Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Tommy DSX

6 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ha érdekel a játékfejlesztés, feltétlen látogass el csapatom oldalára:http://www.dragonsimmax.neobase.hu ..
Elmaradtam a blogolással és bocsesz mindenkitől aki érdeklődik, és esetleg a motorra vár. Késésem és időhiányom oka, hogy játékfejlesztésbe fogtunk kicsiny csapatommal, és ez gyakorlatilag minden időmet felemészti. Viszont a motor folyamatosan fejlődik a tervezet játékra való…..
Azért írom le kissé szájbarágósabban a témát, hogy a kevésbé hozzá értők számára is világos legyen a dolog. A 3D megjelenítés során a felhasznált képeket - legyen az bármilyen tartalmú – textúráknak tekintjük, és akként is kezeljük. Tehát minden, a…..
Az MSN partnereim számára küldtem egy körlevelet, mert többségük olyan személy akivel játékfejlesztés kapcsán ismerkedtem meg.Ezt a levelet azért teszem itt közzé, hogy ha bárki érdekelődne a téma iránt elolvashassa.dsxengine.blog.hu/media/file/Tisztelt%20MSN%20Partnerem.doc..
Nekiláttam a tegnapi nap a motor domborzat kezelésének, és az elkövetkező három napban ezen fogok dolgozni.Gyakorlatilag "chunk" technikát alkalmazok és automatikus LOD szintek generálása is célom. Alapvetően 2 textúrázó egységet fog használni, mivel minimálisan ennyi…..
Tommy DSX 2009.05.12 08:22:56
@syam: Köszönöm! :) És remélem az új képek is hasonlóan tetszeni fognak.
Ez a (kissé idétlenre sikeredett) cím az omni fényekkel együtt használható shadow mapekről szól. És hogy miért érdemes erről írni... Szerintem joggal tekinthető ez a legbonyolultabb esetnek.Az omni fényforrások egyik tulajdonsága, hogy a tér minden irányába indulnak…..
Nemrég kaptam a hírt Geritől, hogy:linux alatt az új ati driverrel van pár wgl extSzemmel látható tehát az ati driverek fejlődése a multiplatform opengl témakörében, ami egyben talán az ati üzenete is a felhasználók számára: sose adjátok fel, mindig van hova fejlődni!…..
Nagyon sok szónoki beszédett hallhattunk már arról, hogy Pascal nyelven nem lehet játékot készíteni, nem arra való. Az elmúlt 16 év alatt nekem ezt az állítást nem sikerült belátnom sőt... Nem egy játék született magyar műhelyekben, amelyek igen is Pascal nyelven íródtak, és…..
Ha érdekel a játékfejlesztés látogassal el ide:http://www.dragonsimmax.neobase.huLegelső mondataimban köszönetet szeretnék mondani mind azoknak, akik segítették és segítik a mai napig is a munkámat. Elsősorban Syam-nak, aki mint kétlábon járó OpenGL enciklopédia van szívesen a…..