Adatok
kbanna
0 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A román Saatchi&Saatchi rukkolt elő egy remek kampánnyal, amelyben a klasszikus "iszik vagy vezet" üzenetet csomagolták egy kicsit merészebb és nem utolsó sorban újszerűbb köntösbe. A vírusfilmnek szánt reklámban a lányok állapotát bemutató, szándékosan hosszúra…..
kbanna
2009.05.15 10:45:15
Nekem nagyon bejön. Jobban, mint a túlmagyarázott "akciófilmek", vagy a túl sok ketchup, azt valahogy nem tudom komolyan venni...
Mióta azokat az apróbb dolgokat, amelyek nem férnek ide az addictra a twitteren hozom le többször előfordult már, hogy egy ottani posztból itt az addicton is bejegyzés lett. Ennek az az oka, hogy ha ott sok pozitív visszajelzés érkezik valamire, az biztos jele annak, hogy az adott…..
Véradással az ember akár két ember életét is megmentheti, ami akkora jótétemény, amivel mindenféle piszkos kis trükköt, szemétséget vagy aljas húzást kompenzálhat. Legyél bármilyen szemét, egy véradással egálba hozhatod magad, bűneid megbocsátást nyernek. Ezzel a kicsit a…..
kbanna
2009.04.09 16:43:36
Nézem ezt az óriásplakátot, és nem értem az istennek se. Van egy áruház, amiről mindenkinek a lepukkant 80-as évek jutnak az eszébe, és van egy új vezetés, ami mindent elkövet, hogy megváltoztassa az emberek fejében élő képet. Aztán egyszer csak derült égből…..
kbanna
2009.04.09 16:22:00
kbanna
2009.04.09 16:22:39
Ki gondolta volna erről a szimpatikusan selypítő celebszakács, hogy a brit konyha és nem utolsó sorban az ország iskolai menzáinak megreformálása után éppen ő kerülhet majd egy társadalmi célú kampány középpontjába, mint maga a szalonnaszarvakkal acsarkodó ördög. Merthogy a…..
Vajon mi a szent szart ábrázolhat a djuice nemzetközi arculathoz igazított új logója, ami leginkább a földrengés utáni San Franciscohoz hasonlít? Kérlek benneteket, segítsetek!!!!..
kbanna
2009.04.08 10:29:00
Diszkriminatív marketing! Én még ilyet nem láttam! Az ízlés egyáltalán nem kor kérdése! Ráadásul nem tudom elhinni, hogy az érintett Piac utcai modern-bútorbolt állandó vevői a fent megcélzott korosztály képviselői közül kerülnének ki! Már csak azért sem, mert ahogy…..
kbanna
2009.04.08 10:03:48
Új-Zélandon állítólag áll a bál a Stihl kissé morbid reklámja miatt. Ebben egy haldokló idős férfit látunk, aki családja körében készül a nagy útra. Mielőtt elindulna, magához inti a fiát, hogy a fülébe suttogja utolsó szavait, amit aztán az egy kissé máshogy ad elő a…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz