Adatok
Jaga
0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Mi lesz? Mazda3. Milyen színű? Fehér. Milyen motorral? Benzines, kétliteres. Legalább ennyi. Vélemények az azonos című írásunkról...
A Totalcar tíz év működés után jutott el oda, hogy népi kezdeményezést indítson. A népi kezdeményezés annyiban más, mint a népszavazás, hogy kevesebb aláírás kell hozzá (ötvenezer), és semmire sem kötelezi a Parlamentet, csak mintegy jelzi a nép igényét…..
Nem hinném, hogy egy hétnyi zsigulizás után lenne még olyan magyar az országban, aki ne tudná, hogy e szovjet remek alapjául egy hatvanas évekbeli Fiat, a 124-es szolgált. Bár: ma reggel kikérdeztem a szomszéd nénit, és – a teremburáját - nem tudta pontosan megmondani, melyik…..
Jaga
2010.12.14 10:22:51
Nagyon érdekes a cikk! De biztos sokan hallottak már a forgódugattyús Wankler motorú Mazda RX-7 és Mazda RX-8 rendes 4 üléses sportkocsiról. A Lada gyár is gyártott Wankler motorú Ladákat, erről kevesen tudnak! Ez is egy érdekes téma!
ladarevolution.atw.hu/index_elemei/lap_elemei/vaz_wankel.htm
autofilia.blog.hu/2009/06/26/wankel_sztori_kivagott_jelenetek_vaz
vancello.blog.hu/2008/03/20/lada_revolution_vaz_415_wankel_motorral
www.ladarevolution.atw.hu/
hu.wikipedia.org/wiki/Lada
ladarevolution.atw.hu/index_elemei/lap_elemei/vaz_wankel.htm
autofilia.blog.hu/2009/06/26/wankel_sztori_kivagott_jelenetek_vaz
vancello.blog.hu/2008/03/20/lada_revolution_vaz_415_wankel_motorral
www.ladarevolution.atw.hu/
hu.wikipedia.org/wiki/Lada
A múltkor a Vaterán egy egészen új E85 elektronikára leltem. A képek alapján kisszériás magyar gyártmány és hihetetlenül olcsó. A Vatera szabályzata szerint az eladó kiléte titkos de nem tartott sokáig, hogy kinyomozzam ki lehet. Még aznap jött levelemre a válasz, tényleg jó…..
Az elmúlt évben néhány E85-tel kapcsolatos rendezvényen kaptam pár apróságot. Felhalmozó típus vagyok, de már nem olyan nagyon, mint régen, ezért úgy gondoltam, nálamnál megbecsültebb helyre is kerülhetnek a holmik. Karácsony alkalmával - kissé megkésve ugyan – úgy…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Honda Civic jobban feküdte az utat, de annak meg a kinézetével van baj, nem túl sportos, egyszerű műszerfallal, műszerfalból kiálló sebességváltóval. De ízlés kérdése. A Ford Focus túl konzervatív, az I.-es még hagyján, de a 2.-es inkább konzervatívabb. A 3.-mas már jobb, de drága, de azért sportosnak nem mondanám. A legsportosabb 5 ajtós eddig a Mazda 323 F BA 1994-1998 között gyártott modellje volt. A megbízható autók között van az idősebbeknek való, semmi vezetési élménnyel nem rendelkező Toyota Corolla, és a Volkswagen Golf. Ami viszont motorikusan marad el a többiektől. Sokat eszik, lassabb, elavultabb. Hasonló futóművel mint pl. Focus, Mazda 3, csak a Golf V. és Golf VI. rendelkezik, de azért nem teljesen olyan a vezetési élménye. A Mazda 3-at a Ford Focussal együtt fejlesztették az elején, ma már mindkét gyár külön fejleszti tovább, de nagy különbség nincs az egyre újabb modellek között, a Ford Focus I. és az első Mazda 3 óta. A Kia Ceed próbált még hasonlót, egész jó kanyarban, szerpentinen, de ráz, nagyon fapados. Hasonló sportosságot még a Set Leon próbál csinálni, de azért nem olyan úttartású, nem olyan megbízható, és fogyasztású mint a Mazda 3. Főleg a régebbi széria. Manapság az alsó középkategóriás Audi 3, Mercedes A és B osztály, BMW 1 amik megbízhatóak. De nagyon drága a szerviz és az alkatrész, az Audi még hagyján, mert sokszor jó a Seat és Volkswagen alkatrész is bele. De azért árban nem olcsók, vezethetőségük azért nem Mazda 3, Ford Focus, Honda Civic hármas.