Adatok
hajti
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Most akkor vagy az osztrákoknál nem esett annyi hó, mint nálunk, vagy a sógorok csinálnak valamit jobban. A felvétel tegnap délután készült, Klingenbach közelében, Sopron felé haladva.
..
Tartozom még egy poszttal párizsi kirándulásunkról. Két napon át futottuk a maratont Papptibivel hat újautós kiállítócsarnokon át, mozgólépcsőn le, lifttel fel – cipőtalpunk kilométerszámlálója háromszor átfordult, az exponálógomb negatívja beégett mutatóujjunk…..
Hitelért kuncsorog? Fizetésképtelen? Lemondja a takarítónőt, a bébiszittert, maga szögeli vissza a leszakadt ereszcsatornát, otthon cseréli autójában az olajat? Sokan csináljuk ezt mostanában, és mivel már érezzük a válságot, bocsánatos bűnnek számítanak a fenti dolgok.De mi…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
a sogoroknal esö, a Becs utan havas esö, majd ho szakadt, a hömerseklet -1 fok körül volt. St Pölten magassagaban meglepve lattunk a szakado esöben 2 hotakaritot leengedett lapattal, amik a vizet toltak le az utrol. eszmeletlen mennyiseget zuditottak a palya melle, es persze szortak a sot is. a megelözes szinte mindig olcsobb, mint tüzoltas a bajban: ha az a vizmennyiseg odafagy, EUR 8,30ert kapsz 10 napra korcsolyaberletet.
magyar oldalon Pestig egy darab narancs jarmüvet lattunk felemelt holapattal es a soszoro-funkcio pihentetesevel. a magyar 10 napos berlet kb. 10-11 EUR arfolyamtol függöen. csunyan karomkodtam.
egy tegnapi cikk szerint evente mintegy 30ezer auto kap mentesseget az autopalya-dij alol. ez evi 1,3 milliard pengö forint. az allam azzal vedekezik, hogy inkabb nem ad kedvezmenyt, minthogy a penzt az egyik zsebeböl a masikba tegye. kerdes, hogy ezt az eves büdzse kalkulacional figyelembe veszik-e?
nyilvan nincs annyi ho nalunk, mint az osztrakoknal, ezaltal az eszközallomany sincs akkora, ez logikus. de talan az idöjaras-jelentes olyan szinvonalu napjainkban, hogy 2-3 napra meglehetösen pontos elörejelzest adnak. persze itt nem a most indult 3 lengen öltözött hölgyre gondolok, vannak profi (lasd repülesiranyitas) adatok is. preventiv eszközökkel eleg jo eredmenyt lehet elerni, egy teherauto hatuljara fel lehet akasztani egy kisipari soszorot, akar tololapat nelkül is: ha mar nem marad meg az uton, az nyert ügy.
ahogy a regi vicc mondja: felkeszültünk alaposan a telre, csak arra nem szamitottunk, hogy ho is fog esni (kabare a 80as evekböl)