Adatok
Nyakigláb
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Válságban lakáshitelt igénylő ügyfelekért minden bank kezét-lábát törné, nem úgy az Erste. A fiók dolgozói 1 óra várakozás után, közvetlen stílusban küldték haza Hajnalkáékat. Gyors leszek, senki idejét nem szeretném rabolni, nem úgy, mint az Erste rémkedves munkatársa…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
s nem hiszem, h ez a "sározás" lenne a megoldás. valószínűleg ha megfelelő hangnemben megkérdezték volna, h meddig kell várni, úgy is válaszoltak volna.. ráadásul mindenkinek ezer problémája van a mai gazdasági helyzetben, elég bunkó viselkedés lett volna, ha az ügyintéző a nála ülő ügyféltől megkérdezi, h "elnézést, de meddig kell még önnel foglalkoznom, mert mások is várnak".... valóban ezt kellett volna tennie?!
próbáljon meg Hajnalka is lehúzni napi 10 órát úgy, h mindenki azt hiszi ő a legfontosabb, s b.mit megtehet az ügyintézővel.
nem 1 beszélgetést hallgattam már végig, ahol jogtalanul sározták az ügyintézőt...s kénytelen volt szerencsétlen végighallgatni a kiabálást, ahogy a bankokat szidják, s vele együtt őt, amiről nem is tehet. nem feltétlenül mindig a legközelebb állóból kellene bűnbakot csinálni..