Adatok
Ursus
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Most megtudhatja, reggel miért áll a sorban, amikor haladhatna is. Vélemények azonos című írásunkról...
Ursus
2009.12.03 11:26:35
@Zoltavianus: Nem egészen értem a gazdasági levezetést. Mitől lesz több pénze ettől a cégnek, hogy kifizesse a pótlékot?
A cég szerződésnek megfelelően teljesít. Nem értem az olyan drámai hangvételű enyhén bulváros kiszólásokat mint:
"A céges háttér eléggé bonyolult, különféle megszűnt, átalakuló vállalatok pályáznak (hasonlóan a frekvenciákhoz) a lámpaszerelő címre." ráadásul szépen kiemelve. Ilyesmiről szó sincs! Maximum a cikkírónak volt bonyolult, vagy nem nagyon akart erre már időt fordítani a megértésére.
Az egész cikk a karbantartó céget alázza, majd egy mondatban meghozza a konklúziót, hogy mégse a cég a hibás hanem valaki más. De addigra már mindenkinek az van az agyában, hogy ez a cég ilyen olyan amolyan. És mindenki hozza a példákat, hogy amikor ő ott állt a dugóba akkor is ez volt stb., bár valószínűleg minden reggel dugóban áll, csak ilyenkor van kit anyázni.
A cég szerződésnek megfelelően teljesít. Nem értem az olyan drámai hangvételű enyhén bulváros kiszólásokat mint:
"A céges háttér eléggé bonyolult, különféle megszűnt, átalakuló vállalatok pályáznak (hasonlóan a frekvenciákhoz) a lámpaszerelő címre." ráadásul szépen kiemelve. Ilyesmiről szó sincs! Maximum a cikkírónak volt bonyolult, vagy nem nagyon akart erre már időt fordítani a megértésére.
Az egész cikk a karbantartó céget alázza, majd egy mondatban meghozza a konklúziót, hogy mégse a cég a hibás hanem valaki más. De addigra már mindenkinek az van az agyában, hogy ez a cég ilyen olyan amolyan. És mindenki hozza a példákat, hogy amikor ő ott állt a dugóba akkor is ez volt stb., bár valószínűleg minden reggel dugóban áll, csak ilyenkor van kit anyázni.
Ursus
2009.12.03 11:41:47
@Zoltavianus: Akkor egyetértünk (: Nyilván ha éjszakai munkavégzést írtak volna elő minden esetben akkor a költségeket is másképpen kalkulálták volna. A város költségvetését pedig nem a közlekedési ügyosztály szabja meg...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
2 apróság:
- Jelenleg 2 cég végzi a jelzőlámpás csomópontok szervizelését Budapesten. Siemens Zrt. és a Swarco Traffic Hungaria Kft.
Swarco Traffic Hungaria Kft. a VILATI SBH Kft. névváltoztatása révén alakult ki mivel a tulajdonosi viszonyok változtak.
- A szervizt végző járműveken van cégjelzés, igaz még a régi névvel.
A kép alapján nehéz elképzelni, hogy hatalmas sorok torlódtak fel (bár ezt nem kérdőjelezem meg), mivel szembe semmilyen forgalom nincs így a munkáját végző járművet egy egyszerű manőverrel ki lehet kerülni. Kicsit erős feltételezésnek tűnik, hogy az egyébként mindennapos reggeli dugó (ami a képen nem látható) a kosaras miatt alakult volna ki. Ennek a munkának az elvégzése nem hiszem hogy ennyi időt venne igénybe. (minimum másfél órát ugyebár)
De itt 2 dologhoz ért mindenki a focihoz meg a közlekedéshez (: