Adatok
Best_In_Class
0 bejegyzést írt és 14 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Egyáltalán nem gondoljuk, hogy lopásról van szó, a szerkesztőségből legalábbis senki nincs ezen a véleményen. De azért mégiscsak meglepő a hasonlóság a Sziget hatalmas sikert arató legújabb, szállóigévé vált "prodidzsáj"-os reklámfilmje és a néhány hónappal…..
Best_In_Class
2009.08.25 17:06:16
worst Sziget-reklám ever, eltúlzott, elcsépelt, ócska - mondjuk nem csodálandó, ha a készítőket tekintjük, nem túl nagy a potenciál - disz iz zö biginning...
Best_In_Class
2009.08.26 19:11:51
@resztli:
jöhet a tipp - de ha nem sikerül lerántanod a leplet, akkor ki kell tennem a képemet és részletesen be kell számolnom a kreatív teljesítményemről & az eddigi díjaimról (@ pepe masnit köt) ? vagy lehet véleményem anélkül is? esetleg, szerintem
jöhet a tipp - de ha nem sikerül lerántanod a leplet, akkor ki kell tennem a képemet és részletesen be kell számolnom a kreatív teljesítményemről & az eddigi díjaimról (@ pepe masnit köt) ? vagy lehet véleményem anélkül is? esetleg, szerintem
Best_In_Class
2009.08.30 19:18:18
@resztli:
Még nincs, de jelölésem már van :-)
Kezd eldurvulni a hangnem, úgyhogy let me elaborate: miért is nem vagyok elájulva ettől a teljesítménytől?
belterjes a szakma, nem kicsit, nagyon; hogy ebből következik-e, vagy pont fordítva, de sok esetben szerintem az ú.n. kreatívok nagy része nem trend-diktáló (trend-setter) hanem inkább trend-követő - az én elvárásom pont az előbbi lenne. Bizonyos dolgok a trendi/kúúl/húdelaza kategóriába kerülnek, kialakul körülöttük egy hype (érdemmel, vagy érdemtelenül, ez most mellékes szerintem). Ez eddig OK is, de mi történik, ha a 'nagy poén'-t ezredszer látom, különböző variánsokban? Elfordulok, elkapcsolok, ignorálom - én legalábbis így vagyok vele. És biztos nem
gondolom, hogy hűdenagyteljesítmény volt kitalálni/megcsinálni.
Ez a vonal, ami kb. "azorrodatistiszticcsa"-val kezdődött és már számtalanszor le lett rágva, szerintem már végtelenül unalmas - ugyanaz pepitában századszor: vegyél egy szürreálisan hülye fazont. oszt nagyjából ennyi is - mi ebben a nagy-nagy ötlet?! pláne, hogy az az érzésem, hogy az adott ügyfél fogékony/nyitott lenne egy valóban új(szerű) ötletre is, különösebb kockázat nélkül be is vállalhatná, ugyanis már elég bejáratott a márka, némi túlzással ha kiírják hogy "Sziget" és felsorolják a fellépőket, eseményeket, akkor is kimegy 300-350 e ember. Szóval, mi ebben a spot-ban a kiemelkedően jó, amitől úgy hanyatt kellene esnem?
Sokat utazok, figyelem az UK, francia, olasz markom. dolgokat, és ott tényleg van ötlet, mondjuk talán igényesebb is a célközönség (meg talán az ügyfelek is mások, a pénzt meg hagyjuk), de ennek az itthoni posványnak miért kéne tapsikolnom?
További kérdés számomra, hogy ez meg az ilyen jellegű 'ötletek' miben vitték/viszik előre a szakmát? Persze, ha feltesszük, hogy a "tök jó, mert pont elmegy Mucsajra" kategóriába tartozik, akkor OK, az ember abszolválja mint egy korsó jó sört/pohár jó bort, oszt annyi, de nem tekint rá mint 'piece of art'-ra, minek kéne tehát lehidalnom a teljesítménytől ebben a kategóriában.
Persze, én is, és mindenki hoz létre átlagost, középszerűt vagy csak nem elég jót, életünk nagy részében ez adatik, nehéz zseniálisnak lenni 24/7 - ha igazán őszinték vagyunk, belátjuk - de olyankor nem ájulunk el magunktól, hogy hö, mekkora voltam.
A díjakkal pedig vicceltem, nem fogok itt páváskodni, mint ahogy mástól sem venném jó néven, ha az alapján kezdenénk el beszélgetni/vitatkozni - valójában nem ez számít, hanem az, hogy tudunk-e értelmesen érvelni. Ha nem, akkor tökmindegy, hogy ki mit gyűjtött össze, egyébk. tudjuk, hogy azok is mennyire 'objektív' alapon dőlnek el.
Bocs, hogy hosszúra sikeredett, de provokáció áldozatául estem :) - amúgy pedig píísz
Még nincs, de jelölésem már van :-)
Kezd eldurvulni a hangnem, úgyhogy let me elaborate: miért is nem vagyok elájulva ettől a teljesítménytől?
belterjes a szakma, nem kicsit, nagyon; hogy ebből következik-e, vagy pont fordítva, de sok esetben szerintem az ú.n. kreatívok nagy része nem trend-diktáló (trend-setter) hanem inkább trend-követő - az én elvárásom pont az előbbi lenne. Bizonyos dolgok a trendi/kúúl/húdelaza kategóriába kerülnek, kialakul körülöttük egy hype (érdemmel, vagy érdemtelenül, ez most mellékes szerintem). Ez eddig OK is, de mi történik, ha a 'nagy poén'-t ezredszer látom, különböző variánsokban? Elfordulok, elkapcsolok, ignorálom - én legalábbis így vagyok vele. És biztos nem
gondolom, hogy hűdenagyteljesítmény volt kitalálni/megcsinálni.
Ez a vonal, ami kb. "azorrodatistiszticcsa"-val kezdődött és már számtalanszor le lett rágva, szerintem már végtelenül unalmas - ugyanaz pepitában századszor: vegyél egy szürreálisan hülye fazont. oszt nagyjából ennyi is - mi ebben a nagy-nagy ötlet?! pláne, hogy az az érzésem, hogy az adott ügyfél fogékony/nyitott lenne egy valóban új(szerű) ötletre is, különösebb kockázat nélkül be is vállalhatná, ugyanis már elég bejáratott a márka, némi túlzással ha kiírják hogy "Sziget" és felsorolják a fellépőket, eseményeket, akkor is kimegy 300-350 e ember. Szóval, mi ebben a spot-ban a kiemelkedően jó, amitől úgy hanyatt kellene esnem?
Sokat utazok, figyelem az UK, francia, olasz markom. dolgokat, és ott tényleg van ötlet, mondjuk talán igényesebb is a célközönség (meg talán az ügyfelek is mások, a pénzt meg hagyjuk), de ennek az itthoni posványnak miért kéne tapsikolnom?
További kérdés számomra, hogy ez meg az ilyen jellegű 'ötletek' miben vitték/viszik előre a szakmát? Persze, ha feltesszük, hogy a "tök jó, mert pont elmegy Mucsajra" kategóriába tartozik, akkor OK, az ember abszolválja mint egy korsó jó sört/pohár jó bort, oszt annyi, de nem tekint rá mint 'piece of art'-ra, minek kéne tehát lehidalnom a teljesítménytől ebben a kategóriában.
Persze, én is, és mindenki hoz létre átlagost, középszerűt vagy csak nem elég jót, életünk nagy részében ez adatik, nehéz zseniálisnak lenni 24/7 - ha igazán őszinték vagyunk, belátjuk - de olyankor nem ájulunk el magunktól, hogy hö, mekkora voltam.
A díjakkal pedig vicceltem, nem fogok itt páváskodni, mint ahogy mástól sem venném jó néven, ha az alapján kezdenénk el beszélgetni/vitatkozni - valójában nem ez számít, hanem az, hogy tudunk-e értelmesen érvelni. Ha nem, akkor tökmindegy, hogy ki mit gyűjtött össze, egyébk. tudjuk, hogy azok is mennyire 'objektív' alapon dőlnek el.
Bocs, hogy hosszúra sikeredett, de provokáció áldozatául estem :) - amúgy pedig píísz
Ma már nem kérdés a konzervatív fölény a közvéleménykutatásokban, legföljebb az, hogy a szociknak a MDF-fel együtt lesz-e 1/3-uk. Nemrég kaptuk az értesítést, hogy a legnagyobb hazai társkereső oldal szépségversenyén is nyomasztó a konzervatív fölény. A hölgyről - aki…..
AdamT szerkesztőtárs megköszönte köztársasági elnökünknek, hogy nem lépte át a szlovák határt, hiszen így európai módon viselkedett. Fura, egy elnök aki európáner? Szokatlan. Ha Sólyom átlépi a szlovák határt, le kellett volna azonnal mondania, és valószínűsíthetővé…..
„Nem azért jöttem Magyarországra, hogy a Turullal dolgozzak. Véletlenül vettem észre a szobrot, amikor busszal a Budai hegyekbe tartottunk. Egyébként a Szoborpark szobraival foglalkoztam, ott kinn töltöttem minden időmet” – mondta az Indexnek Liane Lang brit…..
Best_In_Class
2009.06.20 13:10:10
Régóta készülhet az SZDSZ saját válságára, hiszen jóideje tulajdonképpen ezen dolgoznak a fejesei, akik az MSZP-vel való formális szakítás után úgy viselkednek, mint egy csoport pszichodrámás, akik azt a feladatot kapták, hogy alakítsanak egy országgyűlési frakciót. A…..
Best_In_Class
2009.06.14 22:23:03
@Fedor:
hazudsz, és mint ilyenkor szokásos, jössz az urban legend-del
mindegy hogy min viccelődött kuncze, védhetetlen - megnézném, h te azzal foglalkoznál-e ha beverik a fejed, h ebből most van-e politikai hasznod vagy sem
egy dolgot elfelejtetek, önmagukat liberálisnak hazudó elvtársak, hogy az egykori információ- és médiamonopólium az internet korában már nehezen fenntartható, így hamarabb utolérnek benneteket mint a sánta kutyát
hazudsz, és mint ilyenkor szokásos, jössz az urban legend-del
mindegy hogy min viccelődött kuncze, védhetetlen - megnézném, h te azzal foglalkoznál-e ha beverik a fejed, h ebből most van-e politikai hasznod vagy sem
egy dolgot elfelejtetek, önmagukat liberálisnak hazudó elvtársak, hogy az egykori információ- és médiamonopólium az internet korában már nehezen fenntartható, így hamarabb utolérnek benneteket mint a sánta kutyát
Simor, Oszkó és Bajnai rengeteget tettek egy nem offshore EU-tagország költségvetési egyensúlyáért, itthon is meg fogják tudni csinálni...
Best_In_Class
2009.06.04 20:37:20
Vannak jó ötleteik is, de nálam a Levegõ Munkacsoport elvágta magát. Keressünk már egy normális környezetvédõ szervezetet!
Vélemények az azonos című írásunkról...
Best_In_Class
2009.06.03 13:44:32
értékellek mint embert
Erőltetett bájcsevej a mitdolgozolról, milyenzenétszeretszről
2009.06.01 10:00:00
Négy randevú rövid története. Interneten ismerkedni szigorúan tilos. Amikor az ember lezár magában egy korszakot,és különben is unja már az egyedül töltött éjszakákat,feltámad benne az ösztön,és elindul "vadászni". És,hogy kikkel lehet összefutni,akár…..
1. Mert segget mosok szarás után.2. Mert voltam már külföldön.3. Mert tudok írni-olvasni.4. Beszélek idegen nyelveket.5. Késsel és villával eszem.6. A nyálamat nem kifelé, hanem a nyelőcsövön át vezetem el.7. Nem szoktam megenni az orrváladékomat.8. Két lábon, felegyenesedve…..
Orbán Viktor nem hülye, valószínűleg pontosan tudja, hogy mi az az off-shore. Orbán Viktor nem tájékozatlan, tehát valószínűleg azt is pontosan tudja (hacsak a gonosz tanácsadói át nem akarták verni), hogy Simor Andrásnak milyen cége van és milyen nincs.Orbán Viktor torkig van…..
Szombaton hivatalosan délelőtt 10-kor kezdődött az MSZP kongresszusa. Tévés szempontból ilyenkor érdemes korábban, mondjuk 9 órára odamenni, beszélgetni a küldöttekkel, érezni milyen a hangulat a pártban, ki mire számít, milyen meglepetés lesz - lesz-e meglepetés. Ekkor arra, ami…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz