Adatok
BartiS2
0 bejegyzést írt és 310 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Ha néhány alapkérdésre tudja a választ, sokkal közelebb kerülhet a dilemma feloldásához.
Mai közélet-cikkünk kommentposztja...
BartiS2
2014.08.20 10:11:56
@geegee.: Ez érdekes, de itt a környezetemben van olyan elég vastag ember akinek tökmindegy mennyit eszik viszont az előző gen Cayenneből a turbós csúcsmodellt vette majd mikor kijött a mostani akkor már a dieselt vette. Azt mondta unta, hogy pl egy olasz úton 250-300 kmerenként tankolni kellett. Neki elhiszem mert neki a fogyasztás valóban mindegy.
BartiS2
2014.08.20 10:14:10
@BartiS2: illetve a pénz mindegy na éppen a fogyasztás nem a megállások miatt
BartiS2
2014.08.20 19:58:55
@geegee.: én sem preferálom a dieseleket de azért füstpamacs nem jön a cayenneből talán :-) meg én is inkább megállnék többször tankolni. 2 éve használok egy v6 viano dieselt de most vettem egy 3.2es benyást és a dieselt eladom. Szóval ja....
Életem egyik álma teljesült
Vezetni kell. Akkor tudod meg igazán, h miről próbálunk idióta és túlcsapongó irományokat kreálni, amivel próbáljuk átadni mindenkinek életünk egyik legjobb érzését, ami érhetett bennünket.
A detroiti acél
Alkatrészek, szakirodalmak…..
BartiS2
2014.04.06 13:38:27
@danpress: mi bajod velük? Tőlem akár sátorban is lakhat és járjon csak Ferrarival. A házában úgysem én lakok de legalább nem csak Suzukikat látok meg hallok ha egyszer összetalálkozok vele :-)
BartiS2
2014.04.06 13:40:56
@Józsi a guminagykeres: Mondjuk szerintem egy Multivan terével még egy Q7 es sem vetekedhet. Márpedig ha van egy rakás gyerek akkor térből sosem elég :-)
Nem sokat gondolkodnék, ha új autóba motort kellene választanom. Elfogytak az érvek a benzinesek mellett.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
BartiS2
2014.02.04 11:29:09
@BartiS2: mondjuk én keveset megyek...
BartiS2
2014.02.04 12:03:31
@Sword: :-) ott a pont
Az állam idén közel 3 milliárd forinttal többet húz ki az autóvásárlók zsebéből. Íme a módszer.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Itt az új, szép, erősebb-gyorsabb és mindenebb, mint az eddigi. És nyilván ennek egy eposzi - amolyan autobildes - reklámnak kellene lennie, de bocs, BMW, nem az. Szép és jó, és mindent tud és biztonságos és nagyon gyors és leg-leg-leg az új M3/M4.
De amíg ott van mellettük egy…..
BartiS2
2013.12.13 14:49:36
index.hu/tech/2013/12/13/radiohullamokkal_allit_majd_le_a_rendor/
Na mondom én, hogy 80as évek. A bankrablók E30al kell meneküljenek. Milyen világ jön itt :-)
Na mondom én, hogy 80as évek. A bankrablók E30al kell meneküljenek. Milyen világ jön itt :-)
BartiS2
2013.12.14 07:22:12
@1kutya: Igen Blöki lehet az a baj :-)
BartiS2
2013.12.14 18:23:22
@Shadowbull: koszonom, megértettem..
Odasétálok, bemondom a rendszámot, lekérdezi a számítógépből, hogy az elmúlt öt évben összesen kicsit több, mint 950.000 forintot hordtam ide időszakos szerviz címén. Megérte?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Mielőtt bármit leírnék, le kell szögeznem, hogy az a 27 másodperces videó, amin a Hangyász motorját hallhatod forgatás közben, életem főműve. Illetve Ákos főműve. Semmiképp ne hagyd ki, van láng, lobogó falinaptár, és olyan hang, hogy ezredszer visszanézve is nyihogok…..
BartiS2
2012.12.03 14:20:40
Nem vagyok Le Mans fan, nem vagyok pályaversenyzés-bubus, bármikor inkább a ralit választom nagyjából bármilyen zártpályás versennyel szemben. Navigátor volnék, vagy mi, a kormánytekergetés nem érdekel, és soha nem is érdekelt. Ha pedig a pálya mellett állok, nem vagyok hajlandó…..
BartiS2
2012.12.02 10:35:13
@1kutya: Blöki a 935 az nekem is a szívem csücske de valóban ha más LE Mans akkor csakis classic ;-)
egyébként most ez a video kapcsán találtam pár kapcsolódó videt a youtubon... ez külsős:
www.youtube.com/watch?v=TQzUbXSed5w
ez meg belsős Ferrari:
www.youtube.com/watch?v=F_seXmp8DbA
egyébként most ez a video kapcsán találtam pár kapcsolódó videt a youtubon... ez külsős:
www.youtube.com/watch?v=TQzUbXSed5w
ez meg belsős Ferrari:
www.youtube.com/watch?v=F_seXmp8DbA
Amikor a Toyota GT86/Subaru BRZ-duó végleges specifikációja és külalakja kikristályosodott, a lóerő-hajhászok és katalógusbúvárok azonnal követelni kezdték a - főként BRZ - STi-változatát, turbómotorral, bu-buval és lefúvószeleppel. Kevésnek tűnt a 200 lóerő (azóta…..
Ami jó családnak, dolgozni, terepre, vadászni, vontatni, bármire.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
A Lexus GS árpolitikája mar és horzsol, kérdés, hogy ez és a hibrid hajtáslánc elég lesz-e ahhoz, hogy végre beérje a prémium-triót és elnézzék hibáit?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Veszített sportosságából a Hármas BMW? Elég lehet 8,5 liter városban egy 245 lóerős, benzines turbómotornak? És vajon hány kamera kell az ideális autóba? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Minek is? Csak rablás, pénzkidobás, semmi értelme blablabla, a téligumi-ellenesek n+1 számú érvet tudnak felhozni ellene, lelkük rajta. De azért álljunk meg egy pillanatra és nézzük meg ezt az alig négynapos videót egyenesen az Újvilágból. Seattle nem egy mediterrán…..
BartiS2
2012.01.20 09:37:06
@ENVIRO500: keress rá a youtuben mennyire nem ér semmit a téli gumi jégen... 3as bmwvel tesztelik zárt jégpályán bojákkal...én is meglepődtem...
BartiS2
2012.01.20 09:38:47
A világmindenség egyik fontos kérdésére kapunk választ ebben a pár másodperces videóban. Egyik oldalon a Bugatti Veyron, hivatalosan 1001 lóerős, 1250 Nm, összkerekes és 1890 kilós. A másikon a Koenigsegg CCXR, 1018 lóerővel, 1060 newtonméterrel, hátsókerék-hajtással és 1280…..
Peka - tudják, ő a mi beépített sejtünk a nagy vízen túlról -, ismételten borzolja a németautó-fanatikusok idegeit. Míg a múltkoriban a BMW- és Porsche-kedvelőket vette célba, ezúttal az audisokban forgatja meg a kést. És most teljesen új autókról van szó, nem holmi aukción…..
BartiS2
2011.11.18 09:34:20
@gyvy: :-D
Így készíts videót egy teljesen hétköznapi autós találkozóról, nincs részegen összevissza üvöltő ember-hang, ide-oda rángatott kamera vagy trágár, poénosnak hitt beszólások. Ellenben vannak, akik tudják kezelni a technikát. Csak a hangulat, egy baráti társaság és Emil…..
Ez nem összeesküvés-elmélet, ezek tények, amelyek gazdasági alapúak. 2050-ben csodákat látunk majd az autóbontókban. Mai cikkünk blogposztja...
Előre lejtő, dinamikus forma.Egyszerű elemekből felépülő, de jól hangolt első futómű. Ne felejtsük el, hogy nem felső kategóriás autó, ezt azért is véssük táblára, mert a hátsó futómű akár egy jóval drágább modellben is megállná a helyét. Mai cikkünk…..
BartiS2
2011.08.29 09:57:21
@Blogerovac: persze de egy uj autó árát újjal szokás hasonlítani... most mondjam, hogy nekem sokkal inkább 2-3 millióért egy OT-s 450 SLC mondjuk ami hosszú távon még a fogyikülönbséggel együtt is tuti jobb vétel? :-)
BartiS2
2011.08.29 14:57:38
@poseidon: mindegy az is jo lesz :-)
A sárvédők nem maradnak, a gyáriak kerülnek visszaEzt a autót a nagyon szép lakatosmunka és fényezés, valamint a Porsche fékrendszer és futómű miatt vettem meg. Úgy éreztem, hogy ebből lehet gyors bogarat csinálni, mert az alap, a futómű a fékekkel már megvan, innen könnyű…..
Nem titok, hogy az ismeretterjesztő csatornák mellett csak akkor kapcsolok Eurosportra, ha bunyó vagy rali van soron. Így halmozottan is volt már szerencsém a Teutul-famíliát lassan felváltó keménymelósokvagyunkvazze favágó-családhoz, a Pelletier-fivérekhez. A sztori minden egyes…..
Régebben vitatkoztatok már arról, hogy ököllel be lehet-e törni egy autó ablakait. Sokan még abban is kételkedtek, hogy egy felhúzott oldalablakot be lehet ütni, nem is tudom, hogy felmerült-e ugyanez az első szélvédő kapcsán. Mert nagy sebességű gázolásnál persze, hogy…..
BartiS2
2010.11.29 20:29:25
@''autónepper.'': ott a pont
Ez nem autó, ez egy atomtöltetű, fenyegetően pulzáló, ezerlövetű bálnapénisz a saját, méret után csináltatott, szatén alsógatyánkban. Vélemények az azonos című írásunkról...
BartiS2
2010.10.25 19:42:18
BartiS2
2010.10.25 21:35:00
@1kutya: őőő le jah, olykor hangosan vihogtam a fiam kérdezte is mit olvasok :-).... megkérdezhetem kihez van szerencsém a másikról? :-)
Visszaadtam a BMW 320d Efficient Dynamics tesztautót (teszt hétfőn), amivel sikerült 5,6 liter gázolajjal eljárnom városban. Persze még nyáron, amikor még kisebb a forgalom, de a nagy őszi dugókban is el lehet vele járni 6 literrel, arról nincs kétségem. Tízmilliós az alapára, de…..
BartiS2
2010.09.06 14:11:14
www.youtube.com/watch?v=9-GiX7DxBBs&feature=related
ezt csak ugy ha már benyás motorok hnagjánál tartunk :-) nem vág a témába de nem baj.....
ezt csak ugy ha már benyás motorok hnagjánál tartunk :-) nem vág a témába de nem baj.....
BartiS2
2010.09.07 08:36:23
@RÁMBÓGECI: én pl most sem titkolom a kilétem bárki nagyon könnyen rámtalál ha akar, és felvállalom amit irok... de persze sejtem, hogy általában írod amit írsz....meg nem én vagyok egyedül így hanem még jópáran itt viszont akik így vannak azoknak meg is lehet nézni a kommentjeit...
BartiS2
2010.09.07 08:37:48
@Érdekes: jól mondod csak egy a baj, hogy abból egyenlőre még csak ujat vagy nagyon keveset futottat mernék venni mert ha javítani kell nem tudom mi van...
Eddig még egyszer sem gondolkodtam el rajta, hogy 120 km/h-nál le kéne hajtanom a sisakrostélyt. Az elhatározás már korábban megszületett, csak a kivitelezés volt homályos. Kellett egy jármű, ami városban gyors, nem bubog, viszont százharminccal megy az autópályán,…..
Három éve szeretném kiposztolni a Rauh Welt Porschékat. A dolgok mai állása szerint senki sem készít az én szememnek lenyűgözőbb autót. A Rauh Welt németül nagyjából cudar világot jelent, és egy japán versenygarázs neve. A helyet egy Nakai-san nevű…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz