megis milyen probainterjut keszitenek veluk es mar ne is haragudjon de kik? Tobb eves tapasztalattal rendelkezo HR-esek, vagy kik? Oneleretrajzot irnak nekunk akik idegennyelven irtuk meg a magunket?
- Munkajogi kérdések
"Munkaszerződés tartalmi kritériumai, jogok és kötelezettségek"
:Tajekoztatjak a hazateroket arrol, hogy mennyire elonyos szamukra a kulfoldi probaido vs. hazai probaido? Vagy az indoklas nelkuli felmondas lehetosege a munkaltato reszerol?
Lakhatas, szocialis juttatas:
ppffffff, okes. Fiatalok lakasepitesi tamogatasa. Ausztria tartomanyonkent kb. 40-60 ezer euro, plusz valodi kamattamogatott hitel. Magyarorszagi kamattamogatasos hitel dragabb mint egy osztrak szemelyi kolcson.... Oke Ausztri nem feltetlenul mervado, de ha t a tobbi orszag sem feltetlenul biztosit rosszabb felteteleket. Csaladi potlek? Bolcsodei biztos!!! hely. Anyaknak reszmunkaidos allas sokkal konnyebben hozzaferheto.
Az egyetlen amihez nem tudok szolni az a vallalkozasok tamogatasa, de a fentiek fuggvenyeben aligha hiszem, hogy kedvezobb lehetne barmi bizonytalan magyar kormany kamuigeretevel alatamsztott rizsa, mint egy biztos allas, tervezheto, kiszamithato es a gyermekeink szamara is jovot biztosito kornyezet.
Ezek a tenyek, az meg a bulls..t amit On irt.
Mi kivetel nelkul szeretjuk a hazankat, de a valtozast nem egy informacios kozpont fogja megvaltoztatni, hanem a kiszamithato krnyezet, a turelmes tarsadalmi legkor, a kevesebb politika a mindennapokban, a berszinvonal lenyeges emelkedese. Oneletrajz-irasi tanacsok helyett ezekrol is irhatna par tenyt. Nem csak tervet es igeretet.
2002 ota vagyok kulfoldon. Ne haragudjon de nekunk nem tanacsokra van szuksegunk. Telkem van Magyarorszagon de a helyzet annyira riaszto, hogy nem merek felepiteni egy hazat. Megis milyen tanacsot akarnak adni nekunk?
Karriertanacsadasra nem nagyon van szuksege kozulunk senkinek.Megis milyen probainterjut keszitenek veluk es mar ne is haragudjon de kik? Tobb eves tapasztalattal rendelkezo HR-esek, vagy kik? Oneleretrajzot irnak nekunk akik idegennyelven irtuk meg a magunket?
- Munkajogi kérdések
"Munkaszerződés tartalmi kritériumai, jogok és kötelezettségek"
:Tajekoztatjak a hazateroket arrol, hogy mennyire elonyos szamukra a kulfoldi probaido vs. hazai probaido? Vagy az indoklas nelkuli felmondas lehetosege a munkaltato reszerol?
Lakhatas, szocialis juttatas:
ppffffff, okes. Fiatalok lakasepitesi tamogatasa. Ausztria tartomanyonkent kb. 40-60 ezer euro, plusz valodi kamattamogatott hitel. Magyarorszagi kamattamogatasos hitel dragabb mint egy osztrak szemelyi kolcson.... Oke Ausztri nem feltetlenul mervado, de ha t a tobbi orszag sem feltetlenul biztosit rosszabb felteteleket. Csaladi potlek? Bolcsodei biztos!!! hely. Anyaknak reszmunkaidos allas sokkal konnyebben hozzaferheto.
Az egyetlen amihez nem tudok szolni az a vallalkozasok tamogatasa, de a fentiek fuggvenyeben aligha hiszem, hogy kedvezobb lehetne barmi bizonytalan magyar kormany kamuigeretevel alatamsztott rizsa, mint egy biztos allas, tervezheto, kiszamithato es a gyermekeink szamara is jovot biztosito kornyezet.
