Adatok
nopasaran (törölt)
0 bejegyzést írt és 201 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Kisember megunta, hogy az autósok egy részét egyáltalán nem érdekli, ha egy gyalogos át akar kelni a zebrán, akkor sem, ha az már lelépett. Inkább gázt adnak, hogy még átférjenek előtte, meg a felpörgő motor hangjától majd úgyis megijed a puhatestű. Ha egy irányba megy kettő…..
nopasaran (törölt)
2009.08.02 18:50:44
@min:
Tudod, ha elém lép féktávon belül...nem fogom sajnálni...egyértelmű, hogy ezt NEM TEHETI.
Tudod a fizikát semmilyen kampány baromság nem tudja megerőszakolni!
Az meg, hogy áll és vár a járdán nem tartozik rám.
(a KRESZ szerint legalábbis...)
Lehetek vele UDVARIAS, nyugati mintára..ha akarok.
Ha a kampány ezt kéri tőlem, még hajlok is rá!
De kötelező jeleggel elvárja és lehülyéz, ha nem állok meg akkor ....nem érdekel az egész.
Közlekednem ugyanis a KRESZ szerint kell!
Abban pedig egy szó nincs arról, hogy
a járdán várakozóval fogalalkoznom kellene...
Ez van!
Tudod, ha elém lép féktávon belül...nem fogom sajnálni...egyértelmű, hogy ezt NEM TEHETI.
Tudod a fizikát semmilyen kampány baromság nem tudja megerőszakolni!
Az meg, hogy áll és vár a járdán nem tartozik rám.
(a KRESZ szerint legalábbis...)
Lehetek vele UDVARIAS, nyugati mintára..ha akarok.
Ha a kampány ezt kéri tőlem, még hajlok is rá!
De kötelező jeleggel elvárja és lehülyéz, ha nem állok meg akkor ....nem érdekel az egész.
Közlekednem ugyanis a KRESZ szerint kell!
Abban pedig egy szó nincs arról, hogy
a járdán várakozóval fogalalkoznom kellene...
Ez van!
nopasaran (törölt)
2009.08.02 19:05:08
@min:
Gondolom TUDSZ ÉRTŐN olvasni ?!
Aki LELÉPETT, annak MÁR elsőbbsége van!
Azzal nincs gondom soha, azt átengedem, mindig.
Gyakran a többi autós dudálása árán is...
De a járdán állóval nincs semmi dolgom.
Lehetek vele udvarias, ha akarok...ennyi.
Gondolom TUDSZ ÉRTŐN olvasni ?!
Aki LELÉPETT, annak MÁR elsőbbsége van!
Azzal nincs gondom soha, azt átengedem, mindig.
Gyakran a többi autós dudálása árán is...
De a járdán állóval nincs semmi dolgom.
Lehetek vele udvarias, ha akarok...ennyi.
Újabb olyan sztori, amilyen még nem volt itt nálunk. SereG leadta a totálkáros autóját egy bontóba. Minden józan paraszti ésszel gondolkodó ember ilyenkor úgy van vele, hogy bontó, tehát szétszedik apró darabokra aztán eladják alkatrésznek. De nem. Egy rövid történetet /…..
nopasaran (törölt)
2009.07.30 13:05:03
@promontor:
A bontásra leadott (végleges forgalomból kivonás) autó MIATT soha senki nem tud többé szívni az a lényeg...mert az többé már semmiképpen nem kerülhet ki az útra...a bontóstól sem.
A bontósnak eladás az más az sima adás-vétel.
Itt a posztíró azt hitte(sugallja), hogy ő bontásra adta le....de nem csak eladta a jelek szerint.
Ekkor viszont, ha a bejelentést az előírt 15 napon belül megtette, magasról tojhat minden féle hivatalok levelire.
Majd ha jön a végrehajtó..bemutatja neki az igazolt adásvételit, osztán csá bátyuska...
A bontásra leadott (végleges forgalomból kivonás) autó MIATT soha senki nem tud többé szívni az a lényeg...mert az többé már semmiképpen nem kerülhet ki az útra...a bontóstól sem.
A bontósnak eladás az más az sima adás-vétel.
Itt a posztíró azt hitte(sugallja), hogy ő bontásra adta le....de nem csak eladta a jelek szerint.
Ekkor viszont, ha a bejelentést az előírt 15 napon belül megtette, magasról tojhat minden féle hivatalok levelire.
Majd ha jön a végrehajtó..bemutatja neki az igazolt adásvételit, osztán csá bátyuska...
Volt már sokszor arról szó, hogy az elfogyó sávban szabad-e és illik-e előremenni, ha a másikban szép libasorban gurulnak előre az autósok. Erről megoszlanak a vélemények, sokszáz kommentben feszültetek már egymásnak. László most egy érdekes dologra figyelt fel. Amikor egy…..
nopasaran (törölt)
2009.07.22 21:01:46
nopasaran (törölt)
2009.07.22 21:51:11
@fdavid:
lakteren belül, felfestett sávnál
NINCS Jobbra tarts!
A birkák és bunkókk tehát szabályosan álldogálhatnak a belsőben, ha
éppen ehhez van kedvük....
De... ha eccer majd megjön az eszük, akkor ők is használhatják a másik ÜRES sávot is :-)))
lakteren belül, felfestett sávnál
NINCS Jobbra tarts!
A birkák és bunkókk tehát szabályosan álldogálhatnak a belsőben, ha
éppen ehhez van kedvük....
De... ha eccer majd megjön az eszük, akkor ők is használhatják a másik ÜRES sávot is :-)))
nopasaran (törölt)
2009.07.23 00:00:45
@pakesz:
OLVASD már el az elsőbbség fogalmát!!!
Az is benne van ám, hogy lassításra kis kormányzásra kényszeríthet a másik...
CSAK HIRTELEN fékre/kormaányra NEM!!!!!
Vagyis, ha JÓL LÁTHATÓAN, KELLŐ IDŐBEN elkezdem betolni eléd az autóm és ezért van időd beengedni akkor BE KELL engedned...ennyi.
Erről szól CSAK az elsőbbséged, nem többről.
Azaz vártalanul, hirtelen nem mehetek eléd, de egyébként igen...
--Íme-----
b) Elsőbbség:
továbbhaladási jog a közlekedés más résztvevőjével szemben.
Azt a járművet, amelynek elsőbbsége van, az elsőbbségadásra kötelezett nem kényszerítheti haladási irányának vagy sebességének hirtelen megváltoztatására.
---------
OLVASD már el az elsőbbség fogalmát!!!
Az is benne van ám, hogy lassításra kis kormányzásra kényszeríthet a másik...
CSAK HIRTELEN fékre/kormaányra NEM!!!!!
Vagyis, ha JÓL LÁTHATÓAN, KELLŐ IDŐBEN elkezdem betolni eléd az autóm és ezért van időd beengedni akkor BE KELL engedned...ennyi.
Erről szól CSAK az elsőbbséged, nem többről.
Azaz vártalanul, hirtelen nem mehetek eléd, de egyébként igen...
--Íme-----
b) Elsőbbség:
továbbhaladási jog a közlekedés más résztvevőjével szemben.
Azt a járművet, amelynek elsőbbsége van, az elsőbbségadásra kötelezett nem kényszerítheti haladási irányának vagy sebességének hirtelen megváltoztatására.
---------
A közokirat hamisítás tipikus üzletága volt annak idején a diákigazolvány hamisítás. A Zugügyvédnek is volt olyan ismerőse, aki komplett dékáni hivatalként működött, de e mellett nyelvizsgabizonyítványokat is osztott, érettségiztetett, adott esetben a nyomdai kapcsolatain…..
nopasaran (törölt)
2009.07.22 20:51:18
@tff:
Feljelentési kötelezettsége
az ÁLLAMPOLGÁRNAK NINCS!
KIVÉVE :-)))
Az állam ellenes ügyeket...
Van viszont eljárás índítási kötelezettségük a különböző hivataloknak(hivatalnokoknak), akkor, ha a munkájuk közben tudomásukra jut valamilyen törvényellenes dolog....
Feljelentési kötelezettsége
az ÁLLAMPOLGÁRNAK NINCS!
KIVÉVE :-)))
Az állam ellenes ügyeket...
Van viszont eljárás índítási kötelezettségük a különböző hivataloknak(hivatalnokoknak), akkor, ha a munkájuk közben tudomásukra jut valamilyen törvényellenes dolog....
nopasaran (törölt)
2009.07.22 21:12:04
@Flashzee:
Jó de a hivatalnok ...
az ESKÜJÉT is megszegi,
amikor törvényt szeg...
tehát ezerszer aljasabb alak, mint
egy sima állampolgár törvényszegő!
Jó de a hivatalnok ...
az ESKÜJÉT is megszegi,
amikor törvényt szeg...
tehát ezerszer aljasabb alak, mint
egy sima állampolgár törvényszegő!
nopasaran (törölt)
2009.07.22 21:15:48
@kiscsikó:
mesélj már erről a bizonyítási teherröl... pl. az APEH-nak is!
Amikor éppen megbecsüli, hogy mennyi adót csaltál SZERINTE...
..vagy ott van a mostanság divatba jövő objektív felelősség elve a közlekedésben.
mesélj már erről a bizonyítási teherröl... pl. az APEH-nak is!
Amikor éppen megbecsüli, hogy mennyi adót csaltál SZERINTE...
..vagy ott van a mostanság divatba jövő objektív felelősség elve a közlekedésben.
2009-ben még mindig elég két ok ahhoz (papír és ceruza), hogy bárki bárkit büntetlenül feljelentsen, megkeserítve ezzel életét. Megértem én, hogy az ellenség vicsorogva kémlel a határ mögül és csak azt várja, hogy éberségünk meginogjon, na de ok nélkül az sem…..
nopasaran (törölt)
2009.07.15 01:57:48
Ha nincs körülöted több, mint egy tonna vas, úgy elég veszélyes autók között közlekedni, még akkor is, ha teljesen szabályos vagy. Mókuséletet egy látszólag teljesen átlagos középkorú nő átlagos Opel Astrával akarta spontán megleckéztetni, levélírónk szerint csak vélt…..
nopasaran (törölt)
2009.07.09 11:15:51
@newtehen:
Azért elkéne olvasni a törvényt inkább...
Nem vagy köteles feljelentést tenni pl.
egy betörés vagy gyilkosság láttán sem.
Aktívan nem támogathatod a tettest,
de passziv szemlélő simán lehetsz...
Jogod van feljelenteni, de
kötelezettséged nincs rá!
(kivéve az államellenes ügyek)
Azért elkéne olvasni a törvényt inkább...
Nem vagy köteles feljelentést tenni pl.
egy betörés vagy gyilkosság láttán sem.
Aktívan nem támogathatod a tettest,
de passziv szemlélő simán lehetsz...
Jogod van feljelenteni, de
kötelezettséged nincs rá!
(kivéve az államellenes ügyek)
nopasaran (törölt)
2009.07.09 11:47:38
@newtehen:
Változtasd meg a véleményed!
Rosszul tudod a dolgot....
---------------------------------
45.
A feljelentési jogosultság és kötelezettség, a feljelentés módja
Feljelentési jogosultság: bárki tehet feljelentést.
Két kivétel van, az egyik a magánindítványos bűncselekmények. Ha a magánindítványos bűncselekménnyel együtt nem magánindítványos bűncselekményt is elkövettek, akkor bárki tehet feljelentést.
A másik kivétel a kívánatra indítható bűncselekmények.
Feljelentési kötelezettség: fő szabály, hogy NINCS!!!! feljelentési kötelezettség.
Ez alól is kivétel.
Az első: mindenki köteles a Btk-ban meghatározott egyes bűncselekményeket feljelenteni (150, 223, 344.§), kivétel, ha az elkövető az adott személy hozzátartozója.
A másik kivétel, hogy minden hatóság vagy hivatalos személy, egyes esetekben a köztestületek is kötelesek a hivatali hatáskörébe tudomására jutott minden bűncselekményt feljelenteni. Ez alól kivétel, hogy perújítási okról szerez tudomást, mert akkor az ügyészt kell tájékoztatni és nem feljelentést kell tenni.
Feljelentés módja: elvileg a nyomozóhatóságnál kell megtenni a feljelentést írásban vagy szóban, ha nem a hatáskörrel vagy illetékességgel át kell tenni a megfelelő hatósághoz.
----------------
Változtasd meg a véleményed!
Rosszul tudod a dolgot....
---------------------------------
45.
A feljelentési jogosultság és kötelezettség, a feljelentés módja
Feljelentési jogosultság: bárki tehet feljelentést.
Két kivétel van, az egyik a magánindítványos bűncselekmények. Ha a magánindítványos bűncselekménnyel együtt nem magánindítványos bűncselekményt is elkövettek, akkor bárki tehet feljelentést.
A másik kivétel a kívánatra indítható bűncselekmények.
Feljelentési kötelezettség: fő szabály, hogy NINCS!!!! feljelentési kötelezettség.
Ez alól is kivétel.
Az első: mindenki köteles a Btk-ban meghatározott egyes bűncselekményeket feljelenteni (150, 223, 344.§), kivétel, ha az elkövető az adott személy hozzátartozója.
A másik kivétel, hogy minden hatóság vagy hivatalos személy, egyes esetekben a köztestületek is kötelesek a hivatali hatáskörébe tudomására jutott minden bűncselekményt feljelenteni. Ez alól kivétel, hogy perújítási okról szerez tudomást, mert akkor az ügyészt kell tájékoztatni és nem feljelentést kell tenni.
Feljelentés módja: elvileg a nyomozóhatóságnál kell megtenni a feljelentést írásban vagy szóban, ha nem a hatáskörrel vagy illetékességgel át kell tenni a megfelelő hatósághoz.
----------------
nopasaran (törölt)
2009.07.09 12:17:31
Emlékszünk, a pécsi buszparkot rafináltan eladták egy kft.-nek, majd egyből vissza is bérelték, ugyanannyiért. A Hírszerző kiderítette, hogy a buszokat megvásárló LL Bus Kft. tulajdonosa a máltai LIMATEC International Holding Ltd., mely egy kellemes offshore cég, egyenesen a…..
nopasaran (törölt)
2009.07.08 13:37:54
@havi:
hülyegyerek... ovassámá utána a
számla alaki és tartalmi követelményeinek!!!!
Az ÁFA törvényben találod meg...
Csak náhány baromság amit írtál..pl
bélyegző nem előírás
fizetve bélyegző pláne nem!!
aláírás nem kell rá
fizethet kp.-ben bármenyit
(max. a könyvelő jelenti a pénzmosás gyanúját, ha indokoltnak látja..2 millió fölötti esetben)
Szóval gyanúm szerint,
fogalmad nincs a támaról ..akkor meg
miért pofázol tudatlanul hülyeségeket.....he ?!
hülyegyerek... ovassámá utána a
számla alaki és tartalmi követelményeinek!!!!
Az ÁFA törvényben találod meg...
Csak náhány baromság amit írtál..pl
bélyegző nem előírás
fizetve bélyegző pláne nem!!
aláírás nem kell rá
fizethet kp.-ben bármenyit
(max. a könyvelő jelenti a pénzmosás gyanúját, ha indokoltnak látja..2 millió fölötti esetben)
Szóval gyanúm szerint,
fogalmad nincs a támaról ..akkor meg
miért pofázol tudatlanul hülyeségeket.....he ?!
nopasaran (törölt)
2009.07.08 13:54:13
@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":
Az...hogy ez jó vayg rossz biznisz, pláne, hoyg tolvajlás-e ?!
CSAK a valódi müködési számok ismeretében dönthető el...ebben a reform-agyhalálos nyugatbalkáni országban (Magyarország) ugyanis gyakrna megesik, hogy az elkúrt adó törvények okán egy ilyen látszólag lenyúlós biznisz is lehet JÓ a közösnek IS...és a tűzközelében lévőnek IS.
Látatatlanban csak fröcsögni lehet!
De aki nemcsak fröcsögni akr, az KIKÉRHETI az összes papírt és tehet feljelentést ..mer ez egy nagyjából szabad ország...szóval rajta..
Az...hogy ez jó vayg rossz biznisz, pláne, hoyg tolvajlás-e ?!
CSAK a valódi müködési számok ismeretében dönthető el...ebben a reform-agyhalálos nyugatbalkáni országban (Magyarország) ugyanis gyakrna megesik, hogy az elkúrt adó törvények okán egy ilyen látszólag lenyúlós biznisz is lehet JÓ a közösnek IS...és a tűzközelében lévőnek IS.
Látatatlanban csak fröcsögni lehet!
De aki nemcsak fröcsögni akr, az KIKÉRHETI az összes papírt és tehet feljelentést ..mer ez egy nagyjából szabad ország...szóval rajta..
Volt már sok autópályás történetünk, ebből nem egy foglalkozott a három sávos M7 szakasz azon problémáját, hogy az autósok igen nagy százaléka nem tud mit kezdeni ennyi sávval és egész egyszerűen úgy gondolja, hogy akkor itt most nem kell jobbra tartani, úgyis el tud menni…..
nopasaran (törölt)
2009.06.26 15:46:10
@Az orákulum:
Ime.... egy ritka nagy, sötét, tudatlan, köcsög libáért vett jogsival...
III./c
Előzés: járművel az úttesten azonos irányban haladó jármű melletti elhaladás. Párhuzamos közlekedés esetében a különböző forgalmi sávokban folyamatosan haladó járművek egymás melletti elhaladása nem minősül előzésnek.
Ime.... egy ritka nagy, sötét, tudatlan, köcsög libáért vett jogsival...
III./c
Előzés: járművel az úttesten azonos irányban haladó jármű melletti elhaladás. Párhuzamos közlekedés esetében a különböző forgalmi sávokban folyamatosan haladó járművek egymás melletti elhaladása nem minősül előzésnek.
nopasaran (törölt)
2009.06.26 15:49:23
@Az orákulum:
....és bele is néztél a KRESZ jogszabályba ?!!
Te nagyarcú faszkalap...he ?
Mert az idézet a JOGSZABÁLY szövege.
....és bele is néztél a KRESZ jogszabályba ?!!
Te nagyarcú faszkalap...he ?
Mert az idézet a JOGSZABÁLY szövege.
nopasaran (törölt)
2009.06.26 15:52:46
@Az orákulum:
Mert nem is jöhet senki jobbról szabályosan, amikor a belsőből MÉG KI LEHET MENNI..
Vazze!
Az nagyon kínos, ha
egy év alatt nem jutottál el annak pár oldalnak a vége felé...
...és még okosodni is próbálsz.
Mert nem is jöhet senki jobbról szabályosan, amikor a belsőből MÉG KI LEHET MENNI..
Vazze!
Az nagyon kínos, ha
egy év alatt nem jutottál el annak pár oldalnak a vége felé...
...és még okosodni is próbálsz.
A kommentek közt gyakran elhangzik a "rendőr persze sehol" - mára már szállóigévé érett - mondat. Sanya pórul járt, mert amikor átcsusszant a piroson, akkor bizony ott voltak mögötte a kékvillogósok. Nagy kérdés, hogy miből tartott volna megelőzni ezt a helyzetet némi…..
nopasaran (törölt)
2009.06.24 20:56:13
@Stupidella:
Férjhez kéne mennni :-)))
Kishazánk nem a kis keresetű magányos nőknek/férfikanak szóló ország...
Férjhez kéne mennni :-)))
Kishazánk nem a kis keresetű magányos nőknek/férfikanak szóló ország...
nopasaran (törölt)
2009.06.24 21:48:46
@jog-ász:
Akkor olvasd TOVÁBB IS a történetet !!!!
index.hu/belfold/2009/05/14/visszafizetik_a_rendorok_a_100_ezres_bunteteseket/
Mert SOK-SOK esetben büntettek, pedig
NEM LEHETETT MÁR szabályosan megállni...
Akkor olvasd TOVÁBB IS a történetet !!!!
index.hu/belfold/2009/05/14/visszafizetik_a_rendorok_a_100_ezres_bunteteseket/
Mert SOK-SOK esetben büntettek, pedig
NEM LEHETETT MÁR szabályosan megállni...
nopasaran (törölt)
2009.06.24 21:54:31
@qwertzu:
Nem járt így!!!
Bármikor kérheti vissza a pénzét, ha nem hibázott, lásd az imént linkelt cikk vége felé...
Mintegy 80% NEM HIBÁZOTT az eddig felszólamlók közül.
Nem járt így!!!
Bármikor kérheti vissza a pénzét, ha nem hibázott, lásd az imént linkelt cikk vége felé...
Mintegy 80% NEM HIBÁZOTT az eddig felszólamlók közül.
Gergő esetében bejött a statisztika, a nagy számok törvénye alapján persze, hogy egy hülye suzukissal adódott némi kalandja. Szinte már nem is meglepő, hogy volt autóból kiszállás, rokonság felsorolás, éghaljatok emlegetése. Persze most is a gyökérnek volt nagy a szája. Egy…..
nopasaran (törölt)
2009.05.29 17:31:30
@flea:
Nem egészen ...
A SÁV FELFESTÉS NÉLKÜLI, SZÉLES ÚTON, LAKOTT TERÜELETEN ALAPBÓL "JOBBRA TARTS!" VAN....
Kivétel, ha a jobbszél MÁR BETELT és kialakult egy második/többedik sáv is azokból a járművekből...amik az ELŐZÉS UTÁN már NEM tudnak vissztérni jobbra... a helyükre.
Azaz amikor/ahol kilehet menni jobbra, mert ott van szabad hely akkor.. ki is KELL menni!!!! vissza jobbra az ilyen úton.
Nem egészen ...
A SÁV FELFESTÉS NÉLKÜLI, SZÉLES ÚTON, LAKOTT TERÜELETEN ALAPBÓL "JOBBRA TARTS!" VAN....
Kivétel, ha a jobbszél MÁR BETELT és kialakult egy második/többedik sáv is azokból a járművekből...amik az ELŐZÉS UTÁN már NEM tudnak vissztérni jobbra... a helyükre.
Azaz amikor/ahol kilehet menni jobbra, mert ott van szabad hely akkor.. ki is KELL menni!!!! vissza jobbra az ilyen úton.
Azt hiszem, mindannyian ismerjük azt a helyzetet, amikor valami idióta akár szándékosan, akár véletlenül, de majdnem lezúzza az autónkat, aztán amikor próbálnánk felvenni a következő pirosnál a szemkontaktust, hogy rájöjjünk, felfogta-e, mit csinált, emberünk csak bámul maga…..
nopasaran (törölt)
2009.05.24 16:20:44
@hatláb:
...azt érzem inkább, hogy az értő olvasás neked még nem megy, pedig az már harmadik osztályban is elvárárás a 9 évesektől is.
Láttad a mondat elejét...
"CSAK hirtelen fékezésre és/vagy kormányzásra nem kényszeríthet (lásd:KRESZ)"
...azt érzem inkább, hogy az értő olvasás neked még nem megy, pedig az már harmadik osztályban is elvárárás a 9 évesektől is.
Láttad a mondat elejét...
"CSAK hirtelen fékezésre és/vagy kormányzásra nem kényszeríthet (lásd:KRESZ)"
nopasaran (törölt)
2009.05.24 18:01:01
@Tvay:
példa1:
Át akarok menni egy forgalmas főúton...
ahol akár 10 percig is várhatok, amíg egyszerre mindkét irány szabad lesz.
Nos én inkább csak addig várok, amíg balról elég messze lesz a forgalom, hogy ne kelljen hirtelen fékezniük és jobbról sem előz senki éppen a főúton...
Ekkor szépen bemegyek a főút közepéig és nem érdekel, hogy az ekkor balról érkezőknek emiatt akár meg is kell állniuk miattam
Az elsőbbségüket ugyanis nem vettem el és immár forgalmi okból állok ott, ahol...azaz nem tiltott módon.
Amikor jobbról is szabad lesz az út, akkor befejezem az átkelést...
példa2:
Sávváltás sűrű forgalomban, tudod amikor nem akarják meglátni az indexemet az ilyenkor direkt vakok :-(((
Ekkor index ki és akinek már majdnem teljesen előtte vagyok az elé elkezdem behúzni az enyém elejét...leszarom , hoyg az enyhe lassítás helyt inkább adudát nyomja...és 99% így inkább beeneged. Az elsőbbségét ezzel sem sértettem meg, csak az önéreztét esetleg!
Mert hirtelen fékezésról ugye ilyenkor szó sem lehet hiszen LÁTTA az indexemet és látta amint elkezdek elé áthúzodni...
Szóval ilynek... amikor MÉG BŐVEN VAN ideje a védettnek nyugisan lassulni, sőt akár megállni vagy kikerülni, mert ekkor az elsőbbsége nem sérült!
példa1:
Át akarok menni egy forgalmas főúton...
ahol akár 10 percig is várhatok, amíg egyszerre mindkét irány szabad lesz.
Nos én inkább csak addig várok, amíg balról elég messze lesz a forgalom, hogy ne kelljen hirtelen fékezniük és jobbról sem előz senki éppen a főúton...
Ekkor szépen bemegyek a főút közepéig és nem érdekel, hogy az ekkor balról érkezőknek emiatt akár meg is kell állniuk miattam
Az elsőbbségüket ugyanis nem vettem el és immár forgalmi okból állok ott, ahol...azaz nem tiltott módon.
Amikor jobbról is szabad lesz az út, akkor befejezem az átkelést...
példa2:
Sávváltás sűrű forgalomban, tudod amikor nem akarják meglátni az indexemet az ilyenkor direkt vakok :-(((
Ekkor index ki és akinek már majdnem teljesen előtte vagyok az elé elkezdem behúzni az enyém elejét...leszarom , hoyg az enyhe lassítás helyt inkább adudát nyomja...és 99% így inkább beeneged. Az elsőbbségét ezzel sem sértettem meg, csak az önéreztét esetleg!
Mert hirtelen fékezésról ugye ilyenkor szó sem lehet hiszen LÁTTA az indexemet és látta amint elkezdek elé áthúzodni...
Szóval ilynek... amikor MÉG BŐVEN VAN ideje a védettnek nyugisan lassulni, sőt akár megállni vagy kikerülni, mert ekkor az elsőbbsége nem sérült!
nopasaran (törölt)
2009.05.24 21:25:56
@erid:
Nézzük csak a másik oldalról!
Megint egy okostojás aki...
Aki nem ismeri az elsőbbség fogalmát
és azt hiszi neki nem kell beengedni maga elé azt aki iőben indexelve elkezd sávot váltani.
Egy olyan barom, aki vakot játszva, sőt akár gázadással erőszakosan akadályozza a másik sávváltást, magában mondogatva, hogy "elém ugyan nem jössz be"...ugye ?!
Nézzük csak a másik oldalról!
Megint egy okostojás aki...
Aki nem ismeri az elsőbbség fogalmát
és azt hiszi neki nem kell beengedni maga elé azt aki iőben indexelve elkezd sávot váltani.
Egy olyan barom, aki vakot játszva, sőt akár gázadással erőszakosan akadályozza a másik sávváltást, magában mondogatva, hogy "elém ugyan nem jössz be"...ugye ?!
Autó Néző rutinos blogolvasó, ezért feltűnt neki, hogy egy sportautóba nehezen száll be és ki egy mozgássérült, ezért elkezdte fényképezni a furcsa helyzetet, amikor is megjelent az autó tulajdonosa, akin egy kicsit sem látszott, hogy szenved attól, amiről amúgy papírja is van.…..
A (és ez most nem egy névelő volt, hanem maga a név) érdekes dologra lett figyelmes egy prémium üzemanyagot tukmálós tankolás alkalmával, miszerint a százas benzin nem is biztos, hogy annyira százas. Még inkább fura benyomást kelt, hogy a kutas sem tudott magyarázatot adni olvasónk…..
nopasaran (törölt)
2009.05.18 23:00:49
@Dekoros:
De nem mindenki... azonos recept alapján...
A HONDA nálam pl. az AGIP(ESSO) változatot kedveli.
Szebb hangja van, vidámabban gyorsít és cirka 0,7 literrel kevesebb fogy belőle...pl. a MOL-hoz képest.
Oktán szám kérdés.
A 95-ösre tervezett motor vezérlője leszarja a 98-ast is meg a 100-ast IS.
JOBB benzinre egyik vezérlő sem reagál
Azt ugyanis nem tudja SEMMIBŐL észrevenni!!!!
A rosszabbat azt igen, észreveszi a kopogásos égésből...ezért azt probálja az előgyújtás tologatásával kitapasztalni, hogy hol jó még.
Tehát magasabb oktánszámú benzint, mint ami elő van írva, csak eszement pénzszórók vesznek...műszaki értelme NINCS!
De nem mindenki... azonos recept alapján...
A HONDA nálam pl. az AGIP(ESSO) változatot kedveli.
Szebb hangja van, vidámabban gyorsít és cirka 0,7 literrel kevesebb fogy belőle...pl. a MOL-hoz képest.
Oktán szám kérdés.
A 95-ösre tervezett motor vezérlője leszarja a 98-ast is meg a 100-ast IS.
JOBB benzinre egyik vezérlő sem reagál
Azt ugyanis nem tudja SEMMIBŐL észrevenni!!!!
A rosszabbat azt igen, észreveszi a kopogásos égésből...ezért azt probálja az előgyújtás tologatásával kitapasztalni, hogy hol jó még.
Tehát magasabb oktánszámú benzint, mint ami elő van írva, csak eszement pénzszórók vesznek...műszaki értelme NINCS!
nopasaran (törölt)
2009.05.18 23:23:35
@Prala:
A prémium benzin, ha
ESETLEG csinál valamit az
nem az oktánszám miatt van...
Hanem az extra adalék miatt, mondjuk pl. motortisztitó, injektor tisztitó/kenő
netán valami lerakodó réteg, ami
a belső surlódást csökkenti....
De ezeket az anyagokat, ha éppen kellenek olcsóbb külön flakonban megvenni az autós boltban :-)))
Ám normális autóhasználat mellett
ezek nem kellenek az első sok ezer km-en...
japán/ujabb_korai motornál, 200-250000 km
svéd/német motornál 150-180000 km
francia motornal 120-130000 km
olasz/cseh motornál 80-90000 km
Az a futás amit különösebb nyüg nélkül kibír.
normális hazsnálat= időnként "meg van hajtva" is , hogy tudjon öntisztulni...az állandó kímélés nem igazán jó egy motornak...
A prémium benzin, ha
ESETLEG csinál valamit az
nem az oktánszám miatt van...
Hanem az extra adalék miatt, mondjuk pl. motortisztitó, injektor tisztitó/kenő
netán valami lerakodó réteg, ami
a belső surlódást csökkenti....
De ezeket az anyagokat, ha éppen kellenek olcsóbb külön flakonban megvenni az autós boltban :-)))
Ám normális autóhasználat mellett
ezek nem kellenek az első sok ezer km-en...
japán/ujabb_korai motornál, 200-250000 km
svéd/német motornál 150-180000 km
francia motornal 120-130000 km
olasz/cseh motornál 80-90000 km
Az a futás amit különösebb nyüg nélkül kibír.
normális hazsnálat= időnként "meg van hajtva" is , hogy tudjon öntisztulni...az állandó kímélés nem igazán jó egy motornak...
A képeken látható Hyundai Tucson vezetője nem szerencsés – mondhatnánk. Ám az igazság az, hogy a magyar autófinanszírozás rendszere olyan, hogy finoman szólva nehéz belőle jól kiszállni, ha történik valami az autóval. A szituáció ismert: a kocsi értéke, a kár…..
nopasaran (törölt)
2009.05.16 14:29:45
@isti77:
MINDENT, de tényleg mindent ki lehet perelni a károkozóból...ill. a biztósítójából/MABISZ-ból, ami csak felmerül jogos többlet költségként.
MINDENT, de tényleg mindent ki lehet perelni a károkozóból...ill. a biztósítójából/MABISZ-ból, ami csak felmerül jogos többlet költségként.
Ismét itt egy kis agytorna a KRESZ szabályokra kiéhezett olvasóknak. Zsolt igazán színes illusztrációt is csatolt írásához. Bár az ábra egyszerűnek tűnik, levélírónk mégis folyton gondolkódóba esik, vajon mi a helyes ebben a szituációban. Ti mit gondoltok? Szeretném…..
nopasaran (törölt)
2009.05.12 13:57:38
@antika13:
Az nem a LEHET jele, hanem
a KÖTELEZŐ jele vagy a választható jele, ha több irányú...abban a sávban,
amelyikben olyat látsz.
Ahol nincs felfestve a sávban a nyíl és nincs
sem balra kanyarodni tilos, sem megfordulni tilos, sem egyébb kizáró jelzés (pl. záróvonal).. ott MINDIG SZABAD...megfordulni.
Az nem a LEHET jele, hanem
a KÖTELEZŐ jele vagy a választható jele, ha több irányú...abban a sávban,
amelyikben olyat látsz.
Ahol nincs felfestve a sávban a nyíl és nincs
sem balra kanyarodni tilos, sem megfordulni tilos, sem egyébb kizáró jelzés (pl. záróvonal).. ott MINDIG SZABAD...megfordulni.
nopasaran (törölt)
2009.05.12 14:03:16
@trixilw:
Nagyív az amikor NEM
a SZEMBE SÁVBA ÉRKEZEL !!!!!!
Azaz balra-középre húzódásból
a másik út jobb oldali sávjába...
Nagyív az amikor NEM
a SZEMBE SÁVBA ÉRKEZEL !!!!!!
Azaz balra-középre húzódásból
a másik út jobb oldali sávjába...
nopasaran (törölt)
2009.05.12 14:06:18
@missouri:
Jól értelmezed csak sok olyan ember vezet aki totál hülye a KRESZ-hez , de osztja az észt ezerrel..sőt azt hiszi az úton is, hogy igaza van, pedig dehogy...
Mi többiek meg naponta soxor védjük ki a ez elképesztő baromságaikat :-(((
Jól értelmezed csak sok olyan ember vezet aki totál hülye a KRESZ-hez , de osztja az észt ezerrel..sőt azt hiszi az úton is, hogy igaza van, pedig dehogy...
Mi többiek meg naponta soxor védjük ki a ez elképesztő baromságaikat :-(((
Nem vette el Magpet kedvét az újabb sztori elküldésétől az sem, amit a múltkori belvárosi cölöpös, meg a kerékbilincses rambós posztjáért kapott tőletek többszáz részletben. Aktuális problémánk ezúttal nem az V. kerületben, hanem egy kicsit zöldebb környéken lelhető fel.…..
nopasaran (törölt)
2009.05.09 19:23:39
nopasaran (törölt)
2009.05.09 19:30:09
@Don Blasius:
Pontosan!
HA nem tilos az úton megfordulni
és felfestett parkolóhely van, a "másik"
odalon, akkor ott kizárt a megállási tilalom
Azaz joggal parkolok balra nagy ívben...
HA eközben a roki hely jelzés vagy
akár a fizetős jelzés nem látható meg
akkor nem jogszerű a büntetés.
Mivel NINCS elsétálási és körölnézési kötelzettségem.
CSAK azok a táblák érvényesek RÁM, amikkel szabályosan közlekedve SZEMBŐL találkoznom KELLETT kellő figyelemmel közlekdve...
Pontosan!
HA nem tilos az úton megfordulni
és felfestett parkolóhely van, a "másik"
odalon, akkor ott kizárt a megállási tilalom
Azaz joggal parkolok balra nagy ívben...
HA eközben a roki hely jelzés vagy
akár a fizetős jelzés nem látható meg
akkor nem jogszerű a büntetés.
Mivel NINCS elsétálási és körölnézési kötelzettségem.
CSAK azok a táblák érvényesek RÁM, amikkel szabályosan közlekedve SZEMBŐL találkoznom KELLETT kellő figyelemmel közlekdve...
nopasaran (törölt)
2009.05.10 10:16:19
@magyari:
hmmmmm... KRESZ elég sok TÖBBLET lehetőséget ad Neked a normál autoshoz képest parkolás ügyben.
Abba belefér az eseted...?
Mert akkor jogos a háborgás...
Ha esetleg még ebbe a bővített körbe sem fér bele akkor viszont kár levelezni. Mert aki még a többlet lehetőségei ellenére is tilosban parkol....az ne akarjon felmentést az állapotára hivatkozva sem....
hmmmmm... KRESZ elég sok TÖBBLET lehetőséget ad Neked a normál autoshoz képest parkolás ügyben.
Abba belefér az eseted...?
Mert akkor jogos a háborgás...
Ha esetleg még ebbe a bővített körbe sem fér bele akkor viszont kár levelezni. Mert aki még a többlet lehetőségei ellenére is tilosban parkol....az ne akarjon felmentést az állapotára hivatkozva sem....
Norinda a bő egy héttel ezelőtti autópályán végig belső sávban menős, ámde a világ minden kincséért sem jobbra tartós posztunk után gondolt egyet és megírta egy hasonló élményét, csak éppen a másik szemszögből. Neki viszont legalább volt egy többé-kevésbé elfogadható…..
nopasaran (törölt)
2009.04.28 23:10:59
@Ro3:
De bizony kitér... olvasgasd csak lassan, szavanként, gondolatonként értelmezve.
Szóval a 4 lehetséges eset ÚGY JÓ ahogy írtam...
De bizony kitér... olvasgasd csak lassan, szavanként, gondolatonként értelmezve.
Szóval a 4 lehetséges eset ÚGY JÓ ahogy írtam...
Nincs vele egyedül Muddy, hogy nem bírja nézni a szerencsétlen autósokat, akik egy-egy teherautó megelőzése előtt annak teljesen a seggébe másznak, ami nem csak egy vészfékezés esetén lehet veszélyes.A ma esti találkozóra pedig gyere inkább metróval meg villamossal! Egy engem…..
nopasaran (törölt)
2009.04.25 19:02:30
@plutó111:
Mint irtam ez
CSAK akkor elég, ha az elol meno ALIG fékez...
HA közepeset fékez, akkor már nem elég, mert cirka 2X annyi kell legalább...
HA ERŐSET fékez az elől menő akkor pedig
az 1 másodpercnyi távolság MÁR MINDENKÉPPEN kell, ami 90-nél cirka 25 méter (5 autó),
130-nál pedig 40 méter (8 autó) körül van....ezek a BIZTONSÁGOS TÁVOK.
Józanul, frissen és figyelve !!!!
Mert fáradtan, elbambulva, részegen még ez is kevés...
Mint irtam ez
CSAK akkor elég, ha az elol meno ALIG fékez...
HA közepeset fékez, akkor már nem elég, mert cirka 2X annyi kell legalább...
HA ERŐSET fékez az elől menő akkor pedig
az 1 másodpercnyi távolság MÁR MINDENKÉPPEN kell, ami 90-nél cirka 25 méter (5 autó),
130-nál pedig 40 méter (8 autó) körül van....ezek a BIZTONSÁGOS TÁVOK.
Józanul, frissen és figyelve !!!!
Mert fáradtan, elbambulva, részegen még ez is kevés...
nopasaran (törölt)
2009.04.25 19:18:45
@Cs:
Persze...egy erős, harmadikban jól mozduló autóval lehet lendület nélkül is rövid idő alatt előzni...úgy a leaglább 130-140 LE és 9 sec körüli 0-100 sprint már ilyen a kategória...
Ezeket 80-90 körül 3.-ba tolja az ember és
akár 140-ig is huzathatja, mert bizony másodpercenként 6-7 km/h-val nő a sebessége...
Ami azt jelenti, hogy egy 20 méteres camiont is
lelép nagyjából 5-6 másodperc alatt...szemben az tömeg autósok 4.-ben szokásos) 12-15-18 másodpercével...merugye kevesen tolják vissza előzéshez a szemükfényét 3.-ba...mivel félnek a motorhangtól.
..és pont eze a kímélők, akik szidják
az erősebb autósokat, hogy
"miért akar ez előzni itt ?!"
Fel sem fogják (tapaszatlat híján), hogy
ami a 70 lovas astraval istenkísértés az egy erősebb autóval ...laza, kényelmes előzés.
Persze...egy erős, harmadikban jól mozduló autóval lehet lendület nélkül is rövid idő alatt előzni...úgy a leaglább 130-140 LE és 9 sec körüli 0-100 sprint már ilyen a kategória...
Ezeket 80-90 körül 3.-ba tolja az ember és
akár 140-ig is huzathatja, mert bizony másodpercenként 6-7 km/h-val nő a sebessége...
Ami azt jelenti, hogy egy 20 méteres camiont is
lelép nagyjából 5-6 másodperc alatt...szemben az tömeg autósok 4.-ben szokásos) 12-15-18 másodpercével...merugye kevesen tolják vissza előzéshez a szemükfényét 3.-ba...mivel félnek a motorhangtól.
..és pont eze a kímélők, akik szidják
az erősebb autósokat, hogy
"miért akar ez előzni itt ?!"
Fel sem fogják (tapaszatlat híján), hogy
ami a 70 lovas astraval istenkísértés az egy erősebb autóval ...laza, kényelmes előzés.
Toto minden bizonnyal rendelkezik némi önkritikával is, hisz a címet egy az egyben a nekünk küldött leveléből emeltem át. Azt tudjuk, hogy csúnya vége is lehet annak, amikor két nő kerül egymással szembe, mert olyankor a tündibündi hölgyek pillanatok alatt sárkánnyá tudnak…..
nopasaran (törölt)
2009.04.23 18:10:18
@Toto26:
Kimondta, hogy nők nem tudnak tolatni ?!
Asszony pl. a férfiak zömét megszégyenitő módon tolat...(és vezet). Igaz ehhez jó pár órányi gyakorlás kellett és önbizalom növelő türelem....
Szokta is mondani: "na ez is egy köcsög férfi, aki nem tud vezetni", amikor bénáznak körülötte a teremtés lófütyijei ..és igaza szokott lenni, sajnos ...
Sajnos igen sok nő SOKKAL JOBBAN VEZET
mint rengeteg nagyarcú férfiember.
(dinamikussabban, jobban látva az úton a frogalmat)
Kimondta, hogy nők nem tudnak tolatni ?!
Asszony pl. a férfiak zömét megszégyenitő módon tolat...(és vezet). Igaz ehhez jó pár órányi gyakorlás kellett és önbizalom növelő türelem....
Szokta is mondani: "na ez is egy köcsög férfi, aki nem tud vezetni", amikor bénáznak körülötte a teremtés lófütyijei ..és igaza szokott lenni, sajnos ...
Sajnos igen sok nő SOKKAL JOBBAN VEZET
mint rengeteg nagyarcú férfiember.
(dinamikussabban, jobban látva az úton a frogalmat)
Érzésem szerint Zsola némileg mazochista személyiséggel van felvértezve, hisz a lenti párbeszéd alapján őszintén szimpatikusnak érezni valakit, aki undorítónak nevez és végig sem hallgatja a mondandómat, meglehetősen furán veszi ki magát. Most nálam is kiverte a biztosítékot…..
nopasaran (törölt)
2009.04.20 20:36:39
@plutó111:
Jómagam speciel manapság már GPS-el.
(immár egy tank benzin áráert elérhető, barkinek a cucc)
Régebben pedig, előre kiírtam az útvonalat a város térképről.
Melyik utcca, hányadik saroknál merre forduljak...tudod nem kötelező ám totál felkészületlenül bolyongani egy idegen helyen.
Ha "váratlanul" vetődtem valahová, akkor meg az első városszéli benzinkútnál vettem egy város térképet..és azon tervztem.
Így aztán kb. az összes magyar város
autós térképe ma is benne van kocsiban...
Nem szokott olyan meglepi érni, ami arra kényszerítene, hogy kilométereken át cammogva sasoljam hol is lehetek vajon...
Jómagam speciel manapság már GPS-el.
(immár egy tank benzin áráert elérhető, barkinek a cucc)
Régebben pedig, előre kiírtam az útvonalat a város térképről.
Melyik utcca, hányadik saroknál merre forduljak...tudod nem kötelező ám totál felkészületlenül bolyongani egy idegen helyen.
Ha "váratlanul" vetődtem valahová, akkor meg az első városszéli benzinkútnál vettem egy város térképet..és azon tervztem.
Így aztán kb. az összes magyar város
autós térképe ma is benne van kocsiban...
Nem szokott olyan meglepi érni, ami arra kényszerítene, hogy kilométereken át cammogva sasoljam hol is lehetek vajon...
nopasaran (törölt)
2009.04.20 21:07:47
@plutó111:
Aztán mé nem?!
Tudod volt az életemben (még jóval a GPS előtt)
vagy 6 év amikor bankkártya olvasókat és pénztárgépeket telepítttem üzletekbe...
Bizony napi 4-5 címet kellett megtalálnom addig soha nem látott helyeken az országban.
Gyakorlatilag minden néhány ezernél több lakosú települését megismertem akkoriban...
...és talán soha nem kellett utca sarkokat sasolnom ehhez... :-)))
Szóval miért hihetelen, hogy nem mindenki olyan sötét, hogy felkészülés nélkül vakon indul útnak... ?
Aztán mé nem?!
Tudod volt az életemben (még jóval a GPS előtt)
vagy 6 év amikor bankkártya olvasókat és pénztárgépeket telepítttem üzletekbe...
Bizony napi 4-5 címet kellett megtalálnom addig soha nem látott helyeken az országban.
Gyakorlatilag minden néhány ezernél több lakosú települését megismertem akkoriban...
...és talán soha nem kellett utca sarkokat sasolnom ehhez... :-)))
Szóval miért hihetelen, hogy nem mindenki olyan sötét, hogy felkészülés nélkül vakon indul útnak... ?
nopasaran (törölt)
2009.04.20 21:37:53
@Ro3:
No azért... megnézném az arcod amikor már éppen 7. sarkot autózod valami agyament utca kereső mögtött 35-el cammogva...és előzni meg nem tudsz.
Mellesleg sokaknak mondjuk a Hungárián sem egyszerű 30-40-ről átsorolni a 70-80-al zúgó másik sávba...Mert félnek a motorhangtól :-)))
...és sokan nem is tudnak intenzíven gyorsítva vezetni a sürűbb forgalomban.
No azért... megnézném az arcod amikor már éppen 7. sarkot autózod valami agyament utca kereső mögtött 35-el cammogva...és előzni meg nem tudsz.
Mellesleg sokaknak mondjuk a Hungárián sem egyszerű 30-40-ről átsorolni a 70-80-al zúgó másik sávba...Mert félnek a motorhangtól :-)))
...és sokan nem is tudnak intenzíven gyorsítva vezetni a sürűbb forgalomban.
Nem is olyan nagyon rég az egyik poszt kommentjei között jött elő a közterület önkényes kisajátítása parkolási célra. Zsuzsanna sztorijában ugyan rendszám nem volt felfestve a hely elé és semmi sem utalt rá, hogy valaki azt már jól kinézte magának, de a csöppet sem udvarias…..
nopasaran (törölt)
2009.04.19 17:36:20
@trixilw:
Aki autót vesz annak LEGYEN hozzá saját táróló helye is!!!!
Vannak a világnak részei ahol addig meg sem veheted, amíg nincs tároló helyéd hozzá NEM közterülten.
Ilyen alapon kirakhatom a lomjaimatis az utcára raktározni ingyen...mert ninc elég hely a lakásomban...ugye ?
Hiszen ott lakom, csak kevés a helyem
a saját területemen, pont mint az autónál..igaz?
Szóval SEMMI alapja NINCS a közterülten az autó TÁROLÁSNAK!!!!!
A parkolásnak talán igen.
De azt is úgy kéne díjazni, a
az utcai/közterületi esetben,hogy
erősen durvuljon a díja az idővel és így megérje a parkoló házakat is működtetni/használni ...
pl.
1. óra grátis!
2. óra 1X Ft
3. óra 2X Ft
4. óra 5X Ft
5. óra 10X Ft
A parkoló házabn pedig a lineáris
pl. 200-300 ft/óra, akármeddig....
Így a rövid, mindennapi kis ügyek intézése nem lenne gond, a tartós várakozás viszont kb. értelmetlenné válna....közterületen.
Vicces amikor pl. a Madách tér környékén köröznek az utcai helyekért, miközben a parkoló házak szinte ÜRESEK :-))))
Aki autót vesz annak LEGYEN hozzá saját táróló helye is!!!!
Vannak a világnak részei ahol addig meg sem veheted, amíg nincs tároló helyéd hozzá NEM közterülten.
Ilyen alapon kirakhatom a lomjaimatis az utcára raktározni ingyen...mert ninc elég hely a lakásomban...ugye ?
Hiszen ott lakom, csak kevés a helyem
a saját területemen, pont mint az autónál..igaz?
Szóval SEMMI alapja NINCS a közterülten az autó TÁROLÁSNAK!!!!!
A parkolásnak talán igen.
De azt is úgy kéne díjazni, a
az utcai/közterületi esetben,hogy
erősen durvuljon a díja az idővel és így megérje a parkoló házakat is működtetni/használni ...
pl.
1. óra grátis!
2. óra 1X Ft
3. óra 2X Ft
4. óra 5X Ft
5. óra 10X Ft
A parkoló házabn pedig a lineáris
pl. 200-300 ft/óra, akármeddig....
Így a rövid, mindennapi kis ügyek intézése nem lenne gond, a tartós várakozás viszont kb. értelmetlenné válna....közterületen.
Vicces amikor pl. a Madách tér környékén köröznek az utcai helyekért, miközben a parkoló házak szinte ÜRESEK :-))))
Az áruszállítók közt, legyen az kicsi vagy nagy, elég sok bunkó akad, mert ők sietnek, nekik időre kell menni, ők nem érnek rá, rájuk nem vonatkozik a KRESZ sem. 6ai agya a kék mikrobusz sofőrjétől durrant el. A héten lőttem a csatolt fotót az MO-s Halásztelki…..
nopasaran (törölt)
2009.04.17 20:38:22
@Scaramella va alla guerra:
Akkor ízlelgesd csak a KRESZ szövegét!
Ha már nem ismered...
----
b) Elsőbbség: továbbhaladási jog a közlekedés más résztvevőjével szemben.
Azt a járművet, amelynek elsőbbsége van, az elsőbbségadásra kötelezett
nem kényszerítheti haladási irányának
vagy sebességének hirtelen!!!!!!!!!!!!megváltoztatására.
----
Nos...?
Akkor ízlelgesd csak a KRESZ szövegét!
Ha már nem ismered...
----
b) Elsőbbség: továbbhaladási jog a közlekedés más résztvevőjével szemben.
Azt a járművet, amelynek elsőbbsége van, az elsőbbségadásra kötelezett
nem kényszerítheti haladási irányának
vagy sebességének hirtelen!!!!!!!!!!!!megváltoztatására.
----
Nos...?
nopasaran (törölt)
2009.04.17 20:49:39
@Scaramella va alla guerra:
Miért lenne anarchia ?!
Olyan nagy dolog elvenni gázt, vagy húzni 3 centit a kormányon, hogy beférjenek eléd ?!
Pont ennyi energia, nyomni kicsit a gázon, vagy ráhúzni a kormányt, hogy...
"Nehogymá ide begyere elém!"
Jómagam számtalanszor engedek be sávváltókat, mert GYORSABB lendületből beenngedni, mint a szarakodással lassítani a teljes környezetet...
Tudod a sor akkor halad legjobban, ha SENKI nem gáncsoskodik, mindenki mehet az útjára LENDÜLETBŐL.
De e spk önző ember ezt nem látj aát..ezért inkáb gátol!
....és ezzel csökkenti a sor
(és egyúttal saját) átlagsebességét!!!!
Nagy ötlet, az önző köcsögöktől ...mondhatom...
Miért lenne anarchia ?!
Olyan nagy dolog elvenni gázt, vagy húzni 3 centit a kormányon, hogy beférjenek eléd ?!
Pont ennyi energia, nyomni kicsit a gázon, vagy ráhúzni a kormányt, hogy...
"Nehogymá ide begyere elém!"
Jómagam számtalanszor engedek be sávváltókat, mert GYORSABB lendületből beenngedni, mint a szarakodással lassítani a teljes környezetet...
Tudod a sor akkor halad legjobban, ha SENKI nem gáncsoskodik, mindenki mehet az útjára LENDÜLETBŐL.
De e spk önző ember ezt nem látj aát..ezért inkáb gátol!
....és ezzel csökkenti a sor
(és egyúttal saját) átlagsebességét!!!!
Nagy ötlet, az önző köcsögöktől ...mondhatom...
nopasaran (törölt)
2009.04.17 22:15:43
@cso zsi:
...és az is lehet, hogy mégis jobbról-balra váltott sávot, mert nem akart kimenni mégse.
Vagy mert nem engedték ki az "elém ugyan be nem jössz barmok" és ezért szorult oda ahol van éppen...
Szóval kb. SEMMIT nem tudunk a valós helyzetről..csak van egy fröcsögö nyálú poszt
egy valójában értelmezhetetlen fotóval.
Találgatni azt pesrez lehet akép és az írás alpjan. De, hogy úgy is volt-e ?!
...és az is lehet, hogy mégis jobbról-balra váltott sávot, mert nem akart kimenni mégse.
Vagy mert nem engedték ki az "elém ugyan be nem jössz barmok" és ezért szorult oda ahol van éppen...
Szóval kb. SEMMIT nem tudunk a valós helyzetről..csak van egy fröcsögö nyálú poszt
egy valójában értelmezhetetlen fotóval.
Találgatni azt pesrez lehet akép és az írás alpjan. De, hogy úgy is volt-e ?!
Ismét kezdtem azt hinni, hogy senki nem tud már olyan újdonságot írni nekünk, amiről még sosem esett szó itt a blogon. Miklós mégis ilyet küldött nekünk, történt ugyanis, hogy találtak egy gazdátlan és igencsak megkopasztott autót, de mivel nem lett bejelentve az eltűnése,…..
nopasaran (törölt)
2009.04.14 20:47:40
A múltkori, civilnek látszó Lacettiből sebességmérős posztunk (aminek egyébként hamarosan lesz folytatása is) apropóján juthatott Zsolt eszébe, hogy felvesse a lenti témát, miszerint mennyire elfogadható az, hogy egy lefóliázott Astrából titokban traffipaxolnak a rendőrök.…..
Érdekes, hogy Tamás felvállalja azt, ami sokakban valószínűleg visszatetszést fog kiváltani. Már csak azért is, mert tükröket lerugdosni autókról nem épp nemes cselekedet, akármi is legyen a kiváltó ok. Levélírónk pedig már magával vitt motoros pályafutása során hármat is.…..
nopasaran (törölt)
2009.04.08 18:02:59
nopasaran (törölt)
2009.04.08 21:09:04
nopasaran (törölt)
2009.04.08 21:18:50
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Meg kell neki MONDANI...anya/apa által !!!
Ha nem képes betartei..akkor meg MÉG nem mehet egyedül..ennyi.