Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Petrochelli

0 bejegyzést írt és 81 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Jól működő dolgokon nem szabad változtatni - ennek szellemében készülhetett a ClickPLAY sorozat harmadik része. Újabb 25 pálya, a szokásos stílusban a szokásos zenével, és a szokásos nehézségi szinttel - soha rosszabb hétkezdést...
Petrochelli 2011.02.02 16:15:25
@toto92: hát lehet, h igazad van sok új tényleg nincs benne és lehet, h csak az iphone-os verziót promozzák vele... De azért jó volt úja játszani vele ;)
Petrochelli 2011.02.02 16:31:57
@toto92: viszont akkor ajánlok egy másikat, ami nagyon idevaló a munkakerulore és ahogy látom nem volt még:
Zombie Trailer Park
www.jatekstart.com/jatekok/horror-j%C3%A1t%C3%A9k/20101206/zombie-trailer-park
Bár csak 4 pálya van, az utóbbi időben nekem ez tetszett a legjobban és persze, h ez is Ninja Kiwi fejlesztés...
(a link biztos kint van máshol is, mivel magyar oldalakat nem tesztek ki)
Aranyos kis platformer a Great Dungeon in the Sky, de kicsit túl egyszerű. Mondom ezt annak ellenére, hogy 400 különböző karaktert lehet felfedezni a játékban. A gond az, hogy e karakterek nagy része nem igazán használható jól, illetve hogy nagyon sok a hasonló, ugyanúgy támadó…..
Gyerekkorom egyik kedvenc meséje volt a Palacsintás király, amiben a király annak a szerencsefiának akarta a lányát adni, aki a legjobb palacsintát süti. A Feed the King főhőse is egy hasonló édesszájú uralkodó, csak ő a tortákat szereti. Meg is parancsolja szakácsának, hogy…..
Emlékeztek még a Little Wheelre? Tündéri kis point-n-click volt, sok fejtörést nem jelentett, de élvezhető időtöltést annál inkább. Nem olyan túl rég (oké, februárban, de egy csomó ideig állt a KMK, nem jutott mindenre idő és figyelem) jelent meg a kisöccse, vagyis az…..
Vannak helyzetek, amiket nem lehet megmagyarázni.De nem is kell. Volt még a múlt században egy üzlettársam, aki nem tűrt el egy mondatot sem, ami nem a megoldásról szólt. A problémát ismerte, az okokat látta, a magyarázkodás nem érdekelte. Jó iskola volt.Igen, most a Szörcs magyar…..
Petrochelli 2010.06.02 02:28:00
a legnagyobb probléma a hitelesség elvesztése, amiről itt egy rövid írás:
www.isite.hu/internet_hirek/sz%C3%B6rcs/20100531/mi%C3%A9rt-f%C3%A1j%C3%B3-sz%C3%B6rcs-cs%C3%BAsztat%C3%A1sa

Egyébként nem értem, miért kell rissz-rossz magyar "kereső"ket hypeolni, illetve értem én, de...
Ez az egész egy vicc és páran fújtok belőle lufit (hahó ez a hajó 2000-ben elment), h hudejó van nekünk szuper magyar keresőnk, de minek? (és nincs is)

A Google jó szolgáltatást nyújt kiszámítható és semleges. A kínai kormány még be tud szólni a guglinak, h mi kerüljön bele és mi nem, bár úgy tűnik, hogy ez a történet is lezárult :D.
De nem hinném, hogy amennyiben a Sanoma, index vergődne netán a T-Online, a guglinál, h ez vagy az kerüljön előbbre, akkor változnának a keresési eredmények.

Ellenben a "szörcs" projektgazdák megnyilvánulása után hiteltelen minden hazai kereső.
Sajnos úgy gondolom, h az üzleti modell éppen erre a hiteltelenségre épült:
adjuk el valamelyik hazai "nagynak", (amely amúgy porfing a teljes internet tengerében) vagy akár többnek népszerűsítsék és cserében jól fognak szerepelni a keresőben...

Nem pedig arra, hogy legyen valami tűrhetően jó vagy esetleg jobb, mint bármi más. ÉS EZ A HIBA minden ilyen projektben...

Hanem legyen valami, amiből majd lehúzunk egy kis hasznot, mert ha pár % használja a gugli mellett, akkor az is zseton...

Kicsi a magyar piac mit is várhatnánk.
Én más magyarázatot vártam volna Konrádtól is, pláne az után a bizonyos magánlevelezés után, ami nem most született, de szomorú ez a "ne rontsd el a játékunkat"... lejátszott játszma utáni vergődés.
Hozzá kell tennem a hátteret nem ismerem, de gondolom ez az ügy:
index.hu/tech/2010/06/01/gyanusitasok_a_propeller_feltorese_miatt/
is szerepet játszott, erről is írhatna valaki, ha már átmenet bulvárba ez az egész történet :D
Az ETARGET egyik része csak az, amikor hirdetünk. A másik fontos része az, amikor a saját oldalunkon helyezzük el az ETARGET hirdetéseket, vagyis amikor honlap tulajdonosok vagyunk. Az ETARGET természetesen a honlap tulajdonosoknak is ad egy adminisztrációs felületet, ahol generálhatnak…..
Kedves kommuna, szerettem volna mást írni ide ma – hiszen ma van a blog harmadik születésnapja –, de bizonyos körülmények miatt egy elég rossz hír az idei születésnapi ajándék. A KMK mostantól határozatlan ideig szünetel. Lehet, hogy napokon belül újraéled, lehet, hogy…..
Szabó Ákos beszólt a fél szakmának. Azt mondja, hogy jó lenne, ha nem tolná le mindenki a gatyáját, azt mondja, hogy jó lenne, ha az egyes hirdetési eszközöket a helyükön kezelnék, és nem mindent kattintásban mérnének. Azt mondja, jó lenne, ha a szakma szakmaként viselkedne,…..
Petrochelli 2010.04.30 13:00:14
@watsonzoli: épp ellenkezőleg a Google végre versenyt hozott az amúgy belterjes magyar online média piacra. Valódi értékmerő eszközt adott az adsense/adwords által, amelyből kis tartalmi siteok is tudnak részesülni, ahol KKV tudnak megjelenni. Felpörgette a piacot és ez jó. Az, h néhány a babérjain ülő online média ügynökség most siránkozik, hogy bukóban a 60%-os profitrátája szerintem nem akkora gáz. Hatékonyság emberek ;)
A Google jóval többet tett (a magyar nyelvű) tartalomért mint bármelyik hazai piaci szereplő...
A közösségi média eszközök kommunikációban történő felhasználása most kezd igazán felpörögni. Az várható volt, hogy az idei év erről szól, de az utóbbi hetekben kezdődött el az, amit leginkább a bumm-nak, a robbanásnak neveznék. Most vagyunk a robbanásban benne. Nem…..
Rövid japán játék.komablog61.blog14.fc2.com/blog-entry-6.html..
Petrochelli 2010.04.27 01:12:56
Sziasztok!

Szeretném veletek felvenni a kapcsolatot hirdetés, együttműködés jegyében:
www.jatekstart.com
info@jatekstart.com

Kérem, hogy keressetek meg emailben: info@jatekstart.com

Korábban több e-mailt is küldtem nem sok sikerrel.

A munkátokhoz és a flashjátékok népszerűsítéshez sok sikert kívánok!

Jatekstart.com
www.jatekstart.com
Én pénteken reggel 10 órakor fogom átvenni a készüléket. De jóbarátom, az Index korábbi fejlesztői agya, a Gawker Media jelenlegi kódmágusa, Pozsi már megvette Dezirét. Vele cseteltem az imént... HH: na milyen? pozsika: szuper egyelore nem tudom hova nyuljak HH: en holnap reggel…..
Olyan mértékű hype van az Apple iPad-ja körül, mintha valamilyen nagyon új, nagyon különleges dolgot találtak volna ki. Pedig első közelítésre az iPad nem több, mint egy felpumpált iPhone: ugyanaz a felület, (egyelőre) ugyanazok a szoftverek, csak nagyobb.Végülis az iPad valóban…..
Előljáróban: a gerilla marketing nem az, amikor nagy cégek sok pénzért viccesnek szánt dolgokat csinálnak. Az valami egészen más. A gerilla marketing az, amikor kihasználva a nagy versenytárs hiányosságait, vagy kitalálva egy ügyes ötletet, benyomulunk a piacra, ott elhintjük az…..
Szerintem nem is tud arról az Apple vezére, hogy amint még inkább igaza lesz, milyen csapást is mér a bannerek piacára. Steve Jobs ugyanis nem szereti a flash-t. Annyira, hogy a fontosabb termékeiben nincs is flash: se az iPhoneban, se az iPadban nem jelennek meg a flash tartalmak. A miért…..
Petrochelli 2010.02.05 13:53:13
@AvgDvl: köszönjük Emese :D
Petrochelli 2010.02.05 15:25:46
ezzel vitatkoznék:

"Tőlem reklámozhatnak, de szerintem ne zabáljon a reklám 10x annyi erőforrást mint maga a tartalom. :)"

Viszont nem kevés tartalom is van flashben ;) Ezt el kell fogadni vagy mindenki írja újra ;) ?

"a mai 15 mbit-es internettel a letöltésük is kismiska."

- Kivéve a mobil netet"

A "korlátlan szélessávú mobilinternet" a "normál felhasználás" mellett kitétel miatt nem ígéret, hanem hazugság, finomítsunk: félinformáció.

Aki befizetett a hőskorban mobilinternetre beszopta a túlforgalmazás miatt korábban, most meg azért, mert bizonyos oldalakat és alkalmazásokat (pl. skype) nem tud használni.

A mobilinternet jelenlegi formája csak időleges. Nem abba az irányba fejlődik a technika, hogy kevesebb sávszélességekkel kell gazdálkodni (az IP ára a béka segge alatt, manapság a hoszting költség nagyobbik része az áramra megy el).
Igen a flash erőforrás igényes és jóval több adatmennyiséget kell letölteni, (megjegyzem azért van cache is).
De nem emiatt butított a mobilnet, hanem éppen a voice bevételek szinten tartása miatt.
Egyik mobilszolgáltató érdeke sem az, hogy mindenki skypeoljon ;)

Mindig is a tartalom húzta a vasat és technológiát. Ne felejtsük már el, hogy a PC eladások zömét az új PC-s játékok és alkalmazások erősebb gépigénye adta.
Persze szoftvert optimalizálni kell, de nehogymár a mobilnet húzza vissza a fejlesztéseket, amikor egyes szolgáltatóknál 15/20 Mbps felett kezdődik a szélessávú csomag, ne a flash bannert okoljuk a bűnökért hanem azokat a mobilszolgáltatókat akik szándékosan korlátozzák az "ingyenes voice" forgalmat ;)
Petrochelli 2010.02.05 19:07:46
@Bartoki: ez mind szép és jó, ám a mostani állapotot tükrözi és nem a flash programozók felelősek érte, hanem a megrendelők, de leginkább az online médiaügynökségek akik rátukmálják az ügyfélre az ilyen-olyan átverős beúszó bannereket (mert kicsit növelni tudják vele a kattintási hatékonyságot).
Ha ez mindenféle kreativitás nélküli, az valóban gáz. De nem a flash a felelős érte, ha nem flashban írnák lenne más.

Ez a piac hamarosan haldokolni fog, azért a szakmában jártasak biztosan tudják mekkora egy nyitólapi banner kattintás aránya és mekkora egy kulcsszavas hirdetés kattintási aránya (tudok olyan webhelyet ahol 3-5%-os nem elírás (évek óta) 3-5%-os a kattintás arány (persze kulcsszavas hirdetés)

Ma még a kulcsszavas hirdetést fillérekért adják, pont ezért elérnek vele egy eddig elhanyagolt réteget a KKV szektort. Amely pl. egy index nyitólapi hirdetést sosem tudná kifizetni.

Ez fogja megölni a flashbannert és nem a flash-t és nem Steve lesz a flash gyilkosa ;) (szerintem)

Egyszerűen megunták a userek a hagyományos bannereket, de a nagy ügynökségek továbbra is ezt tolják a multik képébe, mivel ebből élnek meg :). És ha beúszik egy értékes helyre, ahol szerencsétlen user valami szolgáltatás szeretne elérni persze, h véletlen rákattint. De ettől nem lesz hatékonyabb, csak egy elméleti mérőszám növekszik.
Ti meg páran a szerencsétlen flash-t hibáztatjátok érte, pedig abban csak egy banner lett "megírva" és nem csak banner készül benne, hanem remek egyéb alkalmazások is, amit jelenleg másban egyszerűen körülményes megírni.

Persze a kulcsszavas hirdetés se mindenható. A hagyományos bannerek sorsa vár a kulcsszavasra is, de most bőven a Gauss görbe alsó fertájában halad a csúcs felé.
Aztán mindig lesz helyette valami más ;)
Mint ahogy vagy a flash lesz jobb vagy lesz helyette más, jobb technológia ami átveszi a szerepét ;)
De szerintem iPhone miatt .gif bannert gyártani hülyeség, tessék sűrűbben használni kulcsszavas hirdetést az megjelenik mindenhol :D és akkor se flash bannert nem kell legyártani, se ügynökségnek kidobni pénzt ;)
Aki pedig brand kampányt akar futtatni pl. az origo nyitón, lelke rajta, de tuti többet fizet érte, mint amekkora a hatékonysága...
Vastagbőr Nem kő egy ótó? 2010.01.07 14:01:00
Hm? Valaki? Épp eladó.  :-)  Úgy látszik, pang a bodzabiznisz...
Petrochelli 2010.01.07 15:49:33
Hoppáhoppá, az Atarinak új weboldala van. Ez önmagában még nem nagy újság, de van rajta egy menüpont, ahol ősrégi Atari-játékok korhű flashverziójával lehet játszani. A választék egyelőre hat játékból áll, ezek a következők: Adventure, Asteroids, Battlezone, Crystal…..
Emlékeztek még a Demolition City-re? Épületeket kellett felrobbantani úgy, hogy a romok ne legyenek túl magasak. Azóta kijött a játék második része is. Pályából több lett (5 világra felosztva), akadnak a korábbiaknál nehezebbek is, valamint a robbanóanyagok száma is…..
A Boomshine alkotói új játékkal rukkoltak elő. Az Obechi az első pályákon ellazít, megnyugtat, kikapcsol, akárcsak az elődje. Egyszerű a feladat: adott darabszámú golyót adott darabszámú körrel kell elkapnunk. Pontosan annyival. Egy körrel kettőt, kettővel hármat, kilenccel…..
Subba WC pumpa fétis 2009.10.08 09:15:00
Jó csajok WC-t pumpálnak, nincs nagyon mit hozzáfűzni, maximum a kínzó kérdést: mi történik a posztképen ( ahol pont nem csaj pumpál ) ?..
Petrochelli 2009.10.08 11:05:35
@Kix: fullgáz az indextől, h az eltévedt puruttyásokat árirányítja a subbára...
Valamikor a kilencvenes évek közepén jelent meg a Magic: The Gathering című gyűjtögetős kártyajáték. Hancu kollégával nagyon rákattantunk, több vizsgánk ráment arra, hogy tanulás helyett a kolesz tetején napoztunk a hozzánk hasonló léhűtőkkel, és vertük a blattot. Aki nem…..
Az ETARGET még a nyáron vezette be a Johu.hu keresővel közös szolgáltatását, de valahogy elmaradt, hogy írjak róla. Most kipróbáltam, mi is ez, és lássuk, működik-e a dolog! Elég egyszerű a megoldás: ha valaki ETARGET Partner, akkor az új hirdetési helyek létrehozásánál…..
Esküvőkre, legénybúcsúkra vagy szülinapokra ajánljuk Pálóczi Antal adását. Igazi bulis figura! HÖLGYFOLT és SZŐRSZERKEZET, végállomás!Nudista strandonSzeretnéd, hogy megkívánjalak?  Növessz buja ősi kellemet!  Érett nővé érjél meg megint!  Ne maradj…..
Kezdjük is el az „Időgyilkosok a Facebookon” című sorozatunkat a Bejeweled Blitzcel. A program a szokásos „cserélgesd úgy az ékköveket, hogy három egyforma egymás mellé kerüljön” játékok adrenalinos változata. Egyetlen perc áll rendelkezésünkre, hogy…..