Ezek a tenyek, az meg a bulls..t amit On irt.
Mi kivetel nelkul szeretjuk a hazankat, de a valtozast nem egy informacios kozpont fogja megvaltoztatni, hanem a kiszamithato krnyezet, a turelmes tarsadalmi legkor, a kevesebb politika a mindennapokban, a berszinvonal lenyeges emelkedese. Oneletrajz-irasi tanacsok helyett ezekrol is irhatna par tenyt. Nem csak tervet es igeretet.
A medián októberi felmérése egyértelművé tette, hogy Orbán Viktor legerősebb baloldali kihívója Bajnai Gordon lehet a 2014-es választásokon. Amennyiben az Együtt 2014 mozgalomnak sikerül egy táborba felsorakoztatnia az Mszp és az LMP híveit, valamint a bizonytalanok táborából is…..
Amennyiben van olyan története, amit szívesen megosztana másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt része, akkor írja meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre! Ha munkajogi segítségre szorul, írjon a munkahelyiterrorjog@gmail.com…..
diesel12
2012.10.27 16:53:50
@diesel12: merthogy ha nem vagy bejelentve akkor munkaviszonyod sincs tehat nincs minek megszunnie.
Fotó: HVG.hu/Stiller ÁkosA kormány elhibázott gazdaságpolitikája miatt jöhet az újabb megszorítócsomag, ami az egykulcsós adó, az IMF-vel való nem megálapodás és a többi igazi unortodox lépés miatt kerülthet bevezetésre. Az intézkedések forrása a portfolio.hu:
1. EU-s…..
diesel12
2012.10.05 16:44:57
@ursus artos: pedig azert tovabb is lehetett volna. Habar hibas az iras azert a tartalma talan csak nem hazugsag. A vedhetetlent mar ne vedje senki, mert ez kezd szanalmas lenni. Ugyanaz mintha valaki Gyurcsanyt vedene. Hazug szarhaziak.
diesel12
2012.10.05 16:45:38
@ursus artos: az utolso mondatom nyilvan nem neked szolt. Csak az elso.
Tovább szűkítené a még el se fogadott regisztráció lehetőségeit egy most benyújtott Fideszes módosító javaslat. Az alaptörvény második módosításához nevű törvényt azért nyújtották be a Parlament elé, hogy az alkotmányellenes regisztrációt beleírják az alaptörvénybe,…..
diesel12
2012.10.03 16:57:25
@VT Man: teljesen egyet ertunk, meg ha valoszinuleg a politikai nezeteink nem egyeznek. Habar en sem libsinek sem komcsinak sem tartom magam, a jelenlegi kormanyt ugy nagyjabol ruhellem. Azonban teljesen egyetertek azzal, hogy nem kell hisztizni. En nem Magyarorszagon elek, de haza fogok menni szavazni, regisztralni, akarmennyi nehezites is lesz. Ezen kellene elgondolkoznia mindenkinek aki az intezkedest kritizalja. Ne azon tokolodjon minden posztiro meg politikus, hogy miert ez az akadaly, hanem hogy hogyan jutunk ezen tul. Azert ez nem lehetetlen. A partok pedig inkabb erre osszpontosithatnanak mintsem ugyanazt a hulyeseget hajtogatjak.
Persze ettol meg egy baromsagnak tartom az intezkedest, plane az alkotmanyba beirasat. Lassan mar "az igaz magyar porkolt" receptje is bekerul az alaptorvenybe. De ez mar nem az en dolgom.
Addig is, megyek majd es regisztralok, utana meg szavazok. Ennyi. Az energiat nem erre hanem inkabb a mozgositasra kellene felhasznalni.
Persze ettol meg egy baromsagnak tartom az intezkedest, plane az alkotmanyba beirasat. Lassan mar "az igaz magyar porkolt" receptje is bekerul az alaptorvenybe. De ez mar nem az en dolgom.
Addig is, megyek majd es regisztralok, utana meg szavazok. Ennyi. Az energiat nem erre hanem inkabb a mozgositasra kellene felhasznalni.
diesel12
2012.10.03 17:19:30
@mirigy187: en kozel vagyok azert megyek haza. A valasztasig meg ket ev, tehat ugyfelkapura lehet meg regisztralni addig, en ezt az utat fogom megtenni. Amugy itt is szavazhatok kulfoldon. Az ellenzeki partoknak pedig a regisztracio lebonyolitasanak segiteseben kell segitenie. Buszt szereznie idoseknek vagy akrmi mast. Nezd, egyetertunk az intezkedessel kapcsolatban, azonban ez be lesz vezetve es innentol kezdve ehhez kell alkalmazkodni. Ezt kellene az ellenzeknek felfognia, amellett, hogy az erzelmek felkorbacsolasara jo ez a tema is- jogosan. Azonban legyen eszuk arra is, hogy a hatranyos helyzetben levoknek biztositsak a regisztraciohoz valo eljutast. En erre gondoltam.
@Könnyen elkaptuk, uram!: en most fogom elintezni az ugyfelkapus regisztraciomat. Szavazni meg vagy otthon vagy itt kulfoldon fogok. Mivel ez lejatszott tema, en akkor is annak a partjan vagyok, hogy hogyan nem annak, hogy miert. Arra amugy sincs eszerv, csak zsidozas meg hasonlo gyokersegek. Nem tudom itt paran miert irnak ilyen sopredek stilusban kommenteloknek. Folosleges.
@Könnyen elkaptuk, uram!: en most fogom elintezni az ugyfelkapus regisztraciomat. Szavazni meg vagy otthon vagy itt kulfoldon fogok. Mivel ez lejatszott tema, en akkor is annak a partjan vagyok, hogy hogyan nem annak, hogy miert. Arra amugy sincs eszerv, csak zsidozas meg hasonlo gyokersegek. Nem tudom itt paran miert irnak ilyen sopredek stilusban kommenteloknek. Folosleges.
Előfordul olyan egy blogszerkesztő életében (vigyázat, intim részlet...), hogy nem ért egyet mindenben azzal a poszttal, amit megjelentet. Nagyjából így vagyok Balázs írásának bizonyos részeivel, de a fogalmazás néha kissé talán túlzott markánsságát hajlamos vagyok betudni…..
diesel12
2012.10.01 22:56:38
@venator: maradtatok vagy hazamentetek?
diesel12
2012.10.01 23:02:56
@venator: ez azert nalunk is szinte boritekolhato. Van egy telkunk a hatartol 3 perce Ausztria mellett- most is iit dolgozunk es elunk mar 3 eve-, az eredeti terv is ez volt, es ma ismet villamlatogatason voltunk ott. De nehez ugy ez, ezek szerint tudod ezen mennyit ragodik az ember.
diesel12
2012.10.01 23:04:08
@venator: pedig nagyon szeretem ezt a helyet ahol elek es a munkahelyemmel sincs semmi gondom. Az emberek is kedvesek de hiaba, mindig marad egy de a gondolatsor vegere.
A magyar néplélek hajlamos borúlátóbban tekinteni saját helyzetére, mint amit a valóság egyébként megkövetelne. Erre a tényre az írástudók zöme is rátesz egy lapáttal, amikor folyamatosan farkast kiált az Orbán-kormány tevékenysége kapcsán. Pedig józanul megvizsgálva az…..
diesel12
2012.09.27 11:47:12
@diesel12: 2202 helyett 2002es valsztasra gondoltam :-)
diesel12
2012.09.27 11:53:28
@petyah1379206: igazad van, de azert annyira nem szarnyal szlovakia sem mint ahogy most a sajto irja otthon. Nyilvan nincs a deviza miatt problamajuk ez az adossagoknal nagy segitseg. A politika es a gazdasag meg olyan mint a tarsadalom. Ok "egeszsegesebbek", habar a mutyi naluk is megvan, azonban figyelnek arra is, hogy ne csak zsebre rakjanak, de a munkajukat is vegezzek. Mi magyarok ebben kulonbozunk egyenlore toluk.
diesel12
2012.09.27 14:24:58
@elwood: ezzel en is egyetertek. Azonban sajnos a 6 partbol nincs egy akire szavaznek. Muszaj egy kizarasos, a legkisebb rossz elven alapulo szisztema szerint leadni a voksom. Mszp nem, fidesz nem, lmp nem valszinu, dk nem, jobbik soha, mdf nem hiszem. Nem tudok olyan partot akire a voksom adnam. Nem fidesz-mszp versenyre gondolok. De szerintem lesz valami az mszp helyett, vagyis ebben remenykedem. Valami ellentetes az mszpvel es a fidesszel is. Valami uj.
Jót, erőset, pergőset tudunk civakodni egy-egy halott felett.
Sajnos, meglehetősen sok a brutális gyilkosság Magyarországon (egy is sok), és némelyik a többinél nagyobb figyelmet kap. Miért? Egyrészt: mert valójában az egyik embert értékesebbnek tartjuk a másiknál. A szépnek…..
diesel12
2012.07.17 23:29:51
Ez a poszt csupa találgatás. Még szép.Kapkodjuk a fejünket. Egyre több információ lát napvilágot alvilági körök és a magyar rendőrség rendszerszerű, igen jól szervezett "együttműködéséről". Amerikai filmeken nevelkedett magyar állampolgárként olyan nagyon nem…..
diesel12
2012.06.29 21:59:34
@nemzeti centrum: vagy nem akart fizetni, azt hitte megteheti. Vagy csak kapott egy ajánlatot, amiről egyedül ő nem vette észre, hogy visszautasíthatatlan.
Nem mintha sajnálnám egy pillanatra is.
Nem mintha sajnálnám egy pillanatra is.
diesel12
2012.06.30 13:24:30
@Az ős kaján: lehet, hogy egyszerű, lehet, hogy nem is igaz. Mindenesetre érdekes, ha Pintér a belügyminiszter - akiről amúgy az olajbiznisz idején a BBC is külön említést tett a témáról készült dokumentumfilmjében - akkor mindig egy jobbára budapesti érdekeltséggel bíró bűnözőt becsuknak. Én ezt érdekesnek találom, nem mintha bármelyik rohadékot sajnálnám egy pillanatig is. Szerintem igenis köze van a területátvételnek a letartóztatáshoz.
Nívós szerzőtársam alaposan belemarkolt a darázsfészekbe minapi nyugdíjakkal foglalkozó cikkével. Mivel nekem is van mondanivalóm a témában, ezt most én is örömest megteszem. Egyszersmind reflektálni is szeretnék a sok száz hozzászólás között vissza-visszatérő…..
diesel12
2012.06.17 15:02:04
@diesel12: neha nem helyes irtam, de ezt irjatok a sietseg szamlajara.
diesel12
2012.06.17 15:03:38
@diesel12: Simicskaek es elodeik az allami palyazatokat nyerik, nem az eusokat csak.
Aki még nem olvasta a jövő évi költségvetés tervezetét vagy összefoglalóját, annak annyit mondanék, hogy az irány ugyanaz: meglehetősen ortodox megszorítás és befagyasztanak mindent a dicséretesen kicsi hiánycél érdekében. Azaz csak majdnem mindent...
Igen, mert míg a…..
diesel12
2012.06.16 23:42:52
@Lengyel: amúgy miért kellene a nyugdíjakat baszogatni, nem mintha az emelésük mellett szólnék. De a nyugdíjasok elvileg befizették a kötelező részüket. Tehát mert a mostani kormány és az elődei tökéletesen alkalmatlanok - illetve azok voltak - érdemi munkára, kizárólag a faszságokat tudják csinálni nagyon elenyésző mértékű kivétellel, azért mondjuk anyám - aki ledolgozta a a 40 évét, mellette elvégzett vagy 3 plusz diplomát, hogy a közalkalmazotti fizetéséből engem és a testvérem egyedül fel tudjon nevelni - szopja a f..szt. Szopják a fidesz fanok, akik emlékeztek-e még Bokros idején megszavaztátok az Isteneteket? Ha akkor az a program módosítva de végigmegy, akkor most nem itt tartanánk(talán, ezt sosem tudjuk meg). Ehelyett most ide írogató aktív dolgozók - mint jómagam - megmondjátok, hogy a "buzi nyuggerektől" mint anyátok és apátok faragjanak már le egy kis pénzt, mert a rohadékok de kibebaszott jól élnek és élősködnek rajtatok szegényeken, akik amúgy minimálbéren jelentitek be az alkalmazottaitokat, nem kértek és adtok számlát sehol, mert az államot átverni gizda kuruc dolog.
diesel12
2012.06.16 23:47:12
@mokkaczuka: sajnos nagyjából egyetértek. Pedig én haza akartam költözni. Mostanáig.
diesel12
2012.06.17 08:15:01
@csillagközi romboló: de ez biztos igy van. Biztos hianyzik. Dolgoztam ugyan otthon 5 evet, de hat az edeskeves. Egyebkent en sajnalom a legjobban, hogy nem maradhattam otthon, nem gyoznem hangsulyozni, hogy Magyarorszagot a foldrajzi ertelemben imadom, soha semmilyen videk nem fogja azt az erzest bennem kivaltani mint amit otthon erzek. Azonban ez sajnos keves.
Nem milliokat akartam(es nem is keresek annyit), csak megelni szeretnek nyugodtan. A kritikam pedig nem elsosorban az emberekre inkabb a politikusokra ertem. Az embereket ugyanis konnyu megvezetni, foleg ha mar szinte csak hituk maradt sokaknak.
Nem milliokat akartam(es nem is keresek annyit), csak megelni szeretnek nyugodtan. A kritikam pedig nem elsosorban az emberekre inkabb a politikusokra ertem. Az embereket ugyanis konnyu megvezetni, foleg ha mar szinte csak hituk maradt sokaknak.
Szokás mondani, hogy a magyar politika, és rajta keresztül a magyar társadalom végletekig megosztott, kompromisszumképtelen. Szokás hiányolni az alapvető értékek feletti konszenzust, hogy például nincs egységes történelem-, és társadalomszemléletünk, magyarságtudatunk.…..
diesel12
2012.06.16 00:38:44
@Jankove: mert a hazafiak így akarnak a parlamentbe kerülni mundenütt. Haider is idegengyűlölő volt mégis Líbiába ment olajért és elég jó viszonyt ápolt Kadhafi családdal. A politka az egy fertő és ennek a jobbik ugyanúgy része mint a többi párt. A szükség szülte szerinted, szerintem meg az elkeseredettséget lovagolta meg. A cigányok és a zsidók nem voltak a parlamentben az elmúlt húsz évben, pár kivétellel. Antall-Horn-Orbán-Medgyessy-Gyurcsány-Bajnai-Orbán közül melyik cigány vagy zsidó és magyar? A zsidók vagy a cigányok választották őket? Ezek mind magyarok. A magyaroknak nem kell senki ellenség elég nekik ők maguk.
diesel12
2012.06.16 12:38:10
@Schindler Pistája: igen, mint a holokauszt. Ugyanaz arrol is a velemenyem. Megtortent sajnos, nem elfelejteni kell mint ahogy Trianont sem, de tul kell rajta lepni mert ha nem megy az oriasi problema. Egyebkent manapsag a holokauszt emlegetesenek ugyanaz az oka altalaban mint Trianonnak, politikai provokacio. Es vakitas, bunbakkereses.
diesel12
2012.06.16 12:41:21
@Marques: lehet , hala Istennek nem tortent velem eddig soha ilyen, es a kornyezetmben sem elnek. Attol fuggetlenul az nem megoldas, hogy uszitanak, jaroroznek. Ez sehova sem vezet maximum meg tobb eroszakhoz. Ez az osszes eddigi kormanyzat hibaja, hogy nem leptek semmit. Es ezutan sem fognak. A Jobbik sem.
„Uram Király: egy egyszerű magyar áll előtted!”Bácskai Lauró István: Gyula vitéz télen-nyáron - 1970 Tisztelt Kancellár Asszony, Kedves Angéla! Egy egyszerű magyar szól Önhöz e levél által – ám kétmillió másik nevében! Mi, a…..
diesel12
2012.06.05 21:03:56
@OrangeOrder: "ha rendes állást szeretnétek. Persze szép hivatás a vendéglátózás is"
Teljesen igazad van. Szép hivatás. Habár az olyan öntelt seggfejeket kiszolgálni mint Te vagy, aki a szabadságod alatt Téged kiszolgáló emberekről így vélekedik, ez nem túl felemelő.
Akár mekkora észlény vagy vezető vagy. Az emberi minőségedet pont jól jellemzi ez az egy vélemény, gratulálok hozzá.
Nem Németországból egy nem libsimaszopos. Csak egy sima primitív vendéglátós.
Teljesen igazad van. Szép hivatás. Habár az olyan öntelt seggfejeket kiszolgálni mint Te vagy, aki a szabadságod alatt Téged kiszolgáló emberekről így vélekedik, ez nem túl felemelő.
Akár mekkora észlény vagy vezető vagy. Az emberi minőségedet pont jól jellemzi ez az egy vélemény, gratulálok hozzá.
Nem Németországból egy nem libsimaszopos. Csak egy sima primitív vendéglátós.
Orbán Viktor "mélyen érinti", hogy minden második fiatal el akarja hagyni Magyarországot. Tegnap esti tévé interjújában pontosan úgy fogalmazott: "mélyen érint a dolog, elsősorban nem politikusként, hanem családapaként, mert a szüleikre is gondolok". "Ahelyett, hogy itthon…..
diesel12
2012.05.31 23:03:41
@diesel12: a 30 millió az nyilván nem 7500, hanem 90ezer font. beúsztam, bocs.
diesel12
2012.05.31 23:07:45
@tildy:): mint nekem Ausztriában, ehhez képest otthon...
A kormányfő az m1 Az Este című műsorában így fogalmazott: „Mindent meg fogok tenni annak érdekében, hogy Magyarország olyan ország legyen, ahová vissza fognak jönni a magyar fiatalok. Ebben én hiszek, erre látok esélyt. Magyarországnak kell még néhány év, öt-tíz év, és…..
diesel12
2012.05.31 18:33:30
@Zed is not dead yet: Velük is csak azért nem kezdenek semmit, mert ha lenne rá cselekvési terv azt emberi jogok, demokratikus elvek, diszkrimináció miatt kikezdenék, illetve ugyan ismereteim nincsenek arról, hogy köreikben mennyi a szavazó, de a politikusoknak ők is szavazatot jelentenek.
Egyébként én ezt látom a jelenkor legnagyobb problémájának, a környezetvédelem után. A kettő egyébként a túlnépesedés miatt még össze is függ. Persze az "elcigányosodás" nem csak nálunk jellemző, ugye elég ha a törökökre gondolunk Ausztriában és Németországban. habár ők ott dolgoznak, illetve nagyobb részük.
Egyébként én ezt látom a jelenkor legnagyobb problémájának, a környezetvédelem után. A kettő egyébként a túlnépesedés miatt még össze is függ. Persze az "elcigányosodás" nem csak nálunk jellemző, ugye elég ha a törökökre gondolunk Ausztriában és Németországban. habár ők ott dolgoznak, illetve nagyobb részük.
Pénteken állt bíróság elé az a fiatal doktornő, aki tavaly februárban egy rosszullévő cukorbeteg vércukormérőjén a high (HI), azaz rendkívül magas jelzését hibaüzenetnek vélte, majd a betegnek kristálycukros vizet adott. A férfi néhány órával később meghalt. A 27 éves P.…..
diesel12
2012.05.14 23:04:13
@vasgyuszi: gratulálok a rendkívül primitív hozzászólásodhoz. Büszke lehetsz a véleményedre, hiszen téged képvisel.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz