Regisztráció Blogot indítok
Adatok
gabesz27

0 bejegyzést írt és 50 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ön nem taxizik, de nem is rokkant de szeretne híres lenni legalább öt percre? Szeretné, ha önről szólnának a hírek? Úgy gondolja, hogy a biztonsági öv csak egy tudatalatti szolgalélek-kreátor? Itt a megoldás. Vélemények az azonos című írásunkról...
gabesz27 2010.10.27 20:17:21
@antib68: "Aki hülye, haljon meg!"
Ezt ugy is lehet értelmezni hogy aki mondjuk tüdörákos az haljon meg mert nem járt álandoan szürésre?Mert a tüdörák is gyogyithato ha megelözö ŐVintézkedésként elmegy mindenki szürö vizsgálatra.1 embernek se kellene meghalni ebben a betegségben.Akkor hogy is van ez?Én nem az öv ellen vagyok csak az az érv nem ál meg ami mellet érvelnek az emberek
Belsőség Budai polgár rohadj meg 2010.05.05 09:05:44
  Szar önti el az agyamat, ha rá gondolok, kötélen lógva szeretném látni azokat, akik ezt így kihozták. Vélemények az azonos című írásunkról...
Japán kétségkívül a világ egyik legdrágább országa, mégsem botlunk lépten-nyomon kesergő kis japán emberbe. Ők valahogy megvannak odaát, a glóbusz másik oldalán, saját szigeteiken. Pár napja kaptuk ezt a fotót, melyen lényegében semmi érdekes nincs, fotótechnikai…..
gabesz27 2010.04.30 13:35:26
@Kopi3.14: Miért nem azt irtad hogy hazugság az egész?Egyébként nem linkeltem semmit.De szerintem csak kőtekedsz mert egy logikus érvvel sem tudod se vitatni se cáfolni azt amut irtam
gabesz27 2010.04.30 18:46:28
@Kopi3.14: Ne magyarázz férre légyszives.Betegségeknél is lehetnek kivételek és biztossan vannak is pl cukor betegség is lehet vele szűletett betegség amit nem lehet megelőzni értelemszerűen de ez nagyon kicsi hányad és nem váltaztat azon hogy a cukorbetegség nép betegség és bele lehet halni ,és igeis kb 100 bol 99 esetben megelőzhető és jol kezelhető.És igen ugyan ez van más betegségekkel is.Van egy 30 éves ismerősőm aki sajnos rákos és igen későn vették észre ugy néz ki tul későn.A nagykoruak tőbsége nem fogyatékos és el tudja dőnteni hogy mennyit ér az élete épp ugy az egészség űgybe mint az autoba.Szoval had dőntsem el én hogy egyedűl űlve saját életem kockáztava be kőtőm e magam vagy sem és ehez senkinek semmi kőze nincs és,ugy ahogy magán emberként neked sincs kőződ ugy senki másnak sincs semmi kőze.Eleve csak cselekvőképes embernek lehet jogsija szoval ne magyarázzunk férre.Mert ez elsősorban nem biztonsági kérdés hanem személyiségi jogi kérdés . csa hát magyarországon azok nem nagyon vannak mert mindent pénzűgyi szem pontbol kőzelitenek meg
gabesz27 2010.04.30 19:36:07
@Nancsi:Ebben én is teljesen 1et értek.A kőzalkalmazottak munkája lét szűkséglet ez nem kérdés kell orvos tűzolto tanár rendőr és igy tovább.De akkor is Baromira nagy teher az országnak és ezeket az embereket a termelő gazdaságnak kell el tartani mert nem termelnek a kőzalkalmazotak adot csak belenyulnak a kasszába és nem teszek bele semmit!Ahoz ki tudjanak belőle venni előbb bele kellene rakni.És csak az exportra termelő gazdaság és a kűlfőldi turizmus hozza be a pénzt az országba Semmi más.Jelenleg az ország hitelből él és hitelből fizetik a kőzalkalmazotakat mert a termelő gazdaság gyenge.A termelő gazdaságot kellene felerősiteni sok pénzel támogatni és ha lessz tőbb pénz akkor lehet tőbb pénzt fizetni a kőzalkalmazotaknak addig nem.
