Adatok
totya87
0 bejegyzést írt és 1533 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A rövidlátó baloldaliak és liberálisok bizonyára farkast kiáltanak a Népszava elleni határozott fellépés láttán. És velük béget majd a panelprolik csürhéje. Az igényesen gondolkodó, felelős polgárok azonban átlátják a magasabb rendű összefüggéseket, vagy ha eddig nem,…..
Széles körben elterjedt félelem volt egy évvel ezelőtt, hogy a jobboldali győzelem intoleranciát hoz. A kétharmad pedig pláne. Ma már kijelenthetjük: ez nem vált valóra. Magyarország keblére öleli a legvadabb devianciákat is. Sőt, díszlépésben üdvözli. Szerdán Schmitt Pál…..
totya87
2011.04.14 11:32:39
@nadivereb: én is ezt akartam írni
totya87
2011.04.14 11:35:18
totya87
2011.04.14 11:38:41
@egerészölyv: ne viccelj már!!!
Akkkor hiszed el, ha az lesz a sajtókommünikében, hogy "Papp Dánielt kiváló hamisítás miat..."
Ébresztő!!
Akkkor hiszed el, ha az lesz a sajtókommünikében, hogy "Papp Dánielt kiváló hamisítás miat..."
Ébresztő!!
Eljött tehát az igazság pillanata. Illetve még mindig nem jött el; annyit tudunk, hogy mikorra dolgozódnak ki a számok, és hogy lesznek majd számok is. Tudjuk továbbá, hogy mindez véletlenül sem megszorítás, hanem átalakítás, újjászervezés, megújítás, akármi, csak…..
totya87
2011.03.02 16:45:13
@levvente: hát zongorázni lehetne a különbséget a '88-as OV és a mai közt...
totya87
2011.03.05 08:50:02
@jaegtoer: mé' ne lehetne vitatkozni és tagadni az istenek létét?
Azért mert valaki hisz benne? Akkor békén kellene hagyni nagy Xenut is! (félreértés ne essék azt nagyobb humbugnak tartom, de ettől még tény, emberek hisznek benne - sajnos)
Azért mert valaki hisz benne? Akkor békén kellene hagyni nagy Xenut is! (félreértés ne essék azt nagyobb humbugnak tartom, de ettől még tény, emberek hisznek benne - sajnos)
Van egy ordenáré hadművelet, amit úgy látszik, pártfüggetlenül el kell nekünk játszani, vagyis alighanem ezt kajálja a magyar, ami sajnos elég gyökér ízlésre vall. Gyurcsány Ferenc kezdte még első ciklusában, és most pontosan ugyanezzel próbálkozik az Orbán-kormány. …..
totya87
2011.02.28 14:13:16
totya87
2011.02.28 14:51:22
@Joooe: nézzük egyenként amit írtál:
1. Csaláédi adókedvezmény: ez csak annak jó, aki igénybe is tudja venni. Ezzel a kikötéssel -elismerem- jó.
2. Önkormányzati reform: az mi volt? Az, hogy lefelezték a képviselők számát (bár helyes), de nem reform. Pénzt -ld előző ciklus és most Zugló- máshogy is el lehet tapsolni. Reform lenne: kevesebb önkormányzat, hatáskörök felülvizsgálata, bürokrácia ésszerűsítése (pl kis túlzással ugyanolyan az építési eljárás egy felhőkarcolóra mint fásklamrára), Bp-kerületek viszonya...ebből én még nem sokat láttam.
Alkotmámy: hát azért kíváncsi lennék ki módosította többször a "gyurcsányfélék" vagy OV. Tipped?
Médiahiszti: meglátjuk. Valaki írta, itt hogy gátat sem akkor építesz, ha itt az ár. Tehát és jogosnak tartom az aggódást: ha teletűzdelték gumimegfogalmazással és 9 évre a cseppet-sem-független Szalai kezébe adták a rudat, akkor valamit csak akarnak vele.
A szokatlansággal egyetértek. De ami szokatlan, az attól nem feltétlen jó.
1. Csaláédi adókedvezmény: ez csak annak jó, aki igénybe is tudja venni. Ezzel a kikötéssel -elismerem- jó.
2. Önkormányzati reform: az mi volt? Az, hogy lefelezték a képviselők számát (bár helyes), de nem reform. Pénzt -ld előző ciklus és most Zugló- máshogy is el lehet tapsolni. Reform lenne: kevesebb önkormányzat, hatáskörök felülvizsgálata, bürokrácia ésszerűsítése (pl kis túlzással ugyanolyan az építési eljárás egy felhőkarcolóra mint fásklamrára), Bp-kerületek viszonya...ebből én még nem sokat láttam.
Alkotmámy: hát azért kíváncsi lennék ki módosította többször a "gyurcsányfélék" vagy OV. Tipped?
Médiahiszti: meglátjuk. Valaki írta, itt hogy gátat sem akkor építesz, ha itt az ár. Tehát és jogosnak tartom az aggódást: ha teletűzdelték gumimegfogalmazással és 9 évre a cseppet-sem-független Szalai kezébe adták a rudat, akkor valamit csak akarnak vele.
A szokatlansággal egyetértek. De ami szokatlan, az attól nem feltétlen jó.
totya87
2011.02.28 15:04:04
@Joooe:
1. pont: nincs vita
2. pont: elfogdaom, HA lesz folytatása
Alkotmány: én ezt nem érzem fontosnak. Ettől még mehetünk 4 évente más irányba. Különösen, mivel a hírek szerint 15 oldalas lesz csupán. Ebben lesz preambulum vagy előszó is, a keresztény gyökereinkre, Szent Koronára és a nemzet biologiai vagyonára való sűrű hivatkozással. Gondolom balneológia kimarad :-) (no jó az utolsó két mondat nem de tartozott, de nem bírtam kihagyni...)
1. pont: nincs vita
2. pont: elfogdaom, HA lesz folytatása
Alkotmány: én ezt nem érzem fontosnak. Ettől még mehetünk 4 évente más irányba. Különösen, mivel a hírek szerint 15 oldalas lesz csupán. Ebben lesz preambulum vagy előszó is, a keresztény gyökereinkre, Szent Koronára és a nemzet biologiai vagyonára való sűrű hivatkozással. Gondolom balneológia kimarad :-) (no jó az utolsó két mondat nem de tartozott, de nem bírtam kihagyni...)
Újabb állomásához érkezett a Nemzeti Toll Road Show. SkiccPali ezúttal a Veszprém megyeieket kápráztatta el ékesszólásával, bennem pedig lassan megérik a gondolat: én tulajdonképpen örülök neki, hogy ez a nímand lett a köztársasági elnök. Igaz, az alkotmányt nem érti,…..
totya87
2011.02.28 14:28:31
totya87
2011.02.28 14:41:58
@Llew: "Asszonynak szülni kötelesség, lánynak dicsőség!"
A hülyeség kortól és rendszertől független.
Tán a legjobb az lenne, ha legközelebbi állomásán tornaórát vezényelne. Melegítője van (mindannyian láthattuk néhány éve), a tárgyhoz talán még ért is...
A hülyeség kortól és rendszertől független.
Tán a legjobb az lenne, ha legközelebbi állomásán tornaórát vezényelne. Melegítője van (mindannyian láthattuk néhány éve), a tárgyhoz talán még ért is...
totya87
2011.02.28 14:53:49
@Napkutya: igen, de a királyokat örökölték, itt meg választották. És mennyivel jobb lenne egy király, mint egy udvari bohóc...
Február 15-ből március és április közepe lett. Bejelentés ezen a héten, vagyis mégsem, csak a jövő héten, vagy valamikor. Ugyanaz a szerencsétlenkedés, amit az előző kormányoktól megszoktunk. (Fotó: Kovács Attila/Index) Szijjártó Péter keddi sajtótájékoztatóján…..
totya87
2011.02.23 14:08:00
@sztd: a hited elég erős.
OV szerint mindig is készen álltak a kormányzásra, ez csak annyit takart, hogy készen álltak a pozíciók elfoglalására? Tervek nem voltak?
Az valószínűnek tűnt, hogy az önkorm választás előtt nem mondanak semmit, mivel teljes győzelmet akartak (különösen Bp-t bevenni). OK ez érthető. De miért nem dolgozták ki párhuzamosan a cselekvési terveket, hogy be lehessen jelenteni év végén?
Megint el fog menni legalább egy év: március 15.-re nem lehet bejelenteni. Húsvétra nem lehet (még akkor sem ha nem lesz alkotmány), május 1-re nem lehet, mert akkor a szocik azon rugóznának a Városligetben... Mikor? Nyáron? Akkor már másfél év ment el..
Ezzel párhuzamosan a bátorság is fogy. A bejelentett reform egyik eleme (utazási kedvezmények) már eltűntek...
OV szerint mindig is készen álltak a kormányzásra, ez csak annyit takart, hogy készen álltak a pozíciók elfoglalására? Tervek nem voltak?
Az valószínűnek tűnt, hogy az önkorm választás előtt nem mondanak semmit, mivel teljes győzelmet akartak (különösen Bp-t bevenni). OK ez érthető. De miért nem dolgozták ki párhuzamosan a cselekvési terveket, hogy be lehessen jelenteni év végén?
Megint el fog menni legalább egy év: március 15.-re nem lehet bejelenteni. Húsvétra nem lehet (még akkor sem ha nem lesz alkotmány), május 1-re nem lehet, mert akkor a szocik azon rugóznának a Városligetben... Mikor? Nyáron? Akkor már másfél év ment el..
Ezzel párhuzamosan a bátorság is fogy. A bejelentett reform egyik eleme (utazási kedvezmények) már eltűntek...
Hobo Blues Band-búcsúkoncert @ 2011.02.11.Amikor a Hobo Blues Band tagjai utolsó előtti koncertjükön meghajoltak, és lementek a színpadról, Póka Egon még odaszólt a közönségnek: „Gyertek el holnap is! Mi mindennap itt játszunk!” És bár ez tényleg vicces volt, valahogy…..
Hibát-hibára halmoztál Jánosom, pedig látod, én megértelek. Pontosan tudom, miért van szükséged S8-as Audira. De a polgár nem, ezek ilyenek, rá se ránts. Vélemények az azonos című írásunkról...
totya87
2011.02.10 17:13:18
@girda: jogos is, a sofőr vezetett. Tudja bizonyítani, hogy a főnök ráparancsolt hajtson ezerrel mert egy rettenetesen fontos körforgalom avatóünnepségre megy? Nem tudja! Ennyi.
Tudja a pár bizonyítani, hogy nem hallották a szirénát? Nem tudják!
Tudja a pár bizonyítani, hogy nem hallották a szirénát? Nem tudják!
totya87
2011.02.10 17:15:34
@girda: meghalt két ember, de Ő, a jellem bajnoka lemondott! Arányos büntetés! Viszont most is valami főtótumfaktum, hallottam emlegetni...
totya87
2011.02.10 17:17:02
@Zozzz: a "pofátlan végkielégítések" is a jogszabályi kereteken belül voltak! (Ez tuti!) Akkor az is rendben van?
Mindenféle állampolgárok könnyei fürdetik Magyarország utcáit, tereit, amióta a Fideszes többségű kormány bejelentette, ráteszi a kezét a magánnyugdíj-pénztárakban felhalmozott zsetonra. Nézzük sorba, hogy az isten adta nép miket pityereg..."A Fidesz ellopja…..
totya87
2011.01.08 17:00:18
@bogenschutze: nagyon gyerekes érv, hogy aki nem ért egyet valamivel, azt megcimkézzük. Amikor a fidesz nem értett egyet valamivel, fasiszta volt. Aki nem ért egyet a fidesz intézkedéseivel, az komcsi.
Nem lenne jobb érvekkel vitatkozni?
Nem lenne jobb érvekkel vitatkozni?
totya87
2011.01.08 17:11:33
@rajen: ez komoly érv volt a korábban feltett kérdéseimre :-)
totya87
2011.01.08 17:12:14
@rajen: ez komoly érv volt a korábban feltett kérdéseimre :-)
Új kultúrharc van kibontakozóban Magyarországon. A konzervatív kurzus dacos elszántsággal törekszik a maga értékrendjének betonba öntésére. A miniszterelnök a pápához látogat, a köztársasági elnök sekélyes dolgozatot ír (irat) a kereszténység erényeiről, föl-…..
totya87
2010.12.10 16:20:03
@pHérték: és én milyen bűnt követtem el?
És ha elkövettem, vállalom érte a felelősséget, helyettem nem kell senkinek.
És ha elkövettem, vállalom érte a felelősséget, helyettem nem kell senkinek.
totya87
2010.12.10 16:23:06
@Sesut: akkor Isten nem tudta, hogy ki fogják végezni?
totya87
2010.12.10 16:25:44
Miért minősített le két fokozattal a Moody's? Mi a baja a Financial Times-nak Matolcsy Györggyel? Miért kritizálják üzleti lapok a magyar gazdaságpolitikát? A Moody’s két fokozattal leminősítette hazánkat, Matolcsy György az utolsó előtti helyre került a Financial Times…..
Egyszer még választást is lehetett nyerni azzal a csekkel, amin a nyugdíjasoktól állítólag elvett 19 ezer forint szerepelt. Az akkori váltópárt lobogtatta, harsányan hirdetve, hogy ők majd megadják, amit a Fidesz nem - mert amúgy az a pénzt nem elvették, csak nem adták meg az…..
totya87
2010.11.30 17:57:26
@Lex újdiaszpóra: nem dumálni kell, hanem utánamcsinálni :-)
totya87
2010.11.30 17:57:27
@Lex újdiaszpóra: én lapattantam rólad kisfiú, Te is tedd ezt.
Mifelénk a lopás nem bocsánatos bűn. Még a közösből sem, hát még a középosztály szűkös vagyonkájából: a Fidesz éppen saját leghűségesebb törzsszavazóit kopasztja és bélyegzi meg. Gyurcsány Ferenc az őszödi beszéd napvilágra kerülésének napján megbukott. Bár még…..
totya87
2010.11.25 12:05:18
@pepin_nymburk: fogok is.
És mint fentebb írtam még egy módon fogok tiltakozni. Ha az állam tollvonással megszüntet 10+ éve fennálló szerződést, akkor én is feljogosítva érzem magam. Eddig mindenről kértem számlát (vízszerelés...), mert az úgy járja. Hát a jövőben megcsináljuk okosba. Minden jövedelmem le is adóztam, mert az úgy járja. Ez is hiba volt.
Nem tetszik? Lehet menni tüntetni.
És mint fentebb írtam még egy módon fogok tiltakozni. Ha az állam tollvonással megszüntet 10+ éve fennálló szerződést, akkor én is feljogosítva érzem magam. Eddig mindenről kértem számlát (vízszerelés...), mert az úgy járja. Hát a jövőben megcsináljuk okosba. Minden jövedelmem le is adóztam, mert az úgy járja. Ez is hiba volt.
Nem tetszik? Lehet menni tüntetni.
totya87
2010.11.25 12:08:16
@WNS: szerintem se keverjük össze.
1. Korrigáljuk a hibákat.
2. A folyó kiadások fedezetéül felhasználni a 10+ év alatt felhalmozódott vagyont, az mérhetetlen felelősség.
1. Korrigáljuk a hibákat.
2. A folyó kiadások fedezetéül felhasználni a 10+ év alatt felhalmozódott vagyont, az mérhetetlen felelősség.
Súlyos milliókat váltanának üres ígéretre. Pedig a magánnyugdíj az enyém. Megtartom...
totya87
2010.11.10 11:04:08
@malacz69 rettegéselemző: Semjén Zsoltitól lehet is...
totya87
2010.11.10 11:04:08
@malacz69 rettegéselemző: értem már mire kell a MaNyuP pénz! 20 csapato NB1, csapatoknak új stadion (az mégse járja, hogy azok a helyek ahol Bozsik, Hidegkúti, Nyilasi rúgta alabdát ott most romhalmaz van), ez mindjárt 200milliárd!
Az Illovszky stadion (Angyalföld!) újjáépítése komoly lelki vívódást fog okozni, de Mészöly pajtás kedvéért megerőszakoljuk magunkat. Hátha a vörös Angyalföld is belátja hová kell ikszelni legközelebb.
Értem.
Halk kérdés: nem lenne jobb, ha előtte színvonal lenne... most általában 1000-1500 ember van kinn a pályán. El fognak veszni azokban a marha nagy hodályokban.
Az Illovszky stadion (Angyalföld!) újjáépítése komoly lelki vívódást fog okozni, de Mészöly pajtás kedvéért megerőszakoljuk magunkat. Hátha a vörös Angyalföld is belátja hová kell ikszelni legközelebb.
Értem.
Halk kérdés: nem lenne jobb, ha előtte színvonal lenne... most általában 1000-1500 ember van kinn a pályán. El fognak veszni azokban a marha nagy hodályokban.
totya87
2010.11.10 11:04:09
@malacz69 rettegéselemző: ja így könnyű!
Az ellenfél megérdemelte az eltűnést mert pálfordult, az enyémek megérdemlik a kormányrudat, mert pálfordultak. KÖVETKEZETES magatartás!
De malacz: nem válaszoltál a kereszténység meggyőződéséddel kapcsolatos felvetéseimre.
Az ellenfél megérdemelte az eltűnést mert pálfordult, az enyémek megérdemlik a kormányrudat, mert pálfordultak. KÖVETKEZETES magatartás!
De malacz: nem válaszoltál a kereszténység meggyőződéséddel kapcsolatos felvetéseimre.
„Csaknem hárommillió ember annak tudatában adta szavazatát az országgyűlési választásokon a Fideszre, hogy a párt, kormányra kerülése esetén vissza fogja szerezni az MSZP kormányzása idején állami és önkormányzati cégeknél pofátlan módon kifizetett több tíz millió…..
totya87
2010.11.02 16:01:35
@Péter51: bár nem érzem megszólítva magam (sohasem voltam maszopos, mocskos még kevésbé), de hadd válaszoljak: NEM.
Hogy mit:
- Állami alkalmazottak legalább 25%-tól megválni.
- MÁV 25%-tól megválni, szárnyvonalakon bevétel arányos jövedelem. Kiderülne, hogy tényleg 6 utas van-e, vagy a többi 20 jegye megy az okosba
- Volán: mint fenn
- SZJA-ból leírható vagyonadó (így a tisztes dolgozó nem adózik kétszer)
Szóval az mese, hogy CSAK EGY út van. Mindig van több. Ja, hogy ez rázósabb? Hát istenem...nem jóságos atyákat választunk, hanem államférfiakat.
Hogy mit:
- Állami alkalmazottak legalább 25%-tól megválni.
- MÁV 25%-tól megválni, szárnyvonalakon bevétel arányos jövedelem. Kiderülne, hogy tényleg 6 utas van-e, vagy a többi 20 jegye megy az okosba
- Volán: mint fenn
- SZJA-ból leírható vagyonadó (így a tisztes dolgozó nem adózik kétszer)
Szóval az mese, hogy CSAK EGY út van. Mindig van több. Ja, hogy ez rázósabb? Hát istenem...nem jóságos atyákat választunk, hanem államférfiakat.
totya87
2010.11.02 16:11:15
@totya87: és talán a legfontosabb
- pártfinanszírozás megváltoztatása. TELJES nyilvánosság a könyvekben. Évente kin, mennyi pénz folyik át. Teljes, soronkénti beszámoló.
- beszállítól és díjaik nyilvánossága (hátha kiderül, hogy azért olyan olcsó egy köztéri reklám, mert az év során volt 10 "tanácsadói" szerződés)
- nyilvános kampányszámlák
Elvégre a mi pénzünk, hadd lássuk mire megy...
- képviselői költségtérítés csak számlára és a beszállítók nyilvánosságával. Miért lenne titok, h avan egy lakásom és azt kiadom X párt emberének? Előre tudom, hogy nyilvános lesz, ha zavar, nem adom ki.
Amíg az egész ország hazudik egymásnak ( a pártok az állampokgárokank azt, hogy kijön 386millióból, az emberek a pártoknak azt, hogy ezt el is hiszik), addig nem indul el semmi
- pártfinanszírozás megváltoztatása. TELJES nyilvánosság a könyvekben. Évente kin, mennyi pénz folyik át. Teljes, soronkénti beszámoló.
- beszállítól és díjaik nyilvánossága (hátha kiderül, hogy azért olyan olcsó egy köztéri reklám, mert az év során volt 10 "tanácsadói" szerződés)
- nyilvános kampányszámlák
Elvégre a mi pénzünk, hadd lássuk mire megy...
- képviselői költségtérítés csak számlára és a beszállítók nyilvánosságával. Miért lenne titok, h avan egy lakásom és azt kiadom X párt emberének? Előre tudom, hogy nyilvános lesz, ha zavar, nem adom ki.
Amíg az egész ország hazudik egymásnak ( a pártok az állampokgárokank azt, hogy kijön 386millióból, az emberek a pártoknak azt, hogy ezt el is hiszik), addig nem indul el semmi
totya87
2010.11.02 16:16:05
@lázár jános a fidesz segglyuka: Te ezt komolyan gondolod?
Mint valaki fentebb megjegyezte, az nem érv, hogy "bezzeg a szocik..." Leszavaztuk, kész.
Nem lehet még vitatkozni sem, mert "OV szava elég..."
Mint valaki fentebb megjegyezte, az nem érv, hogy "bezzeg a szocik..." Leszavaztuk, kész.
Nem lehet még vitatkozni sem, mert "OV szava elég..."
A Fidesz rezsije magasabb a magánnyugdíjpénztáraknál. Ők is büdöset szarnak, és mi esszük meg...
totya87
2010.10.26 13:47:29
@xsasha:
1. És ez neked elég? Ez felmentést ad? Mennyi olyan dolgot tudunk pártoknál felsorolni, amire ez ráhúzható.
Bocs ez nekem nem elég. Természetesen a nagyobb felelősség az mszp-szdsz oldalon van (nem felejtem el, hogy ők voltak a rúdnál), de igenis van az ellenzéknek felelőssége. Hisz azért van ellenzék, hogy alternatívát mutasson! Ezzel a fidesz azt üzente, hogy akkor nem volt alternatíva, ez volt az egyetlen járható út.
2. OK, de akkor te is csak konkrét esetre használd, ne általánosítva. Pl az, hogy a "sajtó liberális" nem kóser. Melyik, mikor, hogyan? Én pedig most nem kezdek bele annak taglalásába, hogy miben és hogyan hibás -szerintem- a vallás ill keresztény vallás.
3. NEM csak az a lehetőség van hogy emberek zsebéből ill extraadó. Pl nem sokat hallok az állami adminisztráció leépítéséről. Nem 5%-ról kellene beszélni, hanem 25%-ról. Tudod mennyi háttérintézmény van? Tudod ott milyen munka folyik? Ez is egy lehetőség. Miért nem került elő?
Ami az extraadót illeti: ugye nincs illúziód, hogy ez nem üt vissza az emberekre? Pl kereskedelmi adó: annyi eszük van a láncoknak, hogy nem az árat emelik azonnal (azt majd szépen lassan), hanem áthárítják a beszállítókra. Azok szintén nem akarnak kevesebbet keresni, beruházáscsökkentéssel és/vagy létszámcsökkentéssel kompenzálják (részben vagy egészben, ki mennyire tudja). Az mese, hogy "ne az emberekkel fizettessék meg". A közös számlát csak az emberek tudják megfizetni. Direktben vagy indirekt.
(És a fenti nem fantázia és huhogás, hanem tény. Már látszik a színfalak mögött.)
Az pedig, ahogy a baráti CBA-t mentesítették, elég átlátszó és gyomorforgató.
1. És ez neked elég? Ez felmentést ad? Mennyi olyan dolgot tudunk pártoknál felsorolni, amire ez ráhúzható.
Bocs ez nekem nem elég. Természetesen a nagyobb felelősség az mszp-szdsz oldalon van (nem felejtem el, hogy ők voltak a rúdnál), de igenis van az ellenzéknek felelőssége. Hisz azért van ellenzék, hogy alternatívát mutasson! Ezzel a fidesz azt üzente, hogy akkor nem volt alternatíva, ez volt az egyetlen járható út.
2. OK, de akkor te is csak konkrét esetre használd, ne általánosítva. Pl az, hogy a "sajtó liberális" nem kóser. Melyik, mikor, hogyan? Én pedig most nem kezdek bele annak taglalásába, hogy miben és hogyan hibás -szerintem- a vallás ill keresztény vallás.
3. NEM csak az a lehetőség van hogy emberek zsebéből ill extraadó. Pl nem sokat hallok az állami adminisztráció leépítéséről. Nem 5%-ról kellene beszélni, hanem 25%-ról. Tudod mennyi háttérintézmény van? Tudod ott milyen munka folyik? Ez is egy lehetőség. Miért nem került elő?
Ami az extraadót illeti: ugye nincs illúziód, hogy ez nem üt vissza az emberekre? Pl kereskedelmi adó: annyi eszük van a láncoknak, hogy nem az árat emelik azonnal (azt majd szépen lassan), hanem áthárítják a beszállítókra. Azok szintén nem akarnak kevesebbet keresni, beruházáscsökkentéssel és/vagy létszámcsökkentéssel kompenzálják (részben vagy egészben, ki mennyire tudja). Az mese, hogy "ne az emberekkel fizettessék meg". A közös számlát csak az emberek tudják megfizetni. Direktben vagy indirekt.
(És a fenti nem fantázia és huhogás, hanem tény. Már látszik a színfalak mögött.)
Az pedig, ahogy a baráti CBA-t mentesítették, elég átlátszó és gyomorforgató.
Jó dolog az, ha egy politikus feltalálja magát a nehéz helyzetekben is. Az azonban már kevésbé, ha a farok csóválja a kutyát. (Fotó: napi.hu) Ahogy telnek-múlnak a napok, egyre radikálisabbnak tűnnek a kormánynak a magánnyugdíjpénztárakkal kapcsolatos javaslatai. Egészen…..
totya87
2010.10.21 14:52:15
@hubble7: szeretnék a magánnyugdíjpénztárnak fizetni, de látod nem hagyják.
Teljesen egyetértek azzal a mondatoddal, hogy majd 30év múlva kérem és meglátom mire jutottam. NEM KELL mentőcsomag.
De legyen ez fordítva is: ha az állam nem tud adni, akkor ott sincs. Fair?
Csak néhány tény:
- születési rátánk sökken
- egy nagy születési boom volt a 60-as évek közepén, azok 15 év múlva mennek nyugdíjba
- egy másik (kisebb) boom volt a '70-es évek közepén (valami intézkedés hatására), ők, 25év múlva
Hány aktív lesz akkor? Mekkora lesz a nyugdíjkassza?
Én személy szerint jobban bízom az általam választott és figyelt, nevemre szóló takarékban (ami még örökölhető is). Elfogadom, ha más jobban bízik Selmeczi Gabiban. De ne kényszerítsenek valahová...
A nyugdíjrendszer tipikusan olyan, amit nagyon nehezen tud a politika kezelni (bárhol): a változtatások pozitív hatása 20-30 év múlva jelentkezik. Az esetleges negatív pedig holnap (ld Franciaország). A választás holnap van. Én leszek kormányon 20-30 év múlva? Aligha.
Ja és az okostónizást kikérem magamnak. Én sem minősítem a más véleményen lévőket.
Teljesen egyetértek azzal a mondatoddal, hogy majd 30év múlva kérem és meglátom mire jutottam. NEM KELL mentőcsomag.
De legyen ez fordítva is: ha az állam nem tud adni, akkor ott sincs. Fair?
Csak néhány tény:
- születési rátánk sökken
- egy nagy születési boom volt a 60-as évek közepén, azok 15 év múlva mennek nyugdíjba
- egy másik (kisebb) boom volt a '70-es évek közepén (valami intézkedés hatására), ők, 25év múlva
Hány aktív lesz akkor? Mekkora lesz a nyugdíjkassza?
Én személy szerint jobban bízom az általam választott és figyelt, nevemre szóló takarékban (ami még örökölhető is). Elfogadom, ha más jobban bízik Selmeczi Gabiban. De ne kényszerítsenek valahová...
A nyugdíjrendszer tipikusan olyan, amit nagyon nehezen tud a politika kezelni (bárhol): a változtatások pozitív hatása 20-30 év múlva jelentkezik. Az esetleges negatív pedig holnap (ld Franciaország). A választás holnap van. Én leszek kormányon 20-30 év múlva? Aligha.
Ja és az okostónizást kikérem magamnak. Én sem minősítem a más véleményen lévőket.
Orbán Viktor szemmel láthatólag jól érzi magát, sőt: már-már lubickol a kommunista Robin Hood szerepében. Voltak persze már emlékezetes alakításai ateista reformerként és ájtatos úrhatnám polgárként, de emlékezetes volt a vidéki téeszelnök és a lánglelkű…..
totya87
2010.10.13 22:48:54
@Szende Aurélia: cicamica, a kérdésekre meg nem válaszolsz?
Még nem jutottál odáig a NENYI-ben?
Nem hiszem, hogy nagy élettapasztalatod alapján ne tudnál válaszolni! Ne hagyj kétségek közt!!!
Még nem jutottál odáig a NENYI-ben?
Nem hiszem, hogy nagy élettapasztalatod alapján ne tudnál válaszolni! Ne hagyj kétségek közt!!!
totya87
2010.10.13 22:55:46
@Torzon Borz: állami alkalmazottak számát (kivéve eü és oktatás ) lefelezni.
Ausztria kevesebb mint fele ennyi bürokratával elvan.
MÁV: admin alkalmazottak 70%-t kitenni.
Magánhozzájárulás az eü-höz. Bár OV-től -elismerem- ez kapufás lenne.
Rokkantnyugdíjasokat felülvizsgálni. Több van mint a 2. világháború után.
Állami beruházásoknál teljes nyilvánosság. Aki nem akarja, hogy ajánlata nyilvános legyen, az ne jöjjön. Más országokban adott referencia árával összehasonlítani. Különbséget szakmailag indokolni TÉTELESEN. (szerinted Margit híd költségeiről miért hallgattak el. Csak nem SL érdekeltsége miatt?)
Ausztria kevesebb mint fele ennyi bürokratával elvan.
MÁV: admin alkalmazottak 70%-t kitenni.
Magánhozzájárulás az eü-höz. Bár OV-től -elismerem- ez kapufás lenne.
Rokkantnyugdíjasokat felülvizsgálni. Több van mint a 2. világháború után.
Állami beruházásoknál teljes nyilvánosság. Aki nem akarja, hogy ajánlata nyilvános legyen, az ne jöjjön. Más országokban adott referencia árával összehasonlítani. Különbséget szakmailag indokolni TÉTELESEN. (szerinted Margit híd költségeiről miért hallgattak el. Csak nem SL érdekeltsége miatt?)
totya87
2010.10.13 23:20:23
Magyarország ma visszaszerezte a fővárosát - mondta Orbán Viktor, és ez volt az a pillanat, amikor az addig visszafogottan nézett miniszterelnöki beszédre már csak oda kellett figyelni. Mert normális ország normális miniszterelnöke ilyet nem mond. Budapest eddig nem fideszes volt,…..
totya87
2010.10.04 16:59:10
@klacus: az király lesz ha 4-8 évente az ország egyik fele kiutasítja a másikat...Ez már NEMZETI EGÜTTMŰKÖDÉS RENDSZERE, tessék mondani...
És mit csináljon az akinek egyik sem tetszik?
És mit csináljon az akinek egyik sem tetszik?
totya87
2010.10.04 17:00:16
@klacus: "A politikai értelmezések kora lejárt. Jó lenne látni valami programot. "
No ebben teljesen egyetértünk...
No ebben teljesen egyetértünk...
totya87
2010.10.04 17:01:24
@roxxtar: de jó hogy megjöttél...már nagyon hiányzott egy színvonalas, a lényeget összefoglaló, humoros ámde mélyenszántó hozzászólás
Köszönjük. Leülhetsz, elégtelen.
Köszönjük. Leülhetsz, elégtelen.
Egy nagyon érdekes MTI-hír született meg pénteken, melyről nem olvashattunk az Index-en, az Origon, vagy éppen Magyar Nemzet Online-on. Pintér Sándor belügyminiszter pénteken meglátogatta a Teleki téri piacot (melyről szép hosszú riport készült), majd részt vett a a Szolgálati…..
totya87
2010.09.28 16:43:10
@Kartal (fekete mellényben): kamu merénylet??? Melyikre gondolsz??
A Nemzeti Együttműködés Rendszere 56 napot élt. Megszületett helyette a Nemzeti Centrum.Gyurcsány reformkényszeres volt, emlékezhetünk rá, hogy kéthavonta újabb és újabb reformot zúdított az ország nyakába. Orbán ugyanezzel a találékonysággal rendelkezik a saját…..
totya87
2010.07.30 13:11:03
@Alamio:
". Az ÁSZ semmit nem tudott tenni Veresék trükközésével, Sólyom sem tudott érdemben Gyurcsánnyal szemben"
...dehogynem. Két tiszeletben tartott intézmény folyamatosan nyilvánoságra hozta. Hát most majd nem fogja. Aki meg jelzi, arra rásütik, hogy "mszp bérenc", "fáj, hogy elvesztette a húsosfazekat"... és ezzel már a véleménye nem is objektív. Ezekkel a könnyű kibúvókkal az ÁSZ-t és Sólyomot nem lehetett diszkreditálni.
". Az ÁSZ semmit nem tudott tenni Veresék trükközésével, Sólyom sem tudott érdemben Gyurcsánnyal szemben"
...dehogynem. Két tiszeletben tartott intézmény folyamatosan nyilvánoságra hozta. Hát most majd nem fogja. Aki meg jelzi, arra rásütik, hogy "mszp bérenc", "fáj, hogy elvesztette a húsosfazekat"... és ezzel már a véleménye nem is objektív. Ezekkel a könnyű kibúvókkal az ÁSZ-t és Sólyomot nem lehetett diszkreditálni.
totya87
2010.07.30 13:27:20
@Alamio:
1. Én nem példálóztam Stumpffal, mert őt találom a legkevésbé gázosnak. Értelmes, tanár volt. Valóban fidesz tag volt, de a "tökéletes függetlenség" nem létezik. Szóval én őt pl nem találom a "világvége első jelének" :-)
2. Ha már kérdeztél: pont Biharit nem tartom jó választásnak, mint ahogy Warwasowszkyt se (tudja nyavaly hol van a nevében szimpla V:-) Ez szimpla üzenet, hogy a "renegátokat megjutalmazzuk, gyertek nyugodtan". Nem tartom jónak.
Nem azzal van a gondom, hogy a saját táborból neveznek ki, hanem azzak akiket. Navracsics teljesen OK. Kósa, mint önkorm miniszter, OK (mondjuk gazdasági kinyilatkoztatásokat nem kéne tennie. Varga mint gazdasági miniszter, verné Matolcsyt. Rockenbauer -hol is van már- kiváló lenne kulturális területre... vagy Mészöly nyelvművelési kormánybiztosnak..(OK ez genyó volt de nem bírtam kihagyni :-)
1. Én nem példálóztam Stumpffal, mert őt találom a legkevésbé gázosnak. Értelmes, tanár volt. Valóban fidesz tag volt, de a "tökéletes függetlenség" nem létezik. Szóval én őt pl nem találom a "világvége első jelének" :-)
2. Ha már kérdeztél: pont Biharit nem tartom jó választásnak, mint ahogy Warwasowszkyt se (tudja nyavaly hol van a nevében szimpla V:-) Ez szimpla üzenet, hogy a "renegátokat megjutalmazzuk, gyertek nyugodtan". Nem tartom jónak.
Nem azzal van a gondom, hogy a saját táborból neveznek ki, hanem azzak akiket. Navracsics teljesen OK. Kósa, mint önkorm miniszter, OK (mondjuk gazdasági kinyilatkoztatásokat nem kéne tennie. Varga mint gazdasági miniszter, verné Matolcsyt. Rockenbauer -hol is van már- kiváló lenne kulturális területre... vagy Mészöly nyelvművelési kormánybiztosnak..(OK ez genyó volt de nem bírtam kihagyni :-)
totya87
2010.07.30 13:42:33
@Alamio: igaz, nem maguk a nevek veszélyeztetik a demokráciát hanem a módszerek.
Ketten maradtunk csetelni. De igazából én olyannal élvezem a vitát, aki "a másik oldalon áll"... Saját véleményem visszahallani másoktól marha unalmas...
Ketten maradtunk csetelni. De igazából én olyannal élvezem a vitát, aki "a másik oldalon áll"... Saját véleményem visszahallani másoktól marha unalmas...
Amikor nincs magyarázat, akkor a Zemberek költenek maguknak. Spekulálnak, konteókat gyártanak, és nagy élvezettel osztják meg azokat egymással. Ezért nem hibáztathatók, az emberi elme nem tűri a vákuumot, akkor érzi jól magát, ha érti a világot. A kormány eddig majdnem minden…..
Az keveseket érdekel, hogy az Alkotmánybíróságba vagy az Állami Számvevőszék élére pártlelkű droidok kerülnek. Hogy mire jók ezek a szervek, eleve nem sokan értik, ezek csak távoli Audi-kulcsok. A köztársasági elnök, az már látványosabb szerep, annak ellenére, hogy arról…..
totya87
2010.06.28 16:42:48
totya87
2010.06.28 17:09:08
@savanyú a narancs ( Villanyfényes): pedig látunk sok ilyet:
- Szűrös Matyi és Pozsgai meghívottak voltak a választási győzelem ünneplésére (mondjuk ők nem mezei párttagok voltak)
- mai hír, hogy Gubcsi Lajos ex fő KISZ-es és MSZMP KB osztályvezető benyalta magát valamely HM céghez (elég hetente leveleket írni OV-nak. Lehet én elkezdek naponta írni...)
Az ős-, véleménnyel rendelkező fideszesek pedig...? Hegedűs István? Áder? Szájer? Deutsch?
Jól fizet a talpnyalás.
- Szűrös Matyi és Pozsgai meghívottak voltak a választási győzelem ünneplésére (mondjuk ők nem mezei párttagok voltak)
- mai hír, hogy Gubcsi Lajos ex fő KISZ-es és MSZMP KB osztályvezető benyalta magát valamely HM céghez (elég hetente leveleket írni OV-nak. Lehet én elkezdek naponta írni...)
Az ős-, véleménnyel rendelkező fideszesek pedig...? Hegedűs István? Áder? Szájer? Deutsch?
Jól fizet a talpnyalás.
A következő két hír között mindössze bő egy hét a különbség. No meg a tartalom. Április 12. A leendő kormányfő hétfőn tartott nemzetközi sajtótájékoztatóján három konkrét lépést ígért a kormány megalakulása után. Az első és legfontosabb intézkedés az…..
Hát mégsem lesz radikális és azonnali adócsökkentés az idén. Ej, a fenébe. Pedig az elmúlt nyolc évben a Fidesz lényegében ennyit árult el a gazdaságpolitikájáról: ha egyszer odaengednék őket a gombokhoz ezek a balfasz szocik, ők rögtön megvágnák az adóterheket, és…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Malacz: mi sokat vitatkoztunk, de most meg kell hajtsam fejem! Respekt!
Tényleg következetes vagy!
(Tedd el ezt a kommentet és ha legközelebb beszólok dörgöld az orrom alá :-) )