Adatok
martinus115
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
![](https://m.blog.hu/assets/core/img/apple-touch-icon.png)
EFIE.Nagyon sokat rágódtam a dolgon. Végül is nem nagyon jutottam dűlőre magammal. A mai napig is tisztázatlan számomra következő magyarázat. Ezt a részt kiollóztam egy linkből, talán ez lehetne az értetlenségem alapja:"Amikor az elektrolizáló csatlakozik a motorhoz,…..
![](https://m.blog.hu/assets/core/img/apple-touch-icon.png)
Sokan idáig esküdtek a semleges lemezek szükségességére. Páran vették a fáradtságot és kísérletekbe kezdtek, sokszor szétszedve, összerakva cellájukat. Kiderült annyira nincs hatással a dolgok menetére a minél több semleges lemez. Minden lemezbe áramot vezetnek. Sőt a…..
martinus115
2011.03.09 09:47:49
Sziasztok,
1 éve még vásároltam egy DC4000 fantázia nevű szettet www.hho-plus.com -ról. (Még a régebbi változatot. 1.5 éve kisérleteztem a spirál cellással, de rájöttem az egy nagy kampo, óriási áram minimális gáztermelés.
Mivel nem akarok gyártani, ezért gondoltam egy ránézésre korrektnek tűnő hho szettet megveszek.
Ez a szett elvileg 4liter/40A körüli gáztermelésre képes. A autó amibe 2 hét múlva elkezdem beszerelni egy 2.7HDi. A szívó rész: Légszűrőház, majd ketté ágazik egyből 1-1 légtömegmérő egyik ág az egyik turbóhoz megy a másik ág a másik turbóhoz és utána közösítik őket, majd megy az intercoolerbe.
Legegyszerűbb a légtömegmérő után az egyik szívótorokba való bekötés lenne. Turbó hőmérsékletétől való öngyulladás lehetséges? (bár erre utalást nem találtam sehol).
A gáz mennyiség és villany felvételről való vitákat tegyük félre. (Akku 100Ah, generátor töltőáramát nem fogom most megmondani, de a hűtőventilátorok maximális teljestményt mértem 2x50A úgyhogy van kraft a rendszerben:). Ha bekerül, majd mérek áramfelvételt (AC/DC lakatfogó), 555-ös IC-vel építek hozzá egy fetes pwm meghajtót még. Visszacsapó szelepet nem küldtek a szettbe azt még jó lenne beépíteni.
Sajna nagyon zsufis a motortér, ezért csak a csomagtartóba tudom elhelyezni a ketyerét.
Köszönöm előre is a segítséget :) Nagyon jó a Blog!
1 éve még vásároltam egy DC4000 fantázia nevű szettet www.hho-plus.com -ról. (Még a régebbi változatot. 1.5 éve kisérleteztem a spirál cellással, de rájöttem az egy nagy kampo, óriási áram minimális gáztermelés.
Mivel nem akarok gyártani, ezért gondoltam egy ránézésre korrektnek tűnő hho szettet megveszek.
Ez a szett elvileg 4liter/40A körüli gáztermelésre képes. A autó amibe 2 hét múlva elkezdem beszerelni egy 2.7HDi. A szívó rész: Légszűrőház, majd ketté ágazik egyből 1-1 légtömegmérő egyik ág az egyik turbóhoz megy a másik ág a másik turbóhoz és utána közösítik őket, majd megy az intercoolerbe.
Legegyszerűbb a légtömegmérő után az egyik szívótorokba való bekötés lenne. Turbó hőmérsékletétől való öngyulladás lehetséges? (bár erre utalást nem találtam sehol).
A gáz mennyiség és villany felvételről való vitákat tegyük félre. (Akku 100Ah, generátor töltőáramát nem fogom most megmondani, de a hűtőventilátorok maximális teljestményt mértem 2x50A úgyhogy van kraft a rendszerben:). Ha bekerül, majd mérek áramfelvételt (AC/DC lakatfogó), 555-ös IC-vel építek hozzá egy fetes pwm meghajtót még. Visszacsapó szelepet nem küldtek a szettbe azt még jó lenne beépíteni.
Sajna nagyon zsufis a motortér, ezért csak a csomagtartóba tudom elhelyezni a ketyerét.
Köszönöm előre is a segítséget :) Nagyon jó a Blog!
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
1 éve még vásároltam egy DC4000 fantázia nevű szettet www.hho-plus.com -ról. (Még a régebbi változatot. 1.5 éve kisérleteztem a spirál cellással, de rájöttem az egy nagy kampo, óriási áram minimális gáztermelés.
Mivel nem akarok gyártani, ezért gondoltam egy ránézésre korrektnek tűnő hho szettet megveszek.
Ez a szett elvileg 4liter/40A körüli gáztermelésre képes. A autó amibe 2 hét múlva elkezdem beszerelni egy 2.7HDi. A szívó rész: Légszűrőház, majd ketté ágazik egyből 1-1 légtömegmérő egyik ág az egyik turbóhoz megy a másik ág a másik turbóhoz és utána közösítik őket, majd megy az intercoolerbe.
Legegyszerűbb a légtömegmérő után az egyik szívótorokba való bekötés lenne. Turbó hőmérsékletétől való öngyulladás lehetséges? (bár erre utalást nem találtam sehol).
A gáz mennyiség és villany felvételről való vitákat tegyük félre. (Akku 100Ah, generátor töltőáramát nem fogom most megmondani, de a hűtőventilátorok maximális teljestményt mértem 2x50A úgyhogy van kraft a rendszerben:). Ha bekerül, majd mérek áramfelvételt (AC/DC lakatfogó), 555-ös IC-vel építek hozzá egy fetes pwm meghajtót még. Visszacsapó szelepet nem küldtek a szettbe azt még jó lenne beépíteni.
Sajna nagyon zsufis a motortér, ezért csak a csomagtartóba tudom elhelyezni a ketyerét.
Köszönöm előre is a segítséget :) Nagyon jó a Blog!