Regisztráció Blogot indítok
Adatok
losonczielvtárs

0 bejegyzést írt és 93 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Pár napja nevezték ki Finta Sándort Budapest új főépítészének, akit azon melegében meghívtak az Inforádió Aréna című műsorába (a teljes műsort itt hallgatható meg). Az sajnos nem derült ki a beszélgetésből, hogy mégis mit csinál(hat) a budapesti főépítész, bár azért…..
losonczielvtárs 2012.05.26 10:53:49
@SvenH.: nem így van. Egy lakás átlagos fűtésköltségbeli nyeresége havi 35 százalék. A havi törlesztő pedig 3-4 ezer forint. Arról nem is beszélve, hogy nyáron sokkal kellemesebb. Főleg, ha van (új) redőny is, igaz az plusz 100 ezer. Persze fontos az önrész, azaz a társasház mekkora hitelt vett fel. Tehát havi 3-4 ezer 5 éven át teljesen elviselhető. A szigetelés pedig utána ott marad.
losonczielvtárs 2012.05.26 11:00:04
@Csokis: nem vagyok troll, ellenben éveket életem panelben itthon és a régi jó SZU-ban is. Többet jártam-keltem mint Te egész életeben a keleti panelrengetegben, sokkal, sokkal többet. Elhiheted. :) Különben semmilyen érvet nem hoztál fel. Csupán kijelentetted, hogy így van és kész. :) Erre bátorkodtam reagálni, hogy nem. Különben - ha mindenhol úgy is lenne, ahogy állítod -, az "valóban" élhetetlenné tenné a lakásokat. :) Olvasd inkább el ezt: penzcentrum.hu/lakas/tarsashazban_laksz_ennyibe_kerul_a_felujitas.1032715.html?utm_source=index_main&utm_medium=portfolio_box&utm_campaign=portfoliobox
losonczielvtárs 2012.05.26 11:16:22
@Leonine: minden szavaddal egyetértek! :)
Robogó Ferrari robogó? 2012.05.01 07:44:00
Van egy olyan mánia, hogy a népek szeretnek mindenre Ferrari jelet tenni, ha piros. Még akkor is, ha az uram bocsá' nemhogy nem olasz, hanem egyenesen egy Peugeot 206-os: Siófokon van erre egy szép példa. Az új Piaggio Zip cseppet sem Ferrari, de legalább olasz, és szép. Már magamtól…..
losonczielvtárs 2012.05.01 15:56:46
@007 turbozva nem keverve...: talán mert egy t-vel kellett volna írni. "Ducattira" - ? Te honnan jöttél?
Belsőség Már csak 12 nap! 2012.04.17 11:22:00
Körülbelül 30 éves autóbuzi ön? Egyáltalán, szereti ön az autóversenyt? Egy könnyű teszttel megtudhatja. Figyelem: Diebels Alt, Klaus Ludwig, Roberto Ravaglia, Evo1, Hans Stuck, Nicola Larini, V6 Ti, Manuel Reuter, Cliff, Johnny Cecotto, Alessandro Nannini, Avus. Ha ezek a random szavak…..
losonczielvtárs 2012.04.17 23:27:44
@odessa32: pontosan így van! Sportemberként óriási, politikusként meg tévedett. Normális ember nem áll(t) Berlusconi mellé. Talán már ő is belátta.
Nekem ilyen szerény és szimpatikusan nyilatkozó pilótaként maradt meg:
www.youtube.com/watch?v=g34_zkcir5I
Valaki megmagyarázhatná, miért éppen a Volkswagen az idei - és tartok tőle, minden - Tuning Show legnépszerűbb márkája, mert én komolyan nem értem. A német konszern autói olyannyira túlsúlyban voltak a többi gyártóhoz, vagy akár autóipari szempontból releváns országhoz…..
1893-ban majdnem négy Dunát átszelő metróvonalat építtetett a magyar kormány. 1900-ra Budapest föld alatti közlekedési hálózata majdnem akkora lett mint berlini. Jókai Mór budai hegyek között kanyargó kábelvasút álma a megvalósítás küszöbén volt. A Sugár (Andrássy) úti földalatti metszete (Grafika:…..
losonczielvtárs 2012.02.26 15:40:27
@KissGecihuszár: tettestársai, két "T"
Másrészről a Weiss Manfréd zsidó alapítású és tulajdonú cég volt. Te pedig őket láthatóan nagyon nem szereted. Ha egy kicsit alaposabban olvasnál, akkor látnád, hogy én egy szóval sem tagadtam ezeknek a cégeknek a nagyszerű eredményeit, sőt! Különben szó sem volt a két világháború közti Magyarországról. A komment, amire reagáltam a monarchiabeli ipari teljesítményre vonatkozott. Olvass alaposan, és arra válaszolja, ami valóban elhangzott. Különben a 6. legerősebb gazdaság nagyon billeg (Anglia, Németország, Franciaország, Olaszország, Svédország, Csehszlovákia ...) Olvass!
losonczielvtárs 2012.02.26 15:45:44
@KissGecihuszár: ezt írtad "kő zsidó-kommunista csőcselékből"

Azt hiszem te vagy az élő példa arra, hogy a normálisan gondolkodó, világra nyitott, értelmes, eladható tudással és idegen nyelvek ismeretével rendelkező fiatal emberek egymás után lépnek le ebből az országból. Majd maradtok ti, ti nyertek, de egyedül lesztek.
losonczielvtárs 2012.02.26 15:49:21
@KissGecihuszár: Én veszem egy kalap alá őket? Ne röhögtess! Te, aki azonnal zsidózol, meg kommunistázol. Aki azt írja, hogy a hatodik legerősebb volt a magyar gazdaság. Aki helyesírási hibákkal hinti tele a hozzászólását? Akinek a nickjében a "geci" szerepel. Több időt nem is fecsérelek rád.

"Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience."
1966 volt az az év, amikor az amerikaiak a kozmikus háttérsugárzásban is az Internacionálé dallamát vélték felfedezni. Ebben az esztendőben tudtunk meg egy alapvető dolgot a Holdról: le lehet rá szállni. A NASA különbejáratú pechje volt, hogy ezt a felismerést a szovjetek…..
channels.comKOMMENTÁREgyszer már azt hitte, eljött a történelem vége. Tévedett. Aztán búcsút intett a neokonzervatívoknak, s Obama mellett tette le voksát. Most a magyar politikával foglalkozik – jó szándékkal, de bizony felületesen.   Tulajdonképpen…..
losonczielvtárs 2012.02.02 10:03:44
@belekotty: a MANYUP-felszámolását általában azok támogatják, akiknek egy fillérjük sem volt ott (idősek, akik koruknál fogva nem tartoznak ide, munkanélküliek, nem bejelentett dolgozók). A MANYUP nagy előnye az volt, hogy a dolgozó SAJÁT pénzét, a SAJÁT számláján látta. Veszteség nem volt. Értelmes ember nem támogatta ezt a kezdeményezést. Az olyan hozzászólásokon, hogy "nekem pl. 3 millióm volt manyupban, de már évek óta mondtam, hogy csinálni kéne valamit ezzel az államnak pénzzel" csak nevetni tudok. Így :DDDDDDDDDDDDDDDDDD
Ami a felvett hitelt illeti, a MANYUP-ok voltak a legnagyobb állampapír-vásárlók, tehát a magyar államadósság finanszírozói. De, hol az állami, egyéni számlás rendszer, ami a tisztességes, bejelentett, adófizető dolgozóknak kedvezne? Mire ment el a MANYUP-ok államosított pénze? Mert azokból a milliárdokból sajnos nem lesz nyugdíj.
losonczielvtárs 2012.02.02 12:29:07
@Idet: mennyire igazad van! Különben Te a 4000+ hozzászólásoddal, amit a Fidesz védelmében írsz - így munkaidő közepén - meg is dolgozol a pénzedért! :)
Kezdjük rögtön egy fontos megállapítással: Az ÁSZ jelentés a BKV-ról az ügyészségen landolt, reméljük lesz belőle nyomozás, mert most már tényleg elég volt, hogy D. Gábor éli a boldog budakeszi nyugdíjasok életét. A jelentés a következőt állapította meg: 2002-2010…..
(The article is available in English.) „Úgyse hiszi senki el magának, hogy amit lát, az tényleg van, hanem várja, hogy a valódi látványt jelző kürtszó felharsan.”(Kispál és a Borz: Zsákmányállat)A Haza és Haladás Közpolitikai Alapítvány egy évvel ezelőtt…..
losonczielvtárs 2012.01.09 19:19:03
@amatőr2: 1998 és 2002 között egy sor szerkezeti reformot kellett volna megcsinálni, amihez egy Horn Gyula szellemileg kevés volt, de sokan azt hitték - én is - hogy a 36 éves polgári gondolkodású Orbán, majd ügyesen, taktikusan, nemzeti színű szalaggal átkötve szépen megoldja a problémát. Aztán kiderült, hogy ami volt, az csak a Bokros-csomag megszorításai miatt volt. Bizony a növekedés, a beruházások stb. 98 után hozzá lehetett volna nyúlni az egészségügyhöz, az oktatáshoz, az önkormányzati rendszerhez. Az MSZP is padlót fogott Bokros alatt, de 98-ban majdnem nyertek. Ha Orbán csak egy kicsit is bátor, valamelyik nagy elosztó rendszert rendbe teszi az alatt a 4 év alatt. De nem. Elég szánalmas, de a legsikeresebb átalakításokat az a kormány csinálta meg, amit egy volt pufajkás vezetett. Ez van. Orbán az ő eredményeiből élt. Az más kérdés, hogy a populista ígéreteiből (4 kerék, 3 gyerek, 8 %-os növekedés, 400 km autópálya, 200 %-os fizetésemelés az egészségügyben) már akkor sem lett semmi. De 2001-től, amikor látszottak a bajok (1 komoly ígérete sem vált valóra), elkezdett osztogatni. Minimálbér -emelés (25, aztán 50 %), kétszeri nyugdíj-emelés, elhibázott lakástámogatás, dilettáns jegybanki politika (a saját embere, Járai csinálta, az "erős forinttal"). 2002 után, amikor már baromira elfogyott az a lendület, amit Bokros-csomag adott értelmes piacbarát, növekedéspárti ötletek kellettek volna, de nem voltak. Egyik oldalon sem. Orbán részről meg pláne.
Orbán megszavazta a 100 napos programot, 2006-ban 14. havi nyugdíjat ígért. Most lesz újra tandíj, lassan bevezetik a vizitdíjat is "Szent Margit Nemzeti Egészségügyi Hozzájárulásként". Lehet, hogy lesz ingatlanadó is (az önkormányzatok talán kivethetik - ha nem lesz bevételük, ki is fogják). Szerinted ezek után ki rontotta el? Csak szánni tudlak, ha még mindig az MSZP-ra mutogatsz. Ők eltűnnek a süllyesztőben. Normális ember már régen nem ebben a pártrendszerben gondolkodik, hanem egy normális technokrata kormányban. Ha nem jön, mindenki lelép innen, aki elmehet. Főleg a piacképes tudással rendelkező fiatalok. Egy részük már elment.
Belsőség Köszi, gyökér! 2011.12.16 18:18:00
Ma egy kicsit később értem be a szerkesztőségbe a megszokottnál. Jó mentségem volt: Károly kutyámmal állatorvosnál voltam, ami nincs is annyira messze a lakásunktól és a szerkesztőségtől, de annyira éppen, hogy autóval kelljen menni. Szinte végig a szentendrei úton. Az idő…..
losonczielvtárs 2011.12.16 21:51:34
@NagyTomi: lehet, hogy igazad van, és tényleg a drágább autók mint státuszszimbólumok jobban látszanak, a népautóknak meg mindenki könnyebben megbocsátja a félreparkolást.
Szerintem viszont rossz arra gondolni, hogy valaki irigykedne a másikra, mert pl.: egy BMW-ja van. Jellemzően sokan 10-15-20 éves BMW-vel, Mercedes-szel járnak, és ugyanolyan bunkók mintha féléves lenne az autójuk. Miközben a 15 éves Opel gazdája nem a a rokkantak helyére parkol vagy egy renault-s nem a belső sávban a padlózza le a Budapest-Győr távolságot. (Írhattam volna más "tucatmárkát" is.)
losonczielvtárs 2011.12.16 22:02:50
@NagyTomi: hidd el elgondolkodnék, mert semmivel sem jobb, csak azért mert kevesebb pénze van. Még csak azt sem hiszem, hogy egy jobb autó tulajdonosa csaló, és érdemtelenül szerezte azt, amije van. Pont ezért írtam az első kommentemben, hogy "tisztelet a sok kivételnek". Azt viszont saját tapasztalataim alapján továbbra is fenntartom, hogy ehhez a három márkához tartozik egy attitűd, amit vagy felvesz a tulaj vagy nem. Általában - szerintem - felvesz.
losonczielvtárs 2011.12.16 22:11:30
@NagyTomi: igen, ez egy jó gondolat, egyet is értek.
A magyar élelmiszeripar további pozícióvesztés elé néz, részben a "hard diszkontok" további térnyerése miatt, hiszen ott igen alacsony a magyar termékek aránya.A magyar élelmiszeripar az EU-csatlakozás nagy vesztese - fogalmazott előadásában Raskó György,…..
losonczielvtárs 2011.12.03 12:30:42
@luciferko: Erre képtelen a magyar, ha nincs 30 holdja, akkor az szerinte nem gazdaságos.

Mert nem is gazdaságos. Ne keverjük össze a dolgokat. Van, mit lehet nadrágszíj-parcellán gazdaságosan termelni (elég kevés) és van amit nem (a többség). :)
losonczielvtárs 2011.12.03 13:32:35
@Bambano: Most magadnak mondtál ellent. Rövid időn belül, mert az én kommentemre még azt írtad, hogy:

"Itt záros határidőn belül tulajdoni koncentráció fog végbemenni, mert más út nincs. Egy csomó kistermelőnek annyi földje van, hogyha meghal a tulajdonos, a gyerekek eladják és abból kifutja a temetés."

Aztán kicsivel lejjebb meg:

"Ekkora "birtokokon" nem lehet termelni, a kombájn vágóasztala lelóg a parcelláról."

Különben tényleg ez a baj. A magyar mezőgazdaság nagyjából mint a MÁV. Mindkét helyen sok jogos sérelem érte az abból élőket (más kérdés, hogy ki mást nem ebben az országban :), de ők is tudják, hogy így nem mehet tovább, mégis minden normális, ésszerű átalakítást megvétóznak. És a végső érv, a mocskosbüdösmulti, meg mivagyunkazeuvesztesei stb.
losonczielvtárs 2011.12.03 13:33:39
@Bambano: bocs, nekem ezt írtad:

"miért is ne lenne fenntartható? ha nem lenne az a sok mocsok szemét rabló termékfelvásárló, akkor simán fenntartható lenne."
Belsőség Forma-1 kicsit másképp 2011.12.02 17:22:00
1986. A mexikói foci vb-n a dobogóra esélyes Magyarország egy hatost kap a Szovjetuniótól, a mai napig nem derült ki, hogy a nagy testvérnek feküdtünk le vagy a legendás tésztakúra vágott minket haza. Argentína megnyerte a VB-t, az isteni Diego pedig két olyan gólt tolt az angolok…..
Nívó Legyünk már bóvli végre! 2011.10.28 09:09:00
Tudom, kicsit erősen hangzik a cím, de lenne egy nagy előnye a bóvli kategóriának: végre a piac rádöbbentené a kormányt, hogy ez így nem mehet tovább! Ha már az elmúlt 20 évben nem sikerült... Elég jó esélyünk van erre: a legutóbbi állampapír-aukció csúfos bukás lett, és…..
losonczielvtárs 2011.10.29 11:37:42
@panteon: az olasz gazdaság az egyik legerősebb Európában (minden hibájával együtt). Olyan nemzetközileg is versenyképes cégeik vannak, mint a FIAT csoport, az Enel, az Eni, az Intesa San Paolo, a Generali stb. (+ az egyik legfejlettebb, leghatékonyabb mezőgazdaság). Nem mellesleg az EU 3-4. legnagyobb piaca. Az átlagos olasz háztartások megtakarításai sokkal nagyobbak a magyarokénál. (Az adósság elsősorban belső adósság!) Rengeteg gondjuk is van, de a kilábaláshoz adott egy alapvetően jó adottságokkal rendelkező, hazai gazdaság.
Jön a tél, jön a bundaszezon, Olaszországban már nem először.Serie A, 7. forduló: Milan-Palermo 3-0, Napoli-Parma 1-2, Novara-Bologna 0-2, Genoa-Lecce 0-0, Chievo-Juventus 0-0, Cagliari-Siena 0-0, Atalanta-Udinese 0-0, Cesena-Fioretina 0-0, Catania-Inter 2-1, Lazio-Roma 2-1.Tíz…..
Kötöttségek nélkül Pax Orbán 2011.09.28 12:15:00
A Magyar Hírlap "Álláspont" rovatában megjelent egy cikk Máté T. Gyula billentyűzetéből Orbán Viktorról. A trükk az, hogy egyszer sem írja le se a miniszterelnök nevét, se a pártjáét, hisz felületesen olvasva az írás főszereplője a mai Putyin, a témája pedig a az elnöki…..
Teljes békével állíthatjuk ezt: a kis németet nyugodt szívvel el lehet felejteni az idei évre. Vettel világbajnok lesz, és kész. Attól függetlenül, hogy most megverték-e volna vagy sem, Vettel csak a szezon feléig volt érdekes, onnantól azonban a schumacherizálódás…..
losonczielvtárs 2011.09.25 20:43:11
@gyvy: a futamtempó és az időmérő külön kategória. Itt arról van szó, hogy Senna nem bírta a nyomást, amit Schumacher szereplése okozott. Tanulj meg olvasni és értelmezni a szöveget. :)))))

Különben éppen azt írtam, hogy a Williams volt a gyorsabb, a jobb. Ez egy körön rengeteget számított.
losonczielvtárs 2011.09.25 20:54:14
@gyvy: magadon röhögsz? :) Én már nagyon jól szórakozom rajtad. :)))))))))
És kérlek még folytasd!
Nézd már vissza a 2. futam rajtját, és azt, ahogy simán lerajtolják Sennát. Ő behúz, visszatámad, és Hakkinen már nem tud lefékezni mellette. Azt se hagyd ki, ahogy a brazil futamon elfékezi magát, mert a hazai pályán akarja utolérni Schumachert. Nem volt fékhiba. Ő rontotta el. És igen, a gyengébb Benetton Schumacherrel a teljes versenytávon erősebb volt egy indiszponált Sennánál.
losonczielvtárs 2011.09.25 20:56:01
@gyvy: különben, hogy a fenében lehet 24 ezer kommentet ide, az indexre hinteni. te itt éled az életedet? GET A LIFE!

:)
  Van, aki bélyeget gyűjt, más esetleg ritka sörösüvegeket, de ma talán legtöbben lájkot gyűjtenek munkaidőben megosztott poénvideók és subbaposztok alá – én egy ideje magyar vezetékneveket gyűjtök. Az alábbi pársoros baromi rég készül-bővül, többnyire véletlen…..
Megszoktuk már, hogy a kereskedelmi tévékben előbb vannak a leszúrta, feldarabolta, halálra gázolta és felgyújtotta szavakkal kezdődő bulvárhírek, minthogy mi fontos történt aznap a nagyvilágban, de arra azért nem sokan fogadtak volna, hogy a hétfői nap legfontosabb híre, a 35…..
A La Stampa és az Autosprint épp az ellenkezőjéről írt, de a német menedzsere cáfol. A két olasz lap szerint a brazillal nagyon elégedetlenek voltak idén a Ferrarinál, és a Williamstől kirúgott fiatallal akarják pótolni, akinek ügynöke Michael Schumacher exügynöke, Willi Weber.…..
2011-ben Rubens Barrichello biztosan a Williamsnél folytatja, Nico Hülkenberg, a Brazil GP rajtelsője biztosan nem, közölte hétfőn az istálló. A fiatal német az utóbbi öt év legjobb időmérő-eredményét hozta a csapatnak Interlagosban, de a venezuelai GP2-bajnok Pastor Maldonado…..
losonczielvtárs 2010.11.15 19:33:12
@tothh: Ross Brawn nagyszerű szervező, zseniális taktikus, de valóban nem kiemelkedő konstruktőr. A Toleman és a Benetton gépei közül is a nyerőket Rory Byrne tervezte.

Abban nem értek egyet, hogy nem lenne jó csapatfőnöknek, de egy új autó fejlesztését én se bíznám rá. Ha Todt helyén ő marad és nem Domenicali jön, akkor ma Alonso és Massa világbajnok.
losonczielvtárs 2010.11.15 22:19:12
@pantomimes: Domanicali esetében nem látom, hogy hova tudna fejlődni. Két világbajnokságot taktikázott el a Ferrari, amíg ő volt a főnök. Ehhez akár hozzá is vehetjük a 2009-es évet, amire egy középcsapathoz illő géppel álltak ki, és ellentétben a Mekivel alig fejlődtek valamit az év során.

Amit mondtunk az fordítva is igaz lenne: ha Domenicali (vagy hasonló kaliberű pali) lett volna Todt helyén, akkor csak 2002-ben és 2004-ben nyernek biztosan bajnokságot. Igaz, akkor, azokkal a rakétákkal és csúcson lévő MS-rel szinte már a sarki fűszeres is behúzta volna.
2001 necces, de 2003-ban és 2000-ben szinte biztosan buknak.
losonczielvtárs 2010.11.15 22:25:05
@tothh: bocsánat, teljesen igazad van. Én értettelek félre! :)

Domenicali helyett akár Jean Alesit is el tudnám képzelni. Már régen lenyugodott, baromi tapasztalt, szeretik a szurkolók is
2011-ben újra klasszikus színeivel indul a Forma-1-ben az istálló. Korábban 1971-től 1979-ig, majd 1981-től 1986-ig futott az arany-fekete kombinációval a csapat, amikor felvette a főszponzor John Player dizájnját. Most a mecénás nem tér vissza, csak a fényezés, aminek…..
losonczielvtárs 2010.11.11 16:31:59
losonczielvtárs 2010.11.12 17:38:33
@Szpájk: @tothh: lehet, hogy leszerződtek a UPS-szel, vagy bármilyen más, arany-fekete profilú céggel. A DeLonghi, az Olympus és a többiek akár vissza is térhetnének. A Castrolt és a Pirellit pedig fel lehet írni aranysárga betűkkel egy fekete háttérre.

Azt én se értem, hogy miért nem lehet cigarettát reklámozni, de azokat a bankokat, amelyek a legutóbbi válságot okozták (és több százezer ember életét tették tönkre) pedig igen....
losonczielvtárs 2010.11.15 19:26:00
@igenember: ez nagyon értelmes válasz volt, mivel "érvelésed" szerint egy doboz cigit vásárolni, pont annyit tesz, mint lefeküdni egy prostituálttal vagy illegálisan droghoz jutni.

Ha már itt tartunk, a dohánytermékek árusítása teljesen legális egy adott korosztály számára (helyesen), a másik kettőről ezt közel sem mondhatjuk el.
Kipróbálták a Ferrari-pilóták az új abu-dzabi Ferrari-vidámparkban a világ leggyorsabb hullámvasútját. A szerkezetet úgy tervezték, hogy az utasok úgy érezzék magukat, mint a pilóták az F1-gépekben: nulláról százra 2 másodperc, 240-re 4,9 másodperc alatt gyorsul fel a…..
losonczielvtárs 2010.11.14 15:38:07