Regisztráció Blogot indítok
Adatok
dani1

0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A környezetvédő és a túlóvatoskodó támadhatatlan. Abban nem lehet kifogás, ha azt mondjuk, hogy fékkel, kormánnyal nem játszunk, azt bízzuk szakemberre! De ki a szakember? A kommentelő mindig. Mai cikkünk blogposztja...
Idén tízéves a Totalcar, és ez a jubileum tökéletes okot nyújt számvetésre és tervezésre. A jövőképhez azonban kellőképpen ellazult testre, lélekre és agyra van szükség. Ezért csoportosan elvonultunk Tiszafüredre, hogy a helyi wellness-központban (tudják, a wellness az, ahol…..
Belsőség A Hiéna arca 2010.02.02 11:28:21
A mellettem egész nap meredten Macet delejező Tom küldte át az alábbi képet erről a linkről. Remek meglátás, hiszen az ember valahogy előszeretettel személyesíti meg az autókat. Mert ugye nem azt mondjuk, hogy hű, de ronda maszkja/homlokfala van ennek a xxx-nek, hanem csak annyit:…..
Belsőség Jöhet a dízel M BMW? 2009.09.08 12:00:00
A Nagy Népvándorlás utáni pakolgatás közben akadt a kezembe a brit Autocar július végi száma. Nem is emlékszem, hogy a közös szerkesztőségi archívum-kupacból vagy Csikós asztaláról. Akkortájt nyaralhattam, így történhetett, hogy nem olvastam, a hiányt pedig illik bepótolni,…..
dani1 2009.09.08 13:44:28
@beetch: A 240-260 lovas 2 literes benyást egy 220Le körüli 2 literes td azért már elég csúnyán megkergeti ma is. És ehhez vedd hozzá, hogy mi most a jövőről beszélünk. A dízelek gyorsabban fejlődnek manapság, mint a benyások. Ha marad ez a tendencia, akkor hamarosan fordul a kocka.
Az viszont igaz, hogy jóval drágább megvenni és fenntartani is egy korszerű dízelt. És ha tuningolják is, akkor végképp nem lesz megbízható. Ezen még van mit csiszolni a gyártóknak, de ha orvosolják a megbízhatóság és a szörnyű hang problémáját, igenis lesz létjogosultsága egy dízel M-es BMW-nek.
A szapulóknak meg annyit, hogy már lejárt az 1.6 td passatok kora. És attól, hogy Ti a sört szeretitek, Én meg a bort, még mindannyian alkeszok vagyunk :D
dani1 2009.09.08 14:34:49
@phrascarica: Van már új 3.0sd a BMW-nek és 306Le pont, mint a turbós benzines. És bár a dízelek híve vagyok, azt be kell látnunk, hogy a korszerű dízelek nagyon szervízigényesek és drága az alkatrész hozzájuk.
Bő két éve szolgál nálam a Tehén. Annak idején azért vettem benzinest, mert bár SUV-ban elfogadhatónak tartom a dízelt, Toyotás Józsi azt mondta, semmiképpen ne vegyek használt dízel Toyota terepjárót, mert ő évtizedek óta foglalkozik Toyotákkal, de ilyet (jó használt dízel…..
dani1 2009.04.16 16:12:26
@szaporító:
Még akár 12s-nél is több lenne, főleg, hogy 26 éves, de írtam, hogy tuningolt a járgány (adagoló, intercooler, kipufogó, turbónyomás) és tényleg 9s a gyorsulás úgy, hogy 105-nél nyomom le a stoppert, mert ugye csal az óra. Viszont a lényeg nem ez volt, hanem hogy mindezek ellenére a vételkor rendberaktam, azóta (25E km) semmi nem romlott el rajta és városban 5.2 a fogyasztás úgy, hogy nem kell szényenkeznem. És akkor most lehet számolni, hogy mi éri meg jobban...
Amúgy benyásból szerintem is a 2.0 mocik a legjobbak városban. Én 2.0 lagunával ugyanannyit fogyasztottam anno, mint ismerős az 1.4 Feliciával, mert nem erőlködik és alul nyomatékosabb. De egy 3 literes gépnek már van egy (viszonylag magas) alap fogyasztása, ami alá nem tudsz menni.