Regisztráció Blogot indítok
Adatok
mennyi

0 bejegyzést írt és 77 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
"A politika részéről nem kaptunk visszajelzéseket a hétfői adással kapcsolatban, se elmarasztalót, de dicsérőt" - idézi a Független Hírügynökség Rényi Ádámot, a 40 milliós játszma című tévéműsor főszerkesztőjét. Korábban mi is megírtuk: a tv2…..
Budai gyerekként úgy nőttem fel, hogy a "Fogas" intézmény volt számomra, aminek lelke van, és amivel mindig izgalmas utazni. Ehhez képest ma borzasztó utazni vele: ráz, ugrál, nem lehet kényelmesen ülni rajta - beszélgetni meg pláne (pontosabban a megállókban, amikor áll, akkor igen). Azt se…..
Belsőség Balzsam a testnek 2010.11.17 06:14:30
Elterjedt tévhit mifelénk, hogy középkategóriás autó csak német vagy japán lehet. Pedig nem kéne megfeledkezni a franciákról sem, mert törnek fel, mint a talajvíz. Itt az ékes példa. Vélemények az azonos című írásunkról...
mennyi 2010.11.17 12:22:39
galeria.totalcar.hu/tesztek/2008/10/25/jean_a_whiskymet/?current_image_num=23&image_size=ml

... a sárga-zöld tábla alatt van a hidro tartály... milyen kocsi is? :)
Otthon, okosan...              Erdélyben számos túlméretezett romapalotával találkozhat a vétlen utazó.  A cirádás, bádogtetős épületek többsége mind a mai napig befejezetlen, ami nyilván az építtetők…..
Habár autót rajzolni úgy ötven évvel ezelőtt a legkívánatosabb művészeti foglalkozások közé tartozott, mostanra rettentő szűk keretek közé szorították a kreativitást. Autó és autó között - szerencsére - továbbra is óriásiak a különbségek, ám a tervezőnek nem szabad…..
Belsőség Miért vannak dugók? 2010.09.09 08:14:03
Mindenki elmerengett már egy dugóban, hogy most valaki engem egy íróasztal mellől szívat, direkt mostanra ütemezték az összes felújítást, netán a lámpákat programozták rosszul. De tényleg: miért?! Vélemények az azonos című írásunkról...
mennyi 2010.09.09 20:44:17
A közlekedés hatékonyságára két dolog van jelentős hatással. A közlekedés szervezés és a közlekedők maguk.

A maps. google.com -on nézzétek meg például USA, Florida, Orlando, Universal Studios környékét. Különösen az oda- és elvezető utakat, valamint a parkolókat.

A nyitásra érkezők a legritkábban kell az odavezető úton lassítsanak. A nyitási idő körül kb 3-4 óra alatt jön a legtöbb érdeklődő. Az oda vezető utak kevésbé terheltek 3-4 sávosak. A parkolás itthon elképzelhetetlen módon szervezett: FOLYATOSAN töltik fel a helyeket. Az érkező az előtte érkező mellé áll be és az őt követő pedig az ő járműve mellé s így tovább. NEM próbálkoznak a bejárathoz legközelebbi - esetleg rokkantak részére fenntartott - helyre beállni... Így jut be több százezer napi látogató!

A zárás 21 és 22 óra között történik. 23 órától felkeresik a járműveiket esetleg elindítani nem tudókat, segítenek neki! majd éjféltől begyűjtik a tulajdonos nélküli kocsikat és egy helyre szállítják, próbálják a tulajdonosát megkeresni.
A hazaindulók ez időben 5-7 sávos úton indulnak haza. A sávok száma akkor csökken, ha a lekanyarodó járművek miatt az tumultust nem okozna.

A látogatók kifizették a belépő díjat - ha nagy a sor, hosszú a várakozás a kunsztoknál, akkor egy héten belül ingyen visszajöhetnek! Elvégre a részvételt fizették ki és nem a sorbanállást!

Fontos, hogy senki semn akar egyéni megoldást, elfogadja, hogy a segítők (legyen az technikai vagy emberi) az ő érdeküket szolgálják.
És valóban úgy van, nem önkényesek az utasítások, nincs mentődoboz, háromszög, jogosítvány, forgalmi kérés... Ha nagy szükség van rá, hogy megállítson a rendőr, vagy rossz helyen állsz, akkor mire odaér hozzád tudja a nevedet, - azon szólít! - és megkér a nem korrekt tevékenység beszüntetésére, tanácsot ad, hogy mi lenne jó neked és a többieknek. Elvégre a helytelen közlekedési magatartás veszélyeztetheti sajátmagad és mások életét is. Ez úgy-e nem jó senkinek?

Szóval ettől vagyunk még kellő - talán beláthatatlan - távolságra.
Kocsma- és amperszag a levegőben. De hová tegyük a villanymotort? És mégis mekkorát? Vélemények az azonos című írásunkról...
mennyi 2010.08.31 10:38:52
@fishermansfriend: volt lesz ennek egy megoldása.
Egy csak áramfejlesztésre, az akkuk töltésére lesz egy belsőégésű motor a legjobb hatásfokon üzemeltetve és mellette villanymotor hajtás.
mennyi 2010.08.31 10:50:21
@fishermansfriend:
"Nem hibrid, pedig van benne villany- és benzinmotor is. A Chevrolet Volt alapára Amerikában 41 000 $. A GM nagyon bízik az új modellben.

A Volt összesített hatótávja körülbelül 500 kilométer, kerekeit végig elektromos áram hajtja. Az első 60 kilométert teljesen kipufogógáz-mentesen teheti meg, a 16 kWh kapacitású lítiumion-akku energiájával. Amikor lemerülne az akkumulátor, beindul az áramfejlesztőként funkcionáló benzinmotor, így teli tankkal további 450 kilométert lehet megtenni. Az akksit egyébként egy sima hálózati kábellel egy hagyományos konnektorból fel lehet tölteni."

Ez az ami NEM kizárólag városi autó, DE 42 ezer USD... percről-percre drágább forintban...
"grillhúsok" és kocsisor: az Üllői út a csütörtök délutáni dugó idején A legtöbb nagyvárosban az élet leginkább a belvárosi főútvonalak mentén zajlik: az "örökzöld" Champs-Elysées-n kívül elég belegondolni a berlini KuDamm, a frankfurti Kaiserstrasse…..
Lehet, hogy Stephen Hawking a világ egyik legnagyobb koponyája, de az biztos, hogy mostanában nagyon levert. Először arról beszél, hogy az idegenek IGENIS léteznek, de egyáltalán nem békések a szándékaik, inkább leigáznának bennünket. Most pedig azt mondja: ha nem hagyjuk el a…..
Úgy látszik T-Home-féle sávszélességaszály Észak-Pest megye nagyobb részét sújtja, mint azt korábban gondoltuk. AtticsiBácsi szerint is 5Mbit a legmagasabb elérhető internetes csomag még kábelnettel is: Csak megerősíteni tudom a pénteki posztot, azzal a kiegészítéssel, hogy…..
Úgy látszik, a kánikula többekből is kihozza az állatot. Az biztosan valami fatális véletlen, hogy Károly levelének negatív főszereplője egy BMW X6-ost hajt, de itt a bizonyíték, hogy nem kell feltétlenül sok ész ahhoz, hogy valaki mocskosul gazdag legyen. Persze az is lehet, hogy…..
mennyi 2010.07.17 17:19:00
@Pepe135: A genfi példa okán felrémlett a vicc:
magyar trabantos és a német mercedeses karambolozik ... a magyarnak oda a vagyona a német meg kis kárt szenvedett az anyagi helyzetéhez képest.
Szóval a takaróján túlnyújtózkodó tud így megnyilatkozni...akinek nem lóg ki a lába a takarója alól, az a saját butaságát is el tudja ismerni, azt hívják úriembernek, a közlekedésben is.
Na ide kell még egy pár évtized és a jelenlegi újgazdagok kihalása. Eljön annak is az ideje, remélem.
mennyi 2010.07.17 17:21:12
@T1GRIS: nem lejjeb, feljebb: tessék vlágot látni és nem csak itthon kell lenni nagylegénynek.
mennyi 2010.07.17 17:57:30
@T1GRIS: nem kell iróniát keress benne: megtörtént, láttam, mint magyar meg is lepődtem, a helyiek nem lepődtek meg.
Máshol, más országban, hasonló esetben magyarral utazva tapasztaltam, hogy a pirosra kereszteződésbe csúszás után a gyors tolatással visszakozás volt az első (helyes) reflexes tevékenysége honfitársunknak. (itthon nem hiszem, hogy megtenné...)
A "világlátás" valóban nem korrekt. Van olyan hely, ahonnan nem érdemes a szerzett "tapasztalatot" hazahozni, de van ahonnan igen. Az általam leírtakat annak tartom.
Zöld jelzés a gyalogosnak azt jelenti, hogy a számára kijelölt útvonalat addigra a keresztező forgalomnak biztosítani kell. Ez azonban fordítva is igaz: gyalogos-kerékpáros szabálytalanságot ezzel a hozzászólással nemtámogatom.
  Ha olyan megbízható lesz később, amilyen megnyerő most, akkor tényleg jó vétel lehet. Mindesetre mi megegyeztünk abban, hogy a Dusternek egyetlen komoly hibája van: hogy nem a miénk. Kéne, na. Mai cikkünk blogposztja...
Na, ki indít expedíciót ezért a Mercedes Pontonért? Lábon hazavinni Magyarországra, szép kihívás volna. Ha valaki nem ismerné az eredeti sztorit, azok kedvéért elmondom, Bangkok Charlie nem őrült meg, esetleg csak rajongóvá vált. Nem tudom, mekkora a Belsőség és a Bangkok…..
  Bennünk van a hajlam, hogy a gyászt perverz magamutogatássá változtassuk. Az eddig megtűrt keresztek és síremlékek egyre nagyobbá válnak. Vélemények az azonos című írásunkról...
mennyi 2010.04.21 13:21:32
@paramedic25: iTT LÁTTAM EGYSZER A KÉT KOCSIVAL KIÉRKEZŐ HÁTRAMARADOTTAKAT. AZ ÚT FELÉT ELFOGLALTÁK ÉS FELELŐTLENÜL JÖTTEK MENTEK A KÖZLEKEDŐKTŐL NÉHÁNY CENTIRE.
KINEK JÓ EZ? SZÁMÍT ILYENKOR AZ ÉRZELEM, SZÁMÍT, HOGY E MIATT LEHETNE MÉG EGY EMLÉKHELY UGYANOTT?
Belsőség Csináljuk a semmit 2010.03.07 16:22:00
15:43 Furcsa szerelvényt figyelhetnek meg a 7-es autópályán azok, akik most Hamburg és Hannover között, Wietzendorf magasságában haladnak. Egy metálkék 3-as BMW kombi húz egy valószínűtlenül nagy méretű utánfutót, rajta egy törött hátsójú Ponton Mercedes limbózik megállíthatatlanul. Csík vezet,…..
Belsőség Átkozott rossz hírek 2010.03.07 00:26:00
23:09 Megtörtént, amitől rettegtünk: a Ponty menetképtelenné vált. Csikós így mesélte el a történetet: "Eleinte csak alapjáraton volt viszonylag alacsony az olajnyomás, de egy gyors körtelefonnal kiderítettük, hogy ennél a motornál ez nem igazán probléma. Aztán amikor Koppenhágában tekeregtünk,…..
Kozmikus a hideg: mínusz 4 fokban vártam a taxit a Gubacsi úton, ahol a Crazy Mama Music Pubban Tim "Ripper" Owens koncertjét tekintettem meg. Nagy élmény volt - akinek jelent valamit a Judas Priest, az tudja, miről beszélek. Ráadásul teljesen egyedi volt az élmény, mert Ripper egy egészen…..
  Elképesztő, hogy mennyi autót hiszek mostanában éjjel motornak. Ebből egyszer baleset lesz. Vélemények az azonos című írásunkról...
mennyi 2010.02.24 10:38:43
@akos696:

Azt hiszem rólad is beszélünk, mint potenciális veszélyeztetőről.
Kérem olvasd el a NKH állásfoglalását és légy belátással: cseréld vissza a lámpát.

Az EU maximálta az izzószálas lámpa teljesítményét is: 55 Watt. Azon izzók, amelyek ennél nagyobb teljesítménnyel "hivogatnak" mint vásárlót, azok szintén tiltott terméket árulnek.
Akik beszerelik, azok pedig az e miatt bekövetkezett balesetek felelősségét kell viseljék. MEGÉRI?
mennyi 2010.02.24 10:51:05
@bonifac:

A cikk 2008-as. Ezen félrevezető írások miatt kellett a Hatóságnak feltenni egy "népszerű" stílusban megírt felhívást...

Az újság az újság: bármit megír és helyesbít esetleg -apróbetűsben...
Szóval a közlekedésre igen pontos és kemény szabályok vonatkoznak, azokat KELL betartani a saját és mások érdekében.
El tudod képzelni, hogy ezt a cikket lobogtatva a műszaki vizsgán meghajolnak és bocsánatot kérnek: hát ha az A" is megírta, akkor biztosan annak van igaza... tessék csak továbbra is használni??? ne butáskodj! Ahogy a lányoknak mondta a reklám: ne dőlj be mindennek (mert könnyen beléd találnak)