Adatok
leonofsgr
0 bejegyzést írt és 15 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Igen, C64-játék 2012-ben, lelkes őrültek 30 évvel a megjelenése után is életben tartják a platformot. És Magyarországon is vannak ilyen lelkes őrültek: a Singular Crew democsapat készíti a 4 emelet című kaland/szerepjátékot, amiben ígéreteik szerint rengeteg szereplő,…..
leonofsgr
2012.06.05 11:14:46
@DocBulywood:
én komolyan nem értelek,
az előző kommentemben világosan kifejettem, hogy a játék basic vonalát nem erőltetem tovább, hanem script rendszerre rakom át.
amúgy valóban, pár parancsot használ a játék és egy ilyen sztorirendszerhez ez épp elég. (POKE, PEEK, IF - THEN, GOTO) memóriába írás, memóriából olvasás, feltétel lefigyelés, ugrás...
fogalmam sincs, hogy a végleges játék hány lemezes lesz, mivel a földszint van kész, mint helyszínileg, mint sztori szempontjából. van még négy emelet, egy park és pár melléképület, rejtett szobák...
én reménykedem benne, hogy ha normális kód fog a játék alatt futni, nem ez a basic szörnyület, akkor kevesebb helyen is TÖBB adat fog elférni a lemezeken...
tehát hardver ügyben egyelőre nem nyilatkozom...
én komolyan nem értelek,
az előző kommentemben világosan kifejettem, hogy a játék basic vonalát nem erőltetem tovább, hanem script rendszerre rakom át.
amúgy valóban, pár parancsot használ a játék és egy ilyen sztorirendszerhez ez épp elég. (POKE, PEEK, IF - THEN, GOTO) memóriába írás, memóriából olvasás, feltétel lefigyelés, ugrás...
fogalmam sincs, hogy a végleges játék hány lemezes lesz, mivel a földszint van kész, mint helyszínileg, mint sztori szempontjából. van még négy emelet, egy park és pár melléképület, rejtett szobák...
én reménykedem benne, hogy ha normális kód fog a játék alatt futni, nem ez a basic szörnyület, akkor kevesebb helyen is TÖBB adat fog elférni a lemezeken...
tehát hardver ügyben egyelőre nem nyilatkozom...
leonofsgr
2012.06.07 06:42:21
@DocBulywood:
ilyesmi nem lesz, a helyszínek fix. hi-res képek,
amit viszont szeretnék:
-animált intró, ha lehetséges és endsequence (több féle kimenetel, attól függően, hogy mikor "szállsz ki" a sztoriból
-ha az új scriptes megoldással és esetleg tömörítéssel megoldható, akkor tárgyakról, szituációkról kidolgozott hi-res képek. (lásd newcomer)
-a parkot négy féle napszakban járhatnád majd végig valószínű (nappal, köd, éjjel és napnyugta)
ehhez a külső helyszíneket újra/át kell rajzolnom, és ahogy a sztori változik, úgy töltene a game más-más napszakhoz tartozó képet...
de hát ezek még tervek, egyelőre az egyetlen jó hír, hogy a -reményeim szerint- bug mentes teszt verzió kikerült a tesztelőknek...
én most picit pihenni szeretnék és kis erőgyűjtés után nekiesni újabb helyszíneknek, hogy amíg a script készül, legyen haladás grafika terén is...
ilyesmi nem lesz, a helyszínek fix. hi-res képek,
amit viszont szeretnék:
-animált intró, ha lehetséges és endsequence (több féle kimenetel, attól függően, hogy mikor "szállsz ki" a sztoriból
-ha az új scriptes megoldással és esetleg tömörítéssel megoldható, akkor tárgyakról, szituációkról kidolgozott hi-res képek. (lásd newcomer)
-a parkot négy féle napszakban járhatnád majd végig valószínű (nappal, köd, éjjel és napnyugta)
ehhez a külső helyszíneket újra/át kell rajzolnom, és ahogy a sztori változik, úgy töltene a game más-más napszakhoz tartozó képet...
de hát ezek még tervek, egyelőre az egyetlen jó hír, hogy a -reményeim szerint- bug mentes teszt verzió kikerült a tesztelőknek...
én most picit pihenni szeretnék és kis erőgyűjtés után nekiesni újabb helyszíneknek, hogy amíg a script készül, legyen haladás grafika terén is...
Ahogy ez már lenni szokott, ha nem Stöki jegyzi a heti retrót, akkor valami alibi jön - most például egy emailben készített interjú Hoilddal, alias Belánszky Istvánnal, aki az elmúlt másfél évtizedben a Newcomert fejlesztette. Bizony, azt a Newcomert, ami eredetileg 1994-ben jelent…..
leonofsgr
2010.11.22 22:57:18
@DocBulywood:
a kért grafikák, illetve vázlatok megmutatására én személyesen nem vagyok felhatalmazva... :_)
hát, az a weboldal már a múlté, azóta baromi sokszor átformáltam az oldalamat, most éppen a minimal-design van terítéken, elsődleges célom az volt, h semmi szöveg, csak évszámok és legfontosabb infók, könnyen kezelhető, átlátható, és ami a legfontosabb, könnyen tudom frissíteni, bár mostanában newcomer miatt nem túl sok képet rajzolok, amit meg igen, az meg mind newcomer hangulatú... :_DDD (www.ajkanet.hu/~leonofsgr)
sok sikert scpu-hoz, nekem bőven elég az ide64-es pc-s .exe verzió a newcomer-ből! ;_) de persze ez is csak guminő, igazi VASON van meg a FEELING! ;_)
a kért grafikák, illetve vázlatok megmutatására én személyesen nem vagyok felhatalmazva... :_)
hát, az a weboldal már a múlté, azóta baromi sokszor átformáltam az oldalamat, most éppen a minimal-design van terítéken, elsődleges célom az volt, h semmi szöveg, csak évszámok és legfontosabb infók, könnyen kezelhető, átlátható, és ami a legfontosabb, könnyen tudom frissíteni, bár mostanában newcomer miatt nem túl sok képet rajzolok, amit meg igen, az meg mind newcomer hangulatú... :_DDD (www.ajkanet.hu/~leonofsgr)
sok sikert scpu-hoz, nekem bőven elég az ide64-es pc-s .exe verzió a newcomer-ből! ;_) de persze ez is csak guminő, igazi VASON van meg a FEELING! ;_)
leonofsgr
2010.11.22 22:57:52
@Panelharcos: lay emulator foreva' ;_)
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
nem kell hozzá semmiféle extra stuff, futni fog sima vason, ellenben picit változott a koncept,
jelenleg a gyorstöltő kifagy, valószínű a bemutatón sem lesz benne, és a kiadott prv-ben sem, mivel natur loadert használ a játék, erősen vice-n lesz bemutatva "virtual dirve" módban, hogy élvezhető legyen a gyorsasága,
valamint a komolyabb koncept változás annyi, hogy árok után át lesz pakolva a játék normális asm (gépi kód) valamint script rendszer alá...
ugyanis ez a basic vonal sajnos szívás...
egyelőre annyi van, hogy a gameplay összeállt, a sztori rendszer felépítése is kész, ki lehet majd próbálni emulátorban, persze aki malmozni akar, az vason is tolhatja, de célszerű lesz megvárni az árok utáni második prv verziót, ami reményeim szerint már a script rendszert fogja használni...
sajnos vannak buktatói a dolognak, ezekkel most szembesültem, de adu a kezemben a raklapnyi grafika és a sztori... és persze nem szokásom semmit feladni, tehát a tervezés/fejlesztés új irányvonalat fog venni...
a bemutatóról bízom benne lesz video és természetesen fel lesz pakolva valahova, biztosan.