Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Metol

0 bejegyzést írt és 11 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Van abban valami lenyűgöző, hogy ha valaki annyira jó abban, amit csinál, mint Slash. Itt van a pali lassan 48 évesen, túl olyan mennyiségű alkohol és drog elfogyasztásán, ami egy közepes méretű internetes újság szerkesztőségét simán kinyírná, de a kétórás buli végén pont…..
Metol 2013.02.12 00:20:04
Sztem rohadt szarul voltak az elején, és ez volt az egyik olyan nap a turnén, maikor jajj ne má megin... az énekes megfázva mindenki nek tele a f@sza, mi kell még.. szinte kerülték a szemkontaktust a közönséggel, nehogy átjöjjön a gyűlölet.. a sok gitárklinikus és kritikus tekintete immáron ezredszerre egy kétéves turné során megint, és még ráadásul egy jó nagy helyen kell játszani ami eleve kisklubb pihenődélutánnak indult... plussz kell nyomni a zenegép sanzon régi számok otvalagát, mer itt azt vették... és.. a közepére elkezdett beindulni az addig hálátlan műértő közönség.. azon azért kicsit lestem, hogy a rocket queent nem mindenki ismerte fel spontán, a ghost-ról már nem is beszélve, ami a válság lexebb örökre legemlékezetesseb száma marad a mindenkori zene történetében. a végére már jobbára mindenki zúzott, beleértve a zenekart akik kifejezetten erejükön felül örültek minden cseppnyi ovációnak amit kaptak (teszem hozzá magyar közönség nem vátotta be a híresen hírhedt 'adj még gyere vissza' ovációját kb nagyjából a vége feléig. ) Összességében egy eszméletlenül jó buli tanui lehettünk, még ha sok is volt a magas a keverésben mert ellentétben a sok vály(tfülű)kálóval szegény Slash bizony már az évek során szűkebbre koptatta hallását, mintsem hogy emem tartomány ne hiányozzon neki a kelleténél jóval magasabb szinten. Igen, hibázott, azt hiszem nem is ezért járkál a sok gitárguru nézőbe, hanem mert tá próbálják ellesni azt, hoyg hogyan teremt ez a ze mber elő a cilinderéből valamit a semmiből, hogyan varázsolja tenyerére a hosszú élet által megkoptattott idegpályái ellenében az a valamit a zenéjében ami redkívül egyzerű, mégis egyöntetűen képes a rabjává ejteni mindenkit minden tömegben és helyen.
Lassan már csak pár óra marad 2012-ből. A pontyok még talán csapkodnak a kádakban, a pezsgő behűtve a hűtőben, a buli leszervezve. Fenyőillat? Mézeskalács? Forralt bor? És persze rengeteg, finom étel. Reméljük, az is ízlett, amit idén mi szervíroztunk. Állandó és külső…..
„Tiszta por a műhely, mindent takargatok, de így is legalább egy perc, mire eltörlöm a kezemet, és a telefonomat fel tudom venni” – szomorkodott Csabi egy hét java részében szinte minden nap, amikor felhívtam. Nem lehet könnyű neki, a lemezek mágusának, a…..
Metol 2012.12.23 22:12:36
@Csikós Zsolt: Hát persze !!! :double facepalm: Hogy is nem sejthettem hogy a fíliák közt itt egyenes átjárás van és a szűk keresztmetszet a Totálon belül feltételezi, hogy egyben zenefülnek is kell lenni. Nem akarom elvinni a témát mélyebb válykálásba, szép rendszerhez gratulálok. Épp ezért ezen a ponton szállt ela biztim, hogy az óra újracsapágyazva, minden pöpecül felújítva, kínosan kerülve a durvább buhera megoldásokat, és erre egy "SAL a Pontom Merciben" kontraszt. Ráadásul ahogy sikerült azóta észrevennem mono az a szegény rádió. Persze megértema helyzetet, jobbféle legendásabb pl. pioneer autóhangszórókat már nem nagyon lehet kukázni se, így marad a SAL, ez a valóság. Az a kis mágnes könnyen lehet alnico a membrán meg pehelykönnyű és a hatásfok bizonyára remek. tudtam volna helyet ahol felújítják, ha arra lett volna szükség, csak már nagyon nem vállalnak iylesmit, főleg az autóhangszóróval zavarjáák el az embert.. valahol jogosan hisz kocsiban tényleg nem lehet rendesen zenét hallgatni, csak muszály, ugye. Na ezen a Ponton sok sikert a továbbiakban!
Metol 2012.12.24 12:28:00
@geegee: Ööörghh.. mit tesz a világvége !?! Pólusváltás után max.
Igen .. naná hogy szor nem per.. helyesbítek, elismerem és szégyenllem .
Tehát a lényeg amit érzékeltetni akartam ezzel csak annyi lett volna, hogy ha a 12V-os 6 amperes aksit vesszük alapul, akkor az max 72 W leadására képes alapállapotban (generátor nélkül), tehát aki azt hinné, hogy CdDs rádió a kocsijában 100 W-os vagy 2000 W-os , az ne higyje. (általában max 30 4 hangszórónál)
Metol 2012.12.24 21:05:33
@Phxmike: Kedves Phxmike ! nem akarok beletrollkodni, egyáltalán nem vagyok rendszeres olvasó, de pár dolgot azért engedj meg a közjó érdekében is.

Egyrészt, ha te ezt olvasod, akkor vlszinűleg jobban unatkozhatsz mint a szerző, amivel semmi baj nincs, hiszen ez egy szórakoztató oldal is lényegében.

Veteránautó érvek pro és kontra vegyesen felsorolásban.

1. Azok a bizonyos szép állapotú pontonok amiket valószínűleg egy áruház mélyhűtőjéből "keletkeznek", és/ vagy letöltik és kinyomtatják őket,de az is lehet, hogy ilyen elvetemült gonosz manók szerte a világon rejtett garázsokban, szorgos kezekkel, sok sok munkaóra és energia (ÁJJ PÉNZ) árán támasztják fel őket.

2. Én spec egyszer hamajd veszek egy 350SL-t (igen a Jockey-mercit, igen, isten` nyugosztalja), mert gyakorlatilag bagóért lehet kapni rengeteget mostanság, csak hogy egyszer végiggurulhassak vele a riviérán letolt tetővel mer nekem meg eza z autós álmom és kész. Nem fogok benne turkálni meg iylesmi, és ha egy kicsit előbb rohad le a tervezettnél, akkor goind nélkül eladom úgy ( max veszek helyette másikat) és egy cseppnyi lelkiismeretfurcsállást sem fogok érezni hogy csak amolyan " haszonélvezője" leszek a dolognak (persze lehet hogy ez itt a veterános függőség előszobája, ne próbáld ki, anyu mondta ne próbáld ki azördögit !) A végén meg boldogan mozgok a modern családi egyterűvel továbbra is a macskával, kutyával, gyereküléssel meg cucclival .

3. Az ilyen 30-40-50 éves autók szerintem is a múzeumba valók mert ezek eredetileg közlekedésre kitalált tárgyak lennének, és arra viszont ilyen életkor / futásteljesítmény után már valóban (élet-ön-és-köz-)veszélyesek Nem is a P-É-N-Z az ami hiányzik sokszor, hanem sokkal inkább a megszállotság, hogy az életed temérdek részét egy ilyen járgánynak kínáld fel önként , tálcán. Szerintem viszont minden normális embernek van ilyen vagy olyan idegeket, pénzt és tsaládot nem kímélő hobbija, sokunknak nem is egy.. a szerzőé történetesen ilyen, kövezzük meg érte !

4. Végsősoron gondolom te se szoktál elfordulni más irányba amikor az utcán megpillantasz egy oldtimert. Miért? Mert mindenki szemében gyönyörű, örvendettető jelenségek ezek. Pont ezen lehet igazolni talán a legjobban embertársaink befektettet vérét-verítékétMégha csak öncélúan is, de életben tartanak az utókor számára egy olyan technikai momentumot az emberiség történetéből, amely másként elvészne, pedig egy legenda. Egy lépcsőfok, amire a mai napig nem vagyunk képesek iylen-oylan okokból kifolyólag visszakapaszkodni (pénz, tömegygártás, spórolás, akkor, avagy tehát a pénz)

5. A szerző sok hasonló érdeklődési körű emberrel osztja meg nyilávnosan a tapasztalatait, és ha az történetesen mondjuk nem is válik mindenkinek a hasznára, azért közvetít sok információt. Azoknak akik most vagy a későbbiek során elhatározzák majd magukat, hogy egy ponton merci felújításába kezdenek bizony nagyon nagy segítség is lehet. Nem utolsósorban te is innen tudsz tájékozódni, hogy ponton mercit soha (meg úgy ánblokk mit tököl ezzel a régi szarral má), mert még nyűgösebb mint bármelyik, a szerzőnek meg pont ez a kihívás benne amit ő magára vállalt.

Ha nemolyan érdekfeszítő a cikk még senki nem haragszik meg rád és remélhetőleg te se fogsz ezért senkire haragudni, ugye.