Adatok
Rolando
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Újabb két hét telt el, mikor azon kapta magát, hogy körbe-körbe járkál a garázsban, pucolgatja a szerszámokat, fölöslegesen megzsírozza a krokodilemelőt, kézbe veszi a hidegvágót, és hosszú percekig rugdal ide-oda a padlón egy szakadt porvédő gumit. Rá kellett…..
Németh Gábor a Mercedesnél, Wittinger Csaba a Renault-nál, Stunya János a Pininfarinánál, Varga Tamás pedig a Volkswagennél, konkrétan a Bugatti részlegen dolgozik. Vélemények az azonos című írásunkról...
Rolando
2009.03.18 13:54:47
@Winkler Róbert:
Kedves Robi!
A cikkben közölt Wagener interjúból számomra az derül ki, hogy ismét kis hazánkba látogatott, egy németesen merev, a humort, a kissé kellemetlen kérdéseket semennyire sem akceptáló, felsőbbrendűséget sugalló vezető, aki -mindazon túl, hogy a nevéhez fűződő dizájn megoldások fantasztikusak (pl.: S osztály)- nem tett túlzottan jó benyomást rám ,mint olvasóra (illetve, mint német autómárkák kedvelőjére), inkább ellenérzéseket váltott ki. Ez a "nem értem a kérdést" is esszenciálisan ezt hordozza, az első másodpercben megpróbálja a számára feltehetően nem túl szimpatikus riportert megalázni, és ezt az érzést fenntartani a rövid beszélgetés végéig. Jól csináltad, érezhetően nem engedted magad "lenyomni". Gratula
Kedves Robi!
A cikkben közölt Wagener interjúból számomra az derül ki, hogy ismét kis hazánkba látogatott, egy németesen merev, a humort, a kissé kellemetlen kérdéseket semennyire sem akceptáló, felsőbbrendűséget sugalló vezető, aki -mindazon túl, hogy a nevéhez fűződő dizájn megoldások fantasztikusak (pl.: S osztály)- nem tett túlzottan jó benyomást rám ,mint olvasóra (illetve, mint német autómárkák kedvelőjére), inkább ellenérzéseket váltott ki. Ez a "nem értem a kérdést" is esszenciálisan ezt hordozza, az első másodpercben megpróbálja a számára feltehetően nem túl szimpatikus riportert megalázni, és ezt az érzést fenntartani a rövid beszélgetés végéig. Jól csináltad, érezhetően nem engedted magad "lenyomni". Gratula
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
MIndanzok mellett, hogy nem vagyok SX4 tulajdonos, úgy gondolom, az írásának bizonyos részei a felháborító kategóriába tartoznak . Az alábbi nyitó mondatok, még ha később el is hangzik, hogy azért jó autóról van szó véleményem szerint sokakat dűhítenek :
"Szegény ember Golfja bagóért. Be nem ázik, meleg van benne, már csak ezért is jobb, mint a bicikli".
Ebben az országban százezrével járnak az SX4-től "fényévekre lévő" színvonalú régi, romos állapotú, egy átlag új Suzuki árának töredéke értékű gépkocsival, (vagy éppen tömegközlekedési eszközzel), akik csak álmodhatnak arról, hogy egyzer egy ilyen autójuk lehessen. Persze autós újságíróként könnyű a Golfhoz hasonlítani és leszólni a "mi autónkat"sőt ilyetén foglalkozást űzve az ember 5 percre akár egy Ferrariban is nagyképűsködhet, de úgy gondolom nincs sok alapja minderre. "2,5-ért ennyi jár", jól hangzik, de nem igaz, ennyiért az őrültebbje használtan akár A8-as 4.2 quattrot is vehet (amely bizonyára minden tekintetben lenyomja a golfot, aztán meg az elektronika felmondja a a szolgálatot a következő sarkon), de ha az ember egy megbízható, jó autót akar venni magának, amely viszonylag alacsony költségek mellett mindenhová kényelmesen elviszi, a Suzuki jó választás.