A következő sajtóközlemény nem könnyű olvasmány. Épp ezért röviden összefoglalnám, hogy miről szól: az autós szakma bizonyos szervezetei és cégei összefogtak. Mi ennek a célja? Elsősorban az, hogy az állami hivatalnokok és hivatalok tudjanak egy szakmai szervezettel…..
E derűs januári hétfőn állóhajóztunk egyet a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesületével. A sajtóból sokakat érdekelt, merre tart a magyarországi gépjárműkerekedelem, erre gyorsan választ kaphat, ha megnyomja a ctrl-f kombinációt (alma-f macen) és rákeres: visszaesés.…..
gabesz27 2010.01.16 10:25:27
@zippofcy6: Ez nem értem hogy ROTHSCHILD mit akarsz ezzel mondani?
Kedves Olvasóink! Közeli barátunk, az alkatrész-cikkszámok Esőembere és kiapadhatatlan ellátónk, Prokee írt nekünk egy szomorú levelet. Van benne minden: friss jogsi, Apa autója, baleset, szívfájdalom és egy Swift, amit szeretnek. Tanulság? Még tán az is. Olvassák csak...…..
gabesz27 2009.11.09 21:35:57
gabesz27 2009.11.10 20:46:44
aszem én sokkal jobban értem ezt a dolgot és sokkal jobban át is látom.az emberi hűlyeség és a kiszolgáltatotság szorossan őssze fűgg.A gazdaság a fogyasztoi társadalom mozgat rugoja.ha gazdaságban a termelés nincs szinkronban a kereslettel(a kereslet a fizetőképes vásárási szándékot jelenti a kereskedelembem)vagyis olyan termékeket gyártanak amiket az emberek saját őnerőből meg tudnak meg venni az ahoz vezet hogy egy harmadik piaci tényező is bekerűl a gazdaságba(ezek a bankok és a pénzűgyi szolgáltato cégek)ezeken a pénzűgyi finansziórozo cégek hozzák szinkronba a termelést és a fogyasztást ami már nem normális dolog.Vagyis beépűltek a gazdaságba a termelésbe és ők dőntenek mindenről.ha nem finansziroznak a bankok le ál a fogyasztás és leál a termelés vagyis a bank szektor tartja hatalmába a gazdaságot.És erről a gyártok is és a fogyasztok is tehetnek meg az állam is.erre lehet példákat mondani az auto iparra vagy az épitő iparra de ide lehet még hozni sok tartos fogyasztási cikket is.Érdekes modon senkit se zavart az hogy az embereknek nincs pénzűk,se a kereskedőket se a gyártokat nem érdekelte.minden űzletbe kereskedésbe ott van egy két bank vagy pénzűgyi cég aki elintézi a hitelt mert mára már az vált normálissá hogy az ember csak banki hitelből tud fogyasztani.csak egy dologrol feletkeztek meg az emberek hogy azt a pénzt vissza is kell fizetni és az keserves lessz.a másik dolog meg a gyártokat és a kereskedőket érintette hogy nem gondoltak arra hogy a pénz el is fogyhat a bankbol.mert tőbb pénzt helyezett ki mint ami befolyt neki.Ez egy ődőgi kőr amiből nem igazán tud már magyarország se kikeveredni mert már az állam is el van adosodva.Nem véletlen hogy az auto iparral kezdődőt a válság mert ott volt a legnagyobb a kiszolgáltatotság..Az autot vitték mint a cukrot nem számitot a pénz a bank fizetett mindent még az átirást is csak a kedves űgyfél irja alá a papirokat.sőt ha valakinek volt kpja azt is megdumálták hogy hitelre vegye az autot mert a kereskedő a vételáronlévő hasznon fellűl méa banktol is jutalélkot kapott.Csak a hitel elfogyott a vásárlás megszűnt a kereskedés csődbement a termelés csőkkent ami létszámleépitésekhez vezetett és nőt a munkanélkűliség.Szoval rőviden ez a gazdasági válság.És még egy dolgot irnék azért se jo a fejlődés mert a modern teknika a modern gépek rengetek ember munkáját kiváltják vagyis ez miatt is nővekszik a munka nélkűliség.a modern robotok számitogépek és szoftverek rengeteg ember munkáját elvégzik gyorsabban és olcsobban ami szintén munkanékűliséghez vezet
Belsőség Swiftes konzekvenciák 2009.06.29 17:55:00
Robertó és a Swift. A Swift és Robertó. Lassacskán visszatér minden a régi kerékvágásba, ülepszik az Autót Robertónak - mozgalom tömege által felvert por, lassan érlelődnek az első benyomások, születnek a tapasztalatok. Megkértem, írjon egy pár sort arról, milyen swiftesnek…..
gabesz27 2009.10.29 23:48:44
sziasztok.Nekem is ilyen suzukim van ugyan ilyen kék 3 ajtos ezres motorral.Nagyon sokan cikiztek érte hogy miért ilyen gagyi életveszélyes autoval járok.Erre mindig elszoktam mondani hogy aki egy autonál a biztonságot firtatja az nem teljessen normális mert elvakitja a relám propaganda.hogy miről beszélek?Hát arrol hogy vannak tények és vannak feltételezések.Én nem feltételes modba élek mert egy baleset nem tőrvényszerű hogy be kell hogy kővetkezzen nem tőrvényszerű hogy be fog kővetkezni.Csak akkor lessz baleset ha nekimegyek valakinek és ha valaki nekem jőn.Az a baj hogy tul sok a ha.Van egy tény!Mondjuk egy frontális űtkőzés szerű balesetben egy volvo s80 ban utazonak lényegessen nagyobb az esélye a tulélésre mint egy suzukisnak ugyanabban a szituácioban.Ez teljesen igaz ezt nem lehet firtatni és sokan csak ezt nézik és semmi mást.De!!!!!És most jőn a lényeg: azt tényként kezelni hogy egy suzukis előbb megsérűl vagy meghal autobalesetbe mint egy volvos az hűlyeség mert lehet hogy nekem a suzukival egy koccanásom se lessz de a volvoson mondjuk átmegy egy 50 tonnás kamion egy forgalmas főuton mert mondjuk a kamion roszkor előzőtt.Szoval az előbbi tény is feltételezésekre alapszik mert csak akkor van jelentősége ha bekővetkezik a baleset.Én nem feltételes modba élem az életem nem tudom ki hogy van vele erről ennyit.Most tegyűk fére a feltételezéseket és vegyűk alapul a tényeket.Érdekes hogy a mindennapi életbe az autok esetébe mekkora jelentőséget tulajdonitanak a biztonságnak, kőzlekedési balesetben meg lehet sérűlni, meg lehet halni, maradandoan le lehet bénulni.Sokminden megtőrténhet az amberrel.De nem kell ahoz kőzlekedési balesetet elszenvedjen az ember hogy ezek bekővetkezzenek.Nagyon sok népbetegség van infartus agyvérzés cukor betegség kűlőnféle rákbetegségek kűlőnőssen a tűdőrák.Arányaiban lényegessen sokkal tőbben halnak meg betegségben mint auto balesetben és ez egy tén!!!És ez a lényeg.SZOVAL AKI ALÁZZA A SUZUKIT HOGY MILYEN VESZÉLYES AZ NE DOLGOZZON MERT MEGSÉRŰLHET ÉS REGGELTŐL ESTIG ŰLJŐN A KORHÁZBA ÉS VIZSGÁLTASSA MAGÁT MERT LEHET HOGY RÁKOS ÉS MEG FOG HALNI MEG EGYÉBB BETEGSÉGE LEHET.Ugye milyen bután hangzik?Nem értem mi tőrtént az emberekkel hogy igy el vannak szálva.Régen nagyon tudtak őrűlni egy trabantnak is mert nem lehetett más most meg lekőpkődik a suzukit pedig nilyen jo auto.És ugyan ugy el tudok vele menni báshova mint bárki más.nekem erre volt pénzem és nagyon szeretem és legalább nincs rajta bani hitel se.Aki nem engedhet meg magának mondjuk drága volvot az ne vezessen mert mert a suzuki a biztos halálba vissz?Nevetséges!De mégis sokan ezt gondolják.Az interneten vagy akár a valoságba is kőnnyen lehet találni számos tényeket videokat hogy emberek haltak meg drága volvokba audikba vagy más biztonságos autokba vagy más valesetbe vagy betegségbe és vannak olyanok is akik suzukis balesetet tuléltek és nincs semmi bajuk.CSAK AZ A KÉRDÉS ÉRDEMES EZEN FILOZNI HOGY MI LESSZ? MI TŐRTÉNHET?MI LENNE HA MONDJUK....?Ezért baromság a biztoságot firtatni az autonál.