Adatok
hakos2
0 bejegyzést írt és 233 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Várható volt, hogy nem tarthat örökké a türelem, kitesznek bennünket az ajtó elé, mint a macskát mosni. Időnként majd dobnak egy kis mócsingot, de egyébként csináljunk, amit akarunk. NATO tagság marad, az Unió ügyeibe való belepofázásra nem lesz lehetőségünk, és a pénz sem fog csordogálni.Amikor a…..
hakos2
2016.05.11 18:55:52
Közben a valóság pedig az, hogy az őshonos németek, svédek, hollandok egyetértenek Orbánnal és irigykednek Magyarországra. Sosem volt Magyarországról ennyire pozitív véleménye az európai közembernek. Az elkövetkező években pedig szépen lassan eltakarítják azokat a vezetőiket, "akik nem törődnek túlságosan a választóik véleményével" (EU-s vezetők után szabadon) :))))))
A Last Week with John Oliver per pillanat a legjobb közéleti műsor a tévében és az interneten, ezért is érdemes figyelni, hogy milyen témákat dolgoznak fel. A legutóbbi adás kiemelt témája most a menekültválság volt, amivel kapcsolatban Olivertől tényleg megkapta mindenki a…..
hakos2
2015.09.28 13:52:58
@polly graph: Ja, pár napja hétszáz muszlimot tapostak halálra Mekkában. Vajon hányan haltak meg Magyarországon, pedig itt is eléggé lökdösődtek? Ha kevesebb mint hétszáz, akkor még mindig jobbak vagyunk Szaud Arábiánál...
hakos2
2015.09.28 14:00:50
@ben2: Tökéletesen igazad van. Ez az a ritka helyzet, amikor a rossz hírünk valóban hasznunkra válik. Ugyanis a muszlimok tényleg elkerülik majd Magyarországot és ahogy Németországban lépésről-lépésre romlik a helyzet úgy fog növekedni Magyarország jó híre a németek között.
Az pedig, hogy a magyarországi ballibbant oldal totálisan leamortizálja magát a migránsok kapcsán hangoztatott véleményével, már csak bónusz....:)))
Az pedig, hogy a magyarországi ballibbant oldal totálisan leamortizálja magát a migránsok kapcsán hangoztatott véleményével, már csak bónusz....:)))
comment:com
Felelőtlenül riogat terroristákkal a kormányközeli napilap (UPDATE: és a köztévé)
2015.09.08 15:13:44
Én tegnap találkoztam a propandának azzal a formájával Facebookon, hogy emberek fotópárokat osztanak meg, az egyik egy zsoldost/terroristát/katonát ábrázol, a másik fele pedig ugyanazt az embert, Európában tartózkodó menekültként. A fotók általában rossz minőségűek, és…..
hakos2
2015.09.08 23:29:36
@Wikus Van De Merwe:
Hát igen. De remélhetőleg majd ezen blog hasznos-idióta szerzője is majd az áldozatok között lesz, és nem csak olyan ártatlanok, akik nem érdemlik meg....
Egyébként épp a terrorizmus esetében nem az az alapelv, hogy akkor lépünk fel ellene, ha már 100%-ra biztosak vagyunk a veszélyben. Mert akkor már általában késő.....
Hát igen. De remélhetőleg majd ezen blog hasznos-idióta szerzője is majd az áldozatok között lesz, és nem csak olyan ártatlanok, akik nem érdemlik meg....
Egyébként épp a terrorizmus esetében nem az az alapelv, hogy akkor lépünk fel ellene, ha már 100%-ra biztosak vagyunk a veszélyben. Mert akkor már általában késő.....
A hír: 5 (azaz öt) nap társadalmi vita, vagy annak csúfolt türelmi idő, és minden bizonnyal megszületik az a jogszabály, amely egy olyan központi adatbázis létrehozásáról rendelkezik, ahol minden egyes magyar állampolgár arcképét tárolják majd. Ehhez csak az nem fér hozzá, aki…..
Fapados tippek, trükkök, élmények
Újévi abszurd: fizetős lett az egyetlen út a budapesti reptérre
2015.01.01 20:01:58
Közröhejjel indul az új év: két napja derült ki, hogy mától csak fizetős úton lehet elérni Ferihegyre, vagyis aki akár csak egyszer vinne ki valakit egy géphez, kénytelen venni egy 3 ezer forintos 10 napos matricát, ha meg 10 napon túl kétszer, akkor egy 5 ezer forintos Pest megyei…..
A tegnapi nap piszkosul felemelő volt. Tízezrek gyűltek össze, majd vonultak végig a fővároson, hogy tiltakozzanak a tervezett internetadó ellen! Közösen megtöltöttük a Hősök terét és világító telefonokkal fényt vittünk az éjszakába….
Ha korábban kérdezték tőlem,…..
hakos2
2014.10.27 13:28:05
Tegnap is sejtettük, hogy az MTVA sajtósai a seggükből húzták ki azt az indoklást, hogy Bajor Imréről azért nem emlékeztek meg az M1 esti Híradójában, mert nem volt Kossuth-díja, náluk pedig az a vízválasztó az ilyen témákban, de most van négy bizonyítékunk is.
Ilyenkor…..
hakos2
2014.08.08 14:48:17
@Virág et.:
így van, egyébként Bajor Imre a heti hetesben hetente úgy lejáratta magát, hogy még akkor is méltatlan lenne a köztévében való említésre, ha Kossuth díja lenne. Egyébként nyugodjon békében és ezt a ballibantak se zavarják meg azzal, hogy politikai hecckampányra használják fel őt....
így van, egyébként Bajor Imre a heti hetesben hetente úgy lejáratta magát, hogy még akkor is méltatlan lenne a köztévében való említésre, ha Kossuth díja lenne. Egyébként nyugodjon békében és ezt a ballibantak se zavarják meg azzal, hogy politikai hecckampányra használják fel őt....
Most már biztosak lehetünk abban, hogy ősszel az egész nyugdíjrendszer át lesz alakítva és nagy valószínűséggel jön a gyerekszám szerinti nyugdíj - Varga Mihály ugyanis kijelentette: tekintettel arra, hogy a nyugdíjrendszer jó és stabil, a kormány nem fog ahhoz hozzányúlni.…..
Bár még nem lehet látni az ukrán-orosz konfliktus végkimenetelét, és csak reménykedhetünk abban, hogy a szemben álló felek a vitáikat békésen is meg tudják oldani, Orbán Viktor a beiktatási beszédével (nem éppen pozitív módon) fellépett a nagypolitika színpadára és olajat…..
hakos2
2014.05.20 15:33:49
@ColdWellEr:
Az ukránok gyorsan gyógyuljanak ki a hidegrázásukból, különösen akkor, ha a támogatásunkat igényelik....
Krímet egyébként nem azért veszítették el, mert annak autonómiája volt, hanem mert ukrán nemzetállamot akartak építeni az ott élő oroszok kárára...ha ezt nem ismerték fel, akkor még sok területet el fognak veszíteni, függetlenül attól, hogy volt-e ott autonómia vagy sem....
A Krímet pedig nem veszítették volna el, ha nem folytattak volna primitív kisebbségellenes politikát, maguknak köszönhetik....
Az ukránok gyorsan gyógyuljanak ki a hidegrázásukból, különösen akkor, ha a támogatásunkat igényelik....
Krímet egyébként nem azért veszítették el, mert annak autonómiája volt, hanem mert ukrán nemzetállamot akartak építeni az ott élő oroszok kárára...ha ezt nem ismerték fel, akkor még sok területet el fognak veszíteni, függetlenül attól, hogy volt-e ott autonómia vagy sem....
A Krímet pedig nem veszítették volna el, ha nem folytattak volna primitív kisebbségellenes politikát, maguknak köszönhetik....
hakos2
2014.05.21 08:52:10
@ikszel:
Szóval szerinted a dél-tiroliak is már ukrajnai magyarokra irigykednek :)))))
Azt azért elárulhatnád, hogy ki a kárpátaljai magyar önkormányzat elnöke? Na jó, csak vicceltem.:)))
Nézd, lehet az ukránokat mentegetni, de egyenesen azt mondani, hogy már jobb nem is lehetne a helyzet, kissé hiteltelen. Most már legalább értem, hogy ukrán vagy és ezért vagy ennyire elfogult...
Csernicskó szerint viszont egyáltalán nem jó a helyzet, sőt kimondottan rossz, ezt idén mondta, és igazából szerintem ért hozzá és közelről ismeri a kérdést.......
Szóval szerinted a dél-tiroliak is már ukrajnai magyarokra irigykednek :)))))
Azt azért elárulhatnád, hogy ki a kárpátaljai magyar önkormányzat elnöke? Na jó, csak vicceltem.:)))
Nézd, lehet az ukránokat mentegetni, de egyenesen azt mondani, hogy már jobb nem is lehetne a helyzet, kissé hiteltelen. Most már legalább értem, hogy ukrán vagy és ezért vagy ennyire elfogult...
Csernicskó szerint viszont egyáltalán nem jó a helyzet, sőt kimondottan rossz, ezt idén mondta, és igazából szerintem ért hozzá és közelről ismeri a kérdést.......
hakos2
2014.05.21 09:05:35
@ténytár:
Ha jól értem Ukrajna szerinted már hulla?:)))) Szerintem nem. Viszont nagy változások vannak folyamatban, Ukrajna most alakul át és valószínűleg most dől el, hogy milyen lesz az elkövetkező évtizedekben. Éppen ezért most kell felvetni a kárpátaljai magyarság jogállásának kérdését is. És mivel Magyarországnak EU és NATO tagként némi befolyása lehet a dolgok kimenetelére, ezért a mindenkori magyar kormánynak kötelessége aktívan felvetni és támogatni a kérdés érdekünkben álló rendezését.Természetesen akkor is, ha ez nem mindenkinek tetszik. Olyan viszonyokat kell teremteni Kárpátalján, ami hosszútávon biztosítja a magyarság fennmaradását és gyarapodását, ehhez pedig valódi autonómia kell.
Persze, ti ballibantak csak nyugodtan orbánozzatok tovább, másra már egyébként sem futja tőletek......
Ha jól értem Ukrajna szerinted már hulla?:)))) Szerintem nem. Viszont nagy változások vannak folyamatban, Ukrajna most alakul át és valószínűleg most dől el, hogy milyen lesz az elkövetkező évtizedekben. Éppen ezért most kell felvetni a kárpátaljai magyarság jogállásának kérdését is. És mivel Magyarországnak EU és NATO tagként némi befolyása lehet a dolgok kimenetelére, ezért a mindenkori magyar kormánynak kötelessége aktívan felvetni és támogatni a kérdés érdekünkben álló rendezését.Természetesen akkor is, ha ez nem mindenkinek tetszik. Olyan viszonyokat kell teremteni Kárpátalján, ami hosszútávon biztosítja a magyarság fennmaradását és gyarapodását, ehhez pedig valódi autonómia kell.
Persze, ti ballibantak csak nyugodtan orbánozzatok tovább, másra már egyébként sem futja tőletek......
A kokik és sallerek országában még mindig nem tanulnak Trianonból.
Leverte a Szent Korona másolatát egy szlovák hostesről a buzgó magyarméter - aki egyébként később levelekben kereste fel a hvg.hu szerkesztőségét, miszerint mégsem így történt, hanem úgy…..
hakos2
2013.03.08 12:57:01
@madandcrazybird:
Gondolom az általad Magyarországgal kapcsolatosan felsorolt dolgok a környező országokra nem érvényesek. Különösen Szlovákiára nem, amely több százmilliós lakosságával már mindenki által ismert és tisztában van a helyével a világban.:))))))
Gondolom az általad Magyarországgal kapcsolatosan felsorolt dolgok a környező országokra nem érvényesek. Különösen Szlovákiára nem, amely több százmilliós lakosságával már mindenki által ismert és tisztában van a helyével a világban.:))))))
hakos2
2013.03.08 18:23:28
@aic: ez egy a 19. században kitalált szlovák mítosz. A nyitrai fejedelemségnek nem volt a szimbóluma,egyrészt mert a nyitrai fejedelemségről egyetlen olyan dokumentum, vagy tárgyi emlék nem maradt fenn, amely ezt akárcsak egy icipicit alátámasztaná, másrészt olyan rövid ideig létezett, hogy állami szimbólum kialakulására nem is volt elég idő.
A kettős kereszt valóban bizánci eredetű, az árpádházi-királyok kezdték el használni, akik közül többnek is bizánci felesége volt, konkrétan III. Béla (1172-1196) ezüst dénárán jelenik meg először, aki egyébként a bizánci császári udvarban nevelkedett.
A kettős kereszt valóban bizánci eredetű, az árpádházi-királyok kezdték el használni, akik közül többnek is bizánci felesége volt, konkrétan III. Béla (1172-1196) ezüst dénárán jelenik meg először, aki egyébként a bizánci császári udvarban nevelkedett.
hakos2
2013.03.09 09:56:55
@aic:
1.Ciril és Metód nem voltak szlávok, hanem görögök, akik beszéltek szlávul, akik megalkották a görög írás alapján a szláv írást és a szlávok között hittérítést folytattak
2. a kettős kereszt nem volt "Felső-Magyarország szimbóluma", hanem a magyar királyok szimbóluma volt, amelyet felváltva majd egyesítve használtak az árpád-sávokkal, és felváltva adományoztak a szabad királyi városoknak. Amit mondasz, azt csak a szlovákok állítják, mégpedig politikai motivációval, utólagosan és visszamenő hatállyal. Egyébként "Felső-Magyarország" és "Alsó-Magyarország" a török időkben teljesen mást jelölt, mint ahogy azt te gondolod.
3. Tények? Az általad elmondott állításokkal éppen az a baj, hogy semmilyen ténnyel nincsenek alátámasztva. Ha esetleg tudsz egy kettőskeresztet ábrázoló Pribina feliratú pénzről, vagy egy korabeli dokumentumról, amely leírná a nyitrai fejedelemség címerét, akkor szólj róla.
4. A magyar királyok először a hármashalom nélkül kezdték el használni, de elég hamar részévé vált a címernek. A szlovák "nemzetébresztők" már valóban a hármashalommal kezdték el használni, de ez már csak a 19. században történt. Akkor festették át a hármashalmot kékre az orosz trikolór átvételével párhuzamosan.
5. A mai szlovák címerbe 1992-ben éppen III.Béla címerében található (kiszélesedő szárú)kettőskeresztet építették be. hu.wikipedia.org/wiki/F%C3%A1jl:Coa_Hungary_Country_History_Bela_III_(1172-1196).svg
Egyébként szerintem a két évtizeddel ezelőtt állami címernek elfogadott változat egy jól sikerült címer. Természetesen a szlovákoknak joguk van használni a kettőskeresztet, de ez még nem változtat a történelmi tényeken: azon, hogy a "kettős kereszt a nyitrai fejedelemség címere volt" egy mítosz, ami tudományosan nem bizonyítható.
1.Ciril és Metód nem voltak szlávok, hanem görögök, akik beszéltek szlávul, akik megalkották a görög írás alapján a szláv írást és a szlávok között hittérítést folytattak
2. a kettős kereszt nem volt "Felső-Magyarország szimbóluma", hanem a magyar királyok szimbóluma volt, amelyet felváltva majd egyesítve használtak az árpád-sávokkal, és felváltva adományoztak a szabad királyi városoknak. Amit mondasz, azt csak a szlovákok állítják, mégpedig politikai motivációval, utólagosan és visszamenő hatállyal. Egyébként "Felső-Magyarország" és "Alsó-Magyarország" a török időkben teljesen mást jelölt, mint ahogy azt te gondolod.
3. Tények? Az általad elmondott állításokkal éppen az a baj, hogy semmilyen ténnyel nincsenek alátámasztva. Ha esetleg tudsz egy kettőskeresztet ábrázoló Pribina feliratú pénzről, vagy egy korabeli dokumentumról, amely leírná a nyitrai fejedelemség címerét, akkor szólj róla.
4. A magyar királyok először a hármashalom nélkül kezdték el használni, de elég hamar részévé vált a címernek. A szlovák "nemzetébresztők" már valóban a hármashalommal kezdték el használni, de ez már csak a 19. században történt. Akkor festették át a hármashalmot kékre az orosz trikolór átvételével párhuzamosan.
5. A mai szlovák címerbe 1992-ben éppen III.Béla címerében található (kiszélesedő szárú)kettőskeresztet építették be. hu.wikipedia.org/wiki/F%C3%A1jl:Coa_Hungary_Country_History_Bela_III_(1172-1196).svg
Egyébként szerintem a két évtizeddel ezelőtt állami címernek elfogadott változat egy jól sikerült címer. Természetesen a szlovákoknak joguk van használni a kettőskeresztet, de ez még nem változtat a történelmi tényeken: azon, hogy a "kettős kereszt a nyitrai fejedelemség címere volt" egy mítosz, ami tudományosan nem bizonyítható.
Kontrollált visszavonulás, önkéntes területfeladás – ezekkel a módszerekkel (?) látja megoldhatónak a külhoni magyar szórványközösségek asszimilációjának megállítását na, ki? Hát Szász Jenő, Orbán Viktor első vonalbeli stratégája, a Nemzetstratégiai Kutatóintézet (a…..
Az elmúlt napokban, hetekben és hónapókban támadások sorozata indult meg a tiltakozó hallagatók ellen. Nem szórakozik itt senki, a tét elég nagy: egy ilyen mértékű offenzívától egy kisebb politikai párt már könnyedén a parlamenti küszöb alá zuhanhatott volna. A Magyar Nemzet…..
hakos2
2013.02.20 15:34:51
@Kandeláber:
Teljesen érthető, hogy tenyerükön hordozzák őket, hisz "saját kutyáik kölkeiről" van szó.
Teljesen érthető, hogy tenyerükön hordozzák őket, hisz "saját kutyáik kölkeiről" van szó.
A Medián ma megjelent közvélemény-kutatása egyértelművé teszi, hogy Orbán leváltása nem csupán álom, hanem lehetőség a szavazók előtt. A kutatás szerint a DK és a 4K! 1, az LMP 3, az MSZP és a Jobbik 10, míg az Együtt! 2014 14, a Fidesz pedig 22 százalékon áll. Ha azonban…..
Talán helyeslően bólogatnánk, ha az alkotmánybíróság szerint alkotmányt sértene a „röghöz kötés”, avagy leánykori nevén az állami ösztöndíjas hallgatóknak kötelezően aláírandó szerződés. De sajnos nem ez alkotmányellenes, hanem az, hogy ezt az ügyet…..
Az online média által alapanyagként használt MTI-hír ezzel a címmel jelent meg: Emlékhelyek látogatását írta elő a bíróság egy holokauszttagadónak. És hogy mi lett belőle? Ezek:
Emlékhelyek látogatását írta elő a bíróság egy holokauszttagadóna... (Galamus,…..
hakos2
2012.06.15 06:13:11
@Fedor:
A történelmi tények nem szorulnak törvényi védelemre, és bátran alá lehet őket vetni a tudományos kutatásnak. A hit tárgyait viszont minde korban védeni szokták, tiltással, kiközösítéssel, inkvizícióval, stb. Ezért bbjnick párhuzama rátapintott a lényegre.
A "holokauszttagadás" törvényi tiltása önmagában felér egy beismeréssel és teljesen kontraproduktív.
Egyébként egy "holokauszttagadó" számára az auschwitzi látogatás teljesen mást jelent, mint egy iskolai kirándulás résztvevőjének, ugyanis ott saját szemével győződhet meg mindarról, amit "holokauszttagadó" történészek könyveiben olvashatott, úgyhogy a bíróság döntése elég nagy melléfogás, mégha szerintem jó szándékkal is született.
A történelmi tények nem szorulnak törvényi védelemre, és bátran alá lehet őket vetni a tudományos kutatásnak. A hit tárgyait viszont minde korban védeni szokták, tiltással, kiközösítéssel, inkvizícióval, stb. Ezért bbjnick párhuzama rátapintott a lényegre.
A "holokauszttagadás" törvényi tiltása önmagában felér egy beismeréssel és teljesen kontraproduktív.
Egyébként egy "holokauszttagadó" számára az auschwitzi látogatás teljesen mást jelent, mint egy iskolai kirándulás résztvevőjének, ugyanis ott saját szemével győződhet meg mindarról, amit "holokauszttagadó" történészek könyveiben olvashatott, úgyhogy a bíróság döntése elég nagy melléfogás, mégha szerintem jó szándékkal is született.
Sorozatunk eddigi részeiben elsősorban a szlovák-magyar viszonyt elemeztük, most azonban eljött az idő, hogy a szlovák nemzetépítés néhány egyéb, vasbetonba öntögetett elemét is megvizsgáljuk.
Az ember az (egykori) 1000 koronásról, Andrej Hlinka kétségkívül a XX.…..
hakos2
2012.06.09 20:12:33
A magyar közélet jelenlegi legnagyobb sorskérdése akörül fenekedik, hogy mit keresett a szőcsgéza lába között (nem, nem ott, lejjebb, bár ki tudja) a nyirőjózsi. Illetve a hamvai neki.
Ha most Önök azt tetszenek gondolni, hogy én hülyeséget beszélek, akkor Önök erőst…..
hakos2
2012.06.03 23:59:17
Nem kerül ki a büntető törvénykönyvből a vörös csillag mint önkényuralmi jelkép. Ezt Rétvári Bence, a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium parlamenti államtitkára mondta pénteken Várpalotán, az 1952-es várpalotai kitelepítések 60. évfordulója alkalmából rendezett…..
Mandiner blog
A kormányzóról tárgyilagosan – Gondolattöredékek az új Horthy-könyvről
2012.04.19 09:31:00
Turbucz Dávid: Horthy Miklós. Napvilág Kiadó, Budapest, 2011, 255 oldal, 2800 Ft Grósz András recenziója; megjelent a Kommentár folyóirat 2012/1. számában. A rendszerváltozás után szinte azonnal a szélesebb nyilvánosság érdeklődésének homlokterébe kerültek olyan…..
hakos2
2012.04.19 15:03:06
@triumphator: sőt előtte is nagyrészt.
Az akkor élők úgy élték meg a helyzetet, mint a mostaniak az EU- Magyarország vitát.
Akkor is ugyanazokkal az érvekkel érveltek az mellett, hogy meg kell felelni Németország (ma EU) elvárásainak. Például, hogy kis ország vagyunk, gazdaságilag ráfizetünk, gyengül nemzetközi pozíciónk és a környező államok ezért lenyomnak bennünket, ha beléptünk egy klubba, akkor el kell fogadni a szabályokat. (pl. európai típusú zsidótörvényeket nálunk is!) Ne legyünk maradiak, haladjunk a korral, stb.
Akkor is voltak olyan pártok és politikusok, akik azt mondták, hogy az a legjobb az országnak, ha teljesen megfelel a külső elvárásoknak. A kuruckodással csak bajt hozunk a nyakunkra.
Az akkor élők úgy élték meg a helyzetet, mint a mostaniak az EU- Magyarország vitát.
Akkor is ugyanazokkal az érvekkel érveltek az mellett, hogy meg kell felelni Németország (ma EU) elvárásainak. Például, hogy kis ország vagyunk, gazdaságilag ráfizetünk, gyengül nemzetközi pozíciónk és a környező államok ezért lenyomnak bennünket, ha beléptünk egy klubba, akkor el kell fogadni a szabályokat. (pl. európai típusú zsidótörvényeket nálunk is!) Ne legyünk maradiak, haladjunk a korral, stb.
Akkor is voltak olyan pártok és politikusok, akik azt mondták, hogy az a legjobb az országnak, ha teljesen megfelel a külső elvárásoknak. A kuruckodással csak bajt hozunk a nyakunkra.
hakos2
2012.04.19 16:45:50
@Harald Blåtand: Szlovákia nem leállította, hanem addigra befejezte a deportálásokat. Szlovákiában gyakorlatilag nem maradt zsidó. Szinte csak azok élték túl, akik még időben Budapestre menekültek.
Érdekes momentum a történetben, hogy a németek eredetileg csak a munkaképes zsidó férfiakra tartottak volna igényt, viszont a szlovák vezetés rábeszélte őket, hogy embertelenség lenne a családokat szétszakítani, vigyék őket családostul. A németek viszont ingyen nem akarták elvinni a munkaerőként nem használhatóakat, ezért a szlovákok még fizettek is, ha jól tudom 500 birodalmi márkát minden deportált zsidó után. Azt hiszem ők az egyetlen ország, amely szó szerint fizetett a zsidók deportálásáért.
Érdekes momentum a történetben, hogy a németek eredetileg csak a munkaképes zsidó férfiakra tartottak volna igényt, viszont a szlovák vezetés rábeszélte őket, hogy embertelenség lenne a családokat szétszakítani, vigyék őket családostul. A németek viszont ingyen nem akarták elvinni a munkaerőként nem használhatóakat, ezért a szlovákok még fizettek is, ha jól tudom 500 birodalmi márkát minden deportált zsidó után. Azt hiszem ők az egyetlen ország, amely szó szerint fizetett a zsidók deportálásáért.
hakos2
2012.04.19 16:51:00
@Kandeláber:
1942-ben egy Hitler-Tiso tárgyaláson, ahol egyébként Tiso megállás nélkül a magyarokat mószerolta be a führernél, hogy mennyire nem követik az európai elvárásokat és milyen zsidóbarátok, Hitler kiakadva mondta Tisonak, hogy bizony milyen pofátlanok ezek a magyarok, most is két zsidó származású államtitkárt neveztek ki.
1942-ben egy Hitler-Tiso tárgyaláson, ahol egyébként Tiso megállás nélkül a magyarokat mószerolta be a führernél, hogy mennyire nem követik az európai elvárásokat és milyen zsidóbarátok, Hitler kiakadva mondta Tisonak, hogy bizony milyen pofátlanok ezek a magyarok, most is két zsidó származású államtitkárt neveztek ki.
Tisztelt Dr. Pintér Sándor Belügyminiszter Úr! Tisztelt Dr. Hatala József Országos Rendőrfőkapitány Úr! Engedjék meg, hogy köszönetünket fejezzük ki, amiért az Önök irányítása alatt egyre jobban bízhatunk Magyarország rendvédelmi szerveiben, különösen a…..
hakos2
2012.04.02 13:18:21
@thetriggerhappy: Ne viccelj! Kire lehetne szavazni? Gyurcsányra, Mesterházyra, eLeMPés amatőrökre, Jobbikra, vagy Thürmer Gyulára, vagy a magukat milliónyinak vizionáló műkedvelő drogosokra?
Ha a Fidesz kétszer olyan rossz lenne, még akkor is kétszer alkalmasabb az ország vezetésére, mint a fentebb felsoroltak.
Ha a Fidesz kétszer olyan rossz lenne, még akkor is kétszer alkalmasabb az ország vezetésére, mint a fentebb felsoroltak.
Valószerűtlen púpot a hátonValószerűvé tenni kell.Méghozzá úgy, hogy világnak hátátHajlítni kell egy púpig el. És ha egy gigászi gerinc is hajlik,Richard-nak púpja nagy mintát követ.Meggörbedt időben meggörbedt férfiLegelső divatfi még lehet. Viszkető…..
hakos2
2012.04.01 11:23:16
@ringer: Azt gondolod, hogy Schmitt Pál az egyetlen, és ne lehetne helyette találni mást, aki támogatja az őt megválasztó politikai formációt, ne légy vicces!
Göncz Árpád éppúgy aláírt minden az MSZP-SZDSZ-es kormánynak......
Göncz Árpád éppúgy aláírt minden az MSZP-SZDSZ-es kormánynak......
hakos2
2012.04.01 13:30:30
@nu pagagyí:
Ja , és azt a pártkatonát úgy hívják, hogy Szabad-Sajtó Gábor:)))))
Ez a baj veletek, hogy egész évben a ballib agymosóitok annyira vesznek benneteket, mintha minden nap április elseje lenne, és még észre sem veszitek.... :)))
Amikor a rablóprivatizátor Gyurcsány és bandája az ország átverésével kaparintja meg a hatalmat négy évre, az "igazságbeszéd", és fel sem háborodtok, viszont amikor Schmittről kiderül, hogy húsz évvel ezelőtt összeollózott magának olimpiai aranyérmei mellé egy sportdoktorátust egy testnevelési főiskolán, akkor vége az erkölcsnek, magyar tudománynak, meg nem tudom minek....
No ez a kettős mérce.
Ja , és azt a pártkatonát úgy hívják, hogy Szabad-Sajtó Gábor:)))))
Ez a baj veletek, hogy egész évben a ballib agymosóitok annyira vesznek benneteket, mintha minden nap április elseje lenne, és még észre sem veszitek.... :)))
Amikor a rablóprivatizátor Gyurcsány és bandája az ország átverésével kaparintja meg a hatalmat négy évre, az "igazságbeszéd", és fel sem háborodtok, viszont amikor Schmittről kiderül, hogy húsz évvel ezelőtt összeollózott magának olimpiai aranyérmei mellé egy sportdoktorátust egy testnevelési főiskolán, akkor vége az erkölcsnek, magyar tudománynak, meg nem tudom minek....
No ez a kettős mérce.
hakos2
2012.04.01 13:37:18
@Sittes Paja: Sajnos igazad van. Csakhát az egész magyarországi ballib szubkultúrában a magyarellenesség és magyargyűlölet amolyan örökölt és immár vagy egy évszázada követett hagyomány. Az általad felhozott szempontok náluk éppenhogy az ellenkező reakciót váltják ki. Árt valami a magyaroknak és Magyarországnak? Akkor annál inkább támogatjuk, csináljuk.........
Elmarasztalta népszavazási aláírásgyűjtése miatt az LMP-t az Országos Választási Bizottság. Ismét. Ezúttal a testület egy olyan kifogásnak adott helyt 5:2-es szavazataránnyal, miszerint tilalmazott módon, azaz munkaidőben, munkahelyen gyűjtöttek aláírásokat,…..
hakos2
2012.03.31 23:04:22
Nem szokásom nekem ilyeneket írni. De tegnap, mikor megtudtam, hogy nem mondtál le, ennél jóval durvább kifejezések jártak az agyamban.Schmitt pál, én nem tüntettem tegnap. Nem azért, mert ne gondolnám, hogy neked semmi keresnivalód a Sándor-palotában. Hanem azért, mert nem vagy te…..
A Velencei Bizottság 2012. március 16-án hozta nyilvánosságra jelentését Magyarországról. A testülete számos tekintetben fogalmazott meg konkrét bírálatot a magyar szabályozásokkal kapcsolatban, és fejezte ki komoly aggodalmát az igazságszolgáltatás…..
hakos2
2012.03.21 16:15:21
@Gyűrött Papír: A Jézus egyházának 300 év kemény küzdelem kellett, hogy államilag elismert egyház legyen. A református egyház is várt vagy 150 évet, hogy államilag elismerjék. Ehhez képest a most alapítandó egyházaknak egész könnyű dolguk van és lesz.
hakos2
2012.03.21 16:17:31
@bebe tv: "a szocik lennének a kisebbik rossz." -na innentől váltál komolytalanná.
Képzeljük el, hogy Magyarországon a választások előtt kitör egy óriási botrány. Bizonyítékok kerülnek elő arról, hogy a Fidesz és az MSZP politikusai kéz a kézben loptak milliárdokat az államkasszából a nagy pénzügyi csoportokkal közösen. De gondoljuk egy lépéssel…..
hakos2
2012.02.20 12:55:46
@jan: ez szerintem a választási rendszerből adódik, Szlovákiában ugyanis arányos választási rendszer van, 5 százalékos küszöbbel.
Magyarországon az erős MSZP és a velük feltétlenül együtt kormányzó liberális párt, vagyis az egységes baloldal miatt kellett egységesülnie a széttöredezett jobboldalnak is.
Magyarországon az erős MSZP és a velük feltétlenül együtt kormányzó liberális párt, vagyis az egységes baloldal miatt kellett egységesülnie a széttöredezett jobboldalnak is.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz