Adatok
fidelcastro
0 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Olyan sok oldalról közelítettük már meg ezt a csodát, annyi megbocsájthatatlan hibát, katasztrofális baklövést, amatőr bagatelizálást vettünk már sorra, hogy kezdem azt érezni, már-már kifogyunk a témákból. De ilyenkor mindig eljön egy újabb nap, amikor írni kell és minden…..
Eszement főnökök a munkahelyen? A japánok ebben is előttünk járnak: a Canon Electronics elnöke, Hisashi Sakamaki kiváló gondolatot vett fejébe.Szerinte az emberek gyorsabban dolgoznak egy olyan irodában, ahol nincsenek székek, így az alkalmazottai állva végzik egész napos…..
Remélem, kevesen olvassák majd ezt a blogposzt, mert bálványdöngetésbe hajlik a mondanivalóm, és igazából nem akarok senkinek rosszat. De mint mindenkinek, aki még a Liener György-féle Autótípusokkal szívta magába az autóbuzériát, amely szarrá sztárolta az NSU Ro80-at,…..
Köszönet a "Cicás napvédők, UV fény..." index fórum topiknak, és különösen Stakka Boo-nak!..
Köszönet Surcinak! Forrás: hasznaltauto.hu
Porsche egyedi
Ár: 2.650.000 Ft
Évjárat: 1994
Állapot: Normál
Üzemanyag: Benzin
Hengerűrtartalom: 2000 cm³
…..
Tekintsünk most el attól a belső vívódástól, ami ahhoz vezetett, hogy ez legyen a mindennapi autóm. Az azóta eltelt három év alatt nem egyszer megbántam, de tán még többször virtuálisan hátba veregettem magam, hogy nem ugrottam bele valamibe, amit sokkal jobban szerettem volna,…..
fidelcastro
2009.03.19 10:54:11
@zöldi: Naszóval időpont: valami kora nyár lehetett (egy évvel a lengéscsillapító-gate előtt).
Valami jókora autókiállítás készülődött (nem emlékszem pontosan melyik, de páros év volt...)
A kiállításra elkészített autók már kint álltak a "raktárban". Értsd: a benga nagy aprókavicsos placc, ahol hegyekben állnak a kész autók. Némelyik már újjnyi, rákövült por alatt (megnéztük, volt amelyik már másfél éve ott állomásozott kint a kenyában!)
Valami okosabb egyszercsak a fejébe vette, milyenek is lettek a mi kiállítási darabjaink, amiket a szakemberek szereltek össze szakszerűen.
Végülis jól sikerültek, csak szemet szúrt, hogy az ülések, meg a belső kárpitok erősen elütnek egymástól.
Elszerelték őket na. A kiállítási példányok kárpitjait.
"Great success!"
Akkor még friss tacskó voltam ott így nekem (és egy hozzám hasonlóan tökkezdő kollégámnak), mint szakembernek jutott a feladat, hogy ezt orvosoljam.
Röhögtünk is rendesen, amikor megláttuk, hogy a fekete szőnyegezéshez kékesszürke kárpitokat csaptak, majd az egészet megkoronázták a világosszürke csomagtérkárpittal.
Megszületett a megoldás! Üléscsere!!!
Leszambáztunk a sorra, látták beszerzők vagyunk, így nem mertek szólni, mikor az előszerelő sorról egyesével kapkodtuk le az üléseket.
Majd a kellő szakképzettséggel és intenciókkal felvértezve (ami annyi volt, hogy "Nesztek" és megkaptuk 5 autó kulcsát, hogy találjuk meg az ezerből, a két akkus csavarhúzót, meg a nyomatékkulcsokat), majd kimentünk szakérteni.
Nekünk este 8 tartott a szakértés.
Elsődleges szempont volt, hogy a csomagtér kárpithoz passzoljanak a fotelek. Úgyis felnyitják a csomagtérajtót, úgy legalább jobban látszik a harmónia.
"Great success!"
És akkor még a motortartó bak nélkül összeszerelt autóról nem is beszéltem!
"Nem kő' aggódni! A futómű majd megtartya, aztán csak a parkolóig kell kimásznia, ott majd jól utómunkával berakunk minden hiányzót."
Ja igen szombat volt és kevés ember. Aznap én is a soron nyomtam a rokkot.
"Great success!"
És az ilyen esetek nem csak az "Autógyár"-ban frodulnak elő.
Számos más helyen is megéltem, vagy hallottam hasonló örvendetes "akciók"-ról.
(Elektronikai alkatrész megbukott a teszteren. Nem reworkre utazott a termék, hanem még kétszer benyomták a teszterbe, és ha akkor sem volt jó az eredmény, állítottak a teszteren: "Odass má' jó is!" Hopp már ugrott is a zöld dobozba.)
Hasta la victoria siempre!
Fidel
Valami jókora autókiállítás készülődött (nem emlékszem pontosan melyik, de páros év volt...)
A kiállításra elkészített autók már kint álltak a "raktárban". Értsd: a benga nagy aprókavicsos placc, ahol hegyekben állnak a kész autók. Némelyik már újjnyi, rákövült por alatt (megnéztük, volt amelyik már másfél éve ott állomásozott kint a kenyában!)
Valami okosabb egyszercsak a fejébe vette, milyenek is lettek a mi kiállítási darabjaink, amiket a szakemberek szereltek össze szakszerűen.
Végülis jól sikerültek, csak szemet szúrt, hogy az ülések, meg a belső kárpitok erősen elütnek egymástól.
Elszerelték őket na. A kiállítási példányok kárpitjait.
"Great success!"
Akkor még friss tacskó voltam ott így nekem (és egy hozzám hasonlóan tökkezdő kollégámnak), mint szakembernek jutott a feladat, hogy ezt orvosoljam.
Röhögtünk is rendesen, amikor megláttuk, hogy a fekete szőnyegezéshez kékesszürke kárpitokat csaptak, majd az egészet megkoronázták a világosszürke csomagtérkárpittal.
Megszületett a megoldás! Üléscsere!!!
Leszambáztunk a sorra, látták beszerzők vagyunk, így nem mertek szólni, mikor az előszerelő sorról egyesével kapkodtuk le az üléseket.
Majd a kellő szakképzettséggel és intenciókkal felvértezve (ami annyi volt, hogy "Nesztek" és megkaptuk 5 autó kulcsát, hogy találjuk meg az ezerből, a két akkus csavarhúzót, meg a nyomatékkulcsokat), majd kimentünk szakérteni.
Nekünk este 8 tartott a szakértés.
Elsődleges szempont volt, hogy a csomagtér kárpithoz passzoljanak a fotelek. Úgyis felnyitják a csomagtérajtót, úgy legalább jobban látszik a harmónia.
"Great success!"
És akkor még a motortartó bak nélkül összeszerelt autóról nem is beszéltem!
"Nem kő' aggódni! A futómű majd megtartya, aztán csak a parkolóig kell kimásznia, ott majd jól utómunkával berakunk minden hiányzót."
Ja igen szombat volt és kevés ember. Aznap én is a soron nyomtam a rokkot.
"Great success!"
És az ilyen esetek nem csak az "Autógyár"-ban frodulnak elő.
Számos más helyen is megéltem, vagy hallottam hasonló örvendetes "akciók"-ról.
(Elektronikai alkatrész megbukott a teszteren. Nem reworkre utazott a termék, hanem még kétszer benyomták a teszterbe, és ha akkor sem volt jó az eredmény, állítottak a teszteren: "Odass má' jó is!" Hopp már ugrott is a zöld dobozba.)
Hasta la victoria siempre!
Fidel
fidelcastro
2009.03.19 11:27:09
@Gabikirály:
Ezek szerint te voltál Hamamatsu-ban és láttad, hogy a gépsorok helyett már csak designerek vannak.
Meg azt is nem láttad, hogy a Rábaringet tesztelésre vagy két hónapra kibérelte a Suzuki, mikor asszem az Ignist gyártásba nyomták.
Örülök hogy így ismered az autóipart.
Valószínűleg akkor teljesköltség elemzést is csináltál mind a Suzukiről mind a többi autógyártóról.
"Kérdezem én,hogy melyik autógyár tud ennyi költségvetésből ilyen autót gyártani ilyen feltételek mellett?"
Sírnál, ha tudnád mennyibe kerül gyári áron egy abroncs a te autódra. Maximum 3500 forint! A felni hozzá? 1700 forint. Ja hogy alut akarsz? az is van! Lesz vagy 8500 forint! (De csak mert 300 forintos euro árral kell számolni! Meg aztán Kína miatt sokat drágult a vas, az alumínium meg egyébként is. A nyersgumi áráról nem is beszélve!!!)
Béke!
Ezek szerint te voltál Hamamatsu-ban és láttad, hogy a gépsorok helyett már csak designerek vannak.
Meg azt is nem láttad, hogy a Rábaringet tesztelésre vagy két hónapra kibérelte a Suzuki, mikor asszem az Ignist gyártásba nyomták.
Örülök hogy így ismered az autóipart.
Valószínűleg akkor teljesköltség elemzést is csináltál mind a Suzukiről mind a többi autógyártóról.
"Kérdezem én,hogy melyik autógyár tud ennyi költségvetésből ilyen autót gyártani ilyen feltételek mellett?"
Sírnál, ha tudnád mennyibe kerül gyári áron egy abroncs a te autódra. Maximum 3500 forint! A felni hozzá? 1700 forint. Ja hogy alut akarsz? az is van! Lesz vagy 8500 forint! (De csak mert 300 forintos euro árral kell számolni! Meg aztán Kína miatt sokat drágult a vas, az alumínium meg egyébként is. A nyersgumi áráról nem is beszélve!!!)
Béke!
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Itt mínuszban haladnak a szintek.
Következésképpen ha az adott szinten kezdő pontok elfogynak, akkor zuhan egyet a karakter.
És akkor egy szinttel lejjebbről már több kezdőpontról kell tovább zuhanni az újabb szint "aláéréséhez".
Na új szót alkottam.
- 1 ÉP???