Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Twista

0 bejegyzést írt és 18 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
TComment Soha többé BMW-t! 2013.10.10 08:56:51
Az egy éve használtan vásárolt M6-os motorja három hónap után felrobbant. 8,5 millió a kár. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Twista 2013.10.11 09:55:07
@ne most (CX): sajnos nincs igazad de ezert ne ram vagy @Shadowbull ra haragudj. A vilag ilyen. Varj megprobalok egy masik megkozelitest. Meg lehet az is hogy a Lumma egy az egyben ugyanazt arulja mint a Bmw csak olcsobban. De a Bmw ahogy minden gyarto kizarja a felelosseget ha mas gyarto termeket epited be. Erre mondhatnad hogy soha tobbet bmw-t de akkor soha tobbet kia-t soha tobbet suzukit stb stb ez mindenkinel igy van. A tenyekkel nem lehet szembeszallni. Naluk ez a szabaly. Valassz olyan gyartot ahol nem ez. Mellesleg felajanlok 10.000 forintot annak aki mutat egy olyan auto amelyre a gyartoja felelosseget vallal barmilyen nem gyari modositasra.
Fogadd el. Ez van. Nem kell hogy tetsszen de akkor is ez van. Mindenhol minden gyartonal.
Egészen biztos, hogy február 5-én az Egyesült Államok nagy része a televíziókra tapad majd, hiszen ezen a napon tartják a 46. Super Bowlt, vagyis a nagy amerikai foci döntőt. A hatalmas érdeklődéssel várt összecsapásnak - kedvenc csapatom az Indianapolis Colts pályája - a Lucas…..
Twista 2012.01.27 16:54:07
@lucio_x: Nem döntöttem el bácsi. Pusztán rávilágítottam hogy a hozzászólások egy másik blogba valók bácsi kérem.

És akkor most én sem szólhatok hozzá lazán? :-DDDD
Twista 2012.01.27 16:39:21
@lucio_x: De akkor minek írsz ? Mineeeeek???? Mondd már el... Könyörgöm... :-D
Hát nem ez a kérdééés!!!!
Nem nézem sehonnan= nem írok :-DDDDD
És nem vagyok indulatos, csak nevetek. És Én így nevetek anyázva :-DDDD

Itt se védeni sem támadni nem kell az amerikai focit mert a kérdés méééég egyszer a lassúaknak : TEEEEEEEEee HOnnaaaaaaaaaaaaan Néééééézeeeeeeeed Maaaaaaaaaaaajd a Superboooooooooooooowl-t?
Félreértések elkerülése végett milyen kérdések nem hangzottak el:
Szereted-e az amerikai focit?
Szereted-e az európai focit?
Melyik szerinted a jobb?
Miért?
Locsolnak-e vizet a szájukba az amerikai focisták és ha nem miért?
Na és az európai kézisek?

hát ne mondd nekem hogy nem egysejtűek ha egy szimpla kérdésre sem tudnak válaszolni!!!! :-DDDDDD
Ez mekkora :-DDDDD hát higgy nekem hogy ostobák ha mondom :-DDDDDDD istenem ez g--ci vicces :-DDDD

@Kepan: Sport 2 asszem.
Mire elég 198 lóerő, mit tud egy Hayabusa? Meglepően sokat, akár nála lényegesen erősebb járművek ellen is bátran kiállhat a széria állapotú Suzuki. Az ellenfél ezúttal egy 850 lóerőre felpuffasztott Nissan GT-R volt. A motor jobban is rajtolt, fölényét negyed mérföldön…..
Twista 2011.07.20 18:35:29
imádom a sok okosat... sztem értelmetlen a motort egy autóval összehasonlítani. De sebaj. Talán azért néhány szempontot azért érdemes végiggondolni.
Egy átlagos közúti versenyben ami bár persze tilos de mindennapos, összeáll motorosunk és GTR-esünk. Tehát nincs kanyar , nincs szél, nincs eső, nincs hó, nincs szembesütő napsütés, nincs csomag, nincs utas, nincsenek közlekedési lámpák, nincsenek kielőző trabik, nincsenek szemellenzőre felkenődő cserebogarak, nincs elhasznált kuplung, nincs elhasznált gumi, nincsenek az úton kavicsok, pénzérmék, gödrök, fekvőrendőrök, álló rendőrök, traffipaxok, zebrák és gyalogosok, nincsenek fák és levelek, ágak és nejlonzacskók, nincsenek mobilra érkező hívások, smsek, emailek, tweetek, facebook bejegyzések, emlékeztetők és ébresztések. Végül van két profi sofőr maximális koncentrációban, tökéletes indulással, kevés kipörgéssel, végtelen úttal... igaz? mindig így megy nem?
NA a hayabusa egy őrült motor, a Schwitzer tuningos GTR egy őrült autó. A tény hogy fej fej mellett versenyeznek már önmagában is elképesztő teljesítmény ettől az autótól. Ha valaki a motor mellett teszi le a voksát szíve joga de épp a hétévégén halt meg egy kislány utasként az M7-esen, egy speedmotoron, mert fújt a szél. Miért???? Mert fújt a szél... ennyi elég volt ahhoz hogy kibillentse a sofőrt az egyensúlyából. Ez egy Gtrben nem történt volna meg. Ennyi. Tény hogy a motor más élmény, de ennek az élménynek jelentős része abból fakad, hogy félelmetes a használata. Minden pillanatában benne van a halál és a súlyos sérülés lehetősége. Ígyhát, szerepelhetne egy rakétaautó is ebben az összehasonlításban. Az MÉÉÉÉG gyorsabb. Micsoda marhaság. Ki mitől szarik be? Én spec attól amikor látom a motorost elhúzni 250-nel. Csak én nem attól szarok be hogy milyen jól megy hanem attól hogy el ne essen.
Twista 2011.07.20 18:49:08
jaj de jó az egyedi példákat is külön szeretem... na akkor remélem beszélsz angolul. Mert nem fordítom le.
Number of motorcycles involved in reported accidents (injuries, death or property damage) per 100 million vehicle miles traveled was 776.57 while the number of passenger cars involved in such accidents per 100 million miles traveled was only 423.13. In other words, you are almost twice as likely to be in an accident riding a motorcycle than riding in a passenger car. This is completely opposite to what I have asserted in previous messages. I stand corrected.

The fatality rate per 100,000 registered motorcycle was 64.88 while the number of fatalities per 100,000 registered passenger cars was only 15.72. In other words, motorcycle accidents are four times more likely to be deadly than are passenger car accidents. This is consistent with what I have said in the past.

Now for the most interesting fact, as it relates to the theme of my previous message:

The number of people injured per 100,000 registered motorcycles was 1,229 while the number of injuries per 100,000 registered passenger cars was 1,497. In other words, you ARE LESS LIKELY TO BE INJURED on a motorcycle than in a passenger car. THAT is the 'fact' that I have failed to clearly state in my earlier assertions. (1.5% of all registered motorcycles were involved in an accident with injury in the year 2000 while a full 5% of all registered passenger cars were involved in an accident with injury in the same year.)

However! Miles ridden makes all the difference in the world! It turns out, for example, that the average motorcycle was ridden only 1,943 miles in the year 2001 while the average passenger car was ridden for 12,311 miles. As the survey on this site demonstrates, the greater the number of miles you have ridden on a motorcycle, the greater the odds that you have been involved in an accident. In fact, based on the NHTSA data I received, there were 632 injuries per each 100 million motorcycle miles ridden as compared to only 122 injuries per 100 million passenger car miles ridden. That's right, despite there being fewer injuries per registered motorcycle than per registered passenger car, there were nearly SIX TIMES MORE INJURIES per motorcycle mile ridden than per car mile ridden. (This argues that a LOT of registered motorcycles are not ridden at all!)
Jaj de csucsiszupi mi?
Próbálták és próbálják majd százan átlépni, talán a stopper is mást mutat majd néhanapján, de ha a kialszanak majd a lámpák és elkezdődik a film, akkor biztosak lehetünk benne, hogy nem a nézőtéren ülünk majd. Mert a 911-es nem vetít, a 911-essel mi vagyunk a szereplők.…..