Adatok
mantorp
0 bejegyzést írt és 17 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Cikkünk nagy port vert fel, ideje egy kicsit csillapítani a kedélyeket és eloszlatni egy-két tévhitet. És telefonáltunk is!
Az Égéstér 104. adásának kommentposztja.Itt a direktlink a letöltéshez, ha netán kéne...
mantorp
2014.01.30 21:01:50
@1kutya: Lehet félreérthetően fogalmaztam :) alkalmatlan arra,bár lehetne belőle hátsókerekest csinálni,csak a pénztárca saab határt ;)
Mi értelme az ötvenes táblának a három sávos úton? Miért kell hetvennel cammogni az autópálya-bevezetőn?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
mantorp
2013.07.17 14:10:19
@cycoo: Ilyenekre gondoltam! Fel kell venni a kapcsolatot az út kezelőjével,megpróbálni egy elfogadható kompromisszumot találni,de ha nem megy,akkor NKH-hoz fordulni. Ehhez kell a támogatás az autós kollégák részéről..
mantorp
2013.07.17 14:18:04
@panaszmuki: Én igyekszem betartani,csak az autó nem akarja :) Félretéve a viccet,az M3-ason kihelyeztt 100-as tábla,amit megjegyeznék hogy eleinte 120 volt (most valamilyen apropóból csökkenti kellett. nekem van rá tippem,hogy mi volt az oka..) vidáman mentem lefelé 140-el és mikor láttam,hogy baj van fékeztem,de már késő volt és 45 ezrembe került a móka :( Pont bármilyen autóval be lehet venni azt a lejtős ˝kanyart˝130-al. Innen indult a történet,de szivesen megosztom veled a levelezést az ÁAK-val. Olyanokra hivatkoztak,é most beillesztem:(ezen behaltam) Az elmúlt 5 évben a 100 km/órás sebességkorlátozású szakaszon 1 halálos, 2 súlyos és 6 anyagi káros baleset történt. A korlátozást megelőző 1 km-en 1 könnyű sérüléses és 7 anyagi káros baleset volt...
Az M0-áson 1 hónap alatt több baleset van!! ez nem indok! Később mint a papagáj ismételegették magukat,hogy ők ezt igy jónak tartják és nem változtatnak a táblán és forduljak a NKH-hoz. Na ez megtörtént :)
Az M0-áson 1 hónap alatt több baleset van!! ez nem indok! Később mint a papagáj ismételegették magukat,hogy ők ezt igy jónak tartják és nem változtatnak a táblán és forduljak a NKH-hoz. Na ez megtörtént :)
mantorp
2013.07.17 14:06:57
@mantorp: panaszmuki ez neked ment :)
Minden kérdés, óhaj-sóhaj jöhet. A Totalcar-Hungaroring Pályanap fóruma ez. Bővebb infót itt találsz!..
mantorp
2013.05.23 21:14:31
@Minden Áron: Sok jóra ne számíts! Viszont készítsd a pénztárcát az esetleges féktárcsa,fékbetét cserére! Nem a 300lóval lesz a gond,hanem a fékkel és futóművel a kanyarokban. Meg ugye az elsőkerék hajtással és a nagy önsúllyal!
A 4x25 percet felejsd el,mert akkor leamortizálod az autót nagyon. Utcai verdák nem bírják,de még az átépítettek is sokszor korábban kiálnak..Azért hajrá!
A 4x25 percet felejsd el,mert akkor leamortizálod az autót nagyon. Utcai verdák nem bírják,de még az átépítettek is sokszor korábban kiálnak..Azért hajrá!
mantorp
2013.05.25 08:11:18
@SwedishRunner: Szia! Akkor vidd ki a 9000 Aeorot,aztán megtudod ;) GMalma vagyok egyébként,ez a másik nevem :)
A Honda az ˝papírból˝ (nekem is volt egy Civic Esi 1994től) van így nincs súlya,nem nyüstöli annyira a fékekeket. De ha felmész a pályára egy 1,6tonnás autóval,nem kis különbség van. Mert ugye a kolléga egy Saab 9-5 Aeróról beszélt. Párszor én is megjártam a Hungaroringes nyílt napot,de általában lejöttem az etap vége előtt,mert annyit kap az autó..
A Honda az ˝papírból˝ (nekem is volt egy Civic Esi 1994től) van így nincs súlya,nem nyüstöli annyira a fékekeket. De ha felmész a pályára egy 1,6tonnás autóval,nem kis különbség van. Mert ugye a kolléga egy Saab 9-5 Aeróról beszélt. Párszor én is megjártam a Hungaroringes nyílt napot,de általában lejöttem az etap vége előtt,mert annyit kap az autó..
Megbizható munkatárs Tiszta véletlenül vettük meg mert ott volt a piacon egy karc nélkül nagyon olcsónak tűnt(később kiderült hogy azért mert valaki már egyszer összetörte de hál istennek jól összerakták) A leggyorSAAB Az autó saját hibájából keveset kellet ráköltenem! A…..
mantorp
2012.05.07 22:26:43
@Rocko-: Mert mire a gyári vizhőfokjelző megmozdul,már rég felforott a víz és voltak melegedési gondjaim. A turbónyomást szintén fontos tudni tized bárra,mert a gyári skálázás csak tájékoztató jellegű és színek szerint van.
Veszített sportosságából a Hármas BMW? Elég lehet 8,5 liter városban egy 245 lóerős, benzines turbómotornak? És vajon hány kamera kell az ideális autóba? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
mantorp
2012.04.03 09:46:08
@dr. Szabványok: én hiszek neked,csak nekem is 2.0 turbóm volt/van (10éve) és az nem igazán fogyasztott gyárilag sem 11-12liter alatt városban! Persze biztos lehet produkálni ilyen fogyasztást tojásokon lépkedve egy hétvégi napon,de erősen kétlem,hogy egy hétköznapi délután ennyit produkálna az autó,de ha mégis,akkor a bajorok nagyon tudnak valamit!
mantorp
2012.04.03 09:47:16
@esef - akit kitiltott Csikós úr vagy az Ommmmmmmmm: Az nem sugárhajtómű,hanem sukárhajtómű,Győzike azzal nyomja ;)
Megdöbbentő szörnyeteg Nem tudom milyen kocsit kellett volna vennem ahhoz hogy ennyire nagy megdöbbenést váltson ki abból aki meglátja. Sok autóm volt már és általában különlegesek. Végtelenségig tuningolt Saab És a lényeg! :) Ez egy pénztárcát és energiát nem kímélő…..
mantorp
2009.03.12 13:53:59
Sziasztok! Én vagyok a Saab tulaja és az egyik fórumtársamtól értesültem arról,hogy itt jól elvagytok az autómon.
Nem fogok én ebbe beleszólni,hogy kinek mi legyen a véleménye róla,mert mindenkinek szíve joga eldönteni,hogy tetszik-e neki vagy sem vagy elhiszi-e ezt vagy sem.
Azért szeretnék tiszta vizet önteni a pohárba,mert látom kezdenek elfajulni a itt dolgok.
Mondjuk ha valaki figyelmesen elolvasta volna,akkor látná,hogy ebben a motorban nem 125.000 km van,hanem csak 35e,mivel 90.000-nél lett ez az egész dolog megcsinálva.
Akkor a motort darabokra szedték és jóformán minden alkatrészét újra és erősebbre cserélték.
A másik,hogy ez nem egy sufniműhelyben tákolt autó,hanem a Svéd Maptun cég licenszei alapján épített Saab 9-3.
Tudom,hogy nem olyan híres,mint az ABT vagy AC-Schnitzer,esetleg Breyton vagy AMG,de ez a cég ezeknek a svéd megfelelője a Nordic tuningal egyetemben!
Ha valaki nem hiszi hogy egy 2.0literes turbómotorból ki lehet kihozni ezt a teljesítményt,akkor járjon utána.
Adok hozzá egy kis segítséget:maptun.com/customers.php?car=3
Azért azt előrebocsájtanám,hogy ne lepedjőtek majd meg,akik kételkedtetek ebben eddig! :)
Ennél jóval erősebb autókat csinálnak svéd külhonban.
Gin74tonic ez Neked szól!
Azért azokkal a dizajncenter fabry lila féknyergekkel,lehet hogy én már rég megálltam és figyelem ahogyan kaszálod a gyalogosokat a zebrán,bármennyivel is menjek előtte!
Vagy ha esetleg versenypályára tévédnél,akkor az első kör végén (ha kibírja addig az autód),majd integetek Neked a boxutcába,mivel a fékjeid már rég megadták magukat..
Ezt most azoknak mondom akik kételkednek a jármű komolyságában és teljesítményében,hogy ha 1x beülnének az anyósülésre,lehet hogy mosolyt csalna az autó az arcukra és másképp vélekednének róla.Örültem..
További jó szórakozást és szép napot!
Zoli
Nem fogok én ebbe beleszólni,hogy kinek mi legyen a véleménye róla,mert mindenkinek szíve joga eldönteni,hogy tetszik-e neki vagy sem vagy elhiszi-e ezt vagy sem.
Azért szeretnék tiszta vizet önteni a pohárba,mert látom kezdenek elfajulni a itt dolgok.
Mondjuk ha valaki figyelmesen elolvasta volna,akkor látná,hogy ebben a motorban nem 125.000 km van,hanem csak 35e,mivel 90.000-nél lett ez az egész dolog megcsinálva.
Akkor a motort darabokra szedték és jóformán minden alkatrészét újra és erősebbre cserélték.
A másik,hogy ez nem egy sufniműhelyben tákolt autó,hanem a Svéd Maptun cég licenszei alapján épített Saab 9-3.
Tudom,hogy nem olyan híres,mint az ABT vagy AC-Schnitzer,esetleg Breyton vagy AMG,de ez a cég ezeknek a svéd megfelelője a Nordic tuningal egyetemben!
Ha valaki nem hiszi hogy egy 2.0literes turbómotorból ki lehet kihozni ezt a teljesítményt,akkor járjon utána.
Adok hozzá egy kis segítséget:maptun.com/customers.php?car=3
Azért azt előrebocsájtanám,hogy ne lepedjőtek majd meg,akik kételkedtetek ebben eddig! :)
Ennél jóval erősebb autókat csinálnak svéd külhonban.
Gin74tonic ez Neked szól!
Azért azokkal a dizajncenter fabry lila féknyergekkel,lehet hogy én már rég megálltam és figyelem ahogyan kaszálod a gyalogosokat a zebrán,bármennyivel is menjek előtte!
Vagy ha esetleg versenypályára tévédnél,akkor az első kör végén (ha kibírja addig az autód),majd integetek Neked a boxutcába,mivel a fékjeid már rég megadták magukat..
Ezt most azoknak mondom akik kételkednek a jármű komolyságában és teljesítményében,hogy ha 1x beülnének az anyósülésre,lehet hogy mosolyt csalna az autó az arcukra és másképp vélekednének róla.Örültem..
További jó szórakozást és szép napot!
Zoli
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Mert közel öt éve járok E85-el,hol 80% fölötti alkoholtartalommal,ma már sajnos csak inkább 60-65% körülivel :( és nem spórolás szempontjából tankolom,hanem teljesítménynövelés miatt! Mert vagyunk így egy páran,drifterek,gyorsulók,rallysok és most egy utcai autóról beszélünk,ami napi használatban van! Az autó át van építve 400lóerő körüli teljesítményt tud leadni és E85-el kb 40 lóerővel erősebb és jó pár newtonméter többlete van a benzinhez képest! Kb 30%-al eszik többet belőle,így ugyan ott van,mintha prémium benzint tankolnék,csak hát az élmény megfizethetetlen ;)Tud E85-el és benzinnel is működni csak szoftveres átalakítással ((mert ugye létezik egy olyan autómárka is,hogy Saab)! Jó eséllyel ha ártalmas lenne az alkohol (és ugye itt nem 60-70 vagy 85%-ról beszélünk,hanem szaros 10-ről),akkor ilyen teljesítmény mellett már 3x szét kellett volna hulljon a szekér,ha lenne bármi igazságtartalma ennek a rémhírkeltésnek! Azon kívül hogy a MOL érdekében áll/állt félreállítani az E85-öt az útból (ami köztudott volt eddig is) és nagyon úgy tűnik sikerült is neki sajnos,nem igazán értem,hogy miért kellett egy ilyen cikket írni,komolyabb utána járás nélkül?! Hallottam,hogy állításotok szerint utána jártatok/olvastatok a dolgoknak,de a puding próbája az evés!! És ez nálam nem feltevés,meg matekozás,hanem tények! Örültem..