Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Thyby66

0 bejegyzést írt és 14 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A Nemzeti Közlekedési Hatóság elnökhelyettese az MTV híradójában jelentette be tegnap este, hogy 2010-tõl összevonják az autók környezetvédelmi vizsgálatát és mûszaki vizsgáját. Véleményük mai hírünkről...
Thyby66 2009.07.20 11:15:19
@l.ovlov:
Igazad van. Látni, is, meg nem is a koromszörnyeket.
Engem eddig 2x állítottak meg ellenőrzésre, 2 perc volt az egész, Megkérdezték mennyire meleg a motor, egy laza gázfröccsöt kértek, és egy kis türelmet. Aztán viszlát.
Az általad említett "lezsírozott" gépekkel valószínű ilyen nem történik.
Pedig azokat kellene. Ha a púposra rakodott (feltehetően túlsúlyos)teherautót látnak, utána mennek sok esetben, hogy tengelysúlyt mérjenek,(v. szállítón ellenőrzik a tömeget) ezeknek miért nem?
Ez teljesen érthetetlen.
Egyébként dieselt hajtok, és látok a tükörben előzéskor is. Akkor más is meg tudná oldani. Pedig mindenki tudja, sok füst = tökéletlen égés = rossz hatásfok = magasabb fogyasztás.
A papírozás valóban nem old meg semmit. Lehet csak én futok bele minden ellenőrzésbe.
Belsőség Vasárnapi rettegés 2009.05.06 03:23:54
  A fiatal házaspár, ahol anyu vezet, apu meg magyaráz, még a kormányba is belenyúl neki. Nyúlkálhatna inkább máshová, de ne a közúton tanítgassa. Adjon neki vibrátort inkább.  Vélemények az azonos című írásunkról...
Thyby66 2009.05.06 13:57:28
@SsPL71:
Sajnos a "T" betű nem mindenkinek jelent valamit is.
Az oktató kocsikon elég feltűnő helyen van a jelzés, mégis figyelmen kívül hagyják sokan.
Kollégámra a vizsga órájában nyomták a kürtöt és integettek, mert nem tehette meg hogy 50 felett menjen, az X5-nek meg valszeg sietnie kellett.
Szerintem ehhez hasonló esetekről az oktatók tudnának mit mesélni. De azon kívül hogy "visszafogják" a tanítványt, mást nem tudnak tenni. A rosszabbik esetben,a tanonc, vizsga után fog elégtételt venni, mások kárára.
Van tökéletes megoldás?
Egyre kevesebb esélyt látok a javulásra, és egyre jobban utálok közlekedni, pedig valamikor imádtam autózni.
Thyby66 2009.05.06 14:39:26
@SsPL71:
"Ha, a balfaszkodókkal előzékenykedünk meg türelmesek leszünk akkor megszokják ezt a reagálást és nem fejlődnek. "

Ezzel tökéletesen egyetértek. Csak veszélytelen módon nehéz őket büntetni, és jogunk sincs hozzá. Pedig sok esetben megteszem a magam módján hátha leesik neki a tantusz. Akinek lenne, a felettese által kijelölt zónában intézkedést foganatosít(ez a mondat nagyon tetszik).
A "T" jelzés sajnos sok esetben nem is a friss jogsisnak kellene, a legtöbb balféknek már be is van sárgulva.
Egy barátom említette egyszer: Kétféle sofőr van, aki vigyáz másokra, és akire állandóan vigyázni kell.
Sajnos az utóbbiból van több, és fel sem tűnik nekik, hogy nem rajtuk múlt hogy épségben hazaértek. Én ezzel a szemlélettel közlekedek, hátha nagyobbak a túlélési esélyeim, pedig nem gazdaságos üzemmódra vagyok behangolva, meg a járgány sem.
Thyby66 2009.05.07 12:05:49
@nyelv-ész:
"defenzív vezetésnek hívnak. Ezt nagyon régen egy pár évig oktatták"

A mai könyvek is ezzel a résszel kezdődnek. Hogyan, mire kell figyelni a forgalomban, stb. Egy éve magolt a kollégám, belenéztem a könyvébe, ki sem volt még ott nyitva. A tanulók arra vannak ösztönözve, hogy a tesztekre gyúrjanak. A tábláknál kezdik a könyvet. Még a fogalmak, és táblák hatályait sem tudták, de már a tesztprogramot nyomták ezerrel. (silány eredménnyel)
Ahogy írtad itt kezdődik a hiba. A könyvek jól vannak megírva. Őt sikerült meggyőznöm a sorrendről, a többivel ki teszi?
Az előadónak kellene szerintem.
Három órát álltunk az M7-esen. Rosszabb is lehetett volna - sütött a nap, szinte már piknikhangulat volt, a vadkerítésen belül voltak akkora bokrok, amiket ki lehetett nevezni vécének, egyszóval senki sem panaszkodott és idegeskedett. Időnként jött egy rendőrautó a leállósávban…..
kár-park Drága tolatás 2009.04.10 15:31:00
Ha az ember siet és kapkod, könnyen megesik a baj: az Audi Q7 vezetője egy ajtócsukásnyi időt szeretett volna megspórolni a tolatásnál. Most pár napig szervizben pihen az autó. Pedig becsukott ajtóval tolatni még könnyebb is: ott a tükör, amiben látja az ember az esetleges…..
Belsőség Korea az új Japán 2009.04.09 19:23:30
Az ix55 nagyon jó autó, remekül összerakták. Precíz és pontos, pont olyan, amilyennek egy japán autót elképzel a mi egyszerű, egységesített gondolkodású agyunk. Kívülről nem túl izgalmas, utastere azonban minden elvárást kielégít. Nem kínál olyan luxust, mint a prémium…..
Thyby66 2009.04.11 12:48:23
@PeterGee:
Úgy hogy az emberek a külső alapján azonosítják az autókat, nem a műszaki tartalom alapján. A Land Cruiser sok mindenben az eddig említettek felett áll.
A Hilux-ot pl."terepjárózzák". Három ismerősöm teherautóként vásárolta.
Szállítanak(különben minek a plató?), vontatnak vele. Megértetni a különbséget ritkán sikerül nekik. Igaz terepen is jól elboldogulnak vele.
Én vagyok hülye, vagy a tükör görbe? – néha már-már kételkedem épeszűségemen, képes vagyok felhúzni magam olyan dolgon, amit máskor észre sem vennék, kósza gondolatfátyol lenne csak szürkeállományom (feltéve, ha van ilyen) redőin. Az utóbbi hetekben azonban van egy…..
Thyby66 2009.04.05 19:20:13
@szmoker:
Vállalom az 1-es számú géppuskát.
de a többire is tudok jelentkezőket.

-Attól hogy némelyik autó jobban "kisímítja" a hibákat (v.gödör, aknafedél)
nem jelenti hogy nem károsodik. Idővel leamortizált elemek lesznek azon is, hogy kinek mennyire fáj, az pénztárca kérdése.
Akinek 7-es bömös, annak 100 ezres lehet olyan mint másnak 10 ezres, javítási tétel.
Az út üzemeltetőt meg mindkettő hidegen hagyja. A kivitelezőt meg annyira sem érdekli. Lerakta a jattot annak aki szóvá tehetné. Ennyire egyszerű a dolog.
Úgy érzem, csúnyán tökönszúrta magát Gábor azzal, hogy elküldte nekünk ezt a levelet, mindenki okulására azonban muszáj közzétennem. Sokszor alakulnak ki vitatható közlekedési szituációk kapcsán viták itt a blogon, na ez most nem olyan. Jön a hétvége (már annak, aki nem…..