Regisztráció Blogot indítok
Adatok
jelentéktelen alak

0 bejegyzést írt és 2332 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Sok szó esett már a kultúrsokkról, arra gondoltam, mi lenne, ha ma megfordítanánk a történetét, és azt néznénk meg, vajon milyen kultúrsokk éri azt a külföldit, aki Magyarországra költözik. Colm Fitzgerald magyar feleségével Kalifornia déli részéből indulva szembesült olyan…..
jelentéktelen alak 2016.04.30 16:02:01
@A nagy kékség: Sokan értik ezt félre....
Az, hogy valamilyen jármű képes haladni 60km/h sebességgel még nem jelenti azt, hogy kell is neki ilyen sebességgel, haladnia.
Tehát ha a pótos IFA képes 15km alatt felgyorsulni 60km/h sebességre sík úton, akkor minden joggal poroszkálhat 40-el az autópályán a KRESZ szerint.

Egy korszerű autó, képes 200km/h sebességgel haladni, mégse így közlekednek vele.
Újabb írást kaptunk Egy Mezei Autóbuszvezetőtől. Hogyan látszanak a kerékpárosok egy busz volánja mögül? Oszlassunk el egy tévhitet: az autóbuszvezetők általánosságban nem utálják a kerékpárosokat. Azonban néha tényleg nagyon haragszanak rájuk. Nem, nem azért mert…..
jelentéktelen alak 2015.12.17 00:12:12
Részben egyet értek. Valamilyen módon érdekeltté kellene tenni a biciklist abban, hogy beazonosítható legyen. Hasonlóan ahhoz, mint ahogy most sisakban nagyobb a megengedett sebesség. Persze mit sem ér az egész, na nincsen eredményesen betartatva sem a megengedő, sem korlátozó szabály. Valóban jelentős büntetést kellene mérni a szabálytalankodóra (nem csak a kerékpárosra)
Ugyanakkor a biciklisek utakról való száműzését nem tudom támogatni. Sőt tiltakozom ellene. A biciklisnek SEMMI KERESNI VALÓJA JÁRDÁN! A városi bicikliutaknak sem vagyok híve. Igen, mehet a biciklis a párhuzamos mellék utcán és illik is így tennie, ha a főúton aránytalanul feltartja a forgalmat (5-10km/h sebességgel) De mivel a bicikli igen is jármű, semmi kivetni való nincsen abban, ha az úttesten halad, ahol a járműveknek helye van. Úgy gondolom, hogy a biciklisek számára nagyon is indokolt az út szélén lévő buszsávok megnyitása. Viszont valóban meg kell akadályozni, hogy az ott közlekedő buszokat a szükségesnél nagyobb mértékben akadályozza más valaki. Akár ott parkolva, sétálva, taxis utasra vadászva, vagy biciklis ott cammogva. Akiben nincsen meg arra a készség, hogy szabályosan, mások veszélyeztetése és/vagy akadályozása nélkül közlekedjen, azt nem bánom, ha szénné büntetik. De olyan szabályokat is kell egyben alkalmazni, amelyek feleslegesen senkit sem korlátoznak, zavarnak.
Nagyon sokat, egy fél napot vívódtam, hogy ezt a cikket bevállaljam vagy sem. Aztán úgy döntöttem, hogy megvan a tárgyi tudásom, a lelki ismeretanyagom, és ami a legfontosabb, az önmérsékletem, hogy ezt a szörnyű eseményt kicsit más oldalról is megvilágítsam. Tegnap megint…..
jelentéktelen alak 2015.11.16 22:14:08
Szépen összeszedett írás, gratulálok! Annyi kiegészítést mégis adnék hozzá (főleg a hozzá szólásokra reagálva) hogy nem csak a muszlim vallású emberek képesek szélsőséges és gyilkos tettekre, ha fanatizálják őket. A XX. század megmutatta sajnos, hogy a keresztény európai ember mire képes, ha átmossák az agyát. Sajnos nagyon olcsó és sikeres politika, hogy fiktív ellenség gyártással egy tömbbe terelik az erre fogékony, érzelmileg nem érett embereket. Mindegy kit, csak valakit aki más lehessen gyűlölni. Aztán ha kiengedték a szellemet a palackból, akkor jönnek robbantások, gyilkosságok, mint ami történt most Párizsban, de történik szerte a világban szinte minden nap, vagy éppen túlélünk egy újabb holokausztot mint a nagyszüleink generációjának szerencsésebb tagjai (már ha szerencsés az, aki ilyen lelki teherrel tér nyugovóra). Nem is kicsit aggódom. Sajnos egy ideje -legalábbis az én környezetemben- egyre többen és egyre hangosabban gyűlölnek valakit (zsidót, cigányt, muszlimot, stb.) és mára mintha a hatalom is kiszolgálná ezt a gyűlöletet. E-miatt voltam kétségbe esve, mikor megjelentek tömegével menekültek Magyarországon, ahol még ott voltak a lakosság fogékony részét ellenük hangoló gyűlölet plakátok szerte a falakon, az utak mentén. De nem csak magyar jelenség. Szerte Európában egyre több és egyre hangosabb kirekesztés és gyűlölet hangja, amire a válasz a másik véglet, a totálisan ellenőrizetlenül befogadó naivizmus. Mintha nem csak hogy nem tanultunk volna a múltból, de teljesen vakok is lennénk. Csak remélni tudom, hogy időben megtaláljuk az arany középutat a naivizmus és a gyűlölet között, mert az is tény, hogy a menekültek között olyanok is jöttek, akik már eleve fanatizáltak voltak és az is tény, hogy mi európaiak is képesek vagyunk válogatott aljasságokra, ha kellően fanatizálnak minket. Márpedig sokan igyekeznek minket fanatizálni...
Mennyivel szabad menni Magyarországon? 50-90-130 - ugyan már! Nem az elmélet számít. Valójában a gyorshajtás Mekkája vagyunk, csak nem tudjuk. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
jelentéktelen alak 2015.07.29 23:12:56
@Larry Silverstein: Erősen mellé lőttél, mert Írországban élek és még csak hasonló hír sincsen a rádióban.
De a Briteknél sem hallottam ilyen hírt, mikor éppen arra jártam...
Magyarországon meg szinte csak ez a hír. (Angol és magyar kivételével más nyelven valóban nem beszélek)
jelentéktelen alak 2015.07.31 22:22:26
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Meg a térképem is és az órám is. :-) Minden rossz, csak az nem aki tudatosan és türelmetlenül szabályt szeg...
Sosem gondoltam volna, hogy létezett ilyen, közel háromnegyed órás videó. Tökéletes korlenyomat: félprivát videostúdió egész profi munkája, alatta korhű zenékkel. Parasztmerciktől Samarán át Niváig minden akkor, a Merkurnál forgalmazott típust tárgyal. Van benne Martinelli…..
A 2203-as pályaszámú (sorban elvileg a harmadik), rövid (34 méteres) CAF villamos próbajáratának pár pillanata. Mivel kevés felvételt tudtam készíteni róla, nem akartam eldobni egy snittet se, de nem…..
jelentéktelen alak 2015.05.10 14:47:18
Pár éve egy gyönyörű márciusi hétvégén adtunk a kispolgári élvezeteknek, és a család egy részével visegrádi kirándulásra indultunk. Visegrád kellemes hely, a kötelező programok (séta a Duna parton, vár, bobozás) után jólesett az ebéd, mely után még ejtőztünk egy…..
jelentéktelen alak 2015.03.11 00:01:40
@Jankove: Érdekelne egy olyan összeállítás is, ami az autóvezetők tahó 8 pontja. Vagy nem fér bele 8ba? ;-)
jelentéktelen alak 2015.03.11 00:14:19
@pythonozok: Érdekes meghatározás ez az "önkéntes rendőr" Egyetlen feltétele van, hogy használhassuk, arra illik, aki másképp bunkó, mint én és az én bunkóságomban akadályoz.
Pl. Adott egy hülye, aki az üres úton a belső sávban közlekedik, mondván ha ő a limit szerint megy, senkit nem tart fel. Igaz, hogy a szabály nem csak a max sebességről rendelkezik, hanem a jobbra tartásról is, de ez őt nem érdekli. Utoléri egy másik seggfej, aki meg bőven a limit feletti tempót menne, de nem tud előzni a belsősávban "andalgó" majomtól, így elkezdi levillogni.
A belsősávban haladó hülye szerint a másik az önkéntes rendőr, mert rendre akarja őt utasítani, hogy a külső sávot használja. A gyorshajtó hülye szerint meg a másik az önkéntes rendőr, mert nem hagyja őt gyors hajtani. Szerintem meg mind a kettő frusztrál hülye. Tehát csak az a lényeg, hogy az önkéntes rendőr mindig a másik, ha beleköt a mi hülyeségünkbe.
jelentéktelen alak 2015.03.11 23:04:58
@Arcade Macho: Elég vegyesek az érzéseim ezzel kapcsolatban. Részint, nem feladatunk a rend teremtés, az a rendőrség dolga. Így nem tartom jó ötletnek a szabályszegők elleni magán akciókat.
Másrészt viszont, aki vét a szabályok ellen, az így, vagy úgy tisztességtelen előnyt szerez a többiekkel szemben, ami pofátlanság. Természetes reakció, ha valaki ebben gátolni próbálja. Pl.: Ha valaki az áruház pénztáránál pofátlankodik be a sor elejére, valószínűleg senkinek nem az okozna gondot, hogy rászólnak.
Ha a reflexeimre hallgatok, akkor minimum nem segítem mások szabályszegését. Így ha hirtelen azt látnám, hogy valakit kerget a rendőr, lehet elgáncsolnám. De ha van időm végig gondolni a dolgot, akkor nem avatkozom be. Mindenesetre ha valaki úgy "neveli" másikat, hogy közben ő is szabályt sért, az közönséges kötekedés, vagy hiszti. Nevezhetjük akárhogy, nem más. Itt is ez történik egyesek szerint a biciklisek szabálytalanok, ami sajnos igaz is. Ott a csúsztatás a dologban, hogy nem csak a biciklisek. Ráadásul pont azok kiabálnak általában a leghangosabban, akik a legtöbbször vétenek a szabályok ellen.
Belsőség Heti merítés 2015.03.01 07:25:22
Önazonos látványtalan őszinte nyugalom Sokan kérdezik, hogy hogy lehet egy ilyen öreg szarral járni. Ugyanakkor, ha már beülnek, sokak szerint "kellemes". Valójában egy rettentő unalmas autó. Sportos járgány Egyáltalán nem látszik rajta hogy hány éves. A vele egykorú…..
jelentéktelen alak 2015.03.01 18:01:38
@nick papagiorgo: Ezzel nagyon szépen megfogtad a lényeget. De van még valami, ami sokat nyom a latba, mégpedig az ízlés.
Elismerem, hogy a BMW remek autókat gyárt és az emberek zömének őszintén tetszik amit a Bajorok kiadtak a kezeik közül, de az én ízlésem szerint a BMW az 507-es óta olyan autót még nem készített, amire azt mondanám, hogy tetszik. Ellenben a hitvány Alfa, Citroen, Fiat, Peugeot, stb. többet is. Ezek meg másoknak nem tetszenek.
Számomra egy Rover 75 egy olyan autó, aminél szebbett azóta senki nem nem csinált. Én akkor is így látom, ha 100000milliós luxus verdák formavilágát is összehasonlítási alapnak használjuk. Ez az ízlés, amivel kár vitatkozni. Ha valakinek a mai szürke autók világából az egyik, vagy másik jobban tetszik, akkor neki az a szép autó és kész.
jelentéktelen alak 2015.03.01 21:43:37
@Thomas Dantes:
Majdnem teljesen egyetértek Veled és nem csak ezzel a hozzászólásoddal.
Egyetlen apró bökkenő van. Nem csak a BMW-sek nézik a másik autó milyenségét, hanem az emberek legalább fele így tesz.

Sokáig jártunk egy '96-os Nissan Micra-val. Arra a célra, amire nekünk autó kellett, tökéletes volt. Ha nagyon felhergeltük, autópályán a dombon se lassult nagyon 100alá, de sehol nem volt nagyon fickós a teljesítménye. El sem vártam volna tőle, ha mások nem kényszerítenek erre. Gyakran értem utol hasonló, vagy kicsit nagyobb autókat, de akár Audi-t, Mercedes-Benz-t is sokkal lassabb tempóval haladva, mint amit ott lehetséges és szabályos lett volna futni. Mivel nem egy F-1-es versenyautó a Micra, csak ritkán volt módom előzni, de akkor is szinte mindig gyorsított a másik. Másra nem tudok gondolni, csak arra, hogy egy öreg Micra ugyan ne előzze már őt meg...

Mikor lecseréltük az autót (más okokból) egy 5éves Volvo-ra, szinte megszűnt ez a jelenség. Úgy tűnik, sok együgyűnek az már nem sértő, ha egy Volvo hagyja le.

Ha engem ér utol valaki és előzni kezd, nem gyorsítok rá. Akkor sem, ha egy Verolex a másik és akkor sem, ha Super Sportkocsi. Ha gyorsabb nálam, menjen. Igaz, ha gyorsabb nálam, akkor vélhetően szabálytalan is. Így eltűnni nem fogok az útjából, de pont úgy viselkedek mindegyikkel, akár milyen autó is. Pont úgy, mint mikor én érek utol valakit. Tök mindegy, hogy milyen a másik autó, ha lassabb. Ha tudom megelőzöm a lassabbat, ha nem, akkor várok.

Nem jó, hogy mások aszerint viselkednek, hogy másik autója egy Micra, Jazz, stb. vagy BMW-e. De így tesznek sajnos. Tudomásul kell venni és alkalmazkodni kell hozzá, mert egyikünk kedvéért sem fognak megváltozni. Ez a tény pedig sokakat terel abba az irányba, hogy ne egy Micra-t vegyenek. Ha meg már vettek egy drágább erősebb autót, akkor sokan hajlamosak lenézni egy Micra-t és bosszantani fogja őket, ha annak van bőr a pofáján előzni.

Szerencsére engem továbbra sem érdekel a másik autó. De több ismerősöm is szóvá teszi, ha egy övénél gyengébb autó utoléri és előzni szeretné, hogy "mit akar ezzel a kis...?" Ők is korábban olyan kis... valamivel próbáltak közlekedni és ha úgy adódott, szerettek is volna előzni. Mára a nagyobb/erősebb autóból ezt már elfelejtik. Ha meg szóvá teszem, vállrántással reagálnak.

Személy szerint úgy vélem, hogy ezen jelenség erősítésében az autós újságírók zöme is kiveszi a részét (tisztelet a kivételnek és nem csak a magyarok) mikor az autók felesleges Plusz ereje előtt hasra esve zengenek ódákat.
Én ugyanis nem értem, mi szükség van egy személyautónak 200+lóerőre a közutakon... Arra, amit közutakon megtehetünk, 70-80LE is elég. 100-150, már elegendő tartalékot is jelent. Szerintem 200LE sok, a többi felesleges. Tudom, hogy ezzel sokan nem értenek egyet. De most őszintén! Hány LE kell, hogy valami az M7-esen 5személlyel 130km/h sebességet tartva felmenjen az Érdi emelkedőn? Mert ami e-felett van, az túl sok/tartalék. Ha sokkal több, akkor felesleges.
Viszonylag jól adja vissza ez a videó, hogy miért retteg minden autós attól a pillanattól, amikor egy közepesen kivilágított utcán nem vesz észre egy fekete ruhás gyalogost. (A való életben valamivel jobban látszott az ember, mint a videón, ezért picit világosítottunk a…..
jelentéktelen alak 2015.02.05 22:02:47
@Hurri Kán: A túlzások keretein belül, úgy gondolom, hogy a közlekedés egy társasjáték, ahol mindenkinek meg van a maga feladata és joga.
A gyalogostól, biciklistől, stb. elvárható, hogy ne álcázza magát.
A járművezetőktől meg elvárható, hogy a sebességét a látási körülményekhez igazítsa.
Túlzásnak tartom az egzakt sebességlimitet a sötét órákra, akár 15km/h, akár más. Rengeteg mindentől függ, hogy mennyi a helyes annyi. A sofőrnek abból kell kiindulnia, hogy éppen fél perccel az előtt szakadt be a teljes út előtte, hogy ő arra megy. Jelezve, kivilágítva még nincsen, ő lesz az első, aki szembesül a hibával. Ahogy a KRESZ és a józan ész is elvárja tőle, meg kell tudnia állnia, sötét gödör előtt. Lehet, hogy az adott körülmények között sok lenne a 15km/h is. De lehet, hogy 45-ről is simán megáll.
Elvileg az autóvezetéshez való jog feltétele, hogy az ember épelméjű és felnőtt legyen. Ebből nekem egyenesen következik a felelős gondolkodás is. Nem kell semmi túlzás, csak felelősen kell vezetni is.
Persze mindez nem jogosít senkit fel arra, hogy álcaháló mögül tesztelje más reflexeit.
Szerintem
Sacramento, Kalifornia. A Quick Quack Car Wash egyik helyi kirendeltségénél (csak Sacramentóban kilenc gyorsmosójuk van) a 94 éves sofőr összehozta a világ tán leggyorsabb autómosását. Állítása szerint, miután befizetett a kiválasztott mosóprogramra, elindult a kocsijával, de…..
Meggyőződéssel állítom, hogy ma Magyarországon Budaörs a legélhetőbb, legrugalmasabb és legkellemesebb város. Nem akarom körbenyalogatni az érintetteket, döntéshozókat ez ügyben, de kétségtelen, hogy az elmúlt 25 évben volt valami a levegőben, aminek köszönhetően az…..
jelentéktelen alak 2015.01.10 01:05:50
@Arcade Macho: Azt ugye látod, hogy nem csak Budaörs utcáin fog nőni a forgalom? Ugye nem vagy olyan naiv, hogy azt hidd csak az M1-M7 közös szakaszát fogják elkerülni azok aki ezért, vagy azért nem vesznek matricát, hanem az M0-st is?
Tudod olykor én is jól mulatok akkor, ha valakit orrba vág a gereblye, de akkor nem, ha engem is...
Az, hogy ilyen kéjes örömmel tölt el az agglósok költség és forgalom növekedése, simán csak gyenge jellemre vall. De hogy annak is örülsz, hogy téged is szívatnak (mert füsttel akkor is szívatnak, ha villamosozol) józan ésszel nem magyarázható.
Nagy újévi akcióval rukkolt elő a Ryanair, kár, hogy a magyar utasokat nem kicsit nézik hülyének: ami Budapest irányába 9,99 euró, az innen kifelé indulva 5419 forint. Finoman szólva, igencsak furfangos árfolyamon számolnak. Januárra nem könnyű eladni a jegyeket, ezért a…..
A szerencsétlenül járt motorost Tim Sleethnek hívják, és Ausztráliából jött. Burma, Kambodzsa, India, Indonézia, Irán, Laosz, Malajzia, Nepál, Omán, Tájföld, az Egyesül Arab Emirátusok és Törökország után érkezett Budapestre, ahol tegnap ellopták 2006-os Suzuki DRZ400S…..
jelentéktelen alak 2014.10.10 20:46:29
@CsLacc: Te fogtad meg legjobban a lényeget.

Bár minden tolvaj egy véglény, nem csak ő miattuk vannak ilyen állapotok. Ők csak egy igényt szolgálnak ki. Aki okosba vesz "olcsó" alkatrészt, vagy akármit, az eteti az ilyen véglényeket, az teremti meg az okot a lopásra. Ők legalább annyira felelősek az ilyen állapotokért, mint a tolvaj. Erre nem mentség sem a szegénység, sem az, hogy nem az ő keze enyves.
jelentéktelen alak 2014.10.10 21:02:27
@Cobra.: Nyilván minden budapesti lakos tisztában van vele, hogy a világ összes városa közül, melyikbe, hol biztonságos az utcán leparkolni bármit is. Csak azok a balga ausztrálok nem ismerik fel Budapest elit negyedeit először járva a városban és talán Európában is...
Live Info BMW vs. gyalogos 1-0 2014.10.05 12:26:06
Az autósok nagyon fel tudják húzni magukat a forgalmi helyzeteken.  Előfordulnak pofonok és szándékos ütközések, és egy Moldovában rögzített felvétel szerint van, aki attól sem riad vissza, hogy dühében elgázoljon egy gyalogost.   Egy BMW-s megállt a zebránál, ahol három…..
Baromi olcsó tud lenni a fapados, de kegyetlenül megszívhatja velük az, aki nem készül fel eléggé az utazásra. Összegyűjtöttük azokat az alapszabályokat, melyeket célszerű betartani azért, hogy nagyon olcsón és valóban gond nélkül repülhessünk. Szinte minden a felkészülés…..
jelentéktelen alak 2014.07.13 11:49:20
@Phteven: Vagyunk néhányan, akik a szöveg értésre vagyunk kihegyezve. Nekünk jó ez így, mert az információ átjön. A többin meg bosszankodjon, akinek nincsen jobb dolga.
A Google néhány évvel ezelőtti bejelentéséig a vezető nélküli autók a sci-fi kategóriájába tartoztak. Aztán pillanatok alatt megváltozott minden, és az autógyártók és technológiai cégek egymást túllicitálva próbálnak vezető szerepre törni ezen a területen. Az…..
jelentéktelen alak 2014.05.11 15:43:29
@monddazigazatmar: "Egyébként meg teljesen elvárható, hogy lassítson a szembejövő, ha már egyszer elnéztem valamit - öljük meg egymást, vagy mi?"
Pont itt a lényeg. A gép nem néz el valamit. Az ember meg gázt ad, ahelyett, hogy fékezne és megszakítaná az előzést. Na nem mindig, csak mikor baleset lesz belőle. A gép inkább nem előz.

Teljesen jogos, hogy felnőtt, józan emberként elvárod a döntés jogát. Az a baj, hogy a döntés felelősségét sokan nem társítják ehhez. Egyre többször látom azt, hogy az emberek ragaszkodnak a döntéseikhez akkor is, ha egyértelművé vált, hogy hibás helyzetértékelésre alapozva hozták azt. Ez pedig baleseti forrás.

Persze vannak extrák, amik megkönnyítik a vezető "munkáját". De meggyőződésem, hogy a kezdetekben a robot pilóta is pont ilyen extra lesz.

"Automatikus féklámpa? Tessék?"

Én még csak olyan autót vezettem, aminél megnyomom a fékpedált, akkor automatikusan világít a féklámpa. Van másmilyen? Tudtommal nincsen. Pedig micsoda szabadság lenne, ha a felnőtt, józan emberekre lenne bízva, hogy kell-e éppen jelezni a fékezést, vagy sem.
jelentéktelen alak 2014.05.11 15:48:10
@monddazigazatmar: Egyáltan nem értem. Csak laikusként meglep, hogy Triest-ben, Rijekában is milyen sok a magyar rendszámú kamion. Meglep, hogy az M1-es és az A4-es is mennyire erős kamion forgalommal van terhelve. Pedig Bécs, Győr, Budapest között ott a hajózható Duna. Meglep, hogy Óbudáról Szentendrére helyi vonat jár. Pedig mindkettő város a Duna partján van. Tudom, hogy van olyan hajó, ami árral szemben is versenyképes a HÉV-vel. Nem akarom én a világot megváltoztatni, csak nem értem a miérteket.
jelentéktelen alak 2014.05.11 16:19:07
@monddazigazatmar: Itt most valamit nem értek.

"Az, hogy nincs lepucolva a hó, kátyús, hepehupás senkit nem érdekel, az útviszonyoknak megfelelő sebesség az, amivel nem okozol balesetet - ha történt valami, akkor gyorsan hajtottál"

Számomra ez inkább igazolja, hogy a gyorshajtás a baleseti ok, minthogy nem. Ha valaki azért ütközik, mert nem tudott időben megállni, akkor az esetek zömében azért nem tudott időben megállni, mert gyorsan ment. Túl vállalta a kockázatot. Ezt a hibát nem fogja egy gép sosem elkövetni.

Nem mellesleg az is nyilvánvaló, hogy egy automatikus rendszer sokkal inkább szorul rá a megfelelő infrastruktúrára, mint az ember.
Vagyis, ha már nem csak extra a robot pilot, hanem államilag ösztönzött, támogatott rendszer, akkor ehhez kell igazítani az utak állapotát is. Az automatika tud kezelni egy jeges utat. De nem tud mit kezdeni a sávtartása, ha el vannak kopva az útburkolati jelek. Ha a következtetésem helyes, akkor a robot pilóta rendszerrel nyer az is, aki nem használja a jobb utak okán.
Megtalálta a rendőrség a japán világutazó Budapesten ellopott kerékpárját szombat délelőtt. András Tamás rendőr főhadnagy, az Országos Rendőr-főkapitányság kommunikációs szolgálatának sajtóügyeletese elmondta: a kerékpárt egy XVII. kerületi piacon találták meg szombat…..
A Kiss Béla nevű user töltötte fel ezt a videót tegnap a Youtube-ra. (Elmondása szerint nem az övé, maga is lementette anno.) Az eredeti link itt elérhető, ha még nem szedte le. Utóbbira valószínűleg sor kerül, volt már rá precedens, hogy az önszopatás ilyen példájára bukta az…..
jelentéktelen alak 2014.01.08 19:01:26
@SwedishRunner: Jujjjj!

Ugye te sem gondolod komolyan, hogy a szabályok csak és kizárólag a NEM "fiatal és bolodokra" vonatokznak?
Ha már ilyen szépen összeszedted, hogy miként és milyen okbol szabad megállni autópályán, akkor miért hagytad ki, hogy miként szabad haladni rajta??? Csak nem te is ilyen véglény módjára használod az utakat? :-)
jelentéktelen alak 2014.01.08 19:18:22
@SwedishRunner: Jujjj ! ...megint.

"rájuk a kressz vonatkozik, és jobbra tarts van! "

És aki a videón vezet arra mi vonatkozik pupák? Miért csak a másikra vonatkoznak szabályok???
jelentéktelen alak 2014.01.08 19:24:11
@Jossarian: Mi ez? Vetélkedő, hogy ki tud nagyobb baromságat írni? :-)
Dinamó Műhely Ha itt hibázol… 2013.12.19 15:04:27
Egyszer volt, hol nem volt, volt egy nagyon szegény leány. Nehéz élete volt, nem tudott jobbat, elment egy időre pornózni. Később egy tehetségkutató versenyen kiderült tehetsége, és láss csodát: az X-faktor dobogóján végzett. Ez még nem egy igazi tündérmese, de a magyar…..
jelentéktelen alak 2013.12.20 17:36:29
@Töksi: Akkor azt hogyan kell értelmezni, hogy "ne ítélkezz, hogy ne ítéltess!" ? :-)
jelentéktelen alak 2013.12.20 17:38:02
@Töksi: Úgy könnyű... Nekem olykor ki kell szálni a kocsiból. :-)

Kedvenc mondásom, hogy Isten a barátokkal kér bocsánatot a rokonokért. :-)
jelentéktelen alak 2013.12.20 18:18:02
@Töksi: Ezt így hirtelen kétféle képpen is tudom értelmezni. :-)

1, Az valóban nem kirekesztés és nem véleményterrorizmus, ha nem hívsz meg valakit valahová. Nem tudom, hogy ki az, aki ezek után még vállalja ott a fellépést, de ha pl. nem hívják meg Madonnát, azzal semmi gond. Nem azért mert Madonna rossz, még ha szerintük az is, hanem azért mert MAdonnára egyszerűen nem esett a választásuk. Mégha azért is nem esett rá a választásuk, mert olyan viselt dolgai vannak, amilyenek. Ez így korrekt, teljesen egyetértek Veled.

2, Nem hívják egy produkció egyetlen szereplőjét. Pl. meghívják a Nickelback-et, de Ryan Peake-et megkérik, hogy ne jőjjön. Na ez kirekesztő és a kirekesztés ezközeivel véleményterrorizmus. Rá eröltetik a közönségre és ezen keresztül a társadalomra, hogy Ryan Peake ellen tanusított véleménnyel azonosuljanak.

Ha jól értem, a rendezvényre meghívást kapott a RTL klub X-Faktoros produkció, de megkérték, Krasznai Tünét, hogy maradjon távol, mert nem kívánatos a rendezvényen. Ez pedig nem az 1-es értelmezése a történetnek, amivel egyet tudnék érteni.

Ez pont az az eset, amit korábban magas is szerencsétlenűl véghez vitt dolognak tartottál, de szerintem több annál. Ez kirekesztés, diszkrimináció, ami egyben véleményterrorizmus is. Hiszen a saját véleményét tüntetőleg kényszeríti rá másokra ezen helyzeten keresztül. Ezzel semmi képpen nem tudok egyetérteni.
Belsőség Heti merítés 2013.11.24 08:13:17
A szabadon engedett ragadozó Az autó elektronikájára nem mondhatjuk, hogy elfogadható, hiszen a Fiat Cromából származik (régi olasz elektronika, gondolom nem kell senkinek bemutatni ...). Az elektromos ablak nagyon vicces tud lenni, amikor fél percen keresztül szenved, amíg teljesen…..
jelentéktelen alak 2013.11.24 18:48:06
@RealXeon: Azt hiszem ezzel csak is egyetérteni lehet. De egy autós közösségben sosem leszel népszerű ilyen nézetekkel.
jelentéktelen alak 2013.11.24 18:54:36
@zobod: Ez biza igaz. 20éveset én sem autót kívánok, hanem csajt. Ez az a kor, ami nőben ideális, de autó esetén már túlhaladott. Legalábbis mindennapi használatra, kissé koros. Akkor már inkább egy kevéssé "elegáns", de sokkal fiatalabb/korszerűbb/gazdaságosabb. Persze aki érzelmek alapján választ autót, azzal más a helyzet. Ott nem a logika és nem racionalítás a döntő, de nem is a gazdaságosság. Ott kő kemény szerelem van. Szerelmes meg lehet az ember egy 40-50 éves nőbe nőbe is...
Belsőség Heti merítés 2013.11.03 08:56:16
Egy igazi autó kalaposoknak:) A kasztni valahogy szerintem kompromisszumok szüleménye, mintha egy eredi terv után azt mondták volna a tervezők, jó, jó, de magas az orra, vegyük alacsonyabbra, de mit csináljunk a műszerfallal, akkor az alacsonyabbra kerül. De mar nincs több idő…..
jelentéktelen alak 2013.11.03 21:47:30
@Knorbi: Nem szeretném, ha téves kép alakulna bárkibern is ki!
Bozonyos típusokbol arányaiban kevesebbet látni 10+ évesen. De elég sok az akár 20+éves autó is az utakon. Nem tudom mi az oka annak, hogy a mediterrán autók közűl kevesebb a régi, más típusok, meg huszon évesen is előfordulnak elég gyakran. Abban igazad van, hogy a karbantratás nem alapos és nem is vigyáznak az emberek jellemzően az autójukra. Egy BMW-re, Mercedes-Benz-re még csak csak, de egy Mazdát, Toyotát, pont úgy lelaknak, mint olasz, francia, vagy spanyol autót, mégis sok 20+ éves Toyota és Mazda fut.
Úgy ahogy én nem tudom megfejteni az okot, nyilván tőled sem várható ez el. Elhiszem, hogy jó tapasztalatod ezekről a modellekről, de te hidd, hogy az én ismeretségemben jellemzőbb rossz tapasztalat. Azthiszem nyilván való, hogy mindketten a saját tapasztalatunkból indulunk ki.
jelentéktelen alak 2013.11.03 21:54:41
@Knorbi: Akkor az én ízlésemmel van a gond. Bármelyik Skoda jobban teszik egy hasonló kategoriájú VW-nél... :-)

OK, a Citigo kivétel. Annyira egyforma az Up!-al, hogy egyik sem tetszik. De a Seat verzió sem.
jelentéktelen alak 2013.11.03 22:21:53
@cukkkorka: Lehet, igazad